Maandagmorgenhumorquote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn collega ga slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
quote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef Lamzak_ het volgende:
Trouwens, wordt er bij Heracles ook gejuicht als Twente achterstaat? Hier en daar werd hoorde ik het, beetje flauw.Bij ons wel natuurlijk (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar ik dacht dat jullie ons niet zo belangrijk vonden
Fijn om te horen dat dat dus toch wel zo is
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Ik heb vannacht maar 4 uur geslapen en dat wist ie... dus ik zat al dufquote:
Is wel beperkt en op de tweede ring meer als op de eerste.quote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij ons wel natuurlijk (), maar ik dacht dat jullie ons niet zo belangrijk vonden
Fijn om te horen dat dat dus toch wel zo is
2e ring zitten de teletoeters toch?quote:Op maandag 22 december 2008 10:35 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is wel beperkt en op de tweede ring meer als op de eerste.
heul nietquote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2e ring zitten de teletoeters toch?
quote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Staat bij mij in de kamer ja. Met een piek in zn reet.
Als je niet wint sta je nog steeds 1 punt voor.quote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef poehej het volgende:
Volgens mij waren er gisteren ook nog lui bij die het leuk vonden dat psv voor stond tegen feyenoord.. Das heul niet leuk, aangezien we nu volgende week wel moeten winnen
Ja das waar maar echt mooi is het niet om met 1 punt voorsprong de winterstop in te gaan..quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Als je niet wint sta je nog steeds 1 punt voor.
Vergeet niet dat een boel 1e ringers ook naar de 2e ring zijn verhuisd. Daarbij, mensen die (zoals ik) al 4 jaar op de wachtlijst staan, zitten er ook. Ik heb totaal 12 jaar een jaarkaart gehad, dus ben geen newbie-supporter. Oftewel: alles over 1 kam scheren is erg kort door de bocht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2e ring zitten de teletoeters toch?
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halenquote:
Ik heb mijn twijfels bij dat uitverkocht, of dat niet gewoon bussen vol + auto's uitverkocht is... Zou me niets verbazen als er gewoon 'maar' een mannetje of 500 isquote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halen![]()
geen ideequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
verdomme ik heb geen kaarten vergeet ze der één voor mij te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |