100 procent geen klonen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?
fan was er nog vanavond, terugleestraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?
ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bén nog niet weg!
Vertel nog eens wat leuks![]()
't Mag ook via PM als het heel privé is
Doehoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...
dus slinger je pm-box maar aan
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen
bij extraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!
Dat gaat via het configuratiescherm - internetopties - en dan bij brownsgeschiedenis klikken op 'verwijderen'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja, maar je bent er net, kun je beterdoen, voor dat je op bed gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwijder nu de browsergeschiedenis, is dat goed?
Favorieten openen en dan het 2e icoontje aanklikkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
liedje is voor jou...shhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doehoeg?![]()
Staat aan, kom maar op
Ahh oke, ik ga hem luisteren.quote:
inspecteur blommiequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |