Kwartet terwijl je huis schoon blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan twee heb je nóg niet genoeg?
 .
.

Je noemt me stoerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkah

Niet het mooiste nummer, maar wel gaaf!quote:

neehee. voorbeeldjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je noemt me stoer
Of juist niet en vind het daarom raar. dat ik Eddie Vedder een LD vind...
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet  , dus take it as a complimentje, sis.
 , dus take it as a complimentje, sis.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Thx Wj, ik had ook trek, maar niets in huis.
Gelijk geen trek meer

Ik zou je alleen nooit huilend achterlatenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee. voorbeeldje:ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
, dus take it as a complimentje, sis.
 Maar evengoed bedankt
  Maar evengoed bedankt  

pas op he, pee!! voor je het weet loop je op de catwalk, zeg maar!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

En wat er niet in gaat komt er ook niet uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |