change we can believe inquote:

Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.quote:

Goeie verliezerquote:

Jij hebt je eigenste fanbase, Lief én Blond nota bene.quote:

Oh nee toch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je 'm naar de verkeerde gestuurd, ik heb niks.

Er moet natuurlijk nog wel iets voor de verbeelding overblijvenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou van de week wilde je mn douche foto's niet zien, dus jongeman, die vlieger gaat niet op!

Ja, maar wel blond én donker...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?

.
.

Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jamquote:

Welk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net was Metallica op veronica, top 1000.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goeie verliezer [ afbeelding ]

ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkahquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen tepelmeister maar Pearl Jam
Eddie Vedder

Aan twee heb je nóg niet genoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu blijf ik met 2 huisvrouwen over, waar is Noek?

Enter Sandmanquote:

Kwartet terwijl je huis schoon blijftquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aan twee heb je nóg niet genoeg?
 .
.

Je noemt me stoerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, grappig is dat, stoere wijvies vinden eddie doorgaans lekkah

Niet het mooiste nummer, maar wel gaaf!quote:

neehee. voorbeeldjequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je noemt me stoer
Of juist niet en vind het daarom raar. dat ik Eddie Vedder een LD vind...
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
 :ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet  , dus take it as a complimentje, sis.
 , dus take it as a complimentje, sis.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
Thx Wj, ik had ook trek, maar niets in huis.
Gelijk geen trek meer

Ik zou je alleen nooit huilend achterlatenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neehee. voorbeeldje:ik heb 3 exies gehad die um lekkew vonden("lekker stoer, hoor 8-, jonguh") , eentje was zelfs zo stoer dat ze me huilend achterliet
, dus take it as a complimentje, sis.
 Maar evengoed bedankt
  Maar evengoed bedankt  

pas op he, pee!! voor je het weet loop je op de catwalk, zeg maar!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

En wat er niet in gaat komt er ook niet uitquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

Ik denk er nog over naquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
carooooooooooooooooooooow
, het spijt me zo!
kom nou teruhug!
[ afbeelding ]
*paniek in huize willem-jofels

je hebt er in ieder geval een leuke harses op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd nog mijn goede lijf

Nite nite Pietje!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.

Slaap lekker PPquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, een goedenacht allemaal.

Dank je....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt er in ieder geval een leuke harses op!
 Hoe weet je dat nou?
  Hoe weet je dat nou?

heel veel sorriesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na
Ik wilde net de pan aanslingeren om er een kroket in te gooien.
DAT HEB JE MOOI VERPEST VOOR ME

besaid, from the tepelmeister; who else!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank je....Hoe weet je dat nou?

ahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
besaid, from the tepelmeister; who else!

Nah, excuus aanvaard.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heel veel sorries
[ afbeelding ]

Ja, de mijne eigenlijk ook. Morgen weer fris en fruitig op mn werk verschijnen om 9 uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha
Nou ga ik toch maar even pitten, het is immers mijn tijd. Al lang...

trusten buufertstquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha

Kloon?
  Kloon?  

owkeeejquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, de mijne eigenlijk ook. Morgen weer fris en fruitig op mn werk verschijnen om 9 uur.
En morgenavond gezellig met mn ex-werk op stap

Slaap lekker buufquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha

Ik bén nog niet weg!quote:

100 procent geen klonen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?

fan was er nog vanavond, terugleestraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
eh, ik zag net heel toevallig dat LS gebanned is. Maar ik mis ook liesje en Fan.Kloon?

ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik bén nog niet weg!
Vertel nog eens wat leuks
't Mag ook via PM als het heel privé is

Doehoeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, doehoeg! lekker simplex heeft me al de grootste fok-slet nominated, las ik...
dus slinger je pm-box maar aan

Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:

Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen

bij extraquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb het wel gedaan, en heb nu spijt want ik zie geen geschiedenisknop!

Dat gaat via het configuratiescherm - internetopties - en dan bij brownsgeschiedenis klikken op 'verwijderen'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

ja, maar je bent er net, kun je beterdoen, voor dat je op bed gaatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verwijder nu de browsergeschiedenis, is dat goed?

Favorieten openen en dan het 2e icoontje aanklikkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

liedje is voor jou...shhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Doehoeg?
Staat aan, kom maar op

Ahh oke, ik ga hem luisteren.quote:

inspecteur blommiequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Liesje is bij haar ouders en durft fok niet op haar vaders pc te openen

gelukkig, er valt een last van m'n frele schoudertjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh oke, ik ga hem luisteren.
Maar WJ het is alweer goed hoor
Niet zo treurig

quote:

Ik moet ff wachten op mn frietpanquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig, er valt een last van m'n frele schoudertjes.
slaap lekker en viel spass met de ex-collegaatjes morgen

quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef blomst het volgende:
[..]
jij straks ook slome
dieselrijder

liewf!quote:

ik slijm nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu ga je zeker weer slijmen met ons hè

. ik ben gewoon aardig en als ik je niet mot maak ik je af
 . ik ben gewoon aardig en als ik je niet mot maak ik je af  
   geilpijpje
 geilpijpje  

quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liewf!
wel lief: in den beginne roept mireille "go" omdat bobby anders te laat zou beginnen met playbacken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |