Doen! Neem mee!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
en mijn schoenen ook..naar spanje
heerlijk wat een luxe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
het spijt me zo..laat busje maar komen, maar ik heb het allemaal ...echt...nodig in spanje..
Doen...kopen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen maar zelfs met veel korting zijn ze nog schandalig duur maar het is alles of niets. Nu kan ik vast nooit meer slapen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doen...kopen...
anders ga je nog midden in de nacht voor de deur liggen..als het heb-gevoel eris...kopen, kopen
Fucking lastig ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Oh en ik moet nu echt mee kijken naar een auto. Twee zelfs.
Nou, zoek eens een plaatje op dan!
quote:
Net alsof ze dan niet nat wordtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Sáábs. Degelijk en lots of power en zo hoor. maar. vind dáár maar eens een grappig plaatje bij.
De cabrio's worden trouwens met gratis regenpak geleverd. Komt door dat godverdomde klöteweer in Zweden.
[ afbeelding ]
Haha ik moet er nog steeds om lachen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
Saab FTW Gert, love those cars.![]()
Ik vind dit wel iets voor noek. Amanda zetten we gewoon bij het grof vuil.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |