Echt achterlijk dat WAAAALT gewoon kon chatten met michael via de pcquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Deze quote ik even.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat Hurley stukje![]()
geweldig.
EDIT: Ze zijn stuk voor stuk lachen, Gandalf the white in het bos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb afgelopen week seizoen 4 voor het eerst gekeken en fok man... what a ride!! (zat zelf in Australia voor een jaar en toendertijd geen Lost gekeken)quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb afgelopen week seizoen 4 helemaal opnieuw gekeken en ik zit er weer middeninIk heb er ZIN IN!!!!
We need to get us some guns at hogwartsquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat Harry Potter ook zo paniekerig tevoorschijn springt als Hurley dood is![]()
![]()
!
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:56 schreef MikeyMo het volgende:
Ah het komt er weer an, alleen is dit seizoen ook weer zo krampachtig kort met slechts 16 aflveringen oid?
Yep s5 en s6 hebben beide 17 afleveringen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja volgend mij wel en het volgende ook en dan is het afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |