Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
hee! ja, zoiets. nog een klein klusje dit weekeinde, maar het mag geen naam hebben "joop"quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meer![]()
Weekend WJ?
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij, nu al vrij tot januari?
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?![]()
Jij zit in dezelfde reclamepauzes dan mij te posten.![]()
Maar ik ga afhaken. Hele zooi in de bios gezien en ik weet al hoe het uiterindelijk afloopt: met een half uur gejank.
zeg gewoon dat je het kwijt bent geraaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.
Morgen de meuk maar eens uit het zicht leggen, misschien helpt ut.......
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kans was aanwezig..
culeeterheidel
Mooi nieuw woord voor 2009quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.
Pazzesco come la migliorequote:
Sarebbe signore ci può essere qualcosa da bere?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja lekker, doe maar met extra kaas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |