inderdaad. Ben blij dat het binnenkort weer gaat beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:30 schreef Extradionary het volgende:
Ja, in verhouding weinig, maar een maand wachten op Lost is alsnog 1 maand te veel toch ?
2 achter elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef Symer het volgende:
5.01 - 21 januari 2009
5.02 - 21 januari
![]()
Sure, zal het even doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:40 schreef Symer het volgende:
Extradionary, zou je deze OP kunnen vervangen door wat er nu in de wiki staat? Dan is de topiclijst weer compleet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Extradionary het volgende:
[..]
Sure, zal het even doen.
Edit : Done
quote:
Oké.. nu duurt die maand wél veel te langquote:
Coole promo..quote:
Oeh, dan ben ik vrijquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef Symer het volgende:
5.01 - 21 januari 2009
5.02 - 21 januari
![]()
Wie is dat ookalweer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik mis Miles eigenlijk nog in de OP!
Wauw! Ik kan niet wachten!quote:
\quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Haunter het volgende:
Hier staan alle HQ season 5 promofoto's van de personages btw.
oh wij niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk er erg naar uit, seizoen 5!
Lijkt me niet de juiste beschrijving voor de man die telkens wordt neergezet als 'bad bedside manners' en die telkens ruzie heeft met Sawyer, Kate en John.quote:Jack: Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik mis Miles eigenlijk nog in de OP!
Correct. Aan de andere kant is hij duidelijk de alpha male. Die status heeft hij bereikt door z'n communicatieve vaardigheden (veel vechten heeft ie namelijk niet gedaan). Maar dat hij daar dan 'enorm veel' van heeft is idd ietwat overtrokken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:11 schreef Risce het volgende:
[..]
Lijkt me niet de juiste beschrijving voor de man die telkens wordt neergezet als 'bad bedside manners' en die telkens ruzie heeft met Sawyer, Kate en John.
Dit is de laatstequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
tvp
(hoe veel topics zal het nog duren tot het nieuwe seizoen?)
Is het nou echt zo moeilijk om een topic van 1 pagina door te lezen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:39 schreef meisterfens het volgende:
Hoeveel januari is het weer zover![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om een topic van 1 pagina door te lezen?
Hoe vaak ik al misleid ben door Lost...quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:56 schreef Mip1988 het volgende:
promo's van Lost zijn altijd erg misleidend, maar desalniettemin heb ik er ook enorm veel zin in
Jij keek toch niet meer omdat Lost scifi is!!!quote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo lang geleden seizoen 4, weet nog eens waar het mee stopte
Ik keek wel hoor,quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij keek toch niet meer omdat Lost scifi is!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik keek wel hoor,
Al was 24 wel leuker
Gewoon Lockequote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef capital_P het volgende:
ben vooral benieuwd naar het verhaal van jeremy bentham (zo heette die toch?).
Volgens mij is die naam enkel en alleen verzonnen om te verbergen dat er nog meer 'overlevenden' zijn van Oceanic 815, er werd immers op de persconferentie duidelijk gemaakt dat er niemand meer was. Als er dan ineens een lijk in perfecte staat boven water komt is dat natuurlijk vreemd.quote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik snap alleen eigenlijk niet waarom ze Locke zo speciaal behandelden. De survivors mochten zijn naam niet uitspreken, ze hadden het over 'him', etc. Dat terwijl we volgens mij alle interactie tussen de survivors en Locke al gezien hebben. Toch?
Ja dat snap ik, maar dat beantwoordt mijn vraag niet echt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij is die naam enkel en alleen verzonnen om te verbergen dat er nog meer 'overlevenden' zijn van Oceanic 815, er werd immers op de persconferentie duidelijk gemaakt dat er niemand meer was. Als er dan ineens een lijk in perfecte staat boven water komt is dat natuurlijk vreemd.
Klopt, ik hem geen idee verder. Met name ook dat stukje waar Hurley door Sayid opgehaald wordt, waar hij zegt dat ze in de gaten gehouden worden. Ik gok dat het de mensen van Widmore zijn, maar waarom Locke niet genoemd mag worden is een raadsel.quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat beantwoordt mijn vraag niet echt.
op deze site: http://www.timelooptheory.com/q_and_a.html staat er wel een stukje over, maar niet duidelijk... Sowieso is er nog zoveel niet duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef TC03 het volgende:
Ik snap alleen eigenlijk niet waarom ze Locke zo speciaal behandelden. De survivors mochten zijn naam niet uitspreken, ze hadden het over 'him', etc. Dat terwijl we volgens mij alle interactie tussen de survivors en Locke al gezien hebben. Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2008 20:53:13 ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef Leonos het volgende:
Waarom was die ijsbeer er nou op seizoen 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef capital_P het volgende:
ijsberen zijn volgens mij gebracht door dharma om op te testen. (denk aan die kooien waar sawyer en kate in zaten opgesloten)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog minder dan een maand!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Maar ze vonden ook een ijsbeer in het midden van een woestijn in Tunesie met een halsband van Dharma ernaast.quote:
Timetravel denk ? Zelfde als wat Ben deed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar ze vonden ook een ijsbeer in het midden van een woestijn in Tunesie met een halsband van Dharma ernaast.
Wat heeft dat te betekenen dan?
Ik moet ook sowieso eerst die samenvatting kijken voordat ik met seizoen 5 kan beginnen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef m1155 het volgende:
Weet bijna niet meer wat er gebeurde in de laatste afleveringen... (oke tvp)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef speedy_kevin het volgende:
Komt er weer een terugblik aflevering zoals bij de s3 -> s4 overgang?
Oh dat is wel prettig. Ben echt alweer de helft vergeten en heb niet meer zoveel tijd om alle seizoen nog een keer te kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
21/1/09 (We.) 8:00 PM ABC (#500) CLIP SHOW (WORKING TITLE)
21/1/09 (We.) 9:00 PM ABC (#501/502) Because You Left, Parts 1 & 2
Nah, Sawyer gaat Juliet playen, weettog.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef karoltje het volgende:
Om in de stemming te komen:
[ afbeelding ]
TVP!
Nou?quote:Op zondag 21 december 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al die filmpjes uit t vorige deel nog niet gezien, is t de moeite waard?
Die rare vogel is een grapje van de makers, aangezien ze op het forum aan het duscussieren waren over een vogel die 'Hurley' geroepen zou hebben ergens in een episode. Vandaar de 'hurleybird'!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef capital_P het volgende:
en die rare cgi-vogel die hurley zijn naam riep?
ijsberen zijn volgens mij gebracht door dharma om op te testen. (denk aan die kooien waar sawyer en kate in zaten opgesloten)
Hihihi, zulke filmpjes zijn inderdaad hetzelfde als normale episodesquote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Nope, sla de volgende twee seizoenen ook maar over.
Ik kan weer mijn nieuwsgroepen gaan opzoeken. Laatste keer gezien voor de finale van vorig jaarquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
21/1/09 (We.) 8:00 PM ABC (#500) CLIP SHOW (WORKING TITLE)
21/1/09 (We.) 9:00 PM ABC (#501/502) Because You Left, Parts 1 & 2
Nouja, mocht je specifieke dingen willen weten: Lostpediaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Bot13 het volgende:
Wel jammer, ik ben een érg enthousiaste Lost-fan geweest en ben er nu echt helemaal uit. De breaks zijn ook zo lang!
Ik deed de Lost Experiences, las tientallen theorieën, waarvan vele dingen ook wel waar móesten zijn, en zo liep ik altijd voor op het verhaal. (in a good way, want vaak ging het toch net anders).
Hoe lees ik me nou weer bij? Bijvooebeeld, de samenvatting die ze voor de eerste aflevering gooien straks, verteld me waarschijnlijk echt niet dat Jack de broer is van Claire. (Of wel? Was dat wel al helemaal duidelijk in de serie?)
En was het al duidelijk wat de lost-Numbers betekenen? Dat is ook alleen nog maar buiten de serie om uitgelegd, niet?
Als ik het goed begrepen heb worden de twee afleveringen die in seizoen 4 niet zijn uitgezonden toegevoegd aan het 5e en 6e seizoen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:41 schreef Xurk het volgende:
Nee, het was aanvankelijk de bedoeling dat seizoenen 4, 5 en 6 allen 16 afleveringen zouden krijgen [gelijk aan twee volle seizoenen van 24 afleveringen]. Door de schrijversstaking ging het idee een beetje de mist in tijdens seizoen 4, dus uiteindelijk hebben we maar 13 afleveringen gehad [volgens mij?], waarvan de laatste twee uur duurde.
Of ze nu bij seizoen 5 en 6 beiden een extra aflevering erachter plakken om toch aan het aantal van 48 te komen, of nu in seizoen 5 meteen twee afleveringen extra doen, dat weet ik niet.
Ik ben helemaal terug in to Lostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Dat was een hele mond volquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Die laatste twee zijn t zelfde? En bijna t zelfde als die daarvoorquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Sneak previews van seizoen 5!!
Trailers!!
Je hoort ook aan het einde van de eerste trailer, dat de eerste uitzending 2 uur duurd!! ( das incl reclames, dus 1,5 uur LOST)
Oh.. is dat zo? Heb gewoon wat sneaks en trailers van youtube afgepakt. leken mij verschillende filmpjes. Zal er vandaag even naar kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn t zelfde? En bijna t zelfde als die daarvoor
Die check ik alvast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Echt achterlijk dat WAAAALT gewoon kon chatten met michael via de pcquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Hurley stukje![]()
geweldig.
EDIT: Ze zijn stuk voor stuk lachen, Gandalf the white in het bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb afgelopen week seizoen 4 voor het eerst gekeken en fok man... what a ride!! (zat zelf in Australia voor een jaar en toendertijd geen Lost gekeken)quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb afgelopen week seizoen 4 helemaal opnieuw gekeken en ik zit er weer middeninIk heb er ZIN IN!!!!
We need to get us some guns at hogwartsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood is![]()
![]()
!
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ah het komt er weer an, alleen is dit seizoen ook weer zo krampachtig kort met slechts 16 aflveringen oid?
Yep s5 en s6 hebben beide 17 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.
Te droog ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
37,50: http://www.gator.nl/index.php?cPath=27_195&osCsid=469c555c37a35a901a2eb8fd2043878bquote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef Arn0 het volgende:Hoeveel heb je daar voor betaald? Mijn kamer hangt ook helemaal vol met afgeprinte LOST images maar da's echt te gek voor woorden.
Dan wordt het in de VS uitgezonden:quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:23 schreef planethugo het volgende:
is 21 januari de datum dat wij het kunnen downloaden of dat het in amerika uitgezonden wordt?
Stukje over de inhoud van aflevering 1:quote:Episode 5.01: Because You Left (Season premiere)
Airdate: January 21, 2009 at 9 p.m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDDquote:
Het doel heiligt alle middelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Da_Ripper het volgende:
LaPo FTW jwtggggg![]()
....
![]()
en idd misschien wordt ik dalijk op mijn vingers getikt omdat FTR niet mijn forum is ...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Paul99 het volgende:
Joehoe....nog minder dan een week!!!!!!!![]()
Van de bovenste was ik al bekend ja, maar van Zaid Jarrah nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben pas 2 weken terug begonnen met het volgen van Lost(schaam) desalniettemin ben ik nu halverwege seizoen 3(trots).
Overigens studeer ik geschiedenis en merk dat er veel historische figuren rondlopen:
John Locke
Daniëlle Rousseau
Desmond Hume
Mikhail Bakunin
En volgens mij heette de Ex-man van Juliet Edmund Burke
Overigens blijkt één van de kapers van vlucht 93 op 9/11 ( Dat vliegtuig dat wél gekaapt was maar geen doel raakte) Zaid Jarrah te heten :S
Je vergeet Faradayquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben pas 2 weken terug begonnen met het volgen van Lost(schaam) desalniettemin ben ik nu halverwege seizoen 3(trots).
Overigens studeer ik geschiedenis en merk dat er veel historische figuren rondlopen:
John Locke
Daniëlle Rousseau
Desmond Hume
Mikhail Bakunin
En volgens mij heette de Ex-man van Juliet Edmund Burke
Overigens blijkt één van de kapers van vlucht 93 op 9/11 ( Dat vliegtuig dat wél gekaapt was maar geen doel raakte) Zaid Jarrah te heten :S
Heb je niet alle afleveringen gezien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef andre347 het volgende:
Heb er zin inJammer dat ik nog zo weinig weet van het verhaal
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met Lost().
Ik vrees dat ik hiervoor veel te veel ben vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
Hier een quiz over seizoen 4:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Jawel, maar is allemaal wel weer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je niet alle afleveringen gezien?
Ik ook 26quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef Bot13 het volgende:
26 goed
En inderdaad, sommige data wist ik ook niet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Game_Error het volgende:
18 goed, dat is toch bijna een voldoende
Yay 24 goed. Wel aardig wat gegokt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
EW's Lost Trivia Game
27 goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Omdat ze de datum waarop het vliegtuig crashte hebben genomen als zijn overlijdensdatum toch? Maar ik had die ook niet goed hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef EvilMarc het volgende:
31/34
Alleen die met die grafsteen vond ik niet eerlijk, hoe kan je dat nu weten.:{
Klinkt wel lost-achtigquote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Omdat ze de datum waarop het vliegtuig crashte hebben genomen als zijn overlijdensdatum toch? Maar ik had die ook niet goed hoor
28 van de 34quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Hiephoi!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
nog effekes
en dan valt het toch tegen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef _GdR_ het volgende:
nog 3 nachtjes slapen.
pis bijna in mn broekje van de spanning. gelijk 2 afleveringen enzo.
kan niet wachten.telefoon, deurbel uit deur op slot etc.
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
donderdagavondWOENSDAG wordt ie uitgezonden op de amerikaanse TV, dus met tijdsverschil is de serie ongeveer om 04:30 te downen via de bekende torrent sites?
Misschien een weekje of 2 pauze in april, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef tralalala het volgende:
Geen brakes toch? Gewoon 17 afleveringen achter elkaar?
dat kan niet.quote:
Het einde van het filmpje is toch wel één van de beste quotes uit Lostquote:
Inderdaad ja, zo goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het einde van het filmpje is toch wel één van de beste quotes uit Lost.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ben weer begonnen met Lost van voor af aan, samen met mijn vriendin, want die had m nog niet gezien. Ik dacht dat het zou tegenvallen om alles nogmaals te kijken als je al weet wat er gebeurd...
niets is minder waar, Lost is zowaar nog even spannend de 2e keer en je merkt allemaal leuke dingen op.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ben benieuwd hoe en waarom locke dood is...
quote:ABC feature news
ABC Entertainment President Stephen McPherson announced this morning that the upcoming season premiere of the ABC hitshow LOST will be postponed due to an unscheduled broadcast covering the inauguration of Obama. The season premiere will still be aired, only now a week later, disappointing many fans.
source: http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=index
Ehhhhhhh. Is dit for real? De inauguratie is toch *nu* ?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[quote] ABC feature news
ABC Entertainment President Stephen McPherson announced this morning that the upcoming season premiere of the ABC hitshow LOST will be postponed due to an unscheduled broadcast covering the inauguration of Obama. The season premiere will still be aired, only now a week later, disappointing many fans.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef Moozze het volgende:
Dus een week wachten?
Dat wist ik dus...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wereldvreemde mensen, de inauguratie is vanavond.
Maar toch te beroerd om ook maar 1 keer op de bijgevoegde link te klikken of enkele reacties uit dit topic te lezen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar toch te beroerd om ook maar 1 keer op de bijgevoegde link te klikken of enkele reacties uit dit topic te lezen?
Dan was 'ie dus helemaal terecht en krijg je hem nog een keer:quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[quote] ABC feature news
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Yay 24 goed. Wel aardig wat gegokt.
Na de tweede zin geloof ik niet meer dat je seizoen 4 gekeken hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Heb pas seizoen 4 pas afgekeken, mooie timing dus.
Nu maar hopen dat het aan alle verwachtingen kan voldoen en niet echt te vergezocht en uitgemolken wordt.
dvd box kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef chansadres het volgende:
Ik zit op het moment op een plaats zonder nieuwsgroepen... Weet iemand een alternatieve optie? Anders moet ik wekenlang elke donderdag langs mijn ouders om Lost te downloaden
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef Licko het volgende:
hoeveel ep's worden er vnv nu uitgezonden? de recap, en de 1e? of ook de 2e erachteraan?
Dude, serie 5 in dvdbox kopen? Noem mij de plaats en ik koop hem. Net zoals de andere 4 seizoenen.quote:
Rapidshare? Gaat traag, maar staat er sowieso op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef chansadres het volgende:
Ik zit op het moment op een plaats zonder nieuwsgroepen... Weet iemand een alternatieve optie? Anders moet ik wekenlang elke donderdag langs mijn ouders om Lost te downloaden
Je kan je nieuwsgroep gegevens toch gewoon 2x gebruiken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef chansadres het volgende:
Ik had het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dude, serie 5 in dvdbox kopen? Noem mij de plaats en ik koop hem. Net zoals de andere 4 seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |