Conspiraciesquote:
 !
!

oh, leg eens uit,....quote:

jawohl, der tepelmeister ist bosequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:40 schreef CarOnline het volgende:
Ahh wat een heerlijk welkom
Nog roddels?

Wie?? en waarom??quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, der tepelmeister ist bose

Wat?!?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawohl, der tepelmeister ist bose

Krijg jij ook geen antwoord op je vraag?quote:

Mooi scheldwoordquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook een roddel.
Gert is een broekzakbeller
Krijg je gezellig telefoon in je pauze, is het per ongeluk!

Nee en nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Krijg jij ook geen antwoord op je vraag?

Ik stelde dezelfde vragen (duhquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee en nee.
Twee vragen dus. Maar die van WJ kan nog he, want dat vroeg ik nog maar net.
 ) maar ook nog geen antwoord..
 ) maar ook nog geen antwoord..  

Nee! Waar moet ik beginnen!quote:

Nou ik heb ietwat antwoord van WJ. Maar ik hoop dat ie me verder helpt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik stelde dezelfde vragen (duh) maar ook nog geen antwoord..

?
?

Mensen die hun toestel niet blokkeren, voortaan gewoon 3 uur luisteren, dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb ook een roddel.
Gert is een broekzakbeller
Krijg je gezellig telefoon in je pauze, is het per ongeluk!

Ooo dank je voor dit uitgebreide antwoord Pietje Puk007!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, vraag, waar is de tijd dat de huisvrouwen alles bijlezen? Het ging over Irak, de oorlog om olie (like duuh). Toen kwam NMNS met een links aanzetten naar een obscure site met een klimaatoverheersingssysteem (+1 voor scrabble) voor de hele wereld, ontwikkeld door de altijd gezellige USA.
Are joe satisfied?

?
?

Ja sorry enzo, druk met gluhwein en kinderen en de libel natuukquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, vraag, waar is de tijd dat de huisvrouwen alles bijlezen? Het ging over Irak, de oorlog om olie (like duuh). Toen kwam NMNS met een links aanzetten naar een obscure site met een klimaatoverheersingssysteem (+1 voor scrabble) voor de hele wereld, ontwikkeld door de altijd gezellige USA.
Are joe satisfied?

haha, ik lees net terug van het 'tepelmysterie' en lekker simpelquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik heb ietwat antwoord van WJ. Maar ik hoop dat ie me verder helpt.

Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mensen die hun toestel niet blokkeren, voortaan gewoon 3 uur luisteren, dat zal hem leren

Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de games-verkopen, hoeveel Fallouts 3 heb je al verkocht?

Nu maar kijken wie ze gaan geloven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, nu hebben we twee verschillende verhalen m.b.t. de uitleg Pietje

Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een Bquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten
Dit was al de tweede keer namelijk

Nahhhh LINKJE!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik lees net terug van het 'tepelmysterie' en lekker simpel

Haha, nee dat moet je anders zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een B

Buuv, kamp NMSNSNS of kamp Pietje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.

Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten
Dit was al de tweede keer namelijk

Of je leest eens terugquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?

Oh, bofbips!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nee dat moet je anders zien.
Ik sta gewoon op nummer één

Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets henquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.

Is ie wit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!

ik voorstellen kan zij vrouw immersquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen

ik weet niet of ie boos is, maar het leek er wel op. ik vond z'n nipples wel lekker (groot)quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?

Ian is maar zelden boosquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:

Bij deze ben ik voor Pietjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen

Wat heb jij met die merken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers

Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ie wit?
Aantrekken, nat maken, posten

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers

Ik ken dat merk pas drie maandenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heb jij met die merken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

linkjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!
 ?
?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |