abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64057333

Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Bert ter Brugge - Rood Hart

Vorig Deel: [Centraal] FC Twente #32 - Knallen in Europa

Fokkers in de Veste:

• 101, RobbieT
  • 104, 9christensen
  • 106, Merson
  • 106, NeedeRadicals
  • 120, Zwoerd
  • 122, KingOfPop
  • 303, Dos37
  • 304, Lamzak_
  • 304, Poehej
  • 306, Neleos
  • 306, Robinhoo
  • 307, DirkZz
  • 310, Moody
  • 311, Sieps

• pi_64057823
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Sieps het volgende:
    Ik heb er wel vertrouwen in dat de boel bij elkaar gehouden wordt in de winterstop
    zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!
    pi_64057944
    Mocht Elia vertrekken dan is het denk ik wel wenselijk daar meteen een vervanger voor te zoeken. Huysegems mist toch net genoeg kwaliteit denk ik. En is het terughalen van Kennedy een optie?
    pi_64058160
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef Stienn het volgende:

[..]

zou mooi zijn, twente speelt nu goed! het zou heel jammer zijn als we leeg gekocht worden en dan nergens meer aan mee kunnen doen!
    Godverdomme, je opende het topic te snel, we hadden de franse versie net klaar

Allons-nous être les champions?

Zullen wij de kampioenen zijn?
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_64058183
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef ElYefe het volgende:
    Mocht Elia vertrekken dan is het denk ik wel wenselijk daar meteen een vervanger voor te zoeken. Huysegems mist toch net genoeg kwaliteit denk ik. En is het terughalen van Kennedy een optie?
    Volgens mij wilde munsterman kennedy niet terug.
      dinsdag 16 december 2008 @ 15:14:59 #6
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64058367
    Nee, kennedy hoeft niet weer terug te komen
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      dinsdag 16 december 2008 @ 15:36:59 #7
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_64059128
    De vraag is ook of Kennedy zelf wel terug wil.

Vind wel dat Huysegems niet bepaald voldoet. Ik heb er vertrouwen in dat ze al naar een vervanger van Elia aan het scouten zijn, vroeger of later zal hij toch vertrekken.
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
    pi_64060691
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

Oh.. Ajax is nog altijd een grote club hoor, dat ontken ik ook niet. Maar het was bij bijvoorbeeld de zaak suarez ook niet doorslaggevend. De commissie zei dat ajax op basis van het verleden een sportieve vooruitgang zou zijn voor suarez, maar dat het op dat moment niet zo was.. Salaris dat 4x zo hoog lag, telde ook al niet.
    Of Elia moet een dusdanig laag salaris hebben dat ze Ajax wel een financiele vooruitgang vinden.
    Dan is het zaak van Twente om snel zijn contract fors op te waarderen, maar de vraag is of Elia dat tekent.

Suarez verdiende bij Groningen een behoorlijk salaris, ook omdat het een speler was van buiten de EU.
    En ze hebben bij Ajax net de salarissen omhoog gesmeten geloof ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 16 december 2008 @ 16:46:25 #9
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64061578
    Kennedy stond ook niet op links dat was Touma, die gewoon terughalen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 16:46:50 #10
    8781 crew  Frutsel
    pi_64061588
    tvp, er mag gewoon niemand weg.. klaar uit
    pi_64061727
    D'r zal voor volgend seizoen zeker een vervanger moeten komen, lijkt me. Tegen die tijd zal hij in ieder geval weg zijn denk ik. Maar wat dat betreft vertrouw ik wel op de scouting. Die heeft het de laatste jaren steeds erg sterk gedaan. En wie weet breekt er nog een jong talent door.
      Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 16:52:51 #12
    8781 crew  Frutsel
    pi_64061813
    quote:
    ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman kan zich niet voorstellen dat Eljero Elia in de winterstop vertrekt bij FC Twente. ,,Het is toch crisis in de wereld? Ik ben benieuwd wie hem denkt te kunnen betalen", doelt Munsterman op het feit dat Elia nog anderhalf jaar onder contract staat en dus veel geld zal moeten kosten.

Zoals eerder gemeld heeft Ajax belangstelling voor de linkerspits van Twente. ,,Ik heb nog niets gehoord en ik ga er vanuit dat er in de winterstop niemand vertrekt'', zegt Munsterman. Twente zal in januari ook niets ondernemen op de transfermarkt. ,,Wij hebben een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niet wat doen.'' Twente is ook nog altijd in gesprek met Elia over het openbreken van het huidige contract.

Munsterman verwacht dat Robbie Wielaert op korte termijn zijn contract bij Twente gaat verlengen. Club en speler zijn al tijden in gesprek over het openbreken van de huidige verbintenis.

De verdere uitbouw van het stadion is een paar maanden uitgesteld. Aanvankelijk wilde Twente in de zomer al beginnen met de bouw van de tweede ring boven de korte zijde, maar dat is uitgesteld naar het najaar of het voorjaar van 2010. Volgens Munsterman heeft dat niets te maken met de financien. ,,Er is alleen wat vertraging door wat procedures. Maar de uitbouw gaat absoluut door.'' (TC Tubantia)
    Joop
    pi_64061968
    Was het trouwens niet zo dat Twente nog een eenzijdige optie heeft om zijn contract te verlengen?
    Elia...25 miljoen
    pi_64061976
    Twente !
    pi_64062188
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef RobbieT het volgende:
    Was het trouwens niet zo dat Twente nog een eenzijdige optie heeft om zijn contract te verlengen?
    Elia...25 miljoen
    Ja. Met het oog op de Webster-regeling is het alleen wel gunstig om contracten te vernieuwen eens in de zoveel tijd.
    pi_64062930
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Joop

Kennedy is onderweg mensen.
    pi_64063092
    Als Twente al toestemming geeft dan zal Joop uiteindelijk wel eieren voor zijn geld kiezen.
      dinsdag 16 december 2008 @ 18:53:56 #18
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64065358

mooie foto met dat stadion er bij enzo

en trouwens vorige deel :

[Centraal] FC Twente #33 - Op 3 fronten met Steve
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
      dinsdag 16 december 2008 @ 18:59:21 #19
    171357 Rikketik
    pi_64065502
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Robinhoo het volgende:
    [ afbeelding ]

mooie foto met dat stadion er bij enzo
    Maaroufi kijkt blij.
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:01:36 #20
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64065558
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Maaroufi kijkt blij.
    Inderdaad zeg

neem een voorbeeld aan Heubach .. veelal op de bank zitten maar wel blij kijken op de teamfoto
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:05:06 #21
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64065646
    Staat Tioté er wel op
    pi_64065675
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Dos37 het volgende:
    Staat Tioté er wel op
    Voor in het midden toch, naast Wielaert?
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:06:35 #23
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64065685
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Dos37 het volgende:
    Staat Tioté er wel op
    Haha, het is idd lastig te zien .. maar door die sneeuw zie ik hem nog naast wielaert zitten daar
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:31:34 #24
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64066321
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
    Als Twente al toestemming geeft dan zal Joop uiteindelijk wel eieren voor zijn geld kiezen.
    Beslissingen worden altijd samen genomen, Joop heeft wel een grote inbreng denk ik
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_64066332
    Bovenste rij, 2e van rechts? Gerritsen? Of is Gerritsen; onderste rij, 4e van rechts?
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:33:36 #26
    171357 Rikketik
    pi_64066369
    Gerritsen zit naast Stam en Tioté.
    pi_64066402
    Die naast Denneboom is dan Rendla?
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:35:29 #28
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64066420
    Bovenste rij 2e van rechts is Rajkovic
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:35:49 #29
    171357 Rikketik
    pi_64066434
    Da's Rajkovic.
      Moderator / Redactie FP dinsdag 16 december 2008 @ 19:42:26 #30
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64066628
    [b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
    pi_64066636
    Joop kan altijd refereren aan Sulejmani waar Ajax 16 miljoen voor heeft betaald.
    Elia lijkt minstens zo goed, dus 8-10 miljoen (wat ik hier en daar hoor) slaat werkelijk nergens op.
    Waarom mogen alleen Groningen en Heerenveen flink verdienen aan transfers?
    Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
    '13 |
    '14
    pi_64066694
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 18:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Maaroufi kijkt blij.
    Hehe dat is echt de slechtste speler ooit in het twente shirt dramaaatisch.
      dinsdag 16 december 2008 @ 19:45:37 #33
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64066734
    Toch een mooi programma :

zondag 21 december: Willem II thuis
    zaterdag 27 december: PSV uit
    zaterdag 17 januari: Vitesse thuis
    Zondag 25 januari: Heracles uit

excl. uefa cup en beker...

9 punten zou mooi zijn.. thuis moet winst mogelijk zijn tegen Willem II en Vites .. uit tegen Heracles moet opzich ook 3 punten zijn..

Uit PSV calculeer ik nog 0 punten in dan.
    pi_64067684
    quote:
    Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Moody het volgende:
    Joop kan altijd refereren aan Sulejmani waar Ajax 16 miljoen voor heeft betaald.
    Elia lijkt minstens zo goed, dus 8-10 miljoen (wat ik hier en daar hoor) slaat werkelijk nergens op.
    Waarom mogen alleen Groningen en Heerenveen flink verdienen aan transfers?
    Omdat Sulejmani's contract wat langer doorliep.
    pi_64079029
    Goedemorgen! Vannacht naar Parijs!
    pi_64079053
    quote:
    FC Twente knokt voor Eljero Elia
    Door EDDY VAN DER LEY & MAARTEN WIJFFELS
    AMSTERDAM/ENSCHEDE - Het bestuur van FC Twente is niet van plan mee te werken aan een transfer van Eljero Elia naar Ajax. De Amsterdamse club onderzoekt de mogelijkheid om de aanvaller in de winterstop in te lijven.
    afbeelding vergroten Eljero Elia rukt zich los van Ajacied Rasmus Lindgren. FOTO PRO SHOTS
    Net als eerder met Robbie Wielaert, zegt de club uit Enschede hem onder geen beding te laten gaan. Sterker, volgende maand staat ‘gewoon’ een gesprek over contractverlenging op de agenda.

De 21-jarige Elia lijkt in de winterstop het meest begeerde transferobject van de eredivisie te worden. Dat gebeurt amper anderhalf jaar nadat Twente het talent in de zomer van 2007 als een dood vogeltje oppikte bij ADO Den Haag.

Ajax onderhandelde nog niet rechtstreeks met Twente. Wel sprak de club via onder anderen trainer Marco van Basten al kort en oriënterend met de aanvaller. Van Bastens opmerking dat Twente daarvoor ‘toestemming’ heeft gegeven, is slecht gevallen in Enschede. ,,Ik heb geen contact met Ajax gehad, dan kan ik moeilijk toestemming hebben gegeven,’’ reageert Twente-voorzitter Joop Munsterman.

Twente gaat binnenkort zelf met het kamp-Elia in gesprek over een tussentijdse verlenging en opwaardering van diens contract, met als interessante voorwaarde de opname van een ‘realistische afkoopsom’ in de nieuwe verbintenis. Een beproefde handelwijze in de strijd tegen kapitaalkrachtige(r) clubs.

In de voorbije zomer wist de club het door Feyenoord begeerde toptalent Marko Arnautovic langer vast te leggen, zoals dat eerder gebeurde met Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi. Beide middenvelders vertrokken uiteindelijk pas later voor ruim vijf miljoen euro naar respectievelijk Schalke 04 en Feyenoord.

Voor Elia, die een contract heeft tot de zomer van 2010, kan FC Twente op dit moment in principe vragen wat het wil. Voorzitter Munsterman zal niet schromen een exorbitante afkoopsom te noemen: ,,We willen de selectie koste wat kost bij elkaar houden. We staan er goed voor en willen geen ruis op de lijn. Elia heeft zich opgeworpen tot een belangrijke speler, die ook na de winterstop nog van grote waarde kan zijn.’’

Van Basten gaf gisteren zelf ook aan te beseffen dat het binnenhalen van Elia geen sinecure zal zijn. ,,We zijn intern nog aan het beraadslagen wat te doen. Eljero is een zeer interessante speler voor ons. Maar als Twente vijftien miljoen euro vraagt, gaat het sowieso niet door.’’ Bij Ajax vindt men het aantrekken van één aanvaller van zestien miljoen euro (Sulejmani) wel genoeg.

Elia zelf is zeker gestreeld door de interesse van Ajax, de club die hem in zijn tienerjaren afdankte wegens een gebrek aan perspectief. Maar het is niet waarschijnlijk dat hij nu een breuk gaat forceren, desnoods via een arbitragezaak. Ook Ajax zegt die ultieme stap niet te willen.

Bij Twente zit Elia prima in zijn vel, zowel binnen als buiten de lijnen. De Hagenaar gaat niet zomaar voorbij aan het feit dat hij in Enschede de kans heeft gekregen zich te ontwikkelen tot de speler die hij nu is. Die situatie indachtig, zal hij de houding van Twente respecteren.

,,Iedere voetballer is ambitieus, maar ik zou het geen enkel probleem vinden om in Enschede te blijven,’’ is zijn standpunt. ,,Bovendien staat er na de winterstop iets moois te gebeuren.’’

Niettemin prikkelt de belangstelling van zijn oude club zijn fantasie. Mocht Elia zijn contract in Enschede niet verlengen, dan kan een overgang naar Amsterdam in de zomer ook nog een optie worden. FC Twente zal hem in dat geval zeker verkopen, om het risico tegen te gaan dat hij in 2010 transfervrij de poorten van de Grolsch Veste uitwandelt.

In de schaduw van de kwestie-Elia speelt ook nog de latente interesse van Ajax voor Robbie Wie-

laert. Ajax probeerde de verdediger in augustus los te weken bij Twente, maar beet zich toen stuk op de afkoopsom van vijf miljoen euro.

Wielaert tekent dezer dagen een nieuw contract in Enschede, met daarin een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer drie miljoen. Dat maakt de situatie voor Ajax opnieuw interessant.
    3 miljoen voor Wielaert, lijkt mij een koopje
    pi_64079100
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 08:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

3 miljoen voor Wielaert, lijkt mij een koopje
    Blijf toch eens van ons team af... Paniekzaaiers
    pi_64079140
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 08:45 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Lamzakken, daar bij Ajax
    pi_64079147
    quote:

[..]

Tja, tegen een gelimiteerde transfersom doe je nou eenmaal niet zoveel
    pi_64079161
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 08:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Lamzakken, daar bij Ajax
    Dat tussentijde paniek gezaai, dat is irritant, ik snap ook wel dat spelers niet altijd behouden kunnen worden.... Maar dat tussentijdse.... Die Elia zit nu in Parijs, dat is toch niet lekker. en dat gepraat met spelers achter onze voorzitters rug om.
      woensdag 17 december 2008 @ 09:16:34 #41
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
    pi_64079500
    Iedereen om mij heen zegt dat Elia in de winterstop naar Ajax gaat.. Ik heb er zelf toch wel vertrouwen in dat Elia blijft. Een beetje hetzelfde idee als met Robbie, gewoon zo'n "belachelijk" hoog bedrag vragen dat ze het wel gewoon laten hangen.
      woensdag 17 december 2008 @ 10:55:53 #42
    171357 Rikketik
    pi_64081630
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 08:50 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Dat tussentijde paniek gezaai, dat is irritant, ik snap ook wel dat spelers niet altijd behouden kunnen worden.... Maar dat tussentijdse.... Die Elia zit nu in Parijs, dat is toch niet lekker. en dat gepraat met spelers achter onze voorzitters rug om.
    Ik zou Munsterman ook niet altijd geloven hoor. Die zal ongetwijfeld bluffen om de achterban tevreden te houden.

Dat gezegd hebbende, ik erger mij ook aan het trekken aan spelers buiten de transferperiode om. Niet alleen bij Ajax trouwens, maar in zijn algemeenheid.
    pi_64081851
    quote:
    Wielaert tekent dezer dagen een nieuw contract in Enschede, met daarin een gelimiteerde afkoopsom van ongeveer drie miljoen. Dat maakt de situatie voor Ajax opnieuw interessant.
    Maar Joop doet niet meer aan clausules sinds het vertrek van Kennedy.

Wilkshire transfer flashback
      woensdag 17 december 2008 @ 11:05:45 #44
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_64081896
    tvp.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 17 december 2008 @ 11:13:40 #45
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64082129
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 08:38 schreef Lamzak_ het volgende:
    Goedemorgen! Vannacht naar Parijs!
    Precies
    pi_64082164
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Precies
    Ging jij nou met TAD-Tours?
      woensdag 17 december 2008 @ 11:20:03 #47
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64082333
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Ging jij nou met TAD-Tours?
    Nee met vjenne-rednex bus, maar dat is wel een tad bus volgens mij maar vertrekt vanaf Vriezenveen.
    pi_64082477
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 11:20 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee met vjenne-rednex bus, maar dat is wel een tad bus volgens mij maar vertrekt vanaf Vriezenveen.
    Ah, ok, ik wel via TAD dus...
      woensdag 17 december 2008 @ 11:24:55 #49
    144213 Adidah
    Het was wraak
    pi_64082484
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 09:16 schreef poehej het volgende:
    Iedereen om mij heen zegt dat Elia in de winterstop naar Ajax gaat.. Ik heb er zelf toch wel vertrouwen in dat Elia blijft. Een beetje hetzelfde idee als met Robbie, gewoon zo'n "belachelijk" hoog bedrag vragen dat ze het wel gewoon laten hangen.
    Als een willekeurige topclub met een zak geld aan de deur klopt, zwichten ze toch wel. Dat hoeft niet eens Ajax te zijn. Het blijven uiteindelijk toch bedrijven al die voetbalclubs.
      woensdag 17 december 2008 @ 11:26:36 #50
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_64082546
    quote:

[..]

We willen best Kennedy teruggeven hoor..
      woensdag 17 december 2008 @ 11:28:49 #51
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_64082607
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 11:26 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

We willen best Kennedy teruggeven hoor..
    En dan over een half jaartje Elia ook weer?
    pi_64082678
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

En dan over een half jaartje Elia ook weer?
    Als ie voor een half jaar weg gaat, en dan weer terug komt voor langere tijd, mag hij van mij verhuurd worden. Topdeal!
    pi_64086911
    Iemand een idee waar de wedstrijd van morgen te zien is trouwens?
    pi_64087008
    rtvoost
      woensdag 17 december 2008 @ 14:03:54 #55
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_64087605
    Spannende tijden voor twente fans Wat vinden jullie een realistisch bedrag voor Elia dan. Verwacht dat Ajax aan 6,7 miljoen denkt.Misschien percentage bij doorverkopen.
    #FreeHat
      woensdag 17 december 2008 @ 14:05:13 #56
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64087656
    minimaal 10 miljoen.
    pi_64090368
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Spannende tijden voor twente fans Wat vinden jullie een realistisch bedrag voor Elia dan. Verwacht dat Ajax aan 6,7 miljoen denkt.Misschien percentage bij doorverkopen.
    Gezien de geïnteresseerde clubs die genoemd worden zou ik gewoon op 20 miljoen gaan zitten, om dan bij onderhandelen op minstens 15 proberen uit te komen. Of dat nou realistisch is boeit me verder niet zo eigenlijk. Nijland heeft dat goed begrepen met Berg, zo hoog mogelijk inzetten.
    pi_64091250
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
    6.7 miljoen + Kennedy?
      woensdag 17 december 2008 @ 16:32:40 #59
    166976 DuvelDuvel
    pi_64092367
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

6.7 miljoen + Kennedy?
    Kunnen we Perez ook betrekken in de ruil?
    #FreeHat
    pi_64092581
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kunnen we Perez ook betrekken in de ruil?
    Nee denk ook niet dat hij nog naar ajax wil!
    pi_64094839
    Damn it, zit ik weer in Nijmegen met een brakke verbinding; kan ik de wedstrijd dus weer niet live volgen .
    I was an atheist until I realized I was God
      woensdag 17 december 2008 @ 18:38:49 #62
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64095672
    quote:
    Eljero Elia mag niet met Ajax praten over een overgang naar de Amsterdamse club. Dit verklaarde Steve McClaren op de persconferentie voorafgaand aan het duel met Paris Saint Germain.

De technische man van FC Twente verkondigde dat hij niet op de hoogte is van het vermeende contact tussen de 21-jarige aanvaller en Ajax-trainer Marco van Basten. Daarbij gaf McClaren expliciet aan dat FC Twente niet van plan is om Elia te laten vertrekken. Elia zal net als de lichtgeblesseerde Kenneth Perez vermoedelijk gespaard worden voor het duel met de Fransen.
    Macca
    pi_64096177
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Macca
    quote:
    Elia in de winterstop om de tafel met Ajax

Eljero Elia zal in de winterstop gaan praten met Ajax over een eventuele transfer. De club uit Enschede is inmiddels officieel benaderd door Ajax, en beide partijen hebben besloten om na de thuiswedstrijd van Ajax tegen Ado op 28 december te gaan praten.

Marco van Basten heeft al laten weten gecharmeerd te zijn van Elia. ' Het is een hele goede speler en wij zien hem graag onze selectie versterken. Wij hebben Twente gevraagd of wij mochten praten en zij hebben daar positief op geantwoord'. Voorzitter Joop Munsterman van de tukkers liet in een eerder stadium al weten dat hij Elia niet wilde verkopen maar lijkt zich nu ook te moeten beseffen dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden om de buitenspeler te behouden. Elia heeft namelijk zelf te kennen gegeven dat hij zeker interesse heeft in een overgang naar Ajax.
    pi_64109487
    Zo'n transfer komt voor Elia te vroeg en dat zal hij zelf ook hopelijk snappen.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_64109541
    Stomme wintertransfers. Ik snap die spelers ook niet hoor, snappen ze niet dat ze over een half jaar ook nogsteeds de overstap kunnen maken en ze nu de kans hebben om als sterspeler hun team te leiden naar misschien wel het kampioenschap? Liever daar verantwoordelijk voor zijn dan een hoop gezeik en een plekje op de bank bij Ajax. Dus liever kampioen met Twente en het jaar daarop het dunnetjes overdoen met Ajax dan dit soort halverwege gezeik.

Dat ze binnenlandse transfers hier in NL maar eens verbieden voor de winterstop.
    pi_64109613

Goedemorgen.

WIJ GAAN WINNEN!

Oh oh oh oh oh ALLEZ ALLEZ!
    PARIS SAINT GERMAIN...
    En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
    pi_64110057
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 07:39 schreef BOYS1985 het volgende:
    [ afbeelding ]

Goedemorgen.

WIJ GAAN WINNEN!

Dat mag best hoor, als Santander maar met tignul meer wint
      donderdag 18 december 2008 @ 10:17:29 #68
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64111851
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 07:39 schreef BOYS1985 het volgende:
    [ afbeelding ]

Goedemorgen.

WIJ GAAN WINNEN!

is het stadion nog een beetje bezet vanavond?
    ik las in de krant dat PSG 2 groepen supporters heeft die elkaar niet zo mogen?
    [b]Enschede![/b]
    pi_64114655
    quote:
    Wielaert blijft bij FC Twente

PARIJS - Rob Wielaert blijft vrijwel zeker langer bij FC Twente. De verdediger liet in de voorbereiding op de wedstrijd in de UEFA Cup tegen Paris Saint-Germain weten in principe een verbintenis voor de komende tweeënhalf jaar te tekenen.

FC Twente was al langer van plan de verbintenis met Wielaert open te breken. Officieel moeten de laatste details in de onderhandelingen met de international van Nederland B nog wel worden afgerond, zo liet een woordvoerder van de club weten. Begin dit seizoen stond Wielaert nog in de belangstelling van Ajax.

Ook is FC Twente in gesprek met Eljero Elia over een verbeterde aanbieding. De club wil de onderhandelingen voortzetten, ondanks de belangstelling van Ajax voor de vleugelspits. Vooralsnog voelt FC Twente er weinig voor tijdens de winterstop spelers te laten vertrekken.

PSG

Tegen PSG kan FC Twente donderdagavond vrijuit spelen. In tegenstelling tot de tegenstander uit Frankrijk, met onder anderen oud-PSV'er Mateja Kezman, is de Enschedese club al geplaatst voor de volgende fase. De loting daarvoor is vrijdag.

Desondanks neemt de nummer drie van de eredivisie de ontmoeting zeer serieus. ''We hebben de laatste maanden een goede repuatie opgebouwd in Europa'', zei coach Steve McClaren.

Ervaring

''We willen de lijn hier in Parijs doortrekken. Bovendien is voetballen tegen een opponent van deze klasse in dit fraaie stadion opnieuw een mooie gelegenheid voor ons om ervaring op te doen.''

McClaren kan in het Parc des Princes over een fitte selectie beschikken. Elia, die afgelopen zondag tegen FC Groningen nog geblesseerd uitviel, is hersteld.

Desondanks bestaat de mogelijkheid dat McClaren één of twee spelers rust geeft. Over de opstelling liet de Engelsman zich nog niet uit. (Bron Nu.nl)
    pi_64117812
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 18:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Eljero Elia krijgt geen toestemming om nogmaals te spreken met Ajax, dat meldt AD/Sportwereld woensdagavond. De buitenspeler heeft zijn zinnen op een overstap naar Amsterdam gezet, maar FC Twente ziet hem liever niet gaan.

Coach Steve McClaren verklaarde dat voorafgaand aan het UEFA Cup-duel met Paris Saint-Germain. De Engelsman wil in de periode rond de jaarwisseling, als de transfermarkt open is, wel spelers aan zijn selectie toevoegen, maar er geen kwijt.

Ajax-trainer Marco van Basten sprak eerder al oriënterend met de aanvaller die indruk maakte in de eerste seizoenshelft. McClaren verklaarde woensdagavond hier niet van op de hoogte te zijn, evenals Twente-voorzitter Joop Munsterman dat eerder deed.

Van Bastens opmerking dat Twente daarvoor ‘toestemming’ heeft gegeven, is slecht gevallen in Enschede. "Ik heb geen contact met Ajax gehad, dan kan ik moeilijk toestemming hebben gegeven", luidde de reactie van de voorzitter van Twente.
    pi_64119353
    Wat een geweldige site is fctwente.tv toch

Voorbeschouwingen, samenvattingen en reacties
    pi_64119901
    Doe niet zo dom Elia.
    That's all folks!
      donderdag 18 december 2008 @ 14:42:43 #73
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_64123233
    quote:
    ELIA NAAR AJAX

AMSTERDAM - Ajax heeft een deel van de miljoenen euro's, die de club van Real Madrid incasseerde voor Klaas-Jan Huntelaar, gebruikt om Eljero Elia vast te leggen. De 21-jarige aanvaller komt per 1 januari over van FC Twente naar de Amsterdamse club. Elia excelleert momenteel bij de Tukkers en ook al in de belangstelling van diverse buitenlandse clubs.

Eerder meldde Telesport al dat Ajax-trainer Marco van Basten al een informatief gesprek met Elia voerde.

Telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64123407

Linkje naar bron?
    pi_64123477
    Stond op telegraaf.nl
    Alleen staat het er nu niet meer..
    pi_64123483
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:

Linkje naar bron?
    Het is alweer weg gehaald, maar staat er over een uurtje ofzo wel weer
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_64124714
    Alleen de eerste regel is overgebleven?

Geeft de betrouwbaarheid van jodenblad Telegraaf wel weer an...
    pi_64124742
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 16:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
    Alleen de eerste regel is overgebleven?

Geeft de betrouwbaarheid van jodenblad Telegraaf wel weer an...
    Kneus
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      donderdag 18 december 2008 @ 16:58:28 #80
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_64124775
    Jodenblad
    29.10 Novastar HMH
    pi_64124820
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 16:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kneus
    Sja Telegraaf is A'dam he...
      donderdag 18 december 2008 @ 17:01:04 #82
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_64124850
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 16:59 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Ja, en Tubantia is E'de en dus een rooie kutkrant.
    29.10 Novastar HMH
    pi_64124857
    quote:

[..]

Ik mis het grappige gedeelte?
    pi_64125052
    wat mij betreft mogen ze die winteraankopen wel eens stopzetten. in de zomer goed aankopen doen, en dan het hele seizoen er mee moeten doen, is de uitdaging ook wat groter imo
      donderdag 18 december 2008 @ 17:19:48 #85
    166976 DuvelDuvel
    pi_64125348
    quote:

[..]

Telegraaf is A'dam zegt tie Ik begreep het al niet.

Maar het zal over een tijdje wel weer erop komen. Misschien dat Ajax en Twente in de afrondingsfase van de onderhandelingen zitten.Hopelijk meteen ook Wielaert gecontracteerd.
    #FreeHat
    pi_64126072
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 16:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is alweer weg gehaald, maar staat er over een uurtje ofzo wel weer
    Of niet. Kranten schrijven dit soort stukjes vaak vast vooruit zodat ze nieuws snel kunnen melden, misschien was deze wat te voorbarig geplaatst. Ik mis de normale 'Ajax bood x miljoen maar dat vonden we te weinig' berichten die meestal vooraf gaan aan een transfer.
    Jesus saves but death prevails.
      donderdag 18 december 2008 @ 17:58:25 #87
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64126324
    quote:
    Twente wijst 'beledigend' bod op Elia af

donderdag 18 december 2008 | 17:09 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 december 2008 | 17:40
    Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

PARIJS - FC Twente heeft een bod van Ajax op Eljero Elia resoluut van de hand gewezen. ,,Onacceptabel’’, zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman.

Ajax wil de linkerspits per direct overnemen, maar Elia heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Enschede. Het bod waarmee Ajax nu is gekomen, wordt bij Twente als een belediging opgevat. Berichten in sommige media dat de partijen al rond zijn, noemt de preses grote onzin. ,,Wij zijn met Elia in gesprek en de kans dat hij bij ons een nieuw contract tekent, acht ik groter dan dat hij naar Ajax gaat’’, aldus Munsterman.

(TC Tubantia)
    [b]Enschede![/b]
    pi_64126587
    Ach dat zegt de Tubantia, echt zo'n tukkerkrant
    pi_64127025
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 18:11 schreef sjimz het volgende:
    Ach dat zegt de Tubantia, echt zo'n tukkerkrant
    Joop is voorzitter van de Raad van Bestuur en CEO bij Wegener. Laat TC Tubantia nu net onder Wegener vallen. Rooie krant dus, geen tukkerkrant.
    pi_64127076
    Ja dat bedoelde ik ook.
    Was vooral een repliek voor Mark-hgl.
    pi_64127337
    quote:
    FC Twente-supporter ernstig gewond bij rellen in Parijs

PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain.
    Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.

Edit: Stond ook al in randverschrijnselen zie ik.
      donderdag 18 december 2008 @ 18:45:01 #92
    171357 Rikketik
    pi_64127368
    pi_64127623
    stelletje gekken, met een bijl nog wel
      donderdag 18 december 2008 @ 19:04:28 #94
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_64127792

Kan het dan nooit eens normaal?
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_64128502
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 19:04 schreef Kriegel het volgende:

Kan het dan nooit eens normaal?
    Zoals tegen Schalke?
    Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
    Where you need improvement: you have smelly dog farts.
    pi_64128533
    Ze zullen wel hebben uitgedaagd , ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
    PARIS SAINT GERMAIN...
    En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
    pi_64128587
    Rot op pannenkoek. Parijzenaars zijn laffe tyfuslijers.
      donderdag 18 december 2008 @ 19:35:34 #98
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64128619
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef BOYS1985 het volgende:
    ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
    [b]Enschede![/b]
    pi_64128660
    quote:
    Ze zullen wel hebben uitgedaagd , ik ken de mentaliteit van de gemiddelde Parijse hooligan.
    Ga Jorien lekker een beurt geven ofzo, idioot..
    pi_64128905
    quote:
    Het lijkt mij voor de sfeer beter als jij even hier niet meer kond rondbuurten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')