Te droog ditquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Brammie1 het volgende:
Hier is een samenvatting van seizoen 1 tot en met 3. Samenvatting seizoen 4 komt voor de eerste aflevering van seizoen 5
37,50: http://www.gator.nl/index.php?cPath=27_195&osCsid=469c555c37a35a901a2eb8fd2043878bquote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef Arn0 het volgende:Hoeveel heb je daar voor betaald? Mijn kamer hangt ook helemaal vol met afgeprinte LOST images maar da's echt te gek voor woorden.
Dan wordt het in de VS uitgezonden:quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:23 schreef planethugo het volgende:
is 21 januari de datum dat wij het kunnen downloaden of dat het in amerika uitgezonden wordt?
Stukje over de inhoud van aflevering 1:quote:Episode 5.01: Because You Left (Season premiere)
Airdate: January 21, 2009 at 9 p.m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDDquote:
of we passen hem vanaf nu dagelijks aan: "Only 6 days to go"
Het doel heiligt alle middelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Da_Ripper het volgende:
LaPo FTW jwtggggg![]()
....
![]()
en idd misschien wordt ik dalijk op mijn vingers getikt omdat FTR niet mijn forum is ...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Paul99 het volgende:
Joehoe....nog minder dan een week!!!!!!!![]()
Van de bovenste was ik al bekend ja, maar van Zaid Jarrah nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben pas 2 weken terug begonnen met het volgen van Lost(schaam) desalniettemin ben ik nu halverwege seizoen 3(trots).
Overigens studeer ik geschiedenis en merk dat er veel historische figuren rondlopen:
John Locke
Daniëlle Rousseau
Desmond Hume
Mikhail Bakunin
En volgens mij heette de Ex-man van Juliet Edmund Burke
Overigens blijkt één van de kapers van vlucht 93 op 9/11 ( Dat vliegtuig dat wél gekaapt was maar geen doel raakte) Zaid Jarrah te heten :S
Je vergeet Faradayquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ben pas 2 weken terug begonnen met het volgen van Lost(schaam) desalniettemin ben ik nu halverwege seizoen 3(trots).
Overigens studeer ik geschiedenis en merk dat er veel historische figuren rondlopen:
John Locke
Daniëlle Rousseau
Desmond Hume
Mikhail Bakunin
En volgens mij heette de Ex-man van Juliet Edmund Burke
Overigens blijkt één van de kapers van vlucht 93 op 9/11 ( Dat vliegtuig dat wél gekaapt was maar geen doel raakte) Zaid Jarrah te heten :S
Heb je niet alle afleveringen gezien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef andre347 het volgende:
Heb er zin inJammer dat ik nog zo weinig weet van het verhaal
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:27 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met Lost().
Ik vrees dat ik hiervoor veel te veel ben vergetenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Symer het volgende:
Hier een quiz over seizoen 4:
EW's Lost Trivia Game
Ik had 30 vd 34 goed
Jawel, maar is allemaal wel weer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb je niet alle afleveringen gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |