quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
T.V.P.
Interview van Rieb en Yas nu online bij fruitenzuivel.
met dank aan BQ
anders had ik het nooit geweten thanks BQ![]()
tot later jongelui..........
![]()
precies, ik zeg toch ook, mooie OPquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
godverdomme, had dan gewoon gelogen
scan ff in en plaats dan, svp. ik kom pas in mei weer bij de tandarts.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.)
you was right. ik had niets moeten vragen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
precies, ik zeg toch ook, mooie OP
Durf je niet te kijken bij de tijdschriften?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
scan ff in en plaats dan, svp. ik kom pas in mei weer bij de tandarts.
"ik krijg 'm van m'n buuf" yeah right, van je husband zah je bedoeluhquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis wel de libelle van afgelopen week, dus nummer 49....(ik krijg m van mijn buuf.)
nur bei die rosiequote:Op vrijdag 19 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Durf je niet te kijken bij de tijdschriften?
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
ff kijken, wat is het? Magritte of Dalí..... me like magisch realisme....
Nee, da's zo eng hip....quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, de margriet en de viva, nie waar?
of fototoestel of webcam?quote:
Je had een tijd geleden ook zo`n afschuwelijke jongensgroep: BED.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
De nieuwe naam van de popstars band is 'Red'
Waar ken ik dat van![]()
Ja, dat wel, maar het F@#$king ding doet het 9 van de tien keer niet. achterlijke Canon gedoe. Zegt ie dat de kabel niet goed aangesloten is. roep je: dat is ie we-hel!!!quote:
okee, lamaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het F@#$king ding doet het 9 van de tien keer niet. achterlijke Canon gedoe. Zegt ie dat de kabel niet goed aangesloten is. roep je: dat is ie we-hel!!!Maardahelptnie
Waarom weet jij dit???quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je had een tijd geleden ook zo`n afschuwelijke jongensgroep: BED.
Bekend van de hit 'Welles (verliefd geweest)'.
Waarom weet ik dit.
Of van Simply Red, dat kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |