Cultuurbarbaarquote:

Een vierde keer zou fataal geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
EWet je dat mijn schuinoverbuurman zo een eind aan zijn leven heeft gemaakt? En dat ik hen drie keer heb moeten afwijzen. Kweenie of 1 en w2 met elkaar verband houden hoor.
Ben wel naar zijn funeral geweest, dat dan weer wel.

Zeg het ze, peter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een vierde keer zou fataal geweest zijn.
O nee.

Nou ...quote:

Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Like Spinning Plates live in Canada is mooier dan de Album versie trouwens.

Maar, foto's?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ...
Maar dan wel nu meteen en dan nog een keer.
Dus uk ga maar naar bed.
(en ja, ik zie al die typfouten maar het kan me gfeen bal schelen! Wa schele, ge bent zelluf unne schele!)
Morgen schaam ik me. Doep. Diep.

Ja, ik vind het ook erg vervelend voor hem. Maar ik red met wel, by the skin of my teeth.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Coos het volgende:
Rot voor je dat zo'n buurman zich op gruwelijke wijze van het leven heeft beroofd.
Maar jij redt het wel??

Maar mooier toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.

Ik krijg de live versie niet gedownload, erg irritant.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Live klinkt het nummer altijd heel anders, dan speelt ie het op de piano.

Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!quote:

Ik ben hier sowieso alleen maar voor jouw tietenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!

Zolang als het alleen je hart is......quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stort hier mijn hart uit en jij wil alleen maar advantage of me nemen. Snoodaard!

Nee skattie, ik wil alleen maar dat jequote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Copycat het volgende:
[..]

Ja, want je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb radiohead op werchter gezien. Vond het redelij kslaapverwekkend.

Leuke avond gehad Cc?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb radiohead op werchter gezien. Vond het redelij kslaapverwekkend.

Ik weet eigenlijk niet wat ik mooier vind.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |