Ja, en Tubantia is E'de en dus een rooie kutkrant.quote:
Ik mis het grappige gedeelte?quote:
quote:
Of niet. Kranten schrijven dit soort stukjes vaak vast vooruit zodat ze nieuws snel kunnen melden, misschien was deze wat te voorbarig geplaatst. Ik mis de normale 'Ajax bood x miljoen maar dat vonden we te weinig' berichten die meestal vooraf gaan aan een transfer.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is alweer weg gehaald, maar staat er over een uurtje ofzo wel weer
quote:Twente wijst 'beledigend' bod op Elia af
donderdag 18 december 2008 | 17:09 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 december 2008 | 17:40
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
PARIJS - FC Twente heeft een bod van Ajax op Eljero Elia resoluut van de hand gewezen. ,,Onacceptabel’’, zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Ajax wil de linkerspits per direct overnemen, maar Elia heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Enschede. Het bod waarmee Ajax nu is gekomen, wordt bij Twente als een belediging opgevat. Berichten in sommige media dat de partijen al rond zijn, noemt de preses grote onzin. ,,Wij zijn met Elia in gesprek en de kans dat hij bij ons een nieuw contract tekent, acht ik groter dan dat hij naar Ajax gaat’’, aldus Munsterman.
(TC Tubantia)
Joop is voorzitter van de Raad van Bestuur en CEO bij Wegener. Laat TC Tubantia nu net onder Wegener vallen. Rooie krant dus, geen tukkerkrant.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:11 schreef sjimz het volgende:
Ach dat zegt de Tubantia, echt zo'n tukkerkrant
quote:FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs
PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.
Zoals tegen Schalke?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Ga Jorien lekker een beurt geven ofzo, idioot..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ze zullen wel hebben uitgedaagd, ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Het lijkt mij voor de sfeer beter als jij even hier niet meer kond rondbuurtenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
Ze zullen wel hebben uitgedaagd, ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
Zei je iets?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:09 schreef BOYS1985 het volgende:
Gefeliciteerd BOYS1985.
De arrogante tukkers zijn iig weer de mond gesnoerd.
Rini Coolen grappenmaker, PSG en twente verglijken, PSG is miljoenenploeg.
Ok ik scheer weer mensen over 1 kam.quote:
Ik doelde meer op het feit dat je jezelf gaat feliciteren in het topic van de tegenstander en ons vervolgens arrogant noemt. Dat vind ik ergens wel heel ironisch.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:11 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Ok ik scheer weer mensen over 1 kam.
De meeste tukkers vooral op TV oost dachten wel even te gaan winnen bij ons, maar daar is dan toch een beetje op verkeken.
*eensch*quote:Op donderdag 18 december 2008 23:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je jezelf gaat feliciteren in het topic van de tegenstander en ons vervolgens arrogant noemt. Dat vind ik ergens wel heel ironisch.
Kijk eindelijk iemand mijn gevoelens verwoord.quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:52 schreef El_Bassie het volgende:
Toch heeft die Boys1985, hoe irritant hij ook is, wel een punt. De volkomen misplaatste stelling van Coolen dat Twente met Elia, Perez en N'Kufo wel van PSG had gewonnen. De volkomen misplaatste arrogantie van de FC Twente supporters, die dachten wel even te winnen van een grootmacht als PSG. Dit deksel op de neus komt als geroepen, levert geen schade op, maar zet wel iedereen weer met beide benen op de grond. Dit is dus wat er gebeurt als er bepalende spelers wegvallen bij Twente.
Wat een prestatie van PSG! Wie had van te voren durven dromen dat ze van Twente zouden winnen!?! Zal ik ook de uitslag in mijn signature zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:26 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand mijn gevoelens verwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |