abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 21:39:39 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64041988
En Lucius!
pi_64042055
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64042085
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En Lucius!
Met z'n: Bij PSV deden we ook aan krachttraining maar toen werden we tenminste kampioen. Geloof dan ook niet met hem in de basis
pi_64042104
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
Valt mee, ze zeggen alleen dat ie net iets té populair is bij het Legioen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64042195
Van mij mag Bosz gewoon blijven, die doet niet zoveel fout in mijn ogen. Misschien moet er in de winterstop gewoon wat ervaring aangetrokken worden om het middenveld wat te stabiliseren. Van Hooijdonk lijkt me wel wat.
pi_64042553
Haha Bosz wordt volledig afgezeken.
pi_64042788
Was Bosz maar het probleem.....
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 15 december 2008 @ 22:09:08 #10
123545 DatMeenJeNiet
pi_64043094
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
Was Bosz maar het probleem.....
Doe niet zo geheimzinnig..........

pi_64043934
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef Crane het volgende:
Bart Goor
pi_64043991
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Crane het volgende:
Haha Bosz wordt volledig afgezeken.
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
The only thing I fear is my MoM
pi_64044285
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Doe niet zo geheimzinnig..........

Doe ik niet. Je hebt dat artikel in de VI gelezen, dus je weet wel hoe en wat. Gezeik op Bosz is korte termijn politiek. Op lange termijn ziet het er minder rooskleurig uit, zal in ieder geval veel moeten veranderen.
Elite
Tegen TTIP
pi_64044427
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
pi_64044463
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
Als je als goede TD zo'n club binnenkomt dan zorg je allereerst toch dat je dergelijke spelers loost? Desnoods laat je het contract aflopen, maar volgens mij is het onder Bosz nog zelfs een keer verlengd.

Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
pi_64045261
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.

Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.

Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 december 2008 @ 23:24:26 #17
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_64045402
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Juk het volgende:

[..]

Als er elke week in deze:

-----------------Timmer----------------------
Tiendalli---Vlaar----Hofland---De Cler-
-------El Ahmadi--vBronckhorst----------
Wijnaldum----Tomasson----De Guzman
-----------------Makaay---------------------

opstelling gespeeld zou worden en de resultaten zouden hetzelfde zijn dan zou de pleuris allang uitgebroken zijn.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_64045889
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tiendalli zou nooit "doorgebroken" zijn als er niet zoveel blessures waren. Maar dat geldt ook voor Biseswar.

Ik zou ook liever met een ruit spelen op het middenveld:

----------El Ahmadi---------------
Wijnaldum----------Bronckhorst
-----------de Guzman------------
------Makaay-----Tomasson----

Maar het ging mij om het feit dat er niet met dezelfde opstelling gespeeld kan worden. Dat scheelt zo enorm in hoe goed je kan combineren en dus aanvallend gevaarlijk kan worden.
pi_64045943
Originele TT.
pi_64046804
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:53:59 #21
136283 knars
Teethgrinder
pi_64047375
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
Hij speelde een jaar best sterk, was aanvoerder, en in de zomer wilde hij terug naar België (als speler, maar ook met een toekomst in de technische staf in het vooruitzicht) en dat heeft hij redelijk hard gespeeld in de media. Dat wil je niet van je aanvoerder horen. Dat daar sprake was van loze beloftes, dat zal vast wel. Maar mij staat ook alleen maar bij dat hij op een vervelende manier onder zijn contract uit wilde komen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:16:08 #22
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64048140
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
Of op zijn schoot.
  dinsdag 16 december 2008 @ 06:45:54 #23
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64048912
Hmm... Had ik misschien toch eens VI moeten kijken
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:29:15 #24
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64049035
Hoe lang mag Verbeek nog doormodderen zo?
Hoe goed zijn staat van dienst in het verleden ook is: als je een groep voetballers met zo'n begroting niet aan het voetballen krijgt, ben je niet de juiste man op de juiste plek.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64050081
Is Feyenoord dus failliet?
Ik support gevallen topclubs!
pi_64050585
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.

Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.

Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
wat doe jij ineens aardig tegen crane. Kerstmistijd

Overigens sla je de spijker op de kop, maar dat snappen al die kortzichtige figuren echt niet. Het is gewoon ff slikken dat er op dit moment niet 1 grote teringlijert bijloopt die alles verziekt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:18:10 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64051059
quote:
Dat vraag ik mij af.
pi_64051999
quote:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding
Geweldige zet inderdaad om clubman pur sang Henkie Fräser te ontslaan, waar iedereen mee wegliep.
Alleen daarom moet ik hem al niet.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64052176
Die vriendjeskliek moet eruit. Derksen melde het gister ook nog eens.
pi_64053072
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef Crane het volgende:

Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.

Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.

Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.

De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
pi_64053207
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.

Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.

Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.

De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
pi_64053338
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
pi_64053466
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:07:43 #34
123545 DatMeenJeNiet
pi_64053786
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen ) en Twente heeft Ronnie Stam.

Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.

De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
pi_64054195
Ze hadden De Roover moeten halen.
pi_64054893
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen ) en Twente heeft Ronnie Stam.

Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.

De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
pi_64055178
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
pi_64055223
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:10 schreef Crane het volgende:
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
Nou jij nog
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:14:36 #39
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64055274
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
pi_64055406
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou jij nog
Op het moment dat ik zag dat jij had gepost, wist ik dat je dat letterlijk ging zeggen.

Ik reageer altijd normaal.
pi_64055469
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.

Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle gewezen/mislukte ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
pi_64055550
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.

Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle nog actieve ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
Daar is Loovens ook een mooi voorbeeld van.

Ik vond/vind ook dat je spelers als Loovens/Zuiverloon/Snoyl/L. Davids enzovoorts niet zo snel moet verkopen. Verhuur ze liever een seizoen of 2 aan een eredivisieclub. Dan kan je pas echt zien of ze zich ontwikkelen en het niveau aankunnen.
pi_64055554
Kan Jorien niet uit de OP gehaald worden, hij zit er toch nooit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64055660
De jeugdspelers waren in elk geval niet slechter dan de gemiddelde aankopen die gedaan zijn in de afgelopen 10 jaar. Verschil is dat die kneuzen alleen maar miljoenen kosten terwijl je aan jeugdspelers altijd wel winst maakt.
pi_64055684
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....

bron de VI site
pi_64055774
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....

bron de VI site

Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.

Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrekt want een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:47:35 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64056134
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.

Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrekt want een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?

Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
pi_64056330
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
mijn hobbys: toto spelen en voetballen -spamlink verwijderd door FA-
pi_64056443
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?

Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
Hij vindt dat Verbeek teveel de klappen op moet vangen nu. Die man draaft bij elke show op, terwijl Bosz, Gudde en Jansen zich verstoppen. Elke goed draaiende club heeft een boegbeeld dat opstaat als het even tegenzit en dat zou bij Feyenoord Jansen moeten zijn volgens hem.

Ondanks dat natuurlijk niet alle problemen opgelost zijn als Jansen weg is hebben ze wel een punt. Al is Jansen een autist die al 30 jaar niet in de publiciteit wil, dat weet Derksen ook wel.
pi_64056479
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef sergio81 het volgende:
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
Het zou mooi zijn als Verbeek een ontzettend jong elftal opstelde dat vervolgens goed speelt en wint. Kun je daarna hetzelfde elftal in de competitie eens opstellen en een aantal oudjes gewoon op de bank zetten vanaf nu.
pi_64056481
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64056572
Ik snap werkelijk niet waar Lucius die grote waffel vandaan haalt. Voor iemand die voetballend al zo weinig laat zien zou een beetje nederigheid wel gepast zijn.

Als ik Verbeek was had Lucius al een tijdje, maar nu zeker, bij de beloften rondgelopen.
pi_64056612
quote:
Bij Feyenoord tracht men vooral niets negatiefs over elkaar te zeggen in de media, maar Theo Lucius trekt zich daar weinig van aan. De voormalig aanvoerder denkt, in tegenstelling tot Gertjan Verbeek, dat de krachttrainingen wel degelijk debet zijn aan het aantal blessuregevallen bij de club. Lucius zet tevens vraagtekens bij het nut van de trainingen: “Bij PSV hadden we nooit krachttrainingen, maar werden we wel kampioen.”

Lucius verschijnt met een groot interview in Voetbal International en neemt in het vraaggesprek geen blad voor de mond. De verdediger, die dit seizoen veelvuldig op de bank zit, denkt dat Feyenoord spoedig een andere koers moet gaan varen. De Rotterdammers worden dit seizoen geplaagd door diverse blessures en staan mede daardoor op een beschamende plek op de ranglijst.

Kevin Hofland is het laatste slachtoffer van de aanhoudende blessuregolf bij Feyenoord. De verdediger had al wat last van een hamstringblessure en voelde deze aan de eettafel weer opkomen, waardoor hij tot de winterstop niet meer in actie kan komen. John Dahl Tomasson, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar zijn slechts een paar andere voorbeelden van spelers die dit seizoen al geblesseerd raakten bij Feyenoord. Trainer Verbeek wil echter niet afstappen van de door hem ingevoerde krachttrainingen.
bron
pi_64056618
Verbeek moet Lucius gewoon de rest van het seizoen op de tribune zetten, opflikkerstralen met die Brabantse homo.
Feyenoord!
pi_64056725
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Lucius die grote waffel vandaan haalt. Voor iemand die voetballend al zo weinig laat zien zou een beetje nederigheid wel gepast zijn.

Als ik Verbeek was had Lucius al een tijdje, maar nu zeker, bij de beloften rondgelopen.
Idd. Ik vond het nog wel een sympatieke gast altijd. En prima dat hij die mening heeft, maar als je naar de VI stapt dan stuur je gewoon aan op een breuk.
pi_64056801
Laat hem lekker vissen en handelen in vuurwerk want verder heeft hij toch echt geen recht van spreken kijkend naar zijn prestaties...
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:14:02 #57
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64056863
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?

GK -> Keepert

dinsdag 16 december 2008 @ 14:17:23 #58
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64056961
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?

GK -> Keepert

Duidelijk geen FM ervaring
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:24:57 #59
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64057133
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Grulez het volgende:

[..]

Duidelijk geen FM ervaring
Neuh... Speel het volgens mij pas vanaf CM3 98/99
Maar goed, ik meen niet dat in het engels een keeper als DM aangeduid word?

EDIT:
Al krijg ik het idee dat je mij niet eens bedoelde?

Leuk, zo'n bored-out
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:02:51 #60
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_64058046
Lucius wel openlijk kritisch over Verbeek

FOK! sport is er nu ook bij..
pi_64058136
Overigens vind ik dit minder erg dan anoniem naar de krant stappen. Ik vind het nog steeds dom, maar hij laat z'n kop tenminste zien.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:25:58 #62
63192 ursel
pi_64058747
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck

Klein stukje eruit
quote:
"We zullen voor Timothy geen hoofdprijs ontvangen", beseft Verbeek. "Maar er zal centraal in de verdediging wel iemand bij moeten komen. Onze scouts zijn al druk aan het speuren naar jonge talenten. Maar het is een moeilijke zoektocht, ook gezien de precaire financiële situatie van Feyenoord. Feitelijk is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar het is niet anders."

Norichio Nieveld (19) is de enige speler die Verbeek nog als reserve voor de laatste linie achter de hand heeft. "Verder ben ik door mijn echte verdedigers heen."
pi_64058789
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:34:15 #64
123545 DatMeenJeNiet
pi_64059044
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:

Klein stukje eruit
[..]

We are so fucked.

Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:37:14 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_64059133
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:

Klein stukje eruit
[..]

Tja...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_64059184
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

We are so fucked.

2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat. Kunnen we die Bosz niet naar Ajax sturen, niemand kan een club zo goed slopen.
pi_64060322
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:23:41 #68
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64060747
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Kunnen ze niemand huren?
pi_64061033
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:33:54 #70
123545 DatMeenJeNiet
pi_64061116
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.
pi_64061644
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.
Minder dan een jaar, met nagenoeg dezelfde selectie. Al zitten we nu natuurlijk met al die geblesseerden.

Jammer dat er toen niet op de een of andere manier versterkt is in de winter. Gaat deze winter wel gebeuren mag ik hopen.
pi_64061713
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Excuses, je had het over het jaar 2008, niet het seizoen.

Koffietijd...een beetje gezelschap....wat tijd voor jezelf.... het helpt je de dag door
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:38:18 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64063406
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Had Buijs niet weg laten gaan dan
pi_64063514
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Crane het volgende:

[..]

2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat. Kunnen we die Bosz niet naar Ajax sturen, niemand kan een club zo goed slopen.
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.

Ik zie in PSV wel een optie samen met Reker
pi_64063827
Ik dacht dat feyenoord nog een speler bij de graafschap had gestald? Was ook een talent geloof ik. Voor z'n (zware?) blessure. Weet alleen niet meer precies wie het was.
pi_64063952
Denk dat je Michael Jansen bedoeld, te licht bevonden en speelt nu bij Cambuur.
Feyenoord!
pi_64064059
Jong Feyenoord heeft trouwens Jong ajax geloot in de beker. Ergens eind januari wordt dat gespeeld op een donderdagavond.
Feyenoord!
pi_64064129
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Had Buijs niet weg laten gaan dan
Zoveelste fout van Bosz idd.
pi_64064141
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.

Ik zie in PSV wel een optie samen met Reker
pi_64064238
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:

[..]

Kunnen ze niemand huren?
Cahais?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:25:55 #81
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64064654
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Cahais?
Bijvoorbeeld
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:33:20 #82
139407 jorienvdherik
pi_64064819
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:25 schreef Grulez het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
pi_64064865
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Nee blijven kopen kopen kopen, daarmee red je het
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64064896
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Lenen of huren?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64064949
Feyenoord zal het waarschijnlijk de komende jaren moeten gaan hebben van huren.
Maar dan natuurlijk wel van Europese 'grootmachten'.
Feyenoord!
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:42:53 #86
123545 DatMeenJeNiet
pi_64065078
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord zal het waarschijnlijk de komende jaren moeten gaan hebben van huren.
Maar dan natuurlijk wel van Europese 'grootmachten'.
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.
pi_64065182
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang.
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.

Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Feyenoord!
pi_64065323
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.

Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:53:08 #89
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64065335
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Goede trainer
pi_64065353
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?
pi_64065368
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?
Dat is geen idee... Dat is gewoon een feit.
pi_64065376
Een feit is ook dat Bosz eruit moet.
pi_64065412
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Netwerk, netwerk

Gewoon even een rondje maken langs Bayern, Borussia, Milan, Valencia, Barcelona, Liverpool, Chelsea etc.
Daar heb je toch geen netwerk voor nodig?
Feyenoord!
pi_64065449
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Netwerk, netwerk

Gewoon even een rondje maken langs Bayern, Borussia, Milan, Valencia, Barcelona, Liverpool, Chelsea etc.
Daar heb je toch geen netwerk voor nodig?
Denk je dat Petertje dat durft?
pi_64065464
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is ook dat Bosz eruit moet.
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.
pi_64065487
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Denk je dat Petertje dat durft?
pi_64065743
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

pi_64065798
Haha, die foto blijf ik geniaal vinden.
Jansen staat er weer als een opgewarmd lijk bij as usual.
Feyenoord!
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:16:34 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_64065930
tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:22:14 #100
123545 DatMeenJeNiet
pi_64066083
quote:
16-12-2008 JAN HERMANS TOEGEVOEGD AAN MEDISCHE STAF

Jan Hermans wordt toegevoegd aan de medische staf van Feyenoord. De fysiotherapeut en manueel therapeut, die een eigen praktijk heeft in Bergschenhoek, gaat vanaf woensdag aan de slag als coördinator van de medische staf. ‘Ik heb heel veel zin om bij Feyenoord te beginnen’, zegt Hermans in een eerste reactie. ‘Ik ben een geboren Schiedammer en van jongs af aan Feyenoorder. Als je dan door die club gevraagd wordt om er te komen werken, is dat prachtig. Ik hoop samen met mijn collega’s wat moois te kunnen betekenen voor de club.’

Hermans is al bekend met de huidige leden van de medische staf. Zo liep Mikael Kuijpers vroeger stage bij hem en heeft Dennis Lion cursussen gevolgd bij Hermans. De afgelopen week maakte de fysiotherapeut al kennis met de overige leden van de medische staf.

Het nieuwste lid van de medische staf is als kerndocent verbonden aan de Professional Master Opleiding Manuele therapie te Rotterdam en als docent aan de Master Opleiding Sportfysiotherapie te Utrecht. Hermans maakte bovendien tot een jaar geleden deel uit van het begeleidingsteam van honkbalvereniging Neptunus en neemt dinsdagavond afscheid als fysio- en manueel therapeut bij BVV Barendrecht.
Nog een vriendje.
pi_64066538
Niet alles is natuurlijk meteen vriendjespolitiek, omdat twee mensen uit de medische staf iemand vanwege professionele redenen kennen. Ik neem ook het liefst mensen aan die ik uit mijn vak ken, omdat ik hun kwaliteiten het beste kan beoordelen en ik weet wat ik aan ze heb. Hoeft niet altijd met vriendschap te maken te hebben.
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:39:23 #102
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64068314
ben benieuwd naar het uitvak morgen

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64068481
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Crane het volgende:

[..]

Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.
Dat kan het bestuur niet maken. Dan krijgen ze de volle lading over zich heen.
pi_64068696
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Robinhoo het volgende:

Gezellige lui, als ze morgen ook zoveel sfeer brengen dan lijkt het misschien nog alsof het stadion vol is

*moet fijn studeren en weet niet of hij wel tijd heeft om te gaan kijken*
pi_64068935
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Robinhoo het volgende:

pi_64068953
edit
pi_64068983
Fail poll.
pi_64069010
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nog een vriendje.
Mijn oude fysio, goede gozer, zal over een jaar of 3 ook er weer uitgeschopt worden om een of andere vage reden. Kuyt zat toen trouwens ook eens daar in de wachtkamer
pi_64069936
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

We are so fucked.

Mee eens.
Begint erop te lijken dat wij later kunnen spreken over de beruchte 'Fortis periode' ipv HCS.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64070741
Ja en dan een stadion bouwen voor 80.000 man waar er uiteindelijk 5000 zitten
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:10:50 #111
185115 Juk
Misschien
pi_64071770
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja en dan een stadion bouwen voor 80.000 man waar er uiteindelijk 5000 zitten
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.
pi_64071944
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Juk het volgende:

[..]

Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.
Mij een faler noemen
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
pi_64071985
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:17:06 #114
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64072010
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
van Lech Poznan komen er wel 5000 hoor

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64072037
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Zat Poolse arbeiders hier die gaan hoor.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:20:44 #116
185115 Juk
Misschien
pi_64072141
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mij een faler noemen
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.
pi_64072242
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Juk het volgende:

[..]

Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.
pi_64072247
quote:
Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas

Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59

Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.

Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
pi_64072517
quote:
Bij Feyenoord valt niets meer te juichen

Zaterdag, in de rust van Feyenoord - AZ, vraagt een medesupporter me bij een tussenstand van 0-0 of we de tweede helft eindelijk weer eens écht kunnen juichen in De Kuip. Het was een vraag die me aan het denken zette.

Tien jaar geleden, het seizoen van Feyenoords laatste gewonnen landstitel, besliste de ploeg wedstrijden vaak pas diep in de tweede helft in haar voordeel. Het waren trekjes van een ware kampioen. Het was op de tribunes vaak om gek van te worden. Steeds maar weer afwachten of ie nog ging vallen. En die spanning zorgde voor een geweldige ontlading bij weer een winnende goal.

Of neem nou een aantal historische Europa Cup-avonden. In een nog écht sfeervolle, uitverkochte Kuip beleefde Feyenoord razendspannende duels met topploegen uit heel de wereld. Wedstrijden op het scherpst van de snede, waarin je als supporter hartstochtelijk meeleeft en heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees.

Larsson die Feyenoord thuis langs Bremen schoot, de late goals van Cruz tegen Juventus en de beslissende 1-0 van Somalia tegen Rosenborg. Natuurlijk mag de gelijkmaker van Van Hooijdonk, in de allerlaatste seconden van de UEFA Cup-wedstrijd tegen PSV niet ontbreken in dit rijtje.

Stuk voor stuk doelpunten die zorgden voor totale gekte. Wildvreemde mannen die elkaar in de armen vallen, kluwen supporters die rijen naar beneden donderen en een herrie die tot ver buiten De Kuip te horen is.

Na al die mooie gedachten in de rust hoopte ik zaterdag eventjes zulke dingen weer eens mee te maken. De 0-0 ruststand was al boven verwachting en ondanks de diepe crisis bij Feyenoord ontstond er dan toch iets van hoop in mijn rood-witte hart.

Maar ditmaal geen late ontlading, zelfs de échte hoop op iets moois was nauwelijks aanwezig. AZ zorgde voor een nieuwe nederlaag en de enige herrie die buiten De Kuip te horen was, waren spreekkoren tegen het bestuur.

Tijden veranderen. Bij Feyenoord valt helemaal niets meer te juichen.
pi_64072907
Damn, die sfeer bij die Poznan
pi_64072963
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef Leonos het volgende:
Damn, die sfeer bij die Poznan
Geniaal inderdaad;

dinsdag 16 december 2008 @ 22:43:46 #122
185115 Juk
Misschien
pi_64073024
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja wat nou smilies plaatsen.

Je reageert net zo kinderachtig als de meeste weglopers, gek he dat ik dan denk dat jij ook zo'n ventje bent.
pi_64073061
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Juk het volgende:

[..]

Ja wat nou smilies plaatsen.

Je reageert net zo kinderachtig als de meeste weglopers, gek he dat ik dan denk dat jij ook zo'n ventje bent.
Die smilie vat heel jou post samen.
pi_64073114
Tsjah Bosz...

Inderdaad de vier 'grote' aankopen had elke TD gedaan als hij de mogelijkheid had, vraag me alleen af of het financieel allemaal wel zo verantwoord is gedaan. Waar ik wel m'n vraagtekens bij heb is waarom je Landzaat,Tomasson, en El Ahmadi haalt. De eerste twee zijn gewoon te duur qua salaris en hebben geen rest waarde, de laatste is een goede voetballer maar bij zo'n beperkt budget als bij ons hadden we misschien creatiever moeten zijn.

Iedereen had het gepikt als wij 2 jaar echt zouden bouwen aan ploeg, waar je mee naar de toekomst kan. Nu heb je een dure ploeg en is er geïnvesteerd in de korte termijn en sta je nog op een Feijenoord-onwaardige positie. Rotte appels als Lucius moeten er gewoon uit, als hij zijn gal gaat spuwen in de VI is dat maar met één doel en dat is voor z'n eigen hachie. Gauw verkopen aan Den Bosch ofiets.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_64074759
http://img123.imageshack.us/img123/5274/yflechof8.jpg

willekeurige supporters bus van lech poznan
pi_64074944
Oei, die wil je niet voor je hebben staan.
pi_64075222
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef BB-boy het volgende:
Oei, die wil je niet voor je hebben staan.
Het zijn andere lui dan de supporters van 410 idd
pi_64075275
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mij een faler noemen
3 jaar, je mag m'n schoenen nog niet poetsen man!
pi_64075319
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Luni het volgende:

[..]

3 jaar, je mag m'n schoenen nog niet poetsen man!
Daarom zeg ik het meerendeel.
pi_64075558
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het zijn andere lui dan de supporters van 410 idd
En die van jullie ook.
pi_64075565
Het zou morgen wel eens los kunnen gaan aan de supporters van Poznan te zien
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:56:17 #132
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64075630
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:

Zelfs met terrorobbie maak je geen schijn van kans...
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:59:38 #133
235657 Putdeksels
van de straat
pi_64075735
Historische dag morgen: voor het eerst zullen de Feyenoord-supporters in eigen huis in de minderheid zijn.
Feyenoord!
pi_64076423
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:

Zien eruit als ze pro-homo huwelijk zijn en totaal niks tegen buitenlanders hebben
  woensdag 17 december 2008 @ 06:57:39 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64078437
Zit nog te twijfelen over vanavond.
Wedstrijd gaat nergens over.
Sfeer zal wel tot op het 0 punt liggen.
pi_64079159
godver, ik wil nu toch echt graag gaan, maar zit middenin tentamen periode. Weet zeker dat het mooi wordt met die aspergestekers.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_64080299
Ik heb er juist wel zin in. Jezelf lekker 90 minuten lang staan ergeren. Kan je het gelijk afreageren. En ik wil die supporters van poznan wel eens live in een stadion meemaken. Filmpjes zien er geinig uit.
pi_64083547
Feyenoord
quote:
Op woensdag 17 december 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zit nog te twijfelen over vanavond.
Wedstrijd gaat nergens over.
Sfeer zal wel tot op het 0 punt liggen.
gewoon gaan joh
pi_64083979
Wel bizar dat je basisverdediging nu bestaat uit een jeugdspeler die twee wedstrijden gespeeld heeft en twee spelers die weg moesten. We zien wel wat het vanavond wordt, het gaat nu toch nergens meer om. Het weekend is belangrijker.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:20:32 #140
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64084249
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord
[..]

gewoon gaan joh
Mjah, nog steeds twijfel .. Aangezien het voor mij ook zelf trainen is .. Ik sta liever zelf aan te modderen op een voetbalveld

Zondag, gezellig naar Eindhoven
Die was vervroegd naar 14.30 toch?
pi_64086569
quote:
Theo Lucius sluit een vertrek bij Feyenoord niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen." Feyenoord heeft een eenzijdige optie om zijn aflopende verbintenis te verlengen. (Voetbal International)
Lucius in de premier league
pi_64086585
quote:
Iedereen tevreden met 'Nieuwe Kuip'

ROTTERDAM - Mét de bouw van de nieuwe Kuip direct aan de Nieuwe Maas, de overkapping van het spoor tussen het huidige stadion en Hillesluis en de enorme ‘sportcampus’ op Varkenoord lijkt iedereen die betrokken is bij het project ’Stadionpark’ tevreden te zijn.

Vooral voor de ‘Feyenoord-familie’ is dit een fikse opsteker: haar wens om te kunnen blijven trainen bij het stadion én de jeugdopleiding in de buurt te houden, wordt vervuld. De deelgemeenten Feijenoord en IJsselmonde worden door de ‘brede brug’ ten zuiden van het Varkenoordse Viaduct eindelijk één, waarmee eveneens een droom werkelijkheid wordt.

Ook de kersverse verbinding tussen de Groene Zoom in Vreewijk en de Olympiaweg in IJsselmonde zorgt voor de zo gewenste doorstroming op de zuidoever. ,,We hadden drie varianten voor de invulling van dit gebied, en hebben de beste elementen van elke optie in de uiteindelijke versie laten terugkomen. We gaan nu door, want er is geen dag te verliezen om op tijd klaar te zijn,’’ sprak wethouder Bolsius (financiën) vanochtend bij de officiële presentatie van de plannen.

Met de sportcampus op Varkenoord - zeg maar het gebied tussen de oude Kuip en park De Twee Heuvels - hoopt Rotterdam ook alle vormen van sport, sportopleidingen en sportbedrijvigheid naar dit stuk stad te kunnen halen. ,,Hier worden topsport en recreatieve sport direct met elkaar verbonden,’’ stelde burgemeester Opstelten.

Groen wordt de hoofdkleur van het gebied. Het Eiland van Brienenoord blijft vrijwel onaangeroerd; alleen het oude bouwdok aan de westkant sneuvelt. Naar verwachting wordt het natuurgebied in de toekomst ontsloten door vier nieuwe bruggetjes, vooral voor voetgangers en fietsers.

Aan de andere kant van het Zuiddiepje zullen de bedrijven aan de Stadionweg plaats maken voor woningbouw en nieuwe ondernemingen. Park de Twee Heuvels en het Eiland van Brienenoord krijgen een ‘groene verbinding’. De bedoeling is dat bezoekers vooral met het openbaar vervoer naar dit gebied komen.

De nieuwe Kuip (80.000 plaatsen, geschatte kosten bijna een half miljard euro) moet er in 2016 staan. De oude Kuip blijft in ieder geval tot 2018 in functie en wordt niet afgebroken. Naar een nieuwe bestemming wordt nog gezocht. Om alle bezoekers te kunnen aan- en afvoeren zijn extra openbaar vervoerverbindingen nodig: er komt een gloednieuwe metrolijn die de haltes Zuidplein, Stadionpark en Kralingse Zoom met elkaar verbindt.

Er komen verder een uitbreiding van het Topsportcentrum – het werk daarvoor is al gestart - en een ijsbaan aan de andere kant van de Marathonweg. Het gehele project moet zorgen voor vijftienhonderd ‘nieuwe’ banen, waarvan een kwart op de zuidelijke Maasoever wordt gevonden.

De totale investering in het Stadionpark bedraagt tussen de twee en drie miljard euro. Dat bedrag moet worden opgebracht door onder meer particuliere investeerders, de gemeente Rotterdam en het Rijk. De inzet is ook om met het project heel Rotterdam-Zuid aan het sporten te krijgen.
  woensdag 17 december 2008 @ 13:39:47 #143
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64086762
Als het maar niet zo'n lelijk gedrocht word!
pi_64086803
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lucius in de premier league
echt? waar staat dat?
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
ik had 'm liever op Varkenoord, maar dit is ook niet onaardig (zoals het er nu uit ziet)
dan kan ik over een tijdje zeggen dat wij 'vroeger' altijd de auto parkeerde en een biertje dronken rond de middenstip

zijn die 80.000 SCC's al verkocht?
pi_64086840
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

echt? waar staat dat?
Dit staat er
quote:
dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen."
Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.
pi_64086897
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dit staat er
[..]

Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.
ik kan ook in Engeland gaan voetballen

ruud_fr in de Premier League
pi_64086951
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnen

woensdag 17 december 2008 @ 13:58:55 #148
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_64087430
quote:
Als seizoenkaart houder sinds 1992 (bijna alle vakken wel gehad nu nog steeds vak Z), ben ik sinds dit seizoen als directeur van de SNS bank Rotterdam in het bezit van 4 kaarten KK. Ik ben blij dat ik feyenoord op deze manier wat meer kan steunen dan alleen via mijn 180 euro kostende seizoenkaart Z. Namens SNS bank ga ik of mijn collega's met drie klanten naar de wedstrijden toe. Ik stoor mij vreselijk aan de steeds terugkeerende hetze tegen het zogenaamde lege BOBO vak KK!

Hans Stelten (namens feyenoord bezig om de stoelen te verkopen) heeft slechts 3 maanden gehad om de stoelen te verkopen. Van de 1000 stoelen zijn er nu 300 verkocht. Gezien de slechte economische situatie (wie had dat kunnen voorspellen van de zomer????) en de slechte seizoenstart van onze trots is dat een hele prestatie.

Opbrengst voor feyenoord: 300 maal 2500 euro maakt 750.000 euro. Was KK nog gewoon een "normaal" vak geweest dan was de opbrengst bij een bezetting van 100% 1000 maal zeg 300 geweest maakt 300.000 euro. Meer opbrengst met een nog slechts voor een deel gevuld vak is dus al 500.000 euro.

Eeerlijkheidhalve moet ik erbij zetten dat wij daar wel 3 biertjes per persoon een een bitterbal voor niet bij krijgen. Mijn medevakgenoten zijn allemaal ondernemers die al jaren supporter zijn van Feyenoord en het fijn vinden om op een goede stoel te zitten en daar een forse prijs voor willen betalen.

Ik zou het dan ook op prijs stellen als jullie stoppen met het plaatsen van een halfvol vak KK. En zeker de benaming BOBO vak willen heroverwegen. Feyenoord is niet alleen voor de mensen op vak R, S en T maar ook van ONS!

Met rood witte groet,

Henk Lagerweij SNS bank
quote:
Ik heb met verbazing het bericht gelezen over vak KK van de heer Lagerweij. De reactie van deze man geeft precies aan waarom er zo over gedacht wordt: Het is een vak voor niet-supporters geworden, maar voor genodigden die af en toe eens een wedstrijd van onze trots willen bekijken en daar vanuit een zakelijke belang geld voor neer kan tellen. Dat daar af en toe een supporter tussenzit heeft deze supporter aan zichzelf te wijten, hij kan voor veel minder geld op vak Z plaats nemen of willekeurig welk ander vak.

Persoonlijk erger ik me altijd dood aan die zgn. supporters die bij elke thuiswedstrijd menen de dienst te kunnen uit maken voor het Maasgebouw, wanneer ze met hun net verkregen sjaaltje en petje de bus uitstappen, de roltrap naar de kantine van die bobo's kunnen gaan en zich daar te goed aan gratis drank en bitterballen.

Afgelopen zaterdag vertelde zo'n 'supporter' bij het verlaten van de bus en tegen een Feyenoord-supporter aanliep dat de bewuste Feyenoordsupporter een kut-Feyenoorder was. Dat deze bobo direct een knal voor zijn kop kreeg was een reactie.

Ik denk dat het goed is dat de heer Lagerweij met zijn genodigden goed moet nadenken of zij het dit allemaal wel waard vinden. Persoonlijk zie ik liever een stadion gevuld met echte supporters op vak Z of welk ander vak en die onze club met hartstocht aanmoedigen. Dit levert de club uiteindelijk meer op aan merchandising dan de bobo die nu de tribune bezet en zich waarschijnlijk een kwartier voor tijd zich gaat volvreten aan bitterballen, omdat onze trots hem of haar toch geen ene moer interesseert.

Ron S.
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  woensdag 17 december 2008 @ 14:18:46 #149
123545 DatMeenJeNiet
pi_64088128
Ron S.

Als er 300 kaarten zijn verkocht van de 1000 voor 2500 is dat vak toch best een succes hoor..
  woensdag 17 december 2008 @ 14:24:31 #150
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_64088330
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
Het is slechts een place-holder en wordt dus later vervangen met een volwaardig en nieuw ontwerp, en alsof je vanaf zo'n klein plaatje ook maar enigszins kan inschatten hoe het eruit komt te zien...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_64088494
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnen

Foute grap.
pi_64088547
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Foute grap.
ik vind m wel sterk
Ik support gevallen topclubs!
pi_64090053
Dus de nieuwe Kuip komt waar het industrieterrein nu is.

Waar moet ik dan godverdomme voortaan m'n auto neerzetten?
Feyenoord!
pi_64090243
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

[..]

Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
ik wist niet dat dat zoveel opleverde, 2500 voor zo'n kutstoel
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Foute grap.
pi_64090547
Veel Polen in de stad.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64090741
Begin nu opeens te twijfelen of ik vanavond toch niet wil gaan.
Feyenoord!
pi_64091230
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Veel Polen in de stad.
Ja idd, viel mij ook op dat er nu wel erg veel polen zijn.. wordt nog wat
pi_64092267
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Putdeksels het volgende:
Begin nu opeens te twijfelen of ik vanavond toch niet wil gaan.
Gewoon gaaaaaaaaaan
Mja ik heb makkelijk praten. Tram 23 stopt bij mij voor de deur
We love you Feyenoord!
  woensdag 17 december 2008 @ 17:52:39 #159
139407 jorienvdherik
pi_64094484
Allemaal polen net op de weg, vanuit me werk

80.000 en super mooie locatie heerlijk !

Nu bouwen zoals allianz arena, maar dan ring boven op
pi_64094663
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Allemaal polen net op de weg, vanuit me werk
werk jij? had ik niet gedacht...
quote:
80.000 en super mooie locatie heerlijk !

Nu bouwen zoals allianz arena, maar dan ring boven op
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buiten
er moet gewoon een stadion komen dat op geen enkel ander stadion lijkt

eigenlijk moet er helemaal geen stadion komen, maar dat is een andere discussie
pi_64094721
Zodadelijk na het journaal een docu over de nieuwe Kuip bij Netwerk.
pi_64095114
Ned1?
pi_64095122
Ja
  woensdag 17 december 2008 @ 18:17:43 #164
123545 DatMeenJeNiet
pi_64095156
Netwerk begint toch pas om half 9?

Eenvandaag?
pi_64095191
Klopt
pi_64095270
Hoeliekens
pi_64095281
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeliekens
80.000 nog wel!
pi_64095409
Toch als dat nieuwe stadion op deze maquette gaat lijken vind ik h et weinig spectaculair. Locatie is mooi maar als je dat ding vergelijkt met de Kuip, heeft de Kuip toch vele maler meer uitstraling dan dat nieuwe ding?
pi_64095464
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Staanplaats het volgende:
Toch als dat nieuwe stadion op deze maquette gaat lijken vind ik h et weinig spectaculair. Locatie is mooi maar als je dat ding vergelijkt met de Kuip, heeft de Kuip toch vele maler meer uitstraling dan dat nieuwe ding?
Zijn er al tekeningen dan???
pi_64095467
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

[..]

De massa is nog altijd de levensader van je club. Daar komen dan bedrijven op af als bijen op de honing. In dat kader is het wel gewoon triest dat dat vak nauwelijks vol zit. Er is gewoon te weinig interesse in dat nieuwe bobo-vak. Feijenoord zal op dat gebied een mega cultuurslag moeten maken, anders zit je in 2016 ook alleen maar met lege units/stoelen.
pi_64095477
quote:
Stroeve onderhandelingen Biseswar en Greene

De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.

Dat meldt Voetbal International. Het niet ondertekenen van de nieuwe contracten kan Feyenoord in een behoorlijk lastig parket brengen. De spelers zijn ondergebracht in de Talent Pools, met het doel om de investeerders mee te laten profiteren bij een verkoop. Mocht het tweetal niet verlengen, dan zal het voor een relatief klein bedrag of zelfs gratis uit De Kuip wandelen.

Datzelfde geldt voor Jonathan de Guzman, die vooralsnog ook geen handtekening onder een nieuw contract zet. De huidige verbintenis van de middenvelder loopt in de zomer van 2010 af. Zodoende is Feyenoord genoodzaakt komende zomer afscheid van hem te nemen.
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!
pi_64095495
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zijn er al tekeningen dan???
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..
pi_64095587
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:31 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..
Dat zijn voorbeelden. Dat zegt helemaal niks over de nieuwe Kuip.
pi_64095606
Ik zeg toch ook als het stadion daar op gaat lijken...
  woensdag 17 december 2008 @ 18:37:33 #175
123545 DatMeenJeNiet
pi_64095641
quote:

[..]

Pffffffffff.... Biseswar moet echt blijven.
pi_64095753
quote:

[..]

Zegt wel weer genoeg over het feit dat als Bosz blijft zitten, Feyenoord kapot gaat.
pi_64095782
quote:

[..]

Wat ziet Feyenoord toch in die jongen?
  woensdag 17 december 2008 @ 18:43:01 #178
123545 DatMeenJeNiet
pi_64095786
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
  woensdag 17 december 2008 @ 18:47:56 #179
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64095915
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
En dat weten Greene en zijn zaakwaarnemer maar al te goed natuurlijk. Beetje zwak punt van de talentenpoel?
pi_64095939
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html

edit: een link is misschien beter

[ Bericht 68% gewijzigd door DJ_Ryow op 17-12-2008 18:54:21 ]
pi_64095978
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mjah.. Greene lijkt me nu niet echt het talent wat veel geld op gaat leveren.
Dadelijk zit je aan een salaris vast dat hoger is dan zijn uiteindelijke transfersom.
pi_64095982
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
Tieft lekker op met die foto's.
Ben bang dat Biseswar gratis de Kuip uit loopt.
pi_64096043
Greene moet gewoon eens wat meer naar voren en niet in de verdediging voetballen.
pi_64096064
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
Dat moet je dan ook vooral posten met een VBasten avatar
pi_64097027
quote:

nurtje
pi_64097405
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

werk jij? had ik niet gedacht...
[..]

de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buiten
er moet gewoon een stadion komen dat op geen enkel ander stadion lijkt

eigenlijk moet er helemaal geen stadion komen, maar dat is een andere discussie
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 17 december 2008 @ 20:24:48 #187
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64099181
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?

Kuip
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_64100452
quote:

Goede zaak dit.
  woensdag 17 december 2008 @ 21:13:15 #189
136283 knars
Teethgrinder
pi_64100907
Wel godver. Wil net posten dat het er niet eens zo rampzalig uitziet als ik had verwacht, scoren die Polen.
  woensdag 17 december 2008 @ 21:13:23 #190
123545 DatMeenJeNiet
pi_64100913
Dat wordt weer een nederlaag.

En weer rellen denk ik.
pi_64101047
Feyenoord.
  woensdag 17 december 2008 @ 21:17:27 #192
238643 BenVonk
Kein geloel fussball spielen
pi_64101064
Gaat weer kut, hulen met de pet op
  woensdag 17 december 2008 @ 21:17:36 #193
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_64101071
Schijnt een Pool uit Vak Z die juichde bij de 0 - 1 in de gracht te zijn gepleurd
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_64101111
Staat er voor die Polen nog iets op het spel eigenlijk?
  woensdag 17 december 2008 @ 21:19:26 #195
238643 BenVonk
pi_64101140
Ja die kunnen zich kwalificeren mits ze boven Nancy of Deportivo eindigen. Gaat flink los schijnt..
  woensdag 17 december 2008 @ 21:19:43 #196
123545 DatMeenJeNiet
pi_64101147
-ik wil geen note -
pi_64101174
-troll-

[ Bericht 93% gewijzigd door sjimz op 17-12-2008 21:24:05 ]
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 17 december 2008 @ 21:20:59 #198
238643 BenVonk
pi_64101186
naamsbekendheid heeft feyenoord alleen nog op deze wijze, agressieve fanatieke fans en een zwaar kut team
pi_64101513
Ben benieuwd of Bosz veilig thuiskomt vanavond.
pi_64101639
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_64101790
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:53 schreef superjood het volgende:
Het zou morgen wel eens los kunnen gaan aan de supporters van Poznan te zien
Hoe ik dat weet hé
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64102186
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef superjood het volgende:

[..]

Hoe ik dat weet hé
Ze zagen er ook als lieve jongens uit zo voor die bus
pi_64103065
De wedstrijd van vandaag kan me echt gestolen worden, al verliezen we met dubbele cijfers. Gewoon een kwestie van iedereen heel houden en alles op komend weekend zetten.
pi_64104216
Tja, je geeft het weg met een doelpunt uit een corner en je creëert zelf niks. De gevaarlijkste man op het veld was notabene Bahia.
  woensdag 17 december 2008 @ 22:43:06 #205
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_64104281
Net niet... Maar ik zag mogelijkheden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 17 december 2008 @ 22:43:15 #206
123545 DatMeenJeNiet
pi_64104286
Gewoon een typische Feyenoord-wedstrijd inderdaad. Je komt je afspraken niet bij en krijgt zo een goal tegen, en daarmee is de wedstrijd gelijk afgelopen. Zeker als Bruins steeds zo zwak blijft afronden.
pi_64104320
Ik begrijp die hele 4-5-1 opstelling ook niet.
  woensdag 17 december 2008 @ 22:45:24 #208
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_64104368
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:44 schreef Hamilcar het volgende:
Blok voor het eigen doel en hopen op een ingeving van makaay?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_64104385
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ze zagen er ook als lieve jongens uit zo voor die bus
Zag vanmiddag nog een man of 10 van Poznan in Amsterdam
  woensdag 17 december 2008 @ 23:01:33 #210
185115 Juk
Misschien
pi_64104981
quote:
Ik neem aan dat er zondag weer zo gespeeld gaat worden, met de inmiddels vertrouwde namen op de verkeerde plekken.
Ik begin zo onderhand te twijfelen aan Verbeek. Ik snap dat hij weinig mogelijkheden heeft, maar Makaay rendeert op deze manier totaal niet. Bruins en Fer spelen ook niet op hun eigen posities en dat is te zien.

Op deze manier lukt het dus gewoon niet. Dus tot je het eindelijk een keer (al is het bijna) in je beoogde basiself het kan proberen zou ik voorlopig wat gaan wisselen.
Bruins een keer achter de spits. Met een 4-4-2 spelen, Erasmus was iig nog wat aan het proberen ipv zich elke keer doodlopen op een verdediger. Pedro/Janota laten starten op links. Leerdam in plaats van een duidelijk tekortkomende Lucius.
Probeer in ieder geval een keer wat anders dan het spelletje waarmee je al weken achter elkaar geen gevaar kan creëren.
  woensdag 17 december 2008 @ 23:08:02 #211
139407 jorienvdherik
pi_64105185
quote:
Ja, omdat Feyenoord laf is

fucking losers
pi_64105345
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

fucking losers
  woensdag 17 december 2008 @ 23:13:18 #213
185115 Juk
Misschien
pi_64105366
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

fucking losers
Het is 4-2-3-1 met dus 3 aanvallende middenvelders. Zo laf is het niet.
pi_64105763
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

werk jij?
hij zegt het in elk topic, dan zou je het inmiddels toch moeten weten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64106103
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Schijnt een Pool uit Vak Z die juichde bij de 0 - 1 in de gracht te zijn gepleurd
pi_64106118
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
En die bleef voorlopig ff liggen
Bij mij op het vak zaten ook een stuk of 10 polen. Na de 0-1 werden die door een groepje de tyfus in geslagen en naar beneden gewerkt.
pi_64106160
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

En die bleef voorlopig ff liggen
Bij mij op het vak zaten ook een stuk of 10 polen. Na de 0-1 werden die door een groepje de tyfus in geslagen en naar beneden gewerkt.
Nederlandse voetbal'supporters'
pi_64106236
Het is vooral laf om met veel man zulk soort supporters aan te vallen.. Kom nou niet met dat ze bij Ajax laf zijn, want wij hebben hier niets mee te maken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64106284
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nederlandse voetbal'supporters'
Heeft 2 kanten he. Die polen hadden geen kwade bedoelingen. Aan het begin van de wedstijd zongen ze vrolijk mee met 'super Feyenoord'.
Na de 0-1 sprongen ze op en dat had een groepje achter het goal door. Die kwamen na enkele minuten dus langs. Je weet dat het kan gebeuren als je als supporter van de bezoekende partij tussen het thuispubliek gaat zitten.Vooral in het fanatiekere gedeelte.
pi_64106311
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Het is vooral laf om met veel man zulk soort supporters aan te vallen.. Kom nou niet met dat ze bij Ajax laf zijn, want wij hebben hier niets mee te maken
Ik weet niet van jou maar die Polen die werden aangepakt waren dik in de meerderheid. 5 tegen 10 ofzo
pi_64106320
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Heeft 2 kanten he. Die polen hadden geen kwade bedoelingen. Aan het begin van de wedstijd zongen ze vrolijk mee met 'super Feyenoord'.
Na de 0-1 sprongen ze op en dat had een groepje achter het goal door. Die kwamen na enkele minuten dus langs. Je weet dat het kan gebeuren als je als supporter van de bezoekende partij tussen het thuispubliek gaat zitten.Vooral in het fanatiekere gedeelte.
Ja, slim was het absoluut niet van die polen.. Maar dan is het nog erg jammer dat het zo moet gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64106362
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik weet niet van jou maar die Polen die werden aangepakt waren dik in de meerderheid. 5 tegen 10 ofzo
Er gaan heel veel verschillende verhalen rond, maar als het echt zo was dan zijn die polen nog dommer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_64106370
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef denthemen het volgende:
Dat zou bij heel veel clubs gebeuren, en als je uit tegen die Polen zou spelen zeker. Daar zou je je niet eens kunnen vertonen tussen het thuispubliek, doelpunt of niet.
pi_64106372
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:48 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja, slim was het absoluut niet van die polen.. Maar dan is het nog erg jammer dat het zo moet gaan
Van mij had het ook niet gehoeven maarja zo werkt het nou eenmaal.
pi_64106406
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:

[..]

Er gaan heel veel verschillende verhalen rond, maar als het echt zo was dan zijn die polen nog dommer
Is echt zo. Stond er paar stoeltjes naast. Ga er niet over zitten liegen.Begrijp die polen ook niet.
pi_64106432
Is het nog steeds onrustig nu?
pi_64106482
Lucius, Timmer en Makaay dispensatie-spelers bij de A1 vanavond?
BFF met GGMM
pi_64106497

Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
pi_64106591
Zuur dit, zeker nu Feyenoord in deze situatie zit.
That's all folks!
pi_64106887
Juist omdat Feyenoord in deze situatie zit.

En die Polen moeten gewoon niet bijdehand lopen doen, en al helemaal niet op vak Z.
Feyenoord!
pi_64107013
Wehe die Polen
pi_64107031
quote:
Bosz: Begrip voor boosheid fans
ROTTERDAM - De vele kritische uitingen woensdagavond in de roerige Kuip aan zijn adres waren technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord uiteraard niet ontgaan.

De oud-speler toonde na afloop van de nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) begrip voor het afkeurende gezang en de laatdunkende spandoeken op de tribunes.

,,Ik ben blij dat onze fans hun woede en frustratie op mij afreageren en niet op de trainer. Dat zou ook niet terecht zijn. Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’

Bosz wordt door de fanatieke aanhang van Feyenoord wanbeleid verweten. Hij zou de afgelopen jaren de verkeerde spelers hebben aangetrokken voor te veel geld. Mede daardoor moet de nieuwe trainer Gertjan Verbeek nu met een onevenwichtige selectie werken, zo luidt onder meer de kritiek.

Bosz kan ondanks alle tegenwind een nieuw contract bij Feyenoord tekenen. De onderhandelingen zijn echter nog steeds niet afgerond, naar verluidt ook omdat de oud-speler iets te forse prestatiebonussen zou hebben geëist. ,,Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig. We moeten gaan winnen, dat is nu even het belangrijkste. Daarmee keren de rust en het vertrouwen bij Feyenoord vanzelf terug. Mijn nieuwe contract is op dit moment niet aan de orde.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:18:19 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64107071
quote:
"Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig.
?

"Paprika of naturel?"
- "Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64107101
quote:
Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten.
Feyenoord!
pi_64107109
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
pi_64107184
quote:
"Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Jezus
Hij kan wel een lesje zelfreflectie gebruiken zeg.
30 miljoen uitgeven aan transfers waar we er alleen mee op achteruit zijn gegaan en je dan afvragen wat je fout doet. Domme paardelul dat het is.
pi_64107256
We tonen zelfs geen veerkracht meer
pi_64107270
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
Inderdaad zeg. En ik maar denken dat het niet slechter dan Bahia kan.
Bahia is Maldini als je Derijck naast hem zet.
Feyenoord!
pi_64107291
Kop op, nu komt PSV. Eitje.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:39:08 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64107527
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog .
2000 light years from home
  donderdag 18 december 2008 @ 01:06:58 #241
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108001
Valt me tegen dat het gelijke spel van Ajax er niet op staat (én op 102, 601, 602 en 801...).
pi_64108044
quote:
Verbeek begrijpt kritiek Makaay

ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord had woensdagavond na de afsluitende nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) weinig trek in een grondige analyse van de wedstrijd. ,,Als er geen vragen zijn, ga ik snel een biertje drinken,’’ sprak hij hoopvol in de perskamer.

Zo gemakkelijk kwam Verbeek er echter niet af. De geplaagde coach werd onder meer geconfronteerd met de opmerkingen van zijn aanvalsleider Roy Makaay. De aanvoerder, als plaatsvervanger van de geblesseerde Giovanni van Bronckhorst, zei kort na afloop dat hij zich de laatste weken nogal eenzaam voelt in de Rotterdamse aanval.

,,Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat vindt,’’ sprak Verbeek begripvol. ,,Hij heeft ook gelijk. Roy is afhankelijk van het voetbal om hem heen. Dat hield in deze wedstrijd tegen Lech Poznan inderdaad weer niet over. Het begint al met de opbouw van achteruit die niet goed bij hem aankomt. Met een paar aanvallende wissels heb ik geprobeerd om Makaay na de rust wat beter te ondersteunen. Dat lukte aardig, maar helaas leverde een aantal kansen geen doelpunt op.’’

AD
  donderdag 18 december 2008 @ 01:37:29 #243
123545 DatMeenJeNiet
pi_64108406
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.

Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:41:58 #244
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108450
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.

Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
Wie zou je naast Makaay zetten dan?
pi_64108532
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef Grulez het volgende:

[..]

Wie zou je naast Makaay zetten dan?
Erasmus op dit moment.

Maar het is toch duidelijk dat het zoals het nu staat niet werkt. Ik snap ook wel dat dat komt omdat je spelers met blessures mist, maar dan kan je toch het systeem wel (tijdelijk) aanpassen?

Bruins kan gewoon niet linksbuiten spelen. Fer niet achter de spits.
Óf verander je tactiek óf verander je spelers, dit werkt niet zo.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:57:59 #246
53267 TC03
pi_64108587
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik ben het weer met je eens.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:09:33 #247
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108658
Is een oerdegelijk 4-4-2 geen idee?
  donderdag 18 december 2008 @ 02:11:15 #248
53267 TC03
pi_64108668
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef Grulez het volgende:
Is een oerdegelijk 4-4-2 geen idee?
In principe wel, maar ik denk dat we er het spelersmateriaal niet voor hebben.
pi_64108763
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog .
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_64109179
een verandering van het systeem zou niet zo gek zijn denk ik (al heb ik al een tijdje geen wedstrijd gezien), als je altijd 2 of 3 man voorin houdt, staan daar ook minimaal 4 verdedigers bij die dan niet mee kunnen doen met een aanval
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
zo, jij bent grappig
pi_64109463
Gewoon Bruins naar rechts (stond die bij Been altijd) Fer naar links (speelt die altijd in de jeugd) en Wijnaldum kort achter de spitsen Makaay en Kermit
pi_64110353
quote:
Legioen zoekt nog drie daders

Het Legioen is nog op zoek naar de identiteit van drie ‘bestuurders’ die zich in de bestuurskamer misdragen hebben. De mensen om wie het gaat zijn enigszins onherkenbaar in beeld gebracht.
Het Legioen stelt betrokkenen vijf dagen in staat om zichzelf te melden bij de club via meldpunt@feyenoord.nl. Over vijf dagen zal Het Legioen duidelijkere foto’s op deze website publiceren van deze personen. Ook mensen die de gezochte personen herkennen, kunnen dit melden via meldpunt@feyenoord.nl.

Van één van de vier 'bestuurders' is de identiteit inmiddels bekend en is bekend dat deze persoon naar Engeland is gevlucht.
pi_64110381
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
pi_64110654
Feyenoord.nl kan ook elke verliespartij weer zo mooi verbloemen
quote:
VERBEEK: ‘EERSTE HELFT TE WEINIG GEBRACHT’
quote:
"ONTWIKKELING JONGE JONGENS POSITIEF"
Donder op man. We hebben een negatief clubrecord gehaald.
pi_64111300
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ik zat net in een restaurantje, kwamen een paar beelden voorbij: de goal (waarom stond er niemand bij de 2e paal?) en een paar kansjes (waarbij ik Timmer alles met z'n voeten zag doen )
pi_64111552
Triest dat gisten het hele team negatief werd toegezongen met "ga je schamen", je liep zo''n beetje met het hele Belofte elftal, leuk voor al die jongen gasten.
pi_64114344
Inderdaad. Voor zover alle talenten al niet zo snel mogelijk weg willen, help je het met dit soort gedrag ook wel een handje.

Scandeer die gasten hun namen, ook al sta je achter Er zitten jonge gasten bij die al veel meer verantwoordelijkheid moeten dragen dan verantwoord is. Die wel als een man achter Verbeek stonden met hun twintig jaar. Steek spelers als Wijnaldum en Fer eens massaal een hart onder de riem, ook al sta je achter. Gaat die jongen beter van voetballen, hij voelt zich gewaardeerd door het publiek, en de heren Lucius en co weten precies waarom hun naam niet wordt gescandeerd, dus win win
pi_64114419
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:
Inderdaad. Voor zover alle talenten al niet zo snel mogelijk weg willen, help je het met dit soort gedrag ook wel een handje.

Scandeer die gasten hun namen, ook al sta je achter Er zitten jonge gasten bij die al veel meer verantwoordelijkheid moeten dragen dan verantwoord is. Die wel als een man achter Verbeek stonden met hun twintig jaar. Steek spelers als Wijnaldum en Fer eens massaal een hart onder de riem, ook al sta je achter. Gaat die jongen beter van voetballen, hij voelt zich gewaardeerd door het publiek, en de heren Lucius en co weten precies waarom hun naam niet wordt gescandeerd, dus win win
Die jongelingen moet je steunen idd. Zou wel mooi zijn als iedereen voluit die jongens aanmoedigde, en dan dat het doodstil is zodra kneuzen als Lucius of Makaay aan de bal zijn.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:53:20 #259
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64114458
Wat Lucius nog bij Feyenoord doet, ik snap er helemaal niks van.
Ook gisteren heeft hij niks goed gedaan. Zet dan die Leerdam voortaan voor hem erin.
pi_64114552
Ik vind Makaay geen kneus en wel een echte modelprof, in tegenstelling tot Lucius. Die zou ik sowieso de selectie uit mieteren zogauw je genoeg spelers op de bank kan zetten. Heeft een te grote bek en werkelijk niets gepresteerd om die zo openlijk te laten kwekken.

Makaay zou ik maar koesteren, want wanneer de ploeg hem weer bruikbare ballen geeft gaat hij echt weer scoren.
  donderdag 18 december 2008 @ 12:08:35 #261
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64114942
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Makaay zou ik maar koesteren, want wanneer de ploeg hem weer bruikbare ballen geeft gaat hij echt weer scoren.
Dat kan dan lang gaan duren.
Ben benieuwd wat Lens moet kosten van AZ, die wil weg. Perfecte maatje voor Makaay voorin.
pi_64115588
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Kopbal het volgende:

Dat kan dan lang gaan duren.
Ben benieuwd wat Lens moet kosten van AZ, die wil weg. Perfecte maatje voor Makaay voorin.
Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.
pi_64115651
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:25 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar je kan het Makaay niet verwijten. Als hij goed wordt bediend scoort hij echt wel weer. Het probleem is dat hij verder geen dreiging heeft, maar dat kan je ook moeilijk van hem verwachten. Dan hadden ze een snelle balvirtuoos moeten halen.
Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. ( ) Misschien dat er dan nog een klein beetje hoop voor hem is. Ik vind hem overigens geen prof; hij had openlijk achter Verbeek moeten gaan staan.
  donderdag 18 december 2008 @ 12:27:28 #264
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64115670
Je kan het Makaay zeker niet verwijten, vind juist dat hij de laatste weken goed bezig is.
Ook gisteren weer houdt 'ie het balletje goed bij, blijft kalm en zoekt naar een opening terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet gewend is.

Misschien dat het met De Guzman erbij wat beter gaat, al hoop ik nog steeds dat ze die voor een leuk geldbedrag kunnen verkopen in de winterstop.

Kreeg gisteren trouwens telkens een lachkick als die Erasmus aan de bal was, en dan had ik niet eens geblowt. Wat is die gozer klein zeg
pi_64115878
Wanneer kan Tomasson nou weer zijn rentree maken?

En Bissie is wel fit voor zondag toch?
  donderdag 18 december 2008 @ 12:39:34 #266
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64116078
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kan Tomasson nou weer zijn rentree maken?
Geen idee, denk na de winterstop.
quote:
Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
pi_64116272
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Kopbal het volgende:
Wat Lucius nog bij Feyenoord doet, ik snap er helemaal niks van.
Ook gisteren heeft hij niks goed gedaan. Zet dan die Leerdam voortaan voor hem erin.
Inderdaad, hij bakt er geen pepernoot van, en heeft nog een grote bek ook, bij mij had hij niet gespeeld!
pi_64116378
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
  donderdag 18 december 2008 @ 12:50:52 #269
123545 DatMeenJeNiet
pi_64116446
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:

Waarschijnlijk wel, maar wat maakt het uit? Als ze zo spelen zoals de laatste weken maak je daar toch geen schijn van kans.
PSV speelt niets beter dan ons hoor. Het lijkt helemaal nergens op wat zij laten zien, nog erger dan wat Feyenoord op het veld brengt. Zij hebben alleen meer individuele kwaliteit waardoor zij meer punten hebben. Er valt zeker wat te halen zondag, maar echt realistisch is het niet als je straks met het duo DeRijck en Bahia speelt.

We'll see, bij voorbaat zijn we niet kansloos in ieder geval.
pi_64116501
Nou ja ik vind hem gek genoeg samen met Wijnaldum gek genoeg dit seizoen toch het enige lichtpuntje bij Feyenoord.

Wat beweging voorin kan absoluut geen kwaad dacht ik zo. Zeker een speler als Makaay verlangd daar toch wel naar de laatste weken. Dat idee heb ik tenminste.
pi_64116511
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Geen idee, denk na de winterstop.
[..]

Ik denk dat het met hem (en straks Tomasson) wel een flink verschil maakt. Onze 'beste' wedstrijden dit seizoen waren voor een groot deel te danken aan het spel van Biseswar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Crane op 18-12-2008 12:59:09 ]
pi_64116536
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:27 schreef Crane het volgende:

Hij moet iemand naast zich hebben staan ala Suarez. ( ) Misschien dat er dan nog een klein beetje hoop voor hem is. Ik vind hem overigens geen prof; hij had openlijk achter Verbeek moeten gaan staan.
Dat heeft toch niets met professionaliteit te maken? Als hij Verbeek niet steunt, dan steunt hij hem niet. Hij is wel prof genoeg om niet de media op te zoeken, a la Lucius, en zich gewoon erg goed in te zetten op het veld.

Voor zover dat 4-14 verhaal niet gewoon enorme bullshit is, wat ik vermoed.

Denk trouwens, gezien zijn carriere, dat je hem onmogelijk een slechte prof kan noemen. Hij presteerde overal, maakte nooit ergens bonje, totaal geen sterallures.
pi_64118684

donderdag 18 december 2008 @ 14:03:42 #274
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64118796
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:00 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
probeert ie nou die kabel te stelen?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_64118832
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:03 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

probeert ie nou die kabel te stelen?
nee, hij is ingehuurd als klusjesman, hij probeert ze te fixen
  donderdag 18 december 2008 @ 14:06:56 #276
53267 TC03
pi_64118906
Makaay heeft me na een matige start positief verrast. Ondanks het gebrek aan aanvoer zie ik hem toch goede dingen doen, terwijl hij vorig seizoen in dat soort wedstrijden onzichtbaar was. Ten tweede zie je gewoon nog aan alles dat Makaay gewoon een kwaliteitsspits is/was. Hij mag blijven samen met Van Bronckhorst. De rest van de oude garde mag weg. Nou vooruit, De Cler mag ook nog wel even blijven als hij zijn oude vorm herpakt.
  donderdag 18 december 2008 @ 14:07:24 #277
63192 ursel
pi_64118930
Hij had z'n aansteker laten vallen blijkbaar..
pi_64118931
Haha, wat doet hij?
  donderdag 18 december 2008 @ 14:10:43 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64119042
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Haha, wat doet hij?
Pijn verbijten waarschijnlijk.. Redelijke smak gemaakt gok ik
  donderdag 18 december 2008 @ 14:12:55 #280
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_64119117
quote:
Haha, wat doet hij?
Ik denk dat dit die Pool is die de gracht is ingeflikkerd...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 18 december 2008 @ 14:12:56 #281
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64119119
quote:
Haha, wat doet hij?
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."
bron
pi_64119143
poging tot doodslag nog wel
  donderdag 18 december 2008 @ 14:14:55 #283
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64119170
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."
bron
Word een pittig strafje denk ik.. Als ze, overheid, een voorbeeld willen stellen is daar nu de tijd voor.
  donderdag 18 december 2008 @ 14:15:41 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64119193
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?
  donderdag 18 december 2008 @ 14:16:04 #285
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64119205
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?
3 meter dacht ik.

Alsnog redelijk ziek.
pi_64119209
Lazovic sprong er toch ook een keer in? was dat dan een zelfmoordpoging?
pi_64119239
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

3 meter dacht ik.

Alsnog redelijk ziek.
zal idd ongeveer 3 meter zijn
  donderdag 18 december 2008 @ 14:23:06 #288
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64119416
quote:
Tja, als je iemand met opzet een drie meter diepe gracht van beton in duwt, kan ik me de eis voorstellen. Je breekt makkelijk je nek/rug op die manier...
pi_64119516
Ja, als je op je bolletje terecht komt kan dat wel eens lullig aflopen. Maar deze kwam zo te zien gewoon op z'n voeten terecht.
pi_64119739
Wat een zwakzinnige idioot, diegene. Gelukkig is ie opgepakt.
  donderdag 18 december 2008 @ 14:35:48 #291
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64119790
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Risico van het zitten in een thuisvak.
  donderdag 18 december 2008 @ 14:47:08 #292
139407 jorienvdherik
pi_64120155
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
goede straf pogin tot doodslag, laat maar lekker paar jaar zitten
pi_64120288
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, zeker met goede gooiers erbij.
That's all folks!
  donderdag 18 december 2008 @ 14:52:23 #294
53267 TC03
pi_64120303
quote:

[..]

.
  donderdag 18 december 2008 @ 14:54:26 #295
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_64120361
Feyenoord supporters zijn met een aardig charme offensief bezig. Gelukkig is er iig iets waar Feyenoord op het moment beter in is dan andere teams.
pi_64120483
quote:
Wat verwacht je dan?
pi_64122338
quote:

[..]

Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.
pi_64123745
Wie zegt dat het opzettelijk is gebeurd?Heeft iemand het met eigen ogen gezien?
Was volgens mij best wel chaos op Z.Maar goed dat er niet zoveel invaliden waren.
Poging tot doodslag krijgen ze er toch nooit doorheen.
  donderdag 18 december 2008 @ 16:29:35 #299
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64123779
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.
Dat is helemaal waar natuurlijk. Maar welke debiel gaat er in zo'n vak zitten. Ik ga ook niet vrijwillig naar het buitenverblijf in de Apenheul.
pi_64123810
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wie zegt dat het opzettelijk is gebeurd?Heeft iemand het met eigen ogen gezien?
Was volgens mij best wel chaos op Z.Maar goed dat er niet zoveel invaliden waren.
Poging tot doodslag krijgen ze er toch nooit doorheen.
Jij probeert altijd om het goed te lullen hé?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')