Ik ook 26quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef Bot13 het volgende:
26 goed
En inderdaad, sommige data wist ik ook niet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Game_Error het volgende:
18 goed, dat is toch bijna een voldoende
Yay 24 goed. Wel aardig wat gegokt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
Hier een quiz over seizoen 4:
EW's Lost Trivia Game
27 goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Omdat ze de datum waarop het vliegtuig crashte hebben genomen als zijn overlijdensdatum toch? Maar ik had die ook niet goed hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef EvilMarc het volgende:
31/34
Alleen die met die grafsteen vond ik niet eerlijk, hoe kan je dat nu weten.:{
Klinkt wel lost-achtigquote:Op zondag 18 januari 2009 19:12 schreef Xurk het volgende:
[..]
Omdat ze de datum waarop het vliegtuig crashte hebben genomen als zijn overlijdensdatum toch? Maar ik had die ook niet goed hoor
28 van de 34quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Hiephoi!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
nog effekes
en dan valt het toch tegen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef _GdR_ het volgende:
nog 3 nachtjes slapen.
pis bijna in mn broekje van de spanning. gelijk 2 afleveringen enzo.
kan niet wachten.telefoon, deurbel uit deur op slot etc.
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:
donderdagavondWOENSDAG wordt ie uitgezonden op de amerikaanse TV, dus met tijdsverschil is de serie ongeveer om 04:30 te downen via de bekende torrent sites?
Misschien een weekje of 2 pauze in april, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:58 schreef tralalala het volgende:
Geen brakes toch? Gewoon 17 afleveringen achter elkaar?
dat kan niet.quote:
Het einde van het filmpje is toch wel één van de beste quotes uit Lostquote:
Inderdaad ja, zo goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het einde van het filmpje is toch wel één van de beste quotes uit Lost.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ben weer begonnen met Lost van voor af aan, samen met mijn vriendin, want die had m nog niet gezien. Ik dacht dat het zou tegenvallen om alles nogmaals te kijken als je al weet wat er gebeurd...
niets is minder waar, Lost is zowaar nog even spannend de 2e keer en je merkt allemaal leuke dingen op.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ben benieuwd hoe en waarom locke dood is...
quote:ABC feature news
ABC Entertainment President Stephen McPherson announced this morning that the upcoming season premiere of the ABC hitshow LOST will be postponed due to an unscheduled broadcast covering the inauguration of Obama. The season premiere will still be aired, only now a week later, disappointing many fans.
source: http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=index
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |