SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2008 20:53:13 ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef Leonos het volgende:
Waarom was die ijsbeer er nou op seizoen 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef capital_P het volgende:
ijsberen zijn volgens mij gebracht door dharma om op te testen. (denk aan die kooien waar sawyer en kate in zaten opgesloten)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog minder dan een maand!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Maar ze vonden ook een ijsbeer in het midden van een woestijn in Tunesie met een halsband van Dharma ernaast.quote:
Timetravel denk ? Zelfde als wat Ben deed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar ze vonden ook een ijsbeer in het midden van een woestijn in Tunesie met een halsband van Dharma ernaast.
Wat heeft dat te betekenen dan?
Ik moet ook sowieso eerst die samenvatting kijken voordat ik met seizoen 5 kan beginnen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef m1155 het volgende:
Weet bijna niet meer wat er gebeurde in de laatste afleveringen... (oke tvp)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:20 schreef speedy_kevin het volgende:
Komt er weer een terugblik aflevering zoals bij de s3 -> s4 overgang?
Oh dat is wel prettig. Ben echt alweer de helft vergeten en heb niet meer zoveel tijd om alle seizoen nog een keer te kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
21/1/09 (We.) 8:00 PM ABC (#500) CLIP SHOW (WORKING TITLE)
21/1/09 (We.) 9:00 PM ABC (#501/502) Because You Left, Parts 1 & 2
Nah, Sawyer gaat Juliet playen, weettog.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef karoltje het volgende:
Om in de stemming te komen:
[ afbeelding ]
TVP!
Nou?quote:Op zondag 21 december 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al die filmpjes uit t vorige deel nog niet gezien, is t de moeite waard?
Die rare vogel is een grapje van de makers, aangezien ze op het forum aan het duscussieren waren over een vogel die 'Hurley' geroepen zou hebben ergens in een episode. Vandaar de 'hurleybird'!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef capital_P het volgende:
en die rare cgi-vogel die hurley zijn naam riep?
ijsberen zijn volgens mij gebracht door dharma om op te testen. (denk aan die kooien waar sawyer en kate in zaten opgesloten)
Hihihi, zulke filmpjes zijn inderdaad hetzelfde als normale episodesquote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Nope, sla de volgende twee seizoenen ook maar over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |