Met z'n: Bij PSV deden we ook aan krachttraining maar toen werden we tenminste kampioen. Geloof dan ook niet met hem in de basisquote:
Valt mee, ze zeggen alleen dat ie net iets té populair is bij het Legioen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
Doe niet zo geheimzinnig..........quote:Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
Was Bosz maar het probleem.....
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.quote:
Doe ik niet. Je hebt dat artikel in de VI gelezen, dus je weet wel hoe en wat. Gezeik op Bosz is korte termijn politiek. Op lange termijn ziet het er minder rooskleurig uit, zal in ieder geval veel moeten veranderen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig..........
Als je als goede TD zo'n club binnenkomt dan zorg je allereerst toch dat je dergelijke spelers loost? Desnoods laat je het contract aflopen, maar volgens mij is het onder Bosz nog zelfs een keer verlengd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Juk het volgende:
[..]
Als er elke week in deze:
-----------------Timmer----------------------
Tiendalli---Vlaar----Hofland---De Cler-
-------El Ahmadi--vBronckhorst----------
Wijnaldum----Tomasson----De Guzman
-----------------Makaay---------------------
opstelling gespeeld zou worden en de resultaten zouden hetzelfde zijn dan zou de pleuris allang uitgebroken zijn.
Tiendalli zou nooit "doorgebroken" zijn als er niet zoveel blessures waren. Maar dat geldt ook voor Biseswar.quote:
Hij speelde een jaar best sterk, was aanvoerder, en in de zomer wilde hij terug naar België (als speler, maar ook met een toekomst in de technische staf in het vooruitzicht) en dat heeft hij redelijk hard gespeeld in de media. Dat wil je niet van je aanvoerder horen. Dat daar sprake was van loze beloftes, dat zal vast wel. Maar mij staat ook alleen maar bij dat hij op een vervelende manier onder zijn contract uit wilde komen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
Of op zijn schoot.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
wat doe jij ineens aardig tegen crane. Kerstmistijdquote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.
Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
Dat vraag ik mij af.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.
Geweldige zet inderdaad om clubman pur sang Henkie Fräser te ontslaan, waar iedereen mee wegliep.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.
Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.
Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.
De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen) en Twente heeft Ronnie Stam.
Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.
De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
Nou jij nogquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:10 schreef Crane het volgende:
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
Op het moment dat ik zag dat jij had gepost, wist ik dat je dat letterlijk ging zeggen.quote:
Daar is Loovens ook een mooi voorbeeld van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.
Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle nog actieve ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....
bron de VI site
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.
Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrektwant een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
Hij vindt dat Verbeek teveel de klappen op moet vangen nu. Die man draaft bij elke show op, terwijl Bosz, Gudde en Jansen zich verstoppen. Elke goed draaiende club heeft een boegbeeld dat opstaat als het even tegenzit en dat zou bij Feyenoord Jansen moeten zijn volgens hem.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?
Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
Het zou mooi zijn als Verbeek een ontzettend jong elftal opstelde dat vervolgens goed speelt en wint. Kun je daarna hetzelfde elftal in de competitie eens opstellen en een aantal oudjes gewoon op de bank zetten vanaf nu.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef sergio81 het volgende:
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
bronquote:Bij Feyenoord tracht men vooral niets negatiefs over elkaar te zeggen in de media, maar Theo Lucius trekt zich daar weinig van aan. De voormalig aanvoerder denkt, in tegenstelling tot Gertjan Verbeek, dat de krachttrainingen wel degelijk debet zijn aan het aantal blessuregevallen bij de club. Lucius zet tevens vraagtekens bij het nut van de trainingen: “Bij PSV hadden we nooit krachttrainingen, maar werden we wel kampioen.”
Lucius verschijnt met een groot interview in Voetbal International en neemt in het vraaggesprek geen blad voor de mond. De verdediger, die dit seizoen veelvuldig op de bank zit, denkt dat Feyenoord spoedig een andere koers moet gaan varen. De Rotterdammers worden dit seizoen geplaagd door diverse blessures en staan mede daardoor op een beschamende plek op de ranglijst.
Kevin Hofland is het laatste slachtoffer van de aanhoudende blessuregolf bij Feyenoord. De verdediger had al wat last van een hamstringblessure en voelde deze aan de eettafel weer opkomen, waardoor hij tot de winterstop niet meer in actie kan komen. John Dahl Tomasson, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar zijn slechts een paar andere voorbeelden van spelers die dit seizoen al geblesseerd raakten bij Feyenoord. Trainer Verbeek wil echter niet afstappen van de door hem ingevoerde krachttrainingen.
Idd. Ik vond het nog wel een sympatieke gast altijd. En prima dat hij die mening heeft, maar als je naar de VI stapt dan stuur je gewoon aan op een breuk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Lucius die grote waffel vandaan haalt. Voor iemand die voetballend al zo weinig laat zien zou een beetje nederigheid wel gepast zijn.
Als ik Verbeek was had Lucius al een tijdje, maar nu zeker, bij de beloften rondgelopen.
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?
Duidelijk geen FM ervaringquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?
GK -> Keepert
Neuh... Speel het volgens mij pas vanaf CM3 98/99quote:
quote:"We zullen voor Timothy geen hoofdprijs ontvangen", beseft Verbeek. "Maar er zal centraal in de verdediging wel iemand bij moeten komen. Onze scouts zijn al druk aan het speuren naar jonge talenten. Maar het is een moeilijke zoektocht, ook gezien de precaire financiële situatie van Feyenoord. Feitelijk is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar het is niet anders."
Norichio Nieveld (19) is de enige speler die Verbeek nog als reserve voor de laatste linie achter de hand heeft. "Verder ben ik door mijn echte verdedigers heen."
We are so fucked.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
Tja...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Kunnen ze niemand huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.
Minder dan een jaar, met nagenoeg dezelfde selectie. Al zitten we nu natuurlijk met al die geblesseerden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.
Excuses, je had het over het jaar 2008, niet het seizoen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
Had Buijs niet weg laten gaan danquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.Kunnen we die Bosz niet naar Ajax sturen, niemand kan een club zo goed slopen.
Zoveelste fout van Bosz idd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had Buijs niet weg laten gaan dan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.
Ik zie in PSV wel een optie samen met Reker
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Lenen of huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord zal het waarschijnlijk de komende jaren moeten gaan hebben van huren.
Maar dan natuurlijk wel van Europese 'grootmachten'.
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang.
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Goede trainerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.
Dat is geen idee... Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?
Netwerk, netwerkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Denk je dat Petertje dat durft?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Netwerk, netwerk
Gewoon even een rondje maken langs Bayern, Borussia, Milan, Valencia, Barcelona, Liverpool, Chelsea etc.
Daar heb je toch geen netwerk voor nodig?
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is ook dat Bosz eruit moet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk je dat Petertje dat durft?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Nog een vriendje.quote:16-12-2008 JAN HERMANS TOEGEVOEGD AAN MEDISCHE STAF
Jan Hermans wordt toegevoegd aan de medische staf van Feyenoord. De fysiotherapeut en manueel therapeut, die een eigen praktijk heeft in Bergschenhoek, gaat vanaf woensdag aan de slag als coördinator van de medische staf. ‘Ik heb heel veel zin om bij Feyenoord te beginnen’, zegt Hermans in een eerste reactie. ‘Ik ben een geboren Schiedammer en van jongs af aan Feyenoorder. Als je dan door die club gevraagd wordt om er te komen werken, is dat prachtig. Ik hoop samen met mijn collega’s wat moois te kunnen betekenen voor de club.’
Hermans is al bekend met de huidige leden van de medische staf. Zo liep Mikael Kuijpers vroeger stage bij hem en heeft Dennis Lion cursussen gevolgd bij Hermans. De afgelopen week maakte de fysiotherapeut al kennis met de overige leden van de medische staf.
Het nieuwste lid van de medische staf is als kerndocent verbonden aan de Professional Master Opleiding Manuele therapie te Rotterdam en als docent aan de Master Opleiding Sportfysiotherapie te Utrecht. Hermans maakte bovendien tot een jaar geleden deel uit van het begeleidingsteam van honkbalvereniging Neptunus en neemt dinsdagavond afscheid als fysio- en manueel therapeut bij BVV Barendrecht.
Dat kan het bestuur niet maken. Dan krijgen ze de volle lading over zich heen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.
Gezellige lui, als ze morgen ook zoveel sfeer brengen dan lijkt het misschien nog alsof het stadion vol isquote:
quote:
Mijn oude fysio, goede gozer, zal over een jaar of 3 ook er weer uitgeschopt worden om een of andere vage reden. Kuyt zat toen trouwens ook eens daar in de wachtkamerquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja en dan een stadion bouwen voor 80.000 man waar er uiteindelijk 5000 zitten
Mij een faler noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Juk het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.
van Lech Poznan komen er wel 5000 hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Zat Poolse arbeiders hier die gaan hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij een faler noemen![]()
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.
quote:Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas
Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59
Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.
Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
quote:Bij Feyenoord valt niets meer te juichen
Zaterdag, in de rust van Feyenoord - AZ, vraagt een medesupporter me bij een tussenstand van 0-0 of we de tweede helft eindelijk weer eens écht kunnen juichen in De Kuip. Het was een vraag die me aan het denken zette.
Tien jaar geleden, het seizoen van Feyenoords laatste gewonnen landstitel, besliste de ploeg wedstrijden vaak pas diep in de tweede helft in haar voordeel. Het waren trekjes van een ware kampioen. Het was op de tribunes vaak om gek van te worden. Steeds maar weer afwachten of ie nog ging vallen. En die spanning zorgde voor een geweldige ontlading bij weer een winnende goal.
Of neem nou een aantal historische Europa Cup-avonden. In een nog écht sfeervolle, uitverkochte Kuip beleefde Feyenoord razendspannende duels met topploegen uit heel de wereld. Wedstrijden op het scherpst van de snede, waarin je als supporter hartstochtelijk meeleeft en heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees.
Larsson die Feyenoord thuis langs Bremen schoot, de late goals van Cruz tegen Juventus en de beslissende 1-0 van Somalia tegen Rosenborg. Natuurlijk mag de gelijkmaker van Van Hooijdonk, in de allerlaatste seconden van de UEFA Cup-wedstrijd tegen PSV niet ontbreken in dit rijtje.
Stuk voor stuk doelpunten die zorgden voor totale gekte. Wildvreemde mannen die elkaar in de armen vallen, kluwen supporters die rijen naar beneden donderen en een herrie die tot ver buiten De Kuip te horen is.
Na al die mooie gedachten in de rust hoopte ik zaterdag eventjes zulke dingen weer eens mee te maken. De 0-0 ruststand was al boven verwachting en ondanks de diepe crisis bij Feyenoord ontstond er dan toch iets van hoop in mijn rood-witte hart.
Maar ditmaal geen late ontlading, zelfs de échte hoop op iets moois was nauwelijks aanwezig. AZ zorgde voor een nieuwe nederlaag en de enige herrie die buiten De Kuip te horen was, waren spreekkoren tegen het bestuur.
Tijden veranderen. Bij Feyenoord valt helemaal niets meer te juichen.
Ja wat nou smilies plaatsen.quote:
Die smilie vat heel jou post samen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja wat nou smilies plaatsen.
Je reageert net zo kinderachtig als de meeste weglopers, gek he dat ik dan denk dat jij ook zo'n ventje bent.
Het zijn andere lui dan de supporters van 410 iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef BB-boy het volgende:
Oei, die wil je niet voor je hebben staan.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij een faler noemen![]()
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
Daarom zeg ik het meerendeel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar, je mag m'n schoenen nog niet poetsen man!
En die van jullie ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het zijn andere lui dan de supporters van 410 idd
Zelfs met terrorobbie maak je geen schijn van kans...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:
http://img123.imageshack.us/img123/5274/yflechof8.jpg
willekeurige supporters bus van lech poznan
Zien eruit als ze pro-homo huwelijk zijn en totaal niks tegen buitenlanders hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:
http://img123.imageshack.us/img123/5274/yflechof8.jpg
willekeurige supporters bus van lech poznan
gewoon gaan johquote:Op woensdag 17 december 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zit nog te twijfelen over vanavond.
Wedstrijd gaat nergens over.
Sfeer zal wel tot op het 0 punt liggen.
Mjah, nog steeds twijfel .. Aangezien het voor mij ook zelf trainen is .. Ik sta liever zelf aan te modderen op een voetbalveldquote:
quote:Theo Lucius sluit een vertrek bij Feyenoord niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen." Feyenoord heeft een eenzijdige optie om zijn aflopende verbintenis te verlengen. (Voetbal International)
quote:Iedereen tevreden met 'Nieuwe Kuip'
ROTTERDAM - Mét de bouw van de nieuwe Kuip direct aan de Nieuwe Maas, de overkapping van het spoor tussen het huidige stadion en Hillesluis en de enorme ‘sportcampus’ op Varkenoord lijkt iedereen die betrokken is bij het project ’Stadionpark’ tevreden te zijn.
Vooral voor de ‘Feyenoord-familie’ is dit een fikse opsteker: haar wens om te kunnen blijven trainen bij het stadion én de jeugdopleiding in de buurt te houden, wordt vervuld. De deelgemeenten Feijenoord en IJsselmonde worden door de ‘brede brug’ ten zuiden van het Varkenoordse Viaduct eindelijk één, waarmee eveneens een droom werkelijkheid wordt.
Ook de kersverse verbinding tussen de Groene Zoom in Vreewijk en de Olympiaweg in IJsselmonde zorgt voor de zo gewenste doorstroming op de zuidoever. ,,We hadden drie varianten voor de invulling van dit gebied, en hebben de beste elementen van elke optie in de uiteindelijke versie laten terugkomen. We gaan nu door, want er is geen dag te verliezen om op tijd klaar te zijn,’’ sprak wethouder Bolsius (financiën) vanochtend bij de officiële presentatie van de plannen.
Met de sportcampus op Varkenoord - zeg maar het gebied tussen de oude Kuip en park De Twee Heuvels - hoopt Rotterdam ook alle vormen van sport, sportopleidingen en sportbedrijvigheid naar dit stuk stad te kunnen halen. ,,Hier worden topsport en recreatieve sport direct met elkaar verbonden,’’ stelde burgemeester Opstelten.
Groen wordt de hoofdkleur van het gebied. Het Eiland van Brienenoord blijft vrijwel onaangeroerd; alleen het oude bouwdok aan de westkant sneuvelt. Naar verwachting wordt het natuurgebied in de toekomst ontsloten door vier nieuwe bruggetjes, vooral voor voetgangers en fietsers.
Aan de andere kant van het Zuiddiepje zullen de bedrijven aan de Stadionweg plaats maken voor woningbouw en nieuwe ondernemingen. Park de Twee Heuvels en het Eiland van Brienenoord krijgen een ‘groene verbinding’. De bedoeling is dat bezoekers vooral met het openbaar vervoer naar dit gebied komen.
De nieuwe Kuip (80.000 plaatsen, geschatte kosten bijna een half miljard euro) moet er in 2016 staan. De oude Kuip blijft in ieder geval tot 2018 in functie en wordt niet afgebroken. Naar een nieuwe bestemming wordt nog gezocht. Om alle bezoekers te kunnen aan- en afvoeren zijn extra openbaar vervoerverbindingen nodig: er komt een gloednieuwe metrolijn die de haltes Zuidplein, Stadionpark en Kralingse Zoom met elkaar verbindt.
Er komen verder een uitbreiding van het Topsportcentrum – het werk daarvoor is al gestart - en een ijsbaan aan de andere kant van de Marathonweg. Het gehele project moet zorgen voor vijftienhonderd ‘nieuwe’ banen, waarvan een kwart op de zuidelijke Maasoever wordt gevonden.
De totale investering in het Stadionpark bedraagt tussen de twee en drie miljard euro. Dat bedrag moet worden opgebracht door onder meer particuliere investeerders, de gemeente Rotterdam en het Rijk. De inzet is ook om met het project heel Rotterdam-Zuid aan het sporten te krijgen.
echt? waar staat dat?quote:
ik had 'm liever op Varkenoord, maar dit is ook niet onaardig (zoals het er nu uit ziet)quote:
Dit staat erquote:
Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.quote:dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen."
ik kan ook in Engeland gaan voetballenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit staat er
[..]
Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
Als het maar niet zo'n lelijk gedrocht word!
quote:Als seizoenkaart houder sinds 1992 (bijna alle vakken wel gehad nu nog steeds vak Z), ben ik sinds dit seizoen als directeur van de SNS bank Rotterdam in het bezit van 4 kaarten KK. Ik ben blij dat ik feyenoord op deze manier wat meer kan steunen dan alleen via mijn 180 euro kostende seizoenkaart Z. Namens SNS bank ga ik of mijn collega's met drie klanten naar de wedstrijden toe. Ik stoor mij vreselijk aan de steeds terugkeerende hetze tegen het zogenaamde lege BOBO vak KK!
Hans Stelten (namens feyenoord bezig om de stoelen te verkopen) heeft slechts 3 maanden gehad om de stoelen te verkopen. Van de 1000 stoelen zijn er nu 300 verkocht. Gezien de slechte economische situatie (wie had dat kunnen voorspellen van de zomer????) en de slechte seizoenstart van onze trots is dat een hele prestatie.
Opbrengst voor feyenoord: 300 maal 2500 euro maakt 750.000 euro. Was KK nog gewoon een "normaal" vak geweest dan was de opbrengst bij een bezetting van 100% 1000 maal zeg 300 geweest maakt 300.000 euro. Meer opbrengst met een nog slechts voor een deel gevuld vak is dus al 500.000 euro.
Eeerlijkheidhalve moet ik erbij zetten dat wij daar wel 3 biertjes per persoon een een bitterbal voor niet bij krijgen. Mijn medevakgenoten zijn allemaal ondernemers die al jaren supporter zijn van Feyenoord en het fijn vinden om op een goede stoel te zitten en daar een forse prijs voor willen betalen.
Ik zou het dan ook op prijs stellen als jullie stoppen met het plaatsen van een halfvol vak KK. En zeker de benaming BOBO vak willen heroverwegen. Feyenoord is niet alleen voor de mensen op vak R, S en T maar ook van ONS!
Met rood witte groet,
Henk Lagerweij SNS bank
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supportersquote:Ik heb met verbazing het bericht gelezen over vak KK van de heer Lagerweij. De reactie van deze man geeft precies aan waarom er zo over gedacht wordt: Het is een vak voor niet-supporters geworden, maar voor genodigden die af en toe eens een wedstrijd van onze trots willen bekijken en daar vanuit een zakelijke belang geld voor neer kan tellen. Dat daar af en toe een supporter tussenzit heeft deze supporter aan zichzelf te wijten, hij kan voor veel minder geld op vak Z plaats nemen of willekeurig welk ander vak.
Persoonlijk erger ik me altijd dood aan die zgn. supporters die bij elke thuiswedstrijd menen de dienst te kunnen uit maken voor het Maasgebouw, wanneer ze met hun net verkregen sjaaltje en petje de bus uitstappen, de roltrap naar de kantine van die bobo's kunnen gaan en zich daar te goed aan gratis drank en bitterballen.
Afgelopen zaterdag vertelde zo'n 'supporter' bij het verlaten van de bus en tegen een Feyenoord-supporter aanliep dat de bewuste Feyenoordsupporter een kut-Feyenoorder was. Dat deze bobo direct een knal voor zijn kop kreeg was een reactie.
Ik denk dat het goed is dat de heer Lagerweij met zijn genodigden goed moet nadenken of zij het dit allemaal wel waard vinden. Persoonlijk zie ik liever een stadion gevuld met echte supporters op vak Z of welk ander vak en die onze club met hartstocht aanmoedigen. Dit levert de club uiteindelijk meer op aan merchandising dan de bobo die nu de tribune bezet en zich waarschijnlijk een kwartier voor tijd zich gaat volvreten aan bitterballen, omdat onze trots hem of haar toch geen ene moer interesseert.
Ron S.
Het is slechts een place-holder en wordt dus later vervangen met een volwaardig en nieuw ontwerp, en alsof je vanaf zo'n klein plaatje ook maar enigszins kan inschatten hoe het eruit komt te zien...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
Als het maar niet zo'n lelijk gedrocht word!
Foute grap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnen
ik wist niet dat dat zoveel opleverde, 2500 voor zo'n kutstoelquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
quote:
Gewoon gaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Putdeksels het volgende:
Begin nu opeens te twijfelen of ik vanavond toch niet wil gaan.
werk jij? had ik niet gedacht...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Allemaal polen net op de weg, vanuit me werk
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buitenquote:80.000 en super mooie locatie heerlijk !
Nu bouwen zoals allianz arena, maar dan ring boven op![]()
80.000 nog wel!quote:
Zijn er al tekeningen dan???quote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Staanplaats het volgende:
Toch als dat nieuwe stadion op deze maquette gaat lijken vind ik h et weinig spectaculair. Locatie is mooi maar als je dat ding vergelijkt met de Kuip, heeft de Kuip toch vele maler meer uitstraling dan dat nieuwe ding?
De massa is nog altijd de levensader van je club. Daar komen dan bedrijven op af als bijen op de honing. In dat kader is het wel gewoon triest dat dat vak nauwelijks vol zit. Er is gewoon te weinig interesse in dat nieuwe bobo-vak. Feijenoord zal op dat gebied een mega cultuurslag moeten maken, anders zit je in 2016 ook alleen maar met lege units/stoelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!quote:Stroeve onderhandelingen Biseswar en Greene
De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.
Dat meldt Voetbal International. Het niet ondertekenen van de nieuwe contracten kan Feyenoord in een behoorlijk lastig parket brengen. De spelers zijn ondergebracht in de Talent Pools, met het doel om de investeerders mee te laten profiteren bij een verkoop. Mocht het tweetal niet verlengen, dan zal het voor een relatief klein bedrag of zelfs gratis uit De Kuip wandelen.
Datzelfde geldt voor Jonathan de Guzman, die vooralsnog ook geen handtekening onder een nieuw contract zet. De huidige verbintenis van de middenvelder loopt in de zomer van 2010 af. Zodoende is Feyenoord genoodzaakt komende zomer afscheid van hem te nemen.
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..quote:
Dat zijn voorbeelden. Dat zegt helemaal niks over de nieuwe Kuip.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..
Pffffffffff.... Biseswar moet echt blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!
Zegt wel weer genoeg over het feit dat als Bosz blijft zitten, Feyenoord kapot gaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ziet Feyenoord toch in die jongen?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat weten Greene en zijn zaakwaarnemer maar al te goed natuurlijk. Beetje zwak punt van de talentenpoel?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Mjah.. Greene lijkt me nu niet echt het talent wat veel geld op gaat leveren.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Tieft lekker op met die foto's.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
Dat moet je dan ook vooral posten met een VBasten avatarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
nurtjequote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
werk jij? had ik niet gedacht...
[..]
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buiten![]()
er moet gewoon een stadion komen dat op geen enkel ander stadion lijkt
eigenlijk moet er helemaal geen stadion komen, maar dat is een andere discussie
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?
Goede zaak dit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Hoe ik dat weet héquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:53 schreef superjood het volgende:
Het zou morgen wel eens los kunnen gaan aan de supporters van Poznan te zien
Blok voor het eigen doel en hopen op een ingeving van makaay?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Ik begrijp die hele 4-5-1 opstelling ook niet.
Zag vanmiddag nog een man of 10 van Poznan in Amsterdamquote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze zagen er ook als lieve jongens uit zo voor die bus
Ik neem aan dat er zondag weer zo gespeeld gaat worden, met de inmiddels vertrouwde namen op de verkeerde plekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Ja, omdat Feyenoord laf isquote:Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, omdat Feyenoord laf is
fucking losers![]()
![]()
Het is 4-2-3-1 met dus 3 aanvallende middenvelders. Zo laf is het niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, omdat Feyenoord laf is
fucking losers![]()
![]()
hij zegt het in elk topic, dan zou je het inmiddels toch moeten wetenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Schijnt een Pool uit Vak Z die juichde bij de 0 - 1 in de gracht te zijn gepleurd
En die bleef voorlopig ff liggenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Schijnt een Pool uit Vak Z die juichde bij de 0 - 1 in de gracht te zijn gepleurd
Nederlandse voetbal'supporters'quote:Op woensdag 17 december 2008 23:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En die bleef voorlopig ff liggen![]()
Bij mij op het vak zaten ook een stuk of 10 polen. Na de 0-1 werden die door een groepje de tyfus in geslagen en naar beneden gewerkt.
Heeft 2 kanten he. Die polen hadden geen kwade bedoelingen. Aan het begin van de wedstijd zongen ze vrolijk mee met 'super Feyenoord'.quote:
Ik weet niet van jou maar die Polen die werden aangepakt waren dik in de meerderheid. 5 tegen 10 ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Het is vooral laf om met veel man zulk soort supporters aan te vallen.. Kom nou niet met dat ze bij Ajax laf zijn, want wij hebben hier niets mee te maken
Ja, slim was het absoluut niet van die polen.. Maar dan is het nog erg jammer dat het zo moet gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heeft 2 kanten he. Die polen hadden geen kwade bedoelingen. Aan het begin van de wedstijd zongen ze vrolijk mee met 'super Feyenoord'.
Na de 0-1 sprongen ze op en dat had een groepje achter het goal door. Die kwamen na enkele minuten dus langs. Je weet dat het kan gebeuren als je als supporter van de bezoekende partij tussen het thuispubliek gaat zitten.Vooral in het fanatiekere gedeelte.
Er gaan heel veel verschillende verhalen rond, maar als het echt zo was dan zijn die polen nog dommerquote:Op woensdag 17 december 2008 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik weet niet van jou maar die Polen die werden aangepakt waren dik in de meerderheid. 5 tegen 10 ofzo
Dat zou bij heel veel clubs gebeuren, en als je uit tegen die Polen zou spelen zeker. Daar zou je je niet eens kunnen vertonen tussen het thuispubliek, doelpunt of niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Het is vooral laf om met veel man zulk soort supporters aan te vallen.. Kom nou niet met dat ze bij Ajax laf zijn, want wij hebben hier niets mee te maken
Van mij had het ook niet gehoeven maarja zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, slim was het absoluut niet van die polen.. Maar dan is het nog erg jammer dat het zo moet gaan
Is echt zo. Stond er paar stoeltjes naast. Ga er niet over zitten liegen.Begrijp die polen ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er gaan heel veel verschillende verhalen rond, maar als het echt zo was dan zijn die polen nog dommer
quote:Bosz: Begrip voor boosheid fans
ROTTERDAM - De vele kritische uitingen woensdagavond in de roerige Kuip aan zijn adres waren technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord uiteraard niet ontgaan.
De oud-speler toonde na afloop van de nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) begrip voor het afkeurende gezang en de laatdunkende spandoeken op de tribunes.
,,Ik ben blij dat onze fans hun woede en frustratie op mij afreageren en niet op de trainer. Dat zou ook niet terecht zijn. Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Bosz wordt door de fanatieke aanhang van Feyenoord wanbeleid verweten. Hij zou de afgelopen jaren de verkeerde spelers hebben aangetrokken voor te veel geld. Mede daardoor moet de nieuwe trainer Gertjan Verbeek nu met een onevenwichtige selectie werken, zo luidt onder meer de kritiek.
Bosz kan ondanks alle tegenwind een nieuw contract bij Feyenoord tekenen. De onderhandelingen zijn echter nog steeds niet afgerond, naar verluidt ook omdat de oud-speler iets te forse prestatiebonussen zou hebben geëist. ,,Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig. We moeten gaan winnen, dat is nu even het belangrijkste. Daarmee keren de rust en het vertrouwen bij Feyenoord vanzelf terug. Mijn nieuwe contract is op dit moment niet aan de orde.
quote:"Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig.
quote:Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten.
Jezusquote:"Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Inderdaad zeg. En ik maar denken dat het niet slechter dan Bahia kan.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nogquote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
quote:Verbeek begrijpt kritiek Makaay
ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord had woensdagavond na de afsluitende nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) weinig trek in een grondige analyse van de wedstrijd. ,,Als er geen vragen zijn, ga ik snel een biertje drinken,’’ sprak hij hoopvol in de perskamer.
Zo gemakkelijk kwam Verbeek er echter niet af. De geplaagde coach werd onder meer geconfronteerd met de opmerkingen van zijn aanvalsleider Roy Makaay. De aanvoerder, als plaatsvervanger van de geblesseerde Giovanni van Bronckhorst, zei kort na afloop dat hij zich de laatste weken nogal eenzaam voelt in de Rotterdamse aanval.
,,Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat vindt,’’ sprak Verbeek begripvol. ,,Hij heeft ook gelijk. Roy is afhankelijk van het voetbal om hem heen. Dat hield in deze wedstrijd tegen Lech Poznan inderdaad weer niet over. Het begint al met de opbouw van achteruit die niet goed bij hem aankomt. Met een paar aanvallende wissels heb ik geprobeerd om Makaay na de rust wat beter te ondersteunen. Dat lukte aardig, maar helaas leverde een aantal kansen geen doelpunt op.’’
AD
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.quote:
Wie zou je naast Makaay zetten dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.
Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
Erasmus op dit moment.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wie zou je naast Makaay zetten dan?
Ik ben het weer met je eens.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.
Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
In principe wel, maar ik denk dat we er het spelersmateriaal niet voor hebben.quote:
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog.
zo, jij bent grappigquote:Op donderdag 18 december 2008 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
quote:Legioen zoekt nog drie daders
Het Legioen is nog op zoek naar de identiteit van drie ‘bestuurders’ die zich in de bestuurskamer misdragen hebben. De mensen om wie het gaat zijn enigszins onherkenbaar in beeld gebracht.
Het Legioen stelt betrokkenen vijf dagen in staat om zichzelf te melden bij de club via meldpunt@feyenoord.nl. Over vijf dagen zal Het Legioen duidelijkere foto’s op deze website publiceren van deze personen. Ook mensen die de gezochte personen herkennen, kunnen dit melden via meldpunt@feyenoord.nl.
Van één van de vier 'bestuurders' is de identiteit inmiddels bekend en is bekend dat deze persoon naar Engeland is gevlucht.
quote:VERBEEK: ‘EERSTE HELFT TE WEINIG GEBRACHT’
Donder op man. We hebben een negatief clubrecord gehaald.quote:"ONTWIKKELING JONGE JONGENS POSITIEF"
quote:
Die jongelingen moet je steunen idd. Zou wel mooi zijn als iedereen voluit die jongens aanmoedigde, en dan dat het doodstil is zodra kneuzen als Lucius of Makaay aan de bal zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:
Inderdaad. Voor zover alle talenten al niet zo snel mogelijk weg willen, help je het met dit soort gedrag ook wel een handje.
Scandeer die gasten hun namen, ook al sta je achter Er zitten jonge gasten bij die al veel meer verantwoordelijkheid moeten dragen dan verantwoord is. Die wel als een man achter Verbeek stonden met hun twintig jaar. Steek spelers als Wijnaldum en Fer eens massaal een hart onder de riem, ook al sta je achter. Gaat die jongen beter van voetballen, hij voelt zich gewaardeerd door het publiek, en de heren Lucius en co weten precies waarom hun naam niet wordt gescandeerd, dus win win
Dat kan dan lang gaan duren.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Makaay zou ik maar koesteren, want wanneer de ploeg hem weer bruikbare ballen geeft gaat hij echt weer scoren.
Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:
Dat kan dan lang gaan duren.![]()
Ben benieuwd wat Lens moet kosten van AZ, die wil weg. Perfecte maatje voor Makaay voorin.
Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. (quote:Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.
Geen idee, denk na de winterstop.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kan Tomasson nou weer zijn rentree maken?![]()
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.quote:En Bissie is wel fit voor zondag toch?
Inderdaad, hij bakt er geen pepernoot van, en heeft nog een grote bek ook, bij mij had hij niet gespeeld!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat Lucius nog bij Feyenoord doet, ik snap er helemaal niks van.
Ook gisteren heeft hij niks goed gedaan. Zet dan die Leerdam voortaan voor hem erin.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
En Bissie is wel fit voor zondag toch?
PSV speelt niets beter dan ons hoor. Het lijkt helemaal nergens op wat zij laten zien, nog erger dan wat Feyenoord op het veld brengt. Zij hebben alleen meer individuele kwaliteit waardoor zij meer punten hebben. Er valt zeker wat te halen zondag, maar echt realistisch is het niet als je straks met het duo DeRijck en Bahia speelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
Ik denk dat het met hem (en straks Tomasson) wel een flink verschil maakt. Onze 'beste' wedstrijden dit seizoen waren voor een groot deel te danken aan het spel van Biseswar.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geen idee, denk na de winterstop.
[..]
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
Dat heeft toch niets met professionaliteit te maken? Als hij Verbeek niet steunt, dan steunt hij hem niet. Hij is wel prof genoeg om niet de media op te zoeken, a la Lucius, en zich gewoon erg goed in te zetten op het veld.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Crane het volgende:
Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. () Misschien dat er dan nog een klein beetje hoop voor hem is. Ik vind hem overigens geen prof; hij had openlijk achter Verbeek moeten gaan staan.
probeert ie nou die kabel te stelen?quote:
nee, hij is ingehuurd als klusjesman, hij probeert ze te fixenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
probeert ie nou die kabel te stelen?
Ik denk dat dit die Pool is die de gracht is ingeflikkerd...quote:
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."quote:
Word een pittig strafje denk ik.. Als ze, overheid, een voorbeeld willen stellen is daar nu de tijd voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."
bron
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?quote:
3 meter dacht ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?
zal idd ongeveer 3 meter zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
3 meter dacht ik.
Alsnog redelijk ziek.
Tja, als je iemand met opzet een drie meter diepe gracht van beton in duwt, kan ik me de eis voorstellen. Je breekt makkelijk je nek/rug op die manier...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Risico van het zitten in een thuisvak.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
goede straf pogin tot doodslag, laat maar lekker paar jaar zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
Ja tuurlijk, zeker met goede gooiers erbij.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Risico van het zitten in een thuisvak.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk. Maar welke debiel gaat er in zo'n vak zitten. Ik ga ook niet vrijwillig naar het buitenverblijf in de Apenheul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.
Jij probeert altijd om het goed te lullen hé?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wie zegt dat het opzettelijk is gebeurd?Heeft iemand het met eigen ogen gezien?
Was volgens mij best wel chaos op Z.Maar goed dat er niet zoveel invaliden waren.
Poging tot doodslag krijgen ze er toch nooit doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |