Er komt maar één zin bij mij op; one day flyquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De single is via de SBS-site voor 3 euro te downloaden.
Misschien wil de DJ afvallen??quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
Raar eigenlijk dat die DJ in het Glazen Huis de hele tijd blijft staan.
Ik zou er in zijn situatie lekker bij gaan zitten, kost minder energie.
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik heb last van mijn maag van de Japanner en ik ben een beetje dronken en door de regen fietsen is kut. Em met capuchon zie je verdomd weinig.
\
Heb je geen touw en een trapgat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik heb last van mijn maag van de Japanner en ik ben een beetje dronken en door de regen fietsen is kut. Em met capuchon zie je verdomd weinig.
\
Jij eerst. Maar ik zeg nog niet wat.quote:
Heb ik helemaal niet gehoord bij DWDD.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Vanavond bij DWDD gehoord.![]()
Wel helemaal afluisteren hè Peter!!
JUIST!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:11 schreef Copycat het volgende:
Eimnv bischen. Ik moet naar bed.
![]()
Maar ik ga nie
Doe jij komkommerts?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij eerst. Maar ik zeg nog niet wat.
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.quote:
Wehehe, wil je seks?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.
Ben wel naar zijn funeral geweest, dat dan weer wel.
IK mns niet, ik pmsquote:[b]Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:[/
JUIST!
Zal ik je even mijn msn pm'en?![]()
![]()
Ja, ja, pm 's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:13 schreef Copycat het volgende:
Nu weet je dat dus wel, want dat wist je niet, hè?
Cultuurbarbaarquote:
Een vierde keer zou fataal geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.
Ben wel naar zijn funeral geweest, dat dan weer wel.
Zeg het ze, peter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een vierde keer zou fataal geweest zijn.
O nee.
Nou ...quote:
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Like Spinning Plates live in Canada is mooier dan de Album versie trouwens.
Maar, foto's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ...
Maar dan wel nu meteen en dan nog een keer.
Dus uk ga maar naar bed.
(en ja, ik zie al die typfouten maar het kan me gfeen bal schelen! Wa schele, ge bent zelluf unne schele!)
Morgen schaam ik me. Doep. Diep.
Ja, ik vind het ook erg vervelend voor hem. Maar ik red met wel, by the skin of my teeth.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Coos het volgende:
Rot voor je dat zo'n buurman zich op gruwelijke wijze van het leven heeft beroofd.
Maar jij redt het wel??![]()
Maar mooier toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.
Ik krijg de live versie niet gedownload, erg irritant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!quote:
Ik ben hier sowieso alleen maar voor jouw tietenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!
Zolang als het alleen je hart is......quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!
Nee skattie, ik wil alleen maar dat jequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb radiohead op werchter gezien. Vond het redelij kslaapverwekkend.
Leuke avond gehad Cc?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik mooier vind.quote:
Daar was ik ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Radiohead @ Werchter.![]()
Technisch gezien schijnt het idd iets minder geweest te zijn dan 4 dagen eerder in Amsterdam (heb ik gelezen, was me zelf niet opgevallen), maar het was donker, met een geweldige lichtshow.
En dan een kleine 2 uur lang met 40.000 mensen genieten van de beste band ter wereld, het was magistraal.
Ik vond Thom live aan de piano meer gevoelig dan de album versie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik mooier vind.
Thom Yorke aan de piano is geweldig, maar al die geluidjes op de albumversie vind ik ook heerlijk om naar te luisteren.
wacht nou effe tot die ban voorbij is johquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Mompelt dat er iets niet in orde was met tepels of zo....
Een trap onder je meer dan 70 jaar oude kloten kan je krijgen, ouwe!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Mompelt dat er iets niet in orde was met tepels of zo....
Ze vonden mijn tepels kut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
wacht nou effe tot die ban voorbij is joh
Al met al een aardige snertweek voor LSquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
wacht nou effe tot die ban voorbij is joh
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.quote:
Schijt op die pmLsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al met al een aardige snertweek voor LS
Schlaf gut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.
nite allen!
Als je de leeftijd van beide ballen bij elkaar op gaat tellen zit je te laagquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een trap onder je meer dan 70 jaar oude kloten kan je krijgen, ouwe!
Hoe is het!![]()
![]()
Wij kwamen vtoen net aan en hadden net detent opgezet, dat speelde misschoien ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Peter6000 het volgende:
Daar was ik ook.
Ik vond het een fantastisch optreden, het beste wat ik dit jaar zag.
[..]
Ik zit aan het bier, ouwe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je de leeftijd van beide ballen bij elkaar op gaat tellen zit je te laag![]()
't Gaat verder wel ok lekkere puber![]()
![]()
*Schuift pul bier in z'n richting
Dat was dan een erg enerverende avondquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk. Lekker japans gegeten en toen nog even wat kroegen en zulks af. En toen had ik het opeens wel gehadf en ben ik in de regen naar huis gefietst en nu is mijn peuk op en ga ik slapen.
nite allen!
Liefje, BED.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij kwamen vtoen net aan en hadden net detent opgezet, dat speelde misschoien ook wel mee.
Dat was ook het jaar van NERD en nog iets wat ik heel vet vond maar nu even niet meer weet.
Nu echt nite!
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier, ouwe.
Alles nog in orde met je dame?
Ik ben blij voor je, luis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......
Wil jij wel met me cammen en dan je tietjes laten zien?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Cc maakt spelfouten als ze gezopen heeft![]()
liefffff
zo rukkers nog wakker ?
Dus de verhuurprijs gaat een mooi stukkie omhoogquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PMS is over, ze is weer tering lief de laatste dagen......
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij wel met me cammen en dan je tietjes laten zien?
Ja skattie......waar ben jij geweestquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Cc maakt spelfouten als ze gezopen heeft![]()
liefffff
zo rukkers nog wakker ?
Ik ga mijn polsen doorsnijden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah nu effe niet.........
in slaap gevallen.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja skattie......waar ben jij geweest
Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.quote:
Dat was dus die klap vanaafquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in slaap gevallen.....
Wie was da die dat zei?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.
Althans, dat vinden ze van mij (heb ik gelezen).
Mag ik nomineren??quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hebben we nog niet gehad toch? live zelfmoord in de GC
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was dus die klap vanaaf
Een psychiater in opleiding.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie was da die dat zei?
Kloon van Ian naarstig op zoek naar tieten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie is dit http://fotoboek.fok.nl/The_Verve
en waarom kijk jij in mijn fobo?
Doe er maar leuk over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian is op zoek naar een bot mes![]()
gek Nee......... wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Debiel. Wil je 'm dood hebben.
Ja doe maar niet zo leuk danquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?
tot het weer fout gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........
Ik hoop altijd dat die kloonen onderling ruzie krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |