Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat 't met de games-verkopen, hoeveel Fallouts 3 heb je al verkocht?

Nu maar kijken wie ze gaan geloven.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, nu hebben we twee verschillende verhalen m.b.t. de uitleg Pietje

Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een Bquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten
Dit was al de tweede keer namelijk

Nahhhh LINKJE!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik lees net terug van het 'tepelmysterie' en lekker simpel

Haha, nee dat moet je anders zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel zielig dat ie niemand kent met een A of een B

Buuv, kamp NMSNSNS of kamp Pietje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.

Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat ga ik de volgende keer doen, en hem dan confronteren met uitspraken die ik EIGENLIJK niet kan weten
Dit was al de tweede keer namelijk

Of je leest eens terugquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?

Oh, bofbips!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nee dat moet je anders zien.
Ik sta gewoon op nummer één

Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets henquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maar kijken wie ze gaan geloven.

Is ie wit?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je krijgt er wel een kek t-shirt bij!

ik voorstellen kan zij vrouw immersquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen

ik weet niet of ie boos is, maar het leek er wel op. ik vond z'n nipples wel lekker (groot)quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is er met de tepels van Ian???? en dan wat anders; waarom is Ian boos? Niet op Ls toch?

Ian is maar zelden boosquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:

Bij deze ben ik voor Pietjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuv en Caroo gaan af op gevoel, feiten zeggen nauwelijks iets hen

Wat heb jij met die merken?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kende Lief & Blond twee weken, reed achter haar aan vanaf mijn huis. Ik belde d'r om d'r wat te vertellen. Daarna zei ze "Doeg", hing niet op, gaf volgas en scheurde over binnenweggetjes. Ik deed het rustig aan met mijn nog koude diesel en na één minuut hoorde ik haar door de muziek heen roepen "Heeeeeeey, slome sukkel, waar blijf je nu?"

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers

Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is ie wit?
Aantrekken, nat maken, posten

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik voorstellen kan zij vrouw immers

Ik ken dat merk pas drie maandenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heb jij met die merken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

linkjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!
 ?
?

change we can believe inquote:

Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.quote:

Goeie verliezerquote:

Jij hebt je eigenste fanbase, Lief én Blond nota bene.quote:

Oh nee toch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.

Er moet natuurlijk nog wel iets voor de verbeelding overblijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!

Ja, maar wel blond én donker...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?

.
.

Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jamquote:

Welk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net was Metallica op veronica, top 1000.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie verliezer [ afbeelding ]

ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkahquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jam
Eddie Vedder

Aan twee heb je nóg niet genoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?

Enter Sandmanquote:

Kwartet terwijl je huis schoon blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan twee heb je nóg niet genoeg?
 .
.

Je noemt me stoerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkah

Niet het mooiste nummer, maar wel gaaf!quote:

neehee. voorbeeldjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je noemt me stoer
Of juist niet en vind het daarom raar. dat ik Eddie Vedder een LD vind...
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet  , dus take it as a complimentje, sis.
 , dus take it as a complimentje, sis.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Thx Wj, ik had ook trek, maar niets in huis.
Gelijk geen trek meer

Ik zou je alleen nooit huilend achterlatenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee. voorbeeldje:ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
, dus take it as a complimentje, sis.
 Maar evengoed bedankt
  Maar evengoed bedankt  

pas op he, pee!! voor je het weet loop je op de catwalk, zeg maar!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

En wat er niet in gaat komt er ook niet uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

Ik denk er nog over naquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
carooooooooooooooooooooow
, het spijt me zo!
kom nou teruhug!
[ afbeelding ]
*paniek in huize willem-jofels

je hebt er in ieder geval een leuke harses op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf

Nite nite Pietje!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.

Slaap lekker PPquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.

Dank je....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval een leuke harses op!
 Hoe weet je dat nou?
  Hoe weet je dat nou?

heel veel sorriesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na
Ik wilde net de pan aanslingeren om er een kroket in te gooien.
DAT HEB JE MOOI VERPEST VOOR ME

besaid, from the tepelmeister; who else!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je....Hoe weet je dat nou?

ahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
besaid, from the tepelmeister; who else!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |