Saint-Etiënne en Bordeaux hebben we nog niet gehad neequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en in de achtste finale Bordeaux...
Maar die vliegtuigen zitten zo vol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat de meesten gewoon net over de grens gaan hoor, bij Münster, en niet bij eindhoven. geen vliegtaks
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier kan ik me precies in vinden.
In bold, diegenen die probeerde klakkeloos auto's probeerden te vernielen werden wel op de plaats gezet.![]()
Op dat plein ging het net mooi met zo'n tentje waar ze halve liters bier verkochten voor 2,50daarna de loopschoenen even aangetrokken. Van die gekke Algerijnse Fransen waren dat.
![]()
De politie had de situatie in die laatste straat naar het stadion totaal niet in de hand. Stenen, Vuurwerk, Stoelen alles wat niet vast zat vloog je om de oren. Er zijn denk ik genoeg filmpjes van gemaakt want iedereen stond met zijn telefoon omhoog![]()
Verder maakt mij het niet zo heel veel uit, kan gebeuren volgende keer gewoon weer heen. Mits een leuk uitje.
Heenweg was wel tof trouwens voetballen bij een tankstationToen moesten we terug om de ballen niet waren betaald
Ja wij waren al weg moesten weer terug, maar ik had geen bal gejat ofzo wel paar keer goed geraaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ehehe, had jij daar ook wat meet te maken? Wij moesten 20 min extra wachten
was dat hierquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier kan ik me precies in vinden.
In bold, diegenen die probeerde klakkeloos auto's probeerden te vernielen werden wel op de plaats gezet.![]()
Op dat plein ging het net mooi met zo'n tentje waar ze halve liters bier verkochten voor 2,50daarna de loopschoenen even aangetrokken. Van die gekke Algerijnse Fransen waren dat.
![]()
De politie had de situatie in die laatste straat naar het stadion totaal niet in de hand. Stenen, Vuurwerk, Stoelen alles wat niet vast zat vloog je om de oren. Er zijn denk ik genoeg filmpjes van gemaakt want iedereen stond met zijn telefoon omhoog![]()
Verder maakt mij het niet zo heel veel uit, kan gebeuren volgende keer gewoon weer heen. Mits een leuk uitje.
Heenweg was wel tof trouwens voetballen bij een tankstationToen moesten we terug om de ballen niet waren betaald
De harde kern van PSG zit aan beide kanten dus daar ontkom je niet aan. Overal het algemeen zit je daar waar je nu zat denk ik beter dan bij de Boulougne Boys.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:52 schreef RobbieT het volgende:
Inmiddels ook weer thuis.
Kon eigenlijk zonder moeite richting uitvak, en na grondig te zijn gefouilleerd konden we het uitvak in. Plaatsje gezocht en kwamen er al snel achter dat het uitvak naast de harde kern van PSG zit. (Niet echt logisch, naar mijn mening, maar goed).
.
Plaats het uitvak dan op de lange zijde 2e ring.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:12 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
De harde kern van PSG zit aan beide kanten dus daar ontkom je niet aan. Overal het algemeen zit je daar waar je nu zat denk ik beter dan bij de Boulougne Boys.
Ah,je bedoelt dat de carnavalsreputatie van Vak-P er bijna aanging?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef tukkeronline het volgende:
Jammer dat na de mooie wedstrijden in Arnhem, Londen, Rennes, Manchester en in Enschede met de fans van Schalke, er nu zulke debielen uit Parijs en omgeving de reputatie die dit seizoen is opgebouwd in 1x om zeep helpen. Gelukkig gaf de Parijse politie toe dat die idioten uit Frankrijk volledig schuld hadden aan alle rellen en de FCT-supporters niets te verwijten viel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:53 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Plaats het uitvak dan op de lange zijde 2e ring.
Ook voor jalalalalalala iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Ah,je bedoelt dat de carnavalsreputatie van Vak-P er bijna aanging?
Blij van dat er eens iets gebeurt,wat dat betreft hebben we nu wederom gunstig geloot.
Nee,ik ben geen hooligan (maar loop er ook niet voor weg..) maar heb een beetje de indruk dat de nieuwe generatie Twente supporters niet eens beseffen waar Vak-P voor staat. En dat is dus niet alleen maar olé olé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |