quote:
Hondjes, doe ze de groeten in het Spaanse.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef hondjes het volgende:
gaat even verkeerd, ..vakantie stress..
Ja en welke wordt het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé Woef! Have fun daar!Wanneer ben je terug? Ik ga je relativerende koffie-posten missen.
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan gooien we deze er ook nog maar even tegenaan , voor nog wat extra leesvoer en voor als het linksom niet wil, we nog een "rechtsom variant" hebben.
Jij ook alvast Prettige Kerstdagen en een goed uiteindequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
zal iedereen kussen in spanje...doen ze toch al,,,en zeggen ,,dit is van de fokkers..
neem laptop mee, dus, ben niet weg..of ik tijd heb , is een tweede.
wens iedereen een goede Kerst, eet je maar ongans,maak geen ruzie met de familie.
en hoop iedereen weer terug te zien ..met alle ledematen en ogen in tact, dus voorzichtig met vuurwerk.
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feiten.
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulksquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feiten![]()
Maar ook feiten kunnen op meerdere manier interpretabel zijn.....
Jups, afijn, beter is misschien (zeker als je geen nageslacht en derhalve minder verantwoordelijkehid?) om je maar te beperken tot wat leukere dingen in het korte leven....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulks.
7,5quote:
Zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7,5
Het is prettig om te lezen, maar als geïnteresseerde in de materie is 't net te makkelijk en te weinig diepgaand. Ik heb 't gevoel dat er (nog) meer in zat
. Als je niet bekend bent met de hele materie is 't zeker een aanrader.
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en welke wordt het?![]()
NEE NIET WELKE LÁARZEN.
hoi en helaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
hondjes!!
ik ga jullie...enorm missen.,veel plezier..en tot gauw!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |