Op je gezondheid dan maarquote:Op maandag 22 december 2008 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wel, pikko![]()
Hoe ist?
Dat wijf al terug?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op je gezondheid dan maarproost
Wijfenlaten we het leuk houden
ohjaquote:
quote:
Mis ik wat leuks?quote:Op maandag 22 december 2008 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
Die gasten bij Serieus request zijn ook lekker lam zeg
quote:
Heb ik allemaal nietquote:Op maandag 22 december 2008 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dronken mensen die gaan zingen op de radio/tv
![]()
Ned 3
Ook op internet, 3fm.nlquote:
Avond Bartquote:
Yep.quote:Op maandag 22 december 2008 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond Bart![]()
Hoelaat is het daar? 21:12 ?
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.quote:Op maandag 22 december 2008 04:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep.
Vanmiddag naar American Footbal zitten kijken (de Chiefs hebben alweer verloren...), die gasten gaan wel gewoon door als het zwaar vriest. Hulde - ze schijnen alleen te stoppen als het onweert.
Hoe loopt Het Glazen Huis? Heb geen zin om op 3fm.nl te kijken, heb een hele langzame verbinding hier. Hoeveel hebben ze al opgehaald (en wanneer zijn ze eigenlijk begonnen)?
Verder nog iets spannends gebeurd? Peterrrr nog achter Joran aangezeten
Ik las iets over SHE.quote:Op maandag 22 december 2008 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heuh, weinig nieuws. Ze zijn vrijdag begonnen en ze hebben nu geloof ik 6 ton opgehaald.
Fok! heeft ook een paar leuke acties voor serieus request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |