Nouja, mocht je specifieke dingen willen weten: Lostpediaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:11 schreef Bot13 het volgende:
Wel jammer, ik ben een érg enthousiaste Lost-fan geweest en ben er nu echt helemaal uit. De breaks zijn ook zo lang!
Ik deed de Lost Experiences, las tientallen theorieën, waarvan vele dingen ook wel waar móesten zijn, en zo liep ik altijd voor op het verhaal. (in a good way, want vaak ging het toch net anders).
Hoe lees ik me nou weer bij? Bijvooebeeld, de samenvatting die ze voor de eerste aflevering gooien straks, verteld me waarschijnlijk echt niet dat Jack de broer is van Claire. (Of wel? Was dat wel al helemaal duidelijk in de serie?)
En was het al duidelijk wat de lost-Numbers betekenen? Dat is ook alleen nog maar buiten de serie om uitgelegd, niet?
Als ik het goed begrepen heb worden de twee afleveringen die in seizoen 4 niet zijn uitgezonden toegevoegd aan het 5e en 6e seizoen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:41 schreef Xurk het volgende:
Nee, het was aanvankelijk de bedoeling dat seizoenen 4, 5 en 6 allen 16 afleveringen zouden krijgen [gelijk aan twee volle seizoenen van 24 afleveringen]. Door de schrijversstaking ging het idee een beetje de mist in tijdens seizoen 4, dus uiteindelijk hebben we maar 13 afleveringen gehad [volgens mij?], waarvan de laatste twee uur duurde.
Of ze nu bij seizoen 5 en 6 beiden een extra aflevering erachter plakken om toch aan het aantal van 48 te komen, of nu in seizoen 5 meteen twee afleveringen extra doen, dat weet ik niet.
Ik ben helemaal terug in to Lostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Dat was een hele mond volquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Die laatste twee zijn t zelfde? En bijna t zelfde als die daarvoorquote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Sneak previews van seizoen 5!!
Trailers!!
Je hoort ook aan het einde van de eerste trailer, dat de eerste uitzending 2 uur duurd!! ( das incl reclames, dus 1,5 uur LOST)
Oh.. is dat zo? Heb gewoon wat sneaks en trailers van youtube afgepakt. leken mij verschillende filmpjes. Zal er vandaag even naar kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn t zelfde? En bijna t zelfde als die daarvoor
Die check ik alvast!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Echt achterlijk dat WAAAALT gewoon kon chatten met michael via de pcquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Hurley stukje![]()
geweldig.
EDIT: Ze zijn stuk voor stuk lachen, Gandalf the white in het bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb afgelopen week seizoen 4 voor het eerst gekeken en fok man... what a ride!! (zat zelf in Australia voor een jaar en toendertijd geen Lost gekeken)quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb afgelopen week seizoen 4 helemaal opnieuw gekeken en ik zit er weer middeninIk heb er ZIN IN!!!!
We need to get us some guns at hogwartsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood is![]()
![]()
!
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ah het komt er weer an, alleen is dit seizoen ook weer zo krampachtig kort met slechts 16 aflveringen oid?
Yep s5 en s6 hebben beide 17 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.
Te droog ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |