Waldemar Torenstraquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zegt me niks maar wie is de fotograaf?
Bij nader inzien, laat maar.quote:
Die is van BNNquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet wie Sophie is, lees geen Prive of Story.
Zegt me nog niks. Maakt niet uit, ze heeft wel een Spuiten en Slikken bekkie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.
quote:AMSTERDAM - Een Nederlandse militair is vrijdagochtend in de Afghaanse provincie Uruzgan om het leven gekomen door een bermbom. Het gaat om de 24-jarige in Schaarsbergen gelegerde sergeant Mark Weijdt, die tijdens een vuurgevecht vermoedelijk te voet op een geïmproviseerd vuurexplosief was gestapt.
quote:Het kabinet heeft geschokt gereageerd. Minister van Middelkoop zei dat het nu vrij rustig is in Uruzgan maar dat bermbommen 'ongelooflijk verraderlijk' blijven.
Neem aan dat je op z'n minst met een hongerstaking gaat dreigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ze daar in Den Haag maar een leuke variant van het Noro griepvirus mogen ontvangen op eerste Kerstdag
Huilliequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:50 schreef lies1958 het volgende:
zo naar, is mijn verkoudheid bijna weg heb ik nu weer oorpijn gekregen. Ik word echt een zeikwijf op dit moment met die stomme kwaaltjes. Maar lekker vrij nu dus kan als ik wil heel lang in mijn bed blijven liggen morgen. En me zieker voordoen dan ik ben en lekker misbruik maken van m'n gezinsleden door me van alles te laten brengen boven.
Ik walg van die gasten. Jonge jongens horen te swaffelen, niet ergens in den verre ten faveure van politci dood te gaan. En ik begrijp die pubers en hun ouders ook niet. Je laat je kind toch geen oorlog voeren, laat ze de tering maar krijgen ginds....quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je op z'n minst met een hongerstaking gaat dreigen
Werkt goed, binnen een dag ben je van oorpijn afquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:50 schreef lies1958 het volgende:
zo naar, is mijn verkoudheid bijna weg heb ik nu weer oorpijn gekregen. Ik word echt een zeikwijf op dit moment met die stomme kwaaltjes. Maar lekker vrij nu dus kan als ik wil heel lang in mijn bed blijven liggen morgen. En me zieker voordoen dan ik ben en lekker misbruik maken van m'n gezinsleden door me van alles te laten brengen boven.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
Rinileen tabletten, Otalgan oordruppels & iet van xylometazoline neusspray
thanx gelijk opgeslagen en morgen even halen bij apotheek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Werkt goed, binnen een dag ben je van oorpijn af
[..]
Hoeft niet bij apotheek, kan ook gewoon bij Etosquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
thanx gelijk opgeslagen en morgen even halen bij apotheek.
Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overnamequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.
als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overname
Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.
Het piramidespel van wie en waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoeken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..![]()
neem nog het boek ..de bilderberg, vervolgens pagina hetechtenieuws, weet je helemaal niet meer
waar je aan toe bent.![]()
echt iets voor vrije dagen met kerst .http://www.hetechtenieuws.be/index.php/terrorisme...voor wie van complotten houdt
ben klaar , heb alles gepakt,![]()
In ieder geval alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Spanjequote:
Hé Woef! Have fun daar!quote:
quote:
Hondjes, doe ze de groeten in het Spaanse.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef hondjes het volgende:
gaat even verkeerd, ..vakantie stress..
Ja en welke wordt het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé Woef! Have fun daar!Wanneer ben je terug? Ik ga je relativerende koffie-posten missen.
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan gooien we deze er ook nog maar even tegenaan , voor nog wat extra leesvoer en voor als het linksom niet wil, we nog een "rechtsom variant" hebben.
Jij ook alvast Prettige Kerstdagen en een goed uiteindequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
zal iedereen kussen in spanje...doen ze toch al,,,en zeggen ,,dit is van de fokkers..
neem laptop mee, dus, ben niet weg..of ik tijd heb , is een tweede.
wens iedereen een goede Kerst, eet je maar ongans,maak geen ruzie met de familie.
en hoop iedereen weer terug te zien ..met alle ledematen en ogen in tact, dus voorzichtig met vuurwerk.
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feiten.
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulksquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feiten![]()
Maar ook feiten kunnen op meerdere manier interpretabel zijn.....
Jups, afijn, beter is misschien (zeker als je geen nageslacht en derhalve minder verantwoordelijkehid?) om je maar te beperken tot wat leukere dingen in het korte leven....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulks.
7,5quote:
Zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7,5
Het is prettig om te lezen, maar als geïnteresseerde in de materie is 't net te makkelijk en te weinig diepgaand. Ik heb 't gevoel dat er (nog) meer in zat
. Als je niet bekend bent met de hele materie is 't zeker een aanrader.
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en welke wordt het?![]()
NEE NIET WELKE LÁARZEN.
hoi en helaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
hondjes!!
ik ga jullie...enorm missen.,veel plezier..en tot gauw!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
hee! ja, zoiets. nog een klein klusje dit weekeinde, maar het mag geen naam hebben "joop"quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meer![]()
Weekend WJ?
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij, nu al vrij tot januari?
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?![]()
Jij zit in dezelfde reclamepauzes dan mij te posten.![]()
Maar ik ga afhaken. Hele zooi in de bios gezien en ik weet al hoe het uiterindelijk afloopt: met een half uur gejank.
zeg gewoon dat je het kwijt bent geraaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.
Morgen de meuk maar eens uit het zicht leggen, misschien helpt ut.......
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kans was aanwezig..
culeeterheidel
Mooi nieuw woord voor 2009quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.
Pazzesco come la migliorequote:
Sarebbe signore ci può essere qualcosa da bere?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja lekker, doe maar met extra kaas.![]()
Non capisco tutto del tuo italiano ma io prende l'ultima birra.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sarebbe signore ci può essere qualcosa da bere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |