Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BONG4002 het volgende:
Nog leuke plannen voor de feestdagen?
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.
Ahaha wat scheetigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]![]()
Ja dat zegt mijn moeder ook altijd! Ze noemt Vaarsje ook paarsje, en dan het liefst alletwee! Achter elkaar dus. "Kom eens hier Vaarsjepaarsje, een lekker biscuitje voor je" roept ze dan. En dan komt Vaarsjepaarsje Marietje Servaesje meteen aangetippeld natuurlijk!
![]()
Kijk, gewoon positief benaderen dan komt alles goed. Ik zal iig blij zijn met 1 januari 2009.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toe
En een os op de BBQquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan er ook nog wel bij. Een kind en een ezel, arme Marrije.
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?quote:
Heb jij zo'n grote BBQ dan? Werk ze.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh werken.
Daag mensen. Lief zijn he!
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.
Ik ben daar te naïef voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.Oh en Mathara. Cc, jij slechte Sherlock, jij!
Je bent geslaagd voor het valse nichtendiploma schat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahaha wat scheetig![]()
Leuke en grappige moeder heb je ook! Echt, heel leuk, ik lach me slap!![]()
Ja Vaarsjepaarsje weet wel wat lekker is! Heel pienter, echt, ik ben blij voor je dat je zo'n fijne vriendin hebt!
Nog heel veel jaren met Vaarsjepaarsje toegewenst.
Want je moet er niet aan denken dat ze onder een auto loopt ofzo!
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef noekje het volgende:Ja, de ongelaarsde.
Laarzen, ik zei laarzen.![]()
Wordt het al tijd voor een busje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
en mijn schoenen ook..naar spanje
auto is toch groot genoeg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
Doen! Neem mee!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
heerlijk wat een luxe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
het spijt me zo..laat busje maar komen, maar ik heb het allemaal ...echt...nodig in spanje..
Doen...kopen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen maar zelfs met veel korting zijn ze nog schandalig duur maar het is alles of niets. Nu kan ik vast nooit meer slapen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doen...kopen...
anders ga je nog midden in de nacht voor de deur liggen..als het heb-gevoel eris...kopen, kopen
Fucking lastig ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Oh en ik moet nu echt mee kijken naar een auto. Twee zelfs.
Nou, zoek eens een plaatje op dan!
quote:
Net alsof ze dan niet nat wordtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Sáábs. Degelijk en lots of power en zo hoor. maar. vind dáár maar eens een grappig plaatje bij.
De cabrio's worden trouwens met gratis regenpak geleverd. Komt door dat godverdomde klöteweer in Zweden.
[ afbeelding ]
Haha ik moet er nog steeds om lachen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
Saab FTW Gert, love those cars.![]()
Ik vind dit wel iets voor noek. Amanda zetten we gewoon bij het grof vuil.![]()
[ afbeelding ]
Die rechter is Gert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Die rechter is een vent!
En ze hebben allebei lelijke laarzen. Van plastic.
En je kunt d'r zo bij de vuilnis zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach in dat geval blijft de bekleding in ieder geval in goede staat.
Die was té makkelijkquote:
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".quote:
Moet je ook maar geen foto's van jezelf posten, dan vraag je eromquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisjequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kut vuurwerk![]()
*30 meter van een tunneltje woont
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisje
Oh wat en kut tijd om te movenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?quote:
Zat net te denken MG wat lullig voor Hidi juist in deze tijd verhuizen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?
Je komt er uiteindelijk sterker uit moet je maar denken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
En ook al geen YT om me op te vrolijken
Precies, vrijdagquote:
''zucht'' .......quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, voor de liefhebbers. Interview met Ribas en Yasmin nu online bij fruitenzuivel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je het gemist? Ik gelukkig ook![]()
Met je ogen en oren is toch wel alles in orde he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mis Rieb..........
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mis Rieb..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
waar moet je naar toe dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Getver, moet ik straks 3 uur in de trein zitten!
* riding home for christmas zoektquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Getver, moet ik straks 3 uur in de trein zitten!
Naar mijn ouders, morgen verjaardag van mijn moeder vieren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar moet je naar toe dan?
3 uur.......
Boh Liesje moet dat echt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar mijn ouders, morgen verjaardag van mijn moeder vieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |