Google non traduce così bene in traduzione, ma qui è la vostra birraquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non capisco tutto del tuo italiano ma io prende l'ultima birra.![]()
Va bene Hidiquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Google non traduce così bene in traduzione, ma qui è la vostra birra
ok, basta italiano
Mooie OP Peet
Later Ruud, weltrustequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest en verlang naar mijn weekend, dat morgen om 19 uur begint![]()
![]()
Ciao
Das Experiment gezienquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.
Ik vind het wel een aanrader. Toch verbijsterend, hoe verkeerde mensen op verkeerde plaatsen en sociale druk al snel iets uit de hand kunnen doen lopen. En nou is het volk dat daar in camouflage-kloffies rondliep ook niet allemaal even snugger. Zo beweerde er eentje doodleuk dat het weinig voorstelde dat ze een gevangene dreigden te electrocuteren. Als er nou écht stroom op had gestaan, OK, dán was het wél over de grens geweest. Uhh... OK, alleen wist Achmed op dat moment niet dat het niet echt was schat.![]()
[ afbeelding ]
yo, thanks, klinkt wel gesjellugquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.
Ik vind het wel een aanrader. Toch verbijsterend, hoe verkeerde mensen op verkeerde plaatsen en sociale druk al snel iets uit de hand kunnen doen lopen. En nou is het volk dat daar in camouflage-kloffies rondliep ook niet allemaal even snugger. Zo beweerde er eentje doodleuk dat het weinig voorstelde dat ze een gevangene dreigden te electrocuteren. Als er nou écht stroom op had gestaan, OK, dán was het wél over de grens geweest. Uhh... OK, alleen wist Achmed op dat moment niet dat het niet echt was schat.![]()
[ afbeelding ]
creatiefquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Teneinde mijn imago in stand te houden las ik vanmiddag de LibelleEn wie stond daar in (met een prachtige foto!) Smash-it
(tenminste het is toch smashit die rechten deed en nu op reis is???
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja........
ga ik morgen ook de libelle kopen....... wil ik wel eens zien........
ben effe weg.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |