Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.quote:

Dat was dus die klap vanaafquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
in slaap gevallen.....

Wie was da die dat zei?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je geeft je lijdensdruk nu op een inadequate manier aan.
Althans, dat vinden ze van mij (heb ik gelezen).

Mag ik nomineren??quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hebben we nog niet gehad toch? live zelfmoord in de GC

quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was dus die klap vanaaf
 en ik wou nog zoveel doen.........
   en ik wou nog zoveel doen......... 

Een psychiater in opleiding.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie was da die dat zei?

Kloon van Ian naarstig op zoek naar tieten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie is dit http://fotoboek.fok.nl/The_Verve
en waarom kijk jij in mijn fobo?

Doe er maar leuk over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ian is op zoek naar een bot mes

gek Nee......... wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Debiel. Wil je 'm dood hebben.

Ja doe maar niet zo leuk danquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?

quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gek Nee......... wie ben jij?

tot het weer fout gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........

Ik hoop altijd dat die kloonen onderling ruzie krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo.........
je begrijpt het verkeerd Ian maakt altijd lugubere grapjes........

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |