Google non traduce così bene in traduzione, ma qui è la vostra birraquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non capisco tutto del tuo italiano ma io prende l'ultima birra.![]()
Va bene Hidiquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google non traduce così bene in traduzione, ma qui è la vostra birra
ok, basta italiano
Mooie OP Peet
Later Ruud, weltrustequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest en verlang naar mijn weekend, dat morgen om 19 uur begint![]()
![]()
Ciao
Das Experiment gezienquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.
Ik vind het wel een aanrader. Toch verbijsterend, hoe verkeerde mensen op verkeerde plaatsen en sociale druk al snel iets uit de hand kunnen doen lopen. En nou is het volk dat daar in camouflage-kloffies rondliep ook niet allemaal even snugger. Zo beweerde er eentje doodleuk dat het weinig voorstelde dat ze een gevangene dreigden te electrocuteren. Als er nou écht stroom op had gestaan, OK, dán was het wél over de grens geweest. Uhh... OK, alleen wist Achmed op dat moment niet dat het niet echt was schat.![]()
[ afbeelding ]
yo, thanks, klinkt wel gesjellugquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.
Ik vind het wel een aanrader. Toch verbijsterend, hoe verkeerde mensen op verkeerde plaatsen en sociale druk al snel iets uit de hand kunnen doen lopen. En nou is het volk dat daar in camouflage-kloffies rondliep ook niet allemaal even snugger. Zo beweerde er eentje doodleuk dat het weinig voorstelde dat ze een gevangene dreigden te electrocuteren. Als er nou écht stroom op had gestaan, OK, dán was het wél over de grens geweest. Uhh... OK, alleen wist Achmed op dat moment niet dat het niet echt was schat.![]()
[ afbeelding ]
creatiefquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Teneinde mijn imago in stand te houden las ik vanmiddag de LibelleEn wie stond daar in (met een prachtige foto!) Smash-it
(tenminste het is toch smashit die rechten deed en nu op reis is???
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........
ga ik morgen ook de libelle kopen....... wil ik wel eens zien........
ben effe weg.......
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
T.V.P.
Interview van Rieb en Yas nu online bij fruitenzuivel.
met dank aan BQ
anders had ik het nooit geweten thanks BQ![]()
tot later jongelui..........
![]()
precies, ik zeg toch ook, mooie OPquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdomme, had dan gewoon gelogen
scan ff in en plaats dan, svp. ik kom pas in mei weer bij de tandarts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.)
you was right. ik had niets moeten vragen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
precies, ik zeg toch ook, mooie OP
Durf je niet te kijken bij de tijdschriften?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
scan ff in en plaats dan, svp. ik kom pas in mei weer bij de tandarts.
"ik krijg 'm van m'n buuf" yeah right, van je husband zah je bedoeluhquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.)
nur bei die rosiequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Durf je niet te kijken bij de tijdschriften?
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff kijken, wat is het? Magritte of Dalí..... me like magisch realisme....
Nee, da's zo eng hip....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, de margriet en de viva, nie waar?
of fototoestel of webcam?quote:
Je had een tijd geleden ook zo`n afschuwelijke jongensgroep: BED.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
De nieuwe naam van de popstars band is 'Red'
Waar ken ik dat van![]()
Ja, dat wel, maar het F@#$king ding doet het 9 van de tien keer niet. achterlijke Canon gedoe. Zegt ie dat de kabel niet goed aangesloten is. roep je: dat is ie we-hel!!!quote:
okee, lamaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het F@#$king ding doet het 9 van de tien keer niet. achterlijke Canon gedoe. Zegt ie dat de kabel niet goed aangesloten is. roep je: dat is ie we-hel!!!Maardahelptnie
Waarom weet jij dit???quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je had een tijd geleden ook zo`n afschuwelijke jongensgroep: BED.
Bekend van de hit 'Welles (verliefd geweest)'.
Waarom weet ik dit.
Of van Simply Red, dat kan ook nog.
ja,waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je had een tijd geleden ook zo`n afschuwelijke jongensgroep: BED.
Bekend van de hit 'Welles (verliefd geweest)'.
Waarom weet ik dit.
Of van Simply Red, dat kan ook nog.
Ik deed net een dappere poging maar de computer is uit. Dus morgen zal ik het voor je doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, lamaar. ik ga wel bij oma langs morgen.
wel attent, broquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik deed net een dappere poging maar de computer is uit. Dus morgen zal ik het voor je doen.![]()
Hey Sis!
bro? mis ik ietsquote:
NMNS is een believer. Avondquote:
Conspiraciesquote:
oh, leg eens uit,....quote:
jawohl, der tepelmeister ist bosequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef CarOnline het volgende:
Ahh wat een heerlijk welkom![]()
Nog roddels?
Wie?? en waarom??quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, der tepelmeister ist bose
Wat?!?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, der tepelmeister ist bose
Krijg jij ook geen antwoord op je vraag?quote:
Mooi scheldwoordquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook een roddel.
Gert is een broekzakbeller![]()
Krijg je gezellig telefoon in je pauze, is het per ongeluk!
Nee en nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Krijg jij ook geen antwoord op je vraag?
Ik stelde dezelfde vragen (duhquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee en nee.
Twee vragen dus. Maar die van WJ kan nog he, want dat vroeg ik nog maar net.
Nee! Waar moet ik beginnen!quote:
Nou ik heb ietwat antwoord van WJ. Maar ik hoop dat ie me verder helpt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik stelde dezelfde vragen (duh) maar ook nog geen antwoord..
Mensen die hun toestel niet blokkeren, voortaan gewoon 3 uur luisteren, dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook een roddel.
Gert is een broekzakbeller![]()
Krijg je gezellig telefoon in je pauze, is het per ongeluk!
Ooo dank je voor dit uitgebreide antwoord Pietje Puk007!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, vraag, waar is de tijd dat de huisvrouwen alles bijlezen? Het ging over Irak, de oorlog om olie (like duuh). Toen kwam NMNS met een links aanzetten naar een obscure site met een klimaatoverheersingssysteem (+1 voor scrabble) voor de hele wereld, ontwikkeld door de altijd gezellige USA.
Are joe satisfied?
Ja sorry enzo, druk met gluhwein en kinderen en de libel natuukquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, vraag, waar is de tijd dat de huisvrouwen alles bijlezen? Het ging over Irak, de oorlog om olie (like duuh). Toen kwam NMNS met een links aanzetten naar een obscure site met een klimaatoverheersingssysteem (+1 voor scrabble) voor de hele wereld, ontwikkeld door de altijd gezellige USA.
Are joe satisfied?
haha, ik lees net terug van het 'tepelmysterie' en lekker simpelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik heb ietwat antwoord van WJ. Maar ik hoop dat ie me verder helpt.
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die hun toestel niet blokkeren, voortaan gewoon 3 uur luisteren, dat zal hem leren
Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de games-verkopen, hoeveel Fallouts 3 heb je al verkocht?
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, nu hebben we twee verschillende verhalen m.b.t. de uitleg Pietje
Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een Bquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten![]()
Dit was al de tweede keer namelijk
Nahhhh LINKJE!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik lees net terug van het 'tepelmysterie' en lekker simpel
Haha, nee dat moet je anders zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een B
Buuv, kamp NMSNSNS of kamp Pietje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.
Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten![]()
Dit was al de tweede keer namelijk
Of je leest eens terugquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?
Oh, bofbips!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nee dat moet je anders zien.
Ik sta gewoon op nummer één
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets henquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.
Is ie wit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!
ik voorstellen kan zij vrouw immersquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen
ik weet niet of ie boos is, maar het leek er wel op. ik vond z'n nipples wel lekker (groot)quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?
Ian is maar zelden boosquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij deze ben ik voor Pietjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen
Wat heb jij met die merken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ie wit?
Aantrekken, nat maken, posten
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers
Ik ken dat merk pas drie maandenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heb jij met die merken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!
change we can believe inquote:
Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.quote:
Goeie verliezerquote:
Jij hebt je eigenste fanbase, Lief én Blond nota bene.quote:
Oh nee toch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.
Er moet natuurlijk nog wel iets voor de verbeelding overblijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!
Ja, maar wel blond én donker...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?
Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jamquote:
Welk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net was Metallica op veronica, top 1000.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie verliezer [ afbeelding ]
ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkahquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jam![]()
Eddie Vedder
Aan twee heb je nóg niet genoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?
Enter Sandmanquote:
Kwartet terwijl je huis schoon blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan twee heb je nóg niet genoeg?
Je noemt me stoerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkah
Niet het mooiste nummer, maar wel gaaf!quote:
neehee. voorbeeldjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je noemt me stoer![]()
Of juist niet en vind het daarom raar. dat ik Eddie Vedder een LD vind...![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Thx Wj, ik had ook trek, maar niets in huis.
Gelijk geen trek meer
Ik zou je alleen nooit huilend achterlatenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee. voorbeeldje:ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
, dus take it as a complimentje, sis.
pas op he, pee!! voor je het weet loop je op de catwalk, zeg maar!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.
En wat er niet in gaat komt er ook niet uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk er nog over naquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
carooooooooooooooooooooow![]()
, het spijt me zo!
kom nou teruhug!
[ afbeelding ]
*paniek in huize willem-jofels
je hebt er in ieder geval een leuke harses op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf
Nite nite Pietje!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.
Slaap lekker PPquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.
Dank je....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval een leuke harses op!
heel veel sorriesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na![]()
Ik wilde net de pan aanslingeren om er een kroket in te gooien.
DAT HEB JE MOOI VERPEST VOOR ME
besaid, from the tepelmeister; who else!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je....Hoe weet je dat nou?
ahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
besaid, from the tepelmeister; who else!
Nah, excuus aanvaard.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heel veel sorries
[ afbeelding ]
Ja, de mijne eigenlijk ook. Morgen weer fris en fruitig op mn werk verschijnen om 9 uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha![]()
Nou ga ik toch maar even pitten, het is immers mijn tijd. Al lang...
trusten buufertstquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha![]()
owkeeejquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, de mijne eigenlijk ook. Morgen weer fris en fruitig op mn werk verschijnen om 9 uur.
En morgenavond gezellig met mn ex-werk op stap![]()
Slaap lekker buufquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha![]()
Ik bén nog niet weg!quote:
100 procent geen klonen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?
fan was er nog vanavond, terugleestraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?
ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bén nog niet weg!
Vertel nog eens wat leuks![]()
't Mag ook via PM als het heel privé is
Doehoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...
dus slinger je pm-box maar aan
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen
bij extraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!
Dat gaat via het configuratiescherm - internetopties - en dan bij brownsgeschiedenis klikken op 'verwijderen'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja, maar je bent er net, kun je beterdoen, voor dat je op bed gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwijder nu de browsergeschiedenis, is dat goed?
Favorieten openen en dan het 2e icoontje aanklikkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
liedje is voor jou...shhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doehoeg?![]()
Staat aan, kom maar op
Ahh oke, ik ga hem luisteren.quote:
inspecteur blommiequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen
gelukkig, er valt een last van m'n frele schoudertjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh oke, ik ga hem luisteren.
Maar WJ het is alweer goed hoor
Niet zo treurig
quote:
Ik moet ff wachten op mn frietpanquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig, er valt een last van m'n frele schoudertjes.
slaap lekker en viel spass met de ex-collegaatjes morgen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef blomst het volgende:
[..]
jij straks ook slome
dieselrijder
liewf!quote:
ik slijm nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu ga je zeker weer slijmen met ons hè![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liewf!
wel lief: in den beginne roept mireille "go" omdat bobby anders te laat zou beginnen met playbacken
OMGquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Hèt nieuwe Nederlandse exportprodukt.
Een waardige opvolger van Within Temptation.
Er komt maar één zin bij mij op; one day flyquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De single is via de SBS-site voor 3 euro te downloaden.
Misschien wil de DJ afvallen??quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
Raar eigenlijk dat die DJ in het Glazen Huis de hele tijd blijft staan.
Ik zou er in zijn situatie lekker bij gaan zitten, kost minder energie.
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik heb last van mijn maag van de Japanner en ik ben een beetje dronken en door de regen fietsen is kut. Em met capuchon zie je verdomd weinig.
\
Heb je geen touw en een trapgat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik heb last van mijn maag van de Japanner en ik ben een beetje dronken en door de regen fietsen is kut. Em met capuchon zie je verdomd weinig.
\
Jij eerst. Maar ik zeg nog niet wat.quote:
Heb ik helemaal niet gehoord bij DWDD.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Vanavond bij DWDD gehoord.![]()
Wel helemaal afluisteren hè Peter!!
JUIST!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:11 schreef Copycat het volgende:
Eimnv bischen. Ik moet naar bed.
![]()
Maar ik ga nie
Doe jij komkommerts?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij eerst. Maar ik zeg nog niet wat.
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.quote:
Wehehe, wil je seks?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.
Ben wel naar zijn funeral geweest, dat dan weer wel.
IK mns niet, ik pmsquote:[b]Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:[/
JUIST!
Zal ik je even mijn msn pm'en?![]()
![]()
Ja, ja, pm 's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:13 schreef Copycat het volgende:
Nu weet je dat dus wel, want dat wist je niet, hè?
Cultuurbarbaarquote:
Een vierde keer zou fataal geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.
Ben wel naar zijn funeral geweest, dat dan weer wel.
Zeg het ze, peter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een vierde keer zou fataal geweest zijn.
O nee.
Nou ...quote:
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Like Spinning Plates live in Canada is mooier dan de Album versie trouwens.
Maar, foto's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ...
Maar dan wel nu meteen en dan nog een keer.
Dus uk ga maar naar bed.
(en ja, ik zie al die typfouten maar het kan me gfeen bal schelen! Wa schele, ge bent zelluf unne schele!)
Morgen schaam ik me. Doep. Diep.
Ja, ik vind het ook erg vervelend voor hem. Maar ik red met wel, by the skin of my teeth.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Coos het volgende:
Rot voor je dat zo'n buurman zich op gruwelijke wijze van het leven heeft beroofd.
Maar jij redt het wel??![]()
Maar mooier toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.
Ik krijg de live versie niet gedownload, erg irritant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!quote:
Ik ben hier sowieso alleen maar voor jouw tietenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!
Zolang als het alleen je hart is......quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!
Nee skattie, ik wil alleen maar dat jequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb radiohead op werchter gezien. Vond het redelij kslaapverwekkend.
Leuke avond gehad Cc?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik mooier vind.quote:
Daar was ik ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Radiohead @ Werchter.![]()
Technisch gezien schijnt het idd iets minder geweest te zijn dan 4 dagen eerder in Amsterdam (heb ik gelezen, was me zelf niet opgevallen), maar het was donker, met een geweldige lichtshow.
En dan een kleine 2 uur lang met 40.000 mensen genieten van de beste band ter wereld, het was magistraal.
Ik vond Thom live aan de piano meer gevoelig dan de album versie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik mooier vind.
Thom Yorke aan de piano is geweldig, maar al die geluidjes op de albumversie vind ik ook heerlijk om naar te luisteren.
wacht nou effe tot die ban voorbij is johquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Mompelt dat er iets niet in orde was met tepels of zo....
Een trap onder je meer dan 70 jaar oude kloten kan je krijgen, ouwe!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Mompelt dat er iets niet in orde was met tepels of zo....
Ze vonden mijn tepels kut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
wacht nou effe tot die ban voorbij is joh
Al met al een aardige snertweek voor LSquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
wacht nou effe tot die ban voorbij is joh
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.quote:
Schijt op die pmLsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al een aardige snertweek voor LS
Schlaf gut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.
nite allen!
Als je de leeftijd van beide ballen bij elkaar op gaat tellen zit je te laagquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een trap onder je meer dan 70 jaar oude kloten kan je krijgen, ouwe!
Hoe is het!![]()
![]()
Wij kwamen vtoen net aan en hadden net detent opgezet, dat speelde misschoien ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Peter6000 het volgende:
Daar was ik ook.
Ik vond het een fantastisch optreden, het beste wat ik dit jaar zag.
[..]
Ik zit aan het bier, ouwe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je de leeftijd van beide ballen bij elkaar op gaat tellen zit je te laag![]()
't Gaat verder wel ok lekkere puber![]()
![]()
*Schuift pul bier in z'n richting
Dat was dan een erg enerverende avondquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.
nite allen!
Liefje, BED.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij kwamen vtoen net aan en hadden net detent opgezet, dat speelde misschoien ook wel mee.
Dat was ook het jaar van NERD en nog iets wat ik heel vet vond maar nu even niet meer weet.
Nu echt nite!
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier, ouwe.
Alles nog in orde met je dame?
Ik ben blij voor je, luis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......
Wil jij wel met me cammen en dan je tietjes laten zien?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Cc maakt spelfouten als ze gezopen heeft![]()
liefffff
zo rukkers nog wakker ?
Dus de verhuurprijs gaat een mooi stukkie omhoogquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij wel met me cammen en dan je tietjes laten zien?
Ja skattie......waar ben jij geweestquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Cc maakt spelfouten als ze gezopen heeft![]()
liefffff
zo rukkers nog wakker ?
Ik ga mijn polsen doorsnijden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah nu effe niet.........
in slaap gevallen.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja skattie......waar ben jij geweest
Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.quote:
Dat was dus die klap vanaafquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in slaap gevallen.....
Wie was da die dat zei?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.
Althans, dat vinden ze van mij (heb ik gelezen).
Mag ik nomineren??quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hebben we nog niet gehad toch? live zelfmoord in de GC
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was dus die klap vanaaf
Een psychiater in opleiding.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie was da die dat zei?
Kloon van Ian naarstig op zoek naar tieten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie is dit http://fotoboek.fok.nl/The_Verve
en waarom kijk jij in mijn fobo?
Doe er maar leuk over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian is op zoek naar een bot mes![]()
gek Nee......... wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Debiel. Wil je 'm dood hebben.
Ja doe maar niet zo leuk danquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?
tot het weer fout gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........
Ik hoop altijd dat die kloonen onderling ruzie krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |