zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Sieps het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat de boel bij elkaar gehouden wordt in de winterstop
Godverdomme, je opende het topic te snel, we hadden de franse versie net klaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!
Volgens mij wilde munsterman kennedy niet terug.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef ElYefe het volgende:
Mocht Elia vertrekken dan is het denk ik wel wenselijk daar meteen een vervanger voor te zoeken. Huysegems mist toch net genoeg kwaliteit denk ik. En is het terughalen van Kennedy een optie?
Of Elia moet een dusdanig laag salaris hebben dat ze Ajax wel een financiele vooruitgang vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh.. Ajax is nog altijd een grote club hoor, dat ontken ik ook niet. Maar het was bij bijvoorbeeld de zaak suarez ook niet doorslaggevend. De commissie zei dat ajax op basis van het verleden een sportieve vooruitgang zou zijn voor suarez, maar dat het op dat moment niet zo was.. Salaris dat 4x zo hoog lag, telde ook al niet.
Joopquote:ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman kan zich niet voorstellen dat Eljero Elia in de winterstop vertrekt bij FC Twente. ,,Het is toch crisis in de wereld? Ik ben benieuwd wie hem denkt te kunnen betalen", doelt Munsterman op het feit dat Elia nog anderhalf jaar onder contract staat en dus veel geld zal moeten kosten.
Zoals eerder gemeld heeft Ajax belangstelling voor de linkerspits van Twente. ,,Ik heb nog niets gehoord en ik ga er vanuit dat er in de winterstop niemand vertrekt'', zegt Munsterman. Twente zal in januari ook niets ondernemen op de transfermarkt. ,,Wij hebben een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niet wat doen.'' Twente is ook nog altijd in gesprek met Elia over het openbreken van het huidige contract.
Munsterman verwacht dat Robbie Wielaert op korte termijn zijn contract bij Twente gaat verlengen. Club en speler zijn al tijden in gesprek over het openbreken van de huidige verbintenis.
De verdere uitbouw van het stadion is een paar maanden uitgesteld. Aanvankelijk wilde Twente in de zomer al beginnen met de bouw van de tweede ring boven de korte zijde, maar dat is uitgesteld naar het najaar of het voorjaar van 2010. Volgens Munsterman heeft dat niets te maken met de financien. ,,Er is alleen wat vertraging door wat procedures. Maar de uitbouw gaat absoluut door.'' (TC Tubantia)
Ja. Met het oog op de Webster-regeling is het alleen wel gunstig om contracten te vernieuwen eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef RobbieT het volgende:
Was het trouwens niet zo dat Twente nog een eenzijdige optie heeft om zijn contract te verlengen?
Elia...25 miljoen
Maaroufi kijkt blij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
mooie foto met dat stadion er bij enzo
Inderdaad zegquote:
Haha, het is idd lastig te zien .. maar door die sneeuw zie ik hem nog naast wielaert zitten daarquote:
Beslissingen worden altijd samen genomen, Joop heeft wel een grote inbreng denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Als Twente al toestemming geeft dan zal Joop uiteindelijk wel eieren voor zijn geld kiezen.
Omdat Sulejmani's contract wat langer doorliep.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Moody het volgende:
Joop kan altijd refereren aan Sulejmani waar Ajax 16 miljoen voor heeft betaald.
Elia lijkt minstens zo goed, dus 8-10 miljoen (wat ik hier en daar hoor) slaat werkelijk nergens op.
Waarom mogen alleen Groningen en Heerenveen flink verdienen aan transfers?
3 miljoen voor Wielaert, lijkt mij een koopjequote:FC Twente knokt voor Eljero Elia
Door EDDY VAN DER LEY & MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM/ENSCHEDE - Het bestuur van FC Twente is niet van plan mee te werken aan een transfer van Eljero Elia naar Ajax. De Amsterdamse club onderzoekt de mogelijkheid om de aanvaller in de winterstop in te lijven.
afbeelding vergroten Eljero Elia rukt zich los van Ajacied Rasmus Lindgren. FOTO PRO SHOTS
Net als eerder met Robbie Wielaert, zegt de club uit Enschede hem onder geen beding te laten gaan. Sterker, volgende maand staat ‘gewoon’ een gesprek over contractverlenging op de agenda.
De 21-jarige Elia lijkt in de winterstop het meest begeerde transferobject van de eredivisie te worden. Dat gebeurt amper anderhalf jaar nadat Twente het talent in de zomer van 2007 als een dood vogeltje oppikte bij ADO Den Haag.
Ajax onderhandelde nog niet rechtstreeks met Twente. Wel sprak de club via onder anderen trainer Marco van Basten al kort en oriënterend met de aanvaller. Van Bastens opmerking dat Twente daarvoor ‘toestemming’ heeft gegeven, is slecht gevallen in Enschede. ,,Ik heb geen contact met Ajax gehad, dan kan ik moeilijk toestemming hebben gegeven,’’ reageert Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Twente gaat binnenkort zelf met het kamp-Elia in gesprek over een tussentijdse verlenging en opwaardering van diens contract, met als interessante voorwaarde de opname van een ‘realistische afkoopsom’ in de nieuwe verbintenis. Een beproefde handelwijze in de strijd tegen kapitaalkrachtige(r) clubs.
In de voorbije zomer wist de club het door Feyenoord begeerde toptalent Marko Arnautovic langer vast te leggen, zoals dat eerder gebeurde met Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi. Beide middenvelders vertrokken uiteindelijk pas later voor ruim vijf miljoen euro naar respectievelijk Schalke 04 en Feyenoord.
Voor Elia, die een contract heeft tot de zomer van 2010, kan FC Twente op dit moment in principe vragen wat het wil. Voorzitter Munsterman zal niet schromen een exorbitante afkoopsom te noemen: ,,We willen de selectie koste wat kost bij elkaar houden. We staan er goed voor en willen geen ruis op de lijn. Elia heeft zich opgeworpen tot een belangrijke speler, die ook na de winterstop nog van grote waarde kan zijn.’’
Van Basten gaf gisteren zelf ook aan te beseffen dat het binnenhalen van Elia geen sinecure zal zijn. ,,We zijn intern nog aan het beraadslagen wat te doen. Eljero is een zeer interessante speler voor ons. Maar als Twente vijftien miljoen euro vraagt, gaat het sowieso niet door.’’ Bij Ajax vindt men het aantrekken van één aanvaller van zestien miljoen euro (Sulejmani) wel genoeg.
Elia zelf is zeker gestreeld door de interesse van Ajax, de club die hem in zijn tienerjaren afdankte wegens een gebrek aan perspectief. Maar het is niet waarschijnlijk dat hij nu een breuk gaat forceren, desnoods via een arbitragezaak. Ook Ajax zegt die ultieme stap niet te willen.
Bij Twente zit Elia prima in zijn vel, zowel binnen als buiten de lijnen. De Hagenaar gaat niet zomaar voorbij aan het feit dat hij in Enschede de kans heeft gekregen zich te ontwikkelen tot de speler die hij nu is. Die situatie indachtig, zal hij de houding van Twente respecteren.
,,Iedere voetballer is ambitieus, maar ik zou het geen enkel probleem vinden om in Enschede te blijven,’’ is zijn standpunt. ,,Bovendien staat er na de winterstop iets moois te gebeuren.’’
Niettemin prikkelt de belangstelling van zijn oude club zijn fantasie. Mocht Elia zijn contract in Enschede niet verlengen, dan kan een overgang naar Amsterdam in de zomer ook nog een optie worden. FC Twente zal hem in dat geval zeker verkopen, om het risico tegen te gaan dat hij in 2010 transfervrij de poorten van de Grolsch Veste uitwandelt.
In de schaduw van de kwestie-Elia speelt ook nog de latente interesse van Ajax voor Robbie Wie-
laert. Ajax probeerde de verdediger in augustus los te weken bij Twente, maar beet zich toen stuk op de afkoopsom van vijf miljoen euro.
Wielaert tekent dezer dagen een nieuw contract in Enschede, met daarin een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer drie miljoen. Dat maakt de situatie voor Ajax opnieuw interessant.
Blijf toch eens van ons team af... Paniekzaaiersquote:Op woensdag 17 december 2008 08:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen voor Wielaert, lijkt mij een koopje
Lamzakken, daar bij Ajaxquote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Blijf toch eens van ons team af... Paniekzaaiers![]()
Tja, tegen een gelimiteerde transfersom doe je nou eenmaal niet zoveelquote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dat tussentijde paniek gezaai, dat is irritant, ik snap ook wel dat spelers niet altijd behouden kunnen worden.... Maar dat tussentijdse.... Die Elia zit nu in Parijs, dat is toch niet lekker. en dat gepraat met spelers achter onze voorzitters rug om.quote:
Ik zou Munsterman ook niet altijd geloven hoor. Die zal ongetwijfeld bluffen om de achterban tevreden te houden.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:50 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dat tussentijde paniek gezaai, dat is irritant, ik snap ook wel dat spelers niet altijd behouden kunnen worden.... Maar dat tussentijdse.... Die Elia zit nu in Parijs, dat is toch niet lekker. en dat gepraat met spelers achter onze voorzitters rug om.
Maar Joop doet niet meer aan clausules sinds het vertrek van Kennedy.quote:Wielaert tekent dezer dagen een nieuw contract in Enschede, met daarin een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer drie miljoen. Dat maakt de situatie voor Ajax opnieuw interessant.
Preciesquote:
Nee met vjenne-rednex bus, maar dat is wel een tad bus volgens mij maar vertrekt vanaf Vriezenveen.quote:
Ah, ok, ik wel via TAD dus...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee met vjenne-rednex bus, maar dat is wel een tad bus volgens mij maar vertrekt vanaf Vriezenveen.
Als een willekeurige topclub met een zak geld aan de deur klopt, zwichten ze toch wel. Dat hoeft niet eens Ajax te zijn. Het blijven uiteindelijk toch bedrijven al die voetbalclubs.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:16 schreef poehej het volgende:
Iedereen om mij heen zegt dat Elia in de winterstop naar Ajax gaat.. Ik heb er zelf toch wel vertrouwen in dat Elia blijft. Een beetje hetzelfde idee als met Robbie, gewoon zo'n "belachelijk" hoog bedrag vragen dat ze het wel gewoon laten hangen.
We willen best Kennedy teruggeven hoor..quote:Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
En dan over een half jaartje Elia ook weer?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
We willen best Kennedy teruggeven hoor..
Als ie voor een half jaar weg gaat, en dan weer terug komt voor langere tijd, mag hij van mij verhuurd worden. Topdeal!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan over een half jaartje Elia ook weer?
Gezien de geïnteresseerde clubs die genoemd worden zou ik gewoon op 20 miljoen gaan zitten, om dan bij onderhandelen op minstens 15 proberen uit te komen. Of dat nou realistisch is boeit me verder niet zo eigenlijk. Nijland heeft dat goed begrepen met Berg, zo hoog mogelijk inzetten.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Spannende tijden voor twente fansWat vinden jullie een realistisch bedrag voor Elia dan. Verwacht dat Ajax aan 6,7 miljoen denkt.Misschien percentage bij doorverkopen.
6.7 miljoen + Kennedy?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Spannende tijden voor twente fansWat vinden jullie een realistisch bedrag voor Elia dan. Verwacht dat Ajax aan 6,7 miljoen denkt.Misschien percentage bij doorverkopen.
Nee denk ook niet dat hij nog naar ajax wil!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kunnen we Perez ook betrekken in de ruil?
Maccaquote:Eljero Elia mag niet met Ajax praten over een overgang naar de Amsterdamse club. Dit verklaarde Steve McClaren op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Paris Saint Germain.
De technische man van FC Twente verkondigde dat hij niet op de hoogte is van het vermeende contact tussen de 21-jarige aanvaller en Ajax-trainer Marco van Basten. Daarbij gaf McClaren expliciet aan dat FC Twente niet van plan is om Elia te laten vertrekken. Elia zal net als de lichtgeblesseerde Kenneth Perez vermoedelijk gespaard worden voor het duel met de Fransen.
quote:
quote:Elia in de winterstop om de tafel met Ajax
Eljero Elia zal in de winterstop gaan praten met Ajax over een eventuele transfer. De club uit Enschede is inmiddels officieel benaderd door Ajax, en beide partijen hebben besloten om na de thuiswedstrijd van Ajax tegen Ado op 28 december te gaan praten.
Marco van Basten heeft al laten weten gecharmeerd te zijn van Elia. ' Het is een hele goede speler en wij zien hem graag onze selectie versterken. Wij hebben Twente gevraagd of wij mochten praten en zij hebben daar positief op geantwoord'. Voorzitter Joop Munsterman van de tukkers liet in een eerder stadium al weten dat hij Elia niet wilde verkopen maar lijkt zich nu ook te moeten beseffen dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden om de buitenspeler te behouden. Elia heeft namelijk zelf te kennen gegeven dat hij zeker interesse heeft in een overgang naar Ajax.
Dat mag best hoor, als Santander maar met tignul meer wintquote:Op donderdag 18 december 2008 07:39 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
WIJ GAAN WINNEN!![]()
Oh oh oh oh oh ALLEZ ALLEZ!![]()
is het stadion nog een beetje bezet vanavond?quote:Op donderdag 18 december 2008 07:39 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
WIJ GAAN WINNEN!![]()
Oh oh oh oh oh ALLEZ ALLEZ!![]()
quote:Wielaert blijft bij FC Twente
PARIJS - Rob Wielaert blijft vrijwel zeker langer bij FC Twente. De verdediger liet in de voorbereiding op de wedstrijd in de UEFA Cup tegen Paris Saint-Germain weten in principe een verbintenis voor de komende tweeënhalf jaar te tekenen.
FC Twente was al langer van plan de verbintenis met Wielaert open te breken. Officieel moeten de laatste details in de onderhandelingen met de international van Nederland B nog wel worden afgerond, zo liet een woordvoerder van de club weten. Begin dit seizoen stond Wielaert nog in de belangstelling van Ajax.
Ook is FC Twente in gesprek met Eljero Elia over een verbeterde aanbieding. De club wil de onderhandelingen voortzetten, ondanks de belangstelling van Ajax voor de vleugelspits. Vooralsnog voelt FC Twente er weinig voor tijdens de winterstop spelers te laten vertrekken.
PSG
Tegen PSG kan FC Twente donderdagavond vrijuit spelen. In tegenstelling tot de tegenstander uit Frankrijk, met onder anderen oud-PSV'er Mateja Kezman, is de Enschedese club al geplaatst voor de volgende fase. De loting daarvoor is vrijdag.
Desondanks neemt de nummer drie van de eredivisie de ontmoeting zeer serieus. ''We hebben de laatste maanden een goede repuatie opgebouwd in Europa'', zei coach Steve McClaren.
Ervaring
''We willen de lijn hier in Parijs doortrekken. Bovendien is voetballen tegen een opponent van deze klasse in dit fraaie stadion opnieuw een mooie gelegenheid voor ons om ervaring op te doen.''
McClaren kan in het Parc des Princes over een fitte selectie beschikken. Elia, die afgelopen zondag tegen FC Groningen nog geblesseerd uitviel, is hersteld.
Desondanks bestaat de mogelijkheid dat McClaren één of twee spelers rust geeft. Over de opstelling liet de Engelsman zich nog niet uit. (Bron Nu.nl)
Eljero Elia krijgt geen toestemming om nogmaals te spreken met Ajax, dat meldt AD/Sportwereld woensdagavond. De buitenspeler heeft zijn zinnen op een overstap naar Amsterdam gezet, maar FC Twente ziet hem liever niet gaan.quote:
quote:ELIA NAAR AJAX
AMSTERDAM - Ajax heeft een deel van de miljoenen euro's, die de club van Real Madrid incasseerde voor Klaas-Jan Huntelaar, gebruikt om Eljero Elia vast te leggen. De 21-jarige aanvaller komt per 1 januari over van FC Twente naar de Amsterdamse club. Elia excelleert momenteel bij de Tukkers en ook al in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs.
Eerder meldde Telesport al dat Ajax-trainer Marco van Basten al een informatief gesprek met Elia voerde.
Telegraaf
Het is alweer weg gehaald, maar staat er over een uurtje ofzo wel weerquote:
Kneusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Alleen de eerste regel is overgebleven?![]()
Geeft de betrouwbaarheid van jodenblad Telegraaf wel weer an...
Ja, en Tubantia is E'de en dus een rooie kutkrant.quote:
Ik mis het grappige gedeelte?quote:
quote:
Of niet. Kranten schrijven dit soort stukjes vaak vast vooruit zodat ze nieuws snel kunnen melden, misschien was deze wat te voorbarig geplaatst. Ik mis de normale 'Ajax bood x miljoen maar dat vonden we te weinig' berichten die meestal vooraf gaan aan een transfer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is alweer weg gehaald, maar staat er over een uurtje ofzo wel weer
quote:Twente wijst 'beledigend' bod op Elia af
donderdag 18 december 2008 | 17:09 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 december 2008 | 17:40
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
PARIJS - FC Twente heeft een bod van Ajax op Eljero Elia resoluut van de hand gewezen. ,,Onacceptabel’’, zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Ajax wil de linkerspits per direct overnemen, maar Elia heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Enschede. Het bod waarmee Ajax nu is gekomen, wordt bij Twente als een belediging opgevat. Berichten in sommige media dat de partijen al rond zijn, noemt de preses grote onzin. ,,Wij zijn met Elia in gesprek en de kans dat hij bij ons een nieuw contract tekent, acht ik groter dan dat hij naar Ajax gaat’’, aldus Munsterman.
(TC Tubantia)
Joop is voorzitter van de Raad van Bestuur en CEO bij Wegener. Laat TC Tubantia nu net onder Wegener vallen. Rooie krant dus, geen tukkerkrant.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:11 schreef sjimz het volgende:
Ach dat zegt de Tubantia, echt zo'n tukkerkrant
quote:FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs
PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.
Zoals tegen Schalke?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Ga Jorien lekker een beurt geven ofzo, idioot..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ze zullen wel hebben uitgedaagd, ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Het lijkt mij voor de sfeer beter als jij even hier niet meer kond rondbuurtenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ze zullen wel hebben uitgedaagd, ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Zei je iets?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef BOYS1985 het volgende:
Gefeliciteerd BOYS1985.
De arrogante tukkers zijn iig weer de mond gesnoerd.
Rini Coolen grappenmaker, PSG en twente verglijken, PSG is miljoenenploeg.
Ok ik scheer weer mensen over 1 kam.quote:
Ik doelde meer op het feit dat je jezelf gaat feliciteren in het topic van de tegenstander en ons vervolgens arrogant noemt. Dat vind ik ergens wel heel ironisch.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:11 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ok ik scheer weer mensen over 1 kam.
De meeste tukkers vooral op TV oost dachten wel even te gaan winnen bij ons, maar daar is dan toch een beetje op verkeken.
*eensch*quote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je jezelf gaat feliciteren in het topic van de tegenstander en ons vervolgens arrogant noemt. Dat vind ik ergens wel heel ironisch.
Kijk eindelijk iemand mijn gevoelens verwoord.quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:52 schreef El_Bassie het volgende:
Toch heeft die Boys1985, hoe irritant hij ook is, wel een punt. De volkomen misplaatste stelling van Coolen dat Twente met Elia, Perez en N'Kufo wel van PSG had gewonnen. De volkomen misplaatste arrogantie van de FC Twente supporters, die dachten wel even te winnen van een grootmacht als PSG. Dit deksel op de neus komt als geroepen, levert geen schade op, maar zet wel iedereen weer met beide benen op de grond. Dit is dus wat er gebeurt als er bepalende spelers wegvallen bij Twente.
Wat een prestatie van PSG! Wie had van te voren durven dromen dat ze van Twente zouden winnen!?! Zal ik ook de uitslag in mijn signature zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:26 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand mijn gevoelens verwoord.
Had al 3 dagen 3-0 erin staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat een prestatie van PSG! Wie had van te voren durven dromen dat ze van Twente zouden winnen!?! Zal ik ook de uitslag in mijn signature zetten?
Dat kan helemaal niet, de gemiddelde PSG hooligan is heel lievquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Zo, terug uit parijs, wat een dag zeg... Onvoorstelbaar...
Als niet-hooligan zijnde heb ik alles van erg dichtbij meegemaakt, wat een kutzooi, traangas gebruiken terwijl er op dat moment nog niets gebeurde. Stelletje kloothomo's, en die 50 fransen, waarvan de 10 voorsten met grote dolken liepen, daarnaast nog zelfgemaakte wapens en knuppels.
Er wordt geen melding gedaan van de neergestoken franse supporter, die in het gevecht zijn eigen mes in hem geramd kreeg...
Ik denk iig nog wel 2x na voordat ik weer naar zoiets ga, volledige verslagje komt nog wel in het randverschijnselen topic
De gemiddelde Feyenoord Hooligan ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, de gemiddelde PSG hooligan is heel liev
Kan ik me goed voorstellen, wat een klote-ervaring moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:55 schreef Lamzak_ het volgende:
<knip>
Ze maken zelfs elkaar af...quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, de gemiddelde PSG hooligan is heel liev
Inderdaad erg jammer dat het Santander niet gewoon met 4-0 won van Cityquote:
Robquote:Robbie Wielaert (foto) heeft zijn contract bij FC Twente verlengd, zo meldt de club vrijdag op zijn website. De 29-jarige verdediger liet woensdag al weten er in principe uit te zijn met de Tukkers. Tot medio 2012 speelt Wielaert in dienst van de club uit Enschede. In de zomer van 2006 kwam hij over van NEC en kwam hij tot 81 competitieduels voor Twente
Allemaal klote, alleen Aalborg niet.quote:De ploeg van Steve McClaren komt uit tegen Girondins Bordeaux, Werder Bremen, Shakhtar Donetsk, Olympique Marseille, AaB Aalborg, Fiorentina, Dinamo Kiev of Zenit Sint-Petersburg. De Tukkers spelen eerst uit op woensdag 18 of donderdag 19 februari. De return volgt een week later, op donderdag 26 februari.
Zenit, Donetsk, Fiorentina, Bremen en Marseille ontloop ik lieverquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Allemaal klote, alleen Aalborg niet.
Die mening deel ik niet, maar goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:53 schreef sjimz het volgende:
Bordeaux is niet minder da Marseille en Kiev is sterker dan Shakhtar.
quote:
Die mening van mij is gebasseerd op de competitiestand.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet, maar goed![]()
Het zal hoe dan ook zwaar worden
En het 'geluk' van Aalborg hebben we toch niet, dan liever een topploeg zodat we ze niet onderschatten
Veilig tegen Willem II.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:10 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat je ongedeerd weer terug bent gekomen.. Wat een drama zeg..
Aankomende zondag krijg je een biertje van me!
mooi zooitje daarquote:
Als ie er maar niet is geweestquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mooi zooitje daar
ik wacht nog op het verslag van dos37 die er ook is geweest..
quote:
Als ik het verhaal van Lamzak zo lees ligt de oorzaak van de rellen wel bij de PSG-supporters, maar is er door een aantal Twente-supporters ook gereageerd. Misschien uit zelfverdediging of wat dan ook, al lijkt me het spiegeltje trappen daar moeilijk onder te plaatsen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een tuig, van PSG. De nederlaag boeit me niks, ze waren toch al 2e en met de uitslag in Santander waren ook Rutten en Engelaar niet meer te helpen. Wel heel jammer dat Twente die 2 goals nog tegen kreeg, want er was niks mooier geweest om PSG toch uitgeschakeld te zien. Elia, Nkufo en Perez hebben geen extra inspanningen hoeven leveren. Bovendien zijn ze weer op scherp gezet voor de competitie. En nu maar bidden voor Aalborg, niet alleen de minst sterke tegenstander, maar ook een mooie plek voor een uitwedstrijd.
Jammer dat na de mooie wedstrijden in Arnhem, Londen, Rennes, Manchester en in Enschede met de fans van Schalke, er nu zulke debielen uit Parijs en omgeving de reputatie die dit seizoen is opgebouwd in 1x om zeep helpen. Gelukkig gaf de Parijse politie toe dat die idioten uit Frankrijk volledig schuld hadden aan alle rellen en de FCT-supporters niets te verwijten viel.
Hier kan ik me precies in vinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Zo, terug uit parijs, wat een dag zeg... Onvoorstelbaar...
Als niet-hooligan zijnde heb ik alles van erg dichtbij meegemaakt, wat een kutzooi, traangas gebruiken terwijl er op dat moment nog niets gebeurde.
Stelletje kloothomo's, en die 50 fransen rond 16:00, waarvan de 10 voorsten met grote dolken liepen, daarnaast nog zelfgemaakte wapens en knuppels. Het was een smal steegje, waar iets van 12 man in de breedte in paste.
Twente begon op een gegeven moment een soort van, kort terugtrekken, aanvallen. Toen Twente begon weg te rennen ben ik ook weggerend. Van de Twentse jongens hoorde ik dat die voorste rijen dus met messen stonden, en dat ze hun leven geven teveel vonden.
Er wordt geen melding gedaan van de neergestoken franse supporter, die in het gevecht zijn eigen mes in hem geramd kreeg... Tevens was iedereen bij Twente er van overtuigd dat er 17-jarig fransoos zou zijn overleden door de rellen met Twente, maar daar lees ik op het nieuws niets over.
Bij het stadion was het helemaal een bende. We stapten uit de metro en werden met Politiebegeleiding naar het stadion gebracht. We hebben 45 min stilgestaan in de kou tot alle Twente supporters er waren en begonnen we te lopen. Hoe dichter bij we waren hoe dreigender het werd.
Toen begonnen Franse supporters op het dak van het nabijgelegen stadionnetje. Begonnen met stenen en vuurwerk onze groep te gooien. Reactie vanuit Twente kant waren wat knalpatronen die die kant op geschoten werden. Twente probeerde toen door de ME te breken wat niet helemaal lukte. Vervolgens een steeds grotere omweg genomen naar het stadion, waar ik versteld vond van het feit dat mijn medesupporters daadwerkelijk elke geparkeerde Franse auto de spiegels etc aftrapten.
Twente was toen een beetje uit elkaar getrokken, waardus allemaal groepen van 200/300 liepen. Met allemaal iets van 50 meter afstand van elkaar. Bij het stadion stond maar een paar man ME, in de buurt van het uitvak, maar naast die paar man ME stond ook een mannetje of 150 PSG, volgens mij niet direct hooligans, maar begonnen toch te zingen en Paris etc te roepen.
Wat resulteerde in dat er een aantal gasten van Twente op die gasten zijn ingerend, waarbij nog een aantal raken klappen zijn gevallen bij de Franse kant. Dit was het moment dat ik naar het uitvak toe ben gerend om zo snel mogelijk veilig binnen te zijn.
Excuses voor de brakke zinsopbouw/spelling/woordkeuze ik zit er vol van, ik ben er ook helemaal klaar mee, ik ga Europa voorlopig niet meer in.
denk dat de meesten gewoon net over de grens gaan hoor, bij Münster, en niet bij eindhoven. geen vliegtaksquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:23 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de vroege boekers, Eindhoven-Marseille met Ryanair...
Saint-Etiënne en Bordeaux hebben we nog niet gehad neequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en in de achtste finale Bordeaux...
Maar die vliegtuigen zitten zo vol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat de meesten gewoon net over de grens gaan hoor, bij Münster, en niet bij eindhoven. geen vliegtaks
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier kan ik me precies in vinden.
In bold, diegenen die probeerde klakkeloos auto's probeerden te vernielen werden wel op de plaats gezet.![]()
Op dat plein ging het net mooi met zo'n tentje waar ze halve liters bier verkochten voor 2,50daarna de loopschoenen even aangetrokken. Van die gekke Algerijnse Fransen waren dat.
![]()
De politie had de situatie in die laatste straat naar het stadion totaal niet in de hand. Stenen, Vuurwerk, Stoelen alles wat niet vast zat vloog je om de oren. Er zijn denk ik genoeg filmpjes van gemaakt want iedereen stond met zijn telefoon omhoog![]()
Verder maakt mij het niet zo heel veel uit, kan gebeuren volgende keer gewoon weer heen. Mits een leuk uitje.
Heenweg was wel tof trouwens voetballen bij een tankstationToen moesten we terug om de ballen niet waren betaald
Ja wij waren al weg moesten weer terug, maar ik had geen bal gejat ofzo wel paar keer goed geraaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ehehe, had jij daar ook wat meet te maken? Wij moesten 20 min extra wachten
was dat hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier kan ik me precies in vinden.
In bold, diegenen die probeerde klakkeloos auto's probeerden te vernielen werden wel op de plaats gezet.![]()
Op dat plein ging het net mooi met zo'n tentje waar ze halve liters bier verkochten voor 2,50daarna de loopschoenen even aangetrokken. Van die gekke Algerijnse Fransen waren dat.
![]()
De politie had de situatie in die laatste straat naar het stadion totaal niet in de hand. Stenen, Vuurwerk, Stoelen alles wat niet vast zat vloog je om de oren. Er zijn denk ik genoeg filmpjes van gemaakt want iedereen stond met zijn telefoon omhoog![]()
Verder maakt mij het niet zo heel veel uit, kan gebeuren volgende keer gewoon weer heen. Mits een leuk uitje.
Heenweg was wel tof trouwens voetballen bij een tankstationToen moesten we terug om de ballen niet waren betaald
De harde kern van PSG zit aan beide kanten dus daar ontkom je niet aan. Overal het algemeen zit je daar waar je nu zat denk ik beter dan bij de Boulougne Boys.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:52 schreef RobbieT het volgende:
Inmiddels ook weer thuis.
Kon eigenlijk zonder moeite richting uitvak, en na grondig te zijn gefouilleerd konden we het uitvak in. Plaatsje gezocht en kwamen er al snel achter dat het uitvak naast de harde kern van PSG zit. (Niet echt logisch, naar mijn mening, maar goed).
.
Plaats het uitvak dan op de lange zijde 2e ring.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De harde kern van PSG zit aan beide kanten dus daar ontkom je niet aan. Overal het algemeen zit je daar waar je nu zat denk ik beter dan bij de Boulougne Boys.
Ah,je bedoelt dat de carnavalsreputatie van Vak-P er bijna aanging?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef tukkeronline het volgende:
Jammer dat na de mooie wedstrijden in Arnhem, Londen, Rennes, Manchester en in Enschede met de fans van Schalke, er nu zulke debielen uit Parijs en omgeving de reputatie die dit seizoen is opgebouwd in 1x om zeep helpen. Gelukkig gaf de Parijse politie toe dat die idioten uit Frankrijk volledig schuld hadden aan alle rellen en de FCT-supporters niets te verwijten viel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Plaats het uitvak dan op de lange zijde 2e ring.
Ook voor jalalalalalala iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Ah,je bedoelt dat de carnavalsreputatie van Vak-P er bijna aanging?
Blij van dat er eens iets gebeurt,wat dat betreft hebben we nu wederom gunstig geloot.
Nee,ik ben geen hooligan (maar loop er ook niet voor weg..) maar heb een beetje de indruk dat de nieuwe generatie Twente supporters niet eens beseffen waar Vak-P voor staat. En dat is dus niet alleen maar olé olé!
Wat een geleuterquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef RobbieT het volgende:
De kiem hiervoor is gelegd in maart 2007. „Om dit gevecht te begrijpen, moet je terug naar het bekelduel van PSG tegen Sedan vorig jaar. Daar doken ineens 150 Nederlandse hooligans op van FC Utrecht. Wij spreken altijd af voor een confrontatie; maar zij overvielen ons laf. We kregen in Nederland de naam dat Parijzenaars niets waard zijn. Dat moest rechtgezet worden. Nederlandse hooligans zijn nooit bang om te vechten, maar wij dus ook niet.”
Laurent vindt dat de Twentenaren trots kunnen zijn. „Een gevecht met ons is voor zware jongens. De Twente-hooligans stijgen nu in aanzien in Europa.”
Kun je nagaan hoe ver die gasten heen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:46 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Wat een geleuter, het is maar voetbal.
Dan ga je toch lekker lopen rellen. Kun je beter met Feyenoord op stap gaan, als ze Europees spelen. Ik vraag me dan weer af of je het belang van voetbal niet een beetje overdrijft. Blij dat Marseille wordt geloot, zodat er "weer iets kan gebeuren".quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Blij van dat er eens iets gebeurt,wat dat betreft hebben we nu wederom gunstig geloot.
Nee,ik ben geen hooligan (maar loop er ook niet voor weg..) maar heb een beetje de indruk dat de nieuwe generatie Twente supporters niet eens beseffen waar Vak-P voor staat. En dat is dus niet alleen maar olé olé!
Held!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:40 schreef tukkeronline het volgende:
Kun je beter met Feyenoord op stap gaan, als ze Europees spelen.
Voetbal randzaak. Hasj, coke, pillen en rellen hoofdzaak? Wees blij dat gezelligheid en voetbal op 1 staat bij veel mensen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
boefjequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:55 schreef DirkZz het volgende:
PSG heeft trouwens echt mieterige supporters, komen we daar aan gerent, zie je daar van die mietjes met messen, bijlen, mokerhamers, flareguns etc.
Na dat die kindjes het vuurwerk ophadden renden ze keihard weg.
... PSG supporters, mietjes.
Knap, want die speelde niet.....quote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Solstice het volgende:
Akgun van Willem 2 viel me trouwens wel weer op als handig voetballertje.
Even voor de duidelijkheid, bij beide aanvallen (stadion en centrum) waren het niet de algarijnenquote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Stefanovich het volgende:
Goede wedstrijd vandaag ja, en zoals je zegt, elia was er niet helemaal bij met zn hoofd leek het wel. Over donderdag, ik was er ook bij, wat een tering bende. Gelukkig was ik die dag erna ook nog in Parijs, was het uitje tenminste nog een beetje leuk. Maar ik ga zeker niet naar Marseille heen... voorlopige ff geen europese uitwedstrijd meer. Zou het eigenlijk niet meer dan terecht vinden als PSG uit de uefa cup word geflikkerd.... en die alagarijnen mogen ook wel jaren de bak in... tuig.
Staat bij mij in de kamer ja. Met een piek in zn reet.quote:Op maandag 22 december 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Is denneboom verkocht?![]()
Hoor geruchten
ja dat zei ik ook direct, maar schijnt geen grapje te zijnquote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Staat bij mij in de kamer ja. Met een piek in zn reet.
quote:Op maandag 22 december 2008 09:17 schreef sjimz het volgende:
Ja hij is verkocht aan Nottingham Forest!
Anderhalf jaar geleden maakte je ook de goede keus, Elia Blijf!quote:Op maandag 22 december 2008 09:17 schreef poehej het volgende:
Wat stond er nou eigenlijk op die doeken voor Elia? Heb alleen goede keuze elia blijf ofzoiets gezien..
Maandagmorgenhumorquote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn collega ga slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
quote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef Lamzak_ het volgende:
Trouwens, wordt er bij Heracles ook gejuicht als Twente achterstaat? Hier en daar werd hoorde ik het, beetje flauw.Bij ons wel natuurlijk (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar ik dacht dat jullie ons niet zo belangrijk vonden
Fijn om te horen dat dat dus toch wel zo is
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Ik heb vannacht maar 4 uur geslapen en dat wist ie... dus ik zat al dufquote:
Is wel beperkt en op de tweede ring meer als op de eerste.quote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij ons wel natuurlijk (), maar ik dacht dat jullie ons niet zo belangrijk vonden
Fijn om te horen dat dat dus toch wel zo is
2e ring zitten de teletoeters toch?quote:Op maandag 22 december 2008 10:35 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is wel beperkt en op de tweede ring meer als op de eerste.
heul nietquote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2e ring zitten de teletoeters toch?
quote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Staat bij mij in de kamer ja. Met een piek in zn reet.
Als je niet wint sta je nog steeds 1 punt voor.quote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef poehej het volgende:
Volgens mij waren er gisteren ook nog lui bij die het leuk vonden dat psv voor stond tegen feyenoord.. Das heul niet leuk, aangezien we nu volgende week wel moeten winnen
Ja das waar maar echt mooi is het niet om met 1 punt voorsprong de winterstop in te gaan..quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Als je niet wint sta je nog steeds 1 punt voor.
Vergeet niet dat een boel 1e ringers ook naar de 2e ring zijn verhuisd. Daarbij, mensen die (zoals ik) al 4 jaar op de wachtlijst staan, zitten er ook. Ik heb totaal 12 jaar een jaarkaart gehad, dus ben geen newbie-supporter. Oftewel: alles over 1 kam scheren is erg kort door de bocht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2e ring zitten de teletoeters toch?
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halenquote:
Ik heb mijn twijfels bij dat uitverkocht, of dat niet gewoon bussen vol + auto's uitverkocht is... Zou me niets verbazen als er gewoon 'maar' een mannetje of 500 isquote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halen![]()
geen ideequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halen![]()
Vreest niet!quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Als je niet wint sta je nog steeds 1 punt voor.
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef 9christensen het volgende:
Stond bij de ingang van het p-home.
Hmm, dan ken ik hem nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:00 schreef Stienn het volgende:
[..]
Enschede als ik het goed heb, 19 jaar
Speculeren heeft in dit soort gevallen helemaal geen zin.quote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij was blijven staan.. Beetje lastig te beoordelen in dat opzicht. Ik gok niet dat hij helemaal niet betrokken was.
Gelijk heb jequote:Op maandag 22 december 2008 15:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Speculeren heeft in dit soort gevallen helemaal geen zin.
Kun je nagaan hoe goed die man is. Het was inderdaad Messoudi i.p.v. Akgun. In vorige wedstrijden was het trouwens wel Akgun die me positief opviel.quote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Knap, want die speelde niet.....
Gemakkelijke overwinning en Willem II inderdaad ontzettend zwak, geloof niet dat ze ook maar een keer op doel hebben geschoten in de hele wedstrijd.
Met wie?quote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef nvido het volgende:
Op naar Marseille waarschijnlijk, waar ik in eerste instantie niet aan moest denken.
Nu Parijs weer een beetje is bezonken, ben ik wel klaar voor een volgende Franse uitdaging.
Ik voel me gepasseerdquote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef nvido het volgende:
Ik ga met Arke, Rutger & Pranger waarschijnlijk. Alleen Arke moet nog even over de streep worden getrokken.
Maar daar heb ik zaterdag al een pilsje mee gepakt en toen kwamen we op Marseille, dus waarschijnlijk komt 't wel goed.
EN JA, ik ga deze keer WEL met 't vliegtuig.
Vond Parijs al klote met de bus.
quote:Beloftenteam wint oefenduel
22-12-2008
De beloften van FC Twente hebben het jaar positief afgesloten door de oefenwedstrijd tegen Jong Heracles Almelo met 2-1 te winnen. Op het Trainingscentrum in Hengelo scoorde Dario Vujicevic uit twee toegekende strafschoppen.
Beide teams gingen fel van start. Het begin van de wedstrijd kenmerkte zich dan ook door veel kleine overtredingen, echte kansen werden niet gecreëerd. Waar Heracles de eerste tien minuten het betere van het spel had, werd FC Twente in de fase daarna dominanter. Doelpogingen waren schaars in de eerste helft. Wel kwam Heracles-speler Bas Dost oog in oog met Melvin Koetsier, maar de Enschedese doelman wierp zich goed voor de bal. Tjaronn Chery was namens FC Twente dichtbij een doelpunt, maar zag zijn vrije trap net over gaan.
De tweede helft was FC Twente heer en meester. Heracles kwam nauwelijks meer over de eigen middenlijn. De openingstreffer hing in de lucht, maar moest uiteindelijk wel uit een penalty komen. Paddy John werd in de 'zestien' onderuit gehaald door doelman Maikel Kampjes. Dario Vujicevic schoot de toegekende strafschop beheerst binnen in de rechter hoek (1-0). Tien minuten later was het weer raak. John werd voor de tweede keer onderuit gehaald, en Vujicevic vergrote de marge door ook de tweede penalty feilloos binnen te schieten (2-0). Pas in de slotfase konden de Almeloërs wat terug doen. Bas Dost verschalkte doelman Nick Hengelman vanaf zestien meter (2-1).
Jong FC Twente - Jong Heracles Almelo 2-1 (0-0)
Doelpunten:
62' Vujicevic 1-0 (penalty)
72' Vujicevic 2-0 (penalty)
90' Dost 2-1
Toeschouwers: 80
Scheidsrechter: P. Van Ek
Opstelling Jong FC Twente: Koetsier (46' Hengelman), Davina, Scheurwater, Rajkovic, Jallo, Pot, Der (46' John), Chery (75' Nahrwold), Nahrwold (46' Nieuwboer), Vujicevic, Reimerink.
Opstelling Jong Heracles Almelo: Kampjes, Mangafic, Goosen, Meinderink, Shayesteh (15' Veensma / 75' Dost), Rosink, Breukers, Gökkaya, Bajer, Dost (46' Beukert), Schulmeister.
2 penalty'squote:
Heeft wel eens meegedaan in de voorbereiding dit seizoenquote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
2 penalty's
maar die Vujicevic is wel een talent als ik het zo hoor/zie ..
Keertje bij de 1e selectie halen / in laten vallen?
Foto's (al gezien) of beelden?quote:
I did. Maar kon dus alleen fotos vinden.quote:
staat wel degelijk een filmpjequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
I did. Maar kon dus alleen fotos vinden.
Hoor d'r ook alleen maar goede dingen over eigenlijk. Technische nummer 10 voorzover ik gehoord heb(niet zien spelen nog).quote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
2 penalty's
maar die Vujicevic is wel een talent als ik het zo hoor/zie ..
Keertje bij de 1e selectie halen / in laten vallen?
Je hebt gelijk. Had er in 1e instantie overheengekeken. (Had de foto's al wel gezien).quote:
Als je bedenkt dat heracles een divisie lager voetbalt inderdaad. Het was eigenlijk een soort van Twente - Top Oss ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe speelt Koetsier in Jong Twente? Die knakker komt van mijn amateurcluppie (nee niet Heracles grappenmakers), en was altijd al gigantisch goed.
Trouwens 2-1 valt me nog best mee
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:10 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat heracles een divisie lager voetbalt inderdaad. Het was eigenlijk een soort van Twente - Top Oss ofzo
Weet niet hoe oud Hengelman is, maar Melvin is volgens mij nog maar 19?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Solstice het volgende:
Hengelman schijnt Koetsier aan het voorbijstreven te zijn. Dus zal wel niet zo verschrikkelijk goed gaan.
welke club?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe speelt Koetsier in Jong Twente? Die knakker komt van mijn amateurcluppie (nee niet Heracles grappenmakers), en was altijd al gigantisch goed.
Vooruit, FC Twente - RKC Waalwijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Dit klinkt best sneu
Je vergeet alleen dat Jong Heracles in de top van de eerste divisie meedoet, en als doelstelling promotie heeft. Top Oss staat ergens kansloos onderaan in de JL.
Geen idee, zal nog niet zo heel oud zijn in ieder geval. Pas dit seizoen bij de beloften gekomen geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud Hengelman is, maar Melvin is volgens mij nog maar 19?
Volgens mij vorig jaar op de helft, speelde in A1 toen hij nog B-junior was. Zat ook al bij jeugdselecties onder 19 of 17.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Solstice het volgende:
[..]
Geen idee, zal nog niet zo heel oud zijn in ieder geval. Pas dit seizoen bij de beloften gekomen geloof ik.
Koetsier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:27 schreef Solstice het volgende:
Hengelman of Koetsier?
Ik had het eigenlijk over Marseille, maar nu we het ook over PSV hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:12 schreef Solstice het volgende:
Denk dat alles mogelijk is op de manier waarop Twente nu speelt. Het scheelde al niet zo veel voor PSV, en Twente draait op dit moment gewoon beter. Het belangrijkste is dat er ook heel volwassen gespeeld wordt. Wat PSV in eerdere jaren voor had op clubs als Twente. Is wel een vereiste om een kans te maken. Als alles fit en bij elkaar blijft dan geef ik ons wel een goede kans eigenlijk.
Jullie zijn beter dan PSV.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over Marseille, maar nu we het ook over PSV hebben
Denk ik dat je daar zeker een goede kans maakt, daarentegen is PSV eigenlijk gewoon favoriet deze wedstrijd. Ik vind het afwachten...
Ben ik het niet mee eens, dat uitvoordeel. Als je uit met 2-0 verliest is het ook een kansloze missie, als die gasten dan hier op de counter de 0-1 maken ben je weg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:21 schreef pfaf het volgende:
Tegen Marseille is het echt een ongekend voordeel eerst uit te moeten. Als het andersom was gaf ik Twente weinig kans, maar nu thuis in de Veste alles recht gezet kan worden geef ik ze wel een kans.
We zijn op dit moment absoluut beter, maar op een of andere manier heeft Twente altijd een onderdanigheid gehad richting psv, vooral 2 seizoenen terug. PSV gaat niet makkelijk te verslaan zijn, maar ik acht de kans wel erg aanwezigquote:
Had ik het ook over. Had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar ik bedoelde dus dat het voor PSV al niet zoveel scheelde of ze waren beter dan Marseille. En ik schat ons op het moment hoger in dan PSV.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over Marseille, maar nu we het ook over PSV hebben
Denk ik dat je daar zeker een goede kans maakt, daarentegen is PSV eigenlijk gewoon favoriet deze wedstrijd. Ik vind het afwachten...
Ah, te snel gelezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Solstice het volgende:
[..]
Had ik het ook over. Had misschien wat duidelijker moeten zijn, maar ik bedoelde dus dat het voor PSV al niet zoveel scheelde of ze waren beter dan Marseille. En ik schat ons op het moment hoger in dan PSV.
*tekentquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef nvido het volgende:
Nu al zin aan zaterdagavond, op de terugweg naar Enschede met de drie punten op zak!
Ik voorspel een langzame wedstrijd, met veel overtredingen van PSV kant uit en een 0-1 overwinning in de 70e minuut door N'kufo.
True true, ik zat hier anderhalf jaar geleden ook nog niet. Maar toen had ik ook gewoon niets interessants te melden, niet dat ik dat nu wel heb. Maar ik denk in ieder geval van welquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Solstice het volgende:
Zet mijn krabbel d'r ook bij. Gaat inderdaad hard met de topics, maar d'r is ook gewoon veel om over te praten, en Twente's fanbase groeit.
"Rellen in Parijs" "Op naar Marseille" "Op naar de top" "Vervangt Feyenoord in de top3" "Met McClaren racen we iedereen voorbij" "Met een warme winter" "Via de kampioen richting kampioenschap" "Waar we Ajax opjagen"quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef poehej het volgende:
Nog even en deze zit ook al weer vol
OP staat trouwens hier.. http://wiki.fok.nl/index.php/FC_Twente_OP
Het helpt ook dat er nu redelijk vlot gereageerd wordt als je iets post. In je eentje discussiëren is ook zo wat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
True true, ik zat hier anderhalf jaar geleden ook nog niet. Maar toen had ik ook gewoon niets interessants te melden, niet dat ik dat nu wel heb. Maar ik denk in ieder geval van wel
"Met een warme winter" of zoiets dergelijks. Vindt er een aantal iets te pocherig. Richting kampioenschap, Ajax opjagen, Vervangt Feyenoord etc. Laat ons maar gewoon op onszelf focussen en bescheiden blijven. Is juist onze kracht als club.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
"Rellen in Parijs" "Op naar Marseille" "Op naar de top" "Vervangt Feyenoord in de top3" "Met McClaren racen we iedereen voorbij" "Met een warme winter" "Via de kampioen richting kampioenschap" "Waar we Ajax opjagen"
Groooote OPquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef Stienn het volgende:
is het niet wat om de selectie e.d. ook in de OP te zetten?
Ouch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, na de winterstop niet meer
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, na de winterstop niet meer
Na de winter een 3 frontenoorlogquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef poehej het volgende:
Doe maar iets van "met rust de winter in" ofzo..
Ik ga naar huus op an..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |