Die rechter is Gert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Die rechter is een vent!
En ze hebben allebei lelijke laarzen. Van plastic.
En je kunt d'r zo bij de vuilnis zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach in dat geval blijft de bekleding in ieder geval in goede staat.
Die was té makkelijkquote:
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".quote:
Moet je ook maar geen foto's van jezelf posten, dan vraag je eromquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisjequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kut vuurwerk![]()
*30 meter van een tunneltje woont
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisje
Oh wat en kut tijd om te movenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?quote:
Zat net te denken MG wat lullig voor Hidi juist in deze tijd verhuizen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?
Je komt er uiteindelijk sterker uit moet je maar denken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
En ook al geen YT om me op te vrolijken
Precies, vrijdagquote:
''zucht'' .......quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, voor de liefhebbers. Interview met Ribas en Yasmin nu online bij fruitenzuivel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |