Met z'n: Bij PSV deden we ook aan krachttraining maar toen werden we tenminste kampioen. Geloof dan ook niet met hem in de basisquote:
Valt mee, ze zeggen alleen dat ie net iets té populair is bij het Legioen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
Doe niet zo geheimzinnig..........quote:Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
Was Bosz maar het probleem.....
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.quote:
Doe ik niet. Je hebt dat artikel in de VI gelezen, dus je weet wel hoe en wat. Gezeik op Bosz is korte termijn politiek. Op lange termijn ziet het er minder rooskleurig uit, zal in ieder geval veel moeten veranderen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig..........
Als je als goede TD zo'n club binnenkomt dan zorg je allereerst toch dat je dergelijke spelers loost? Desnoods laat je het contract aflopen, maar volgens mij is het onder Bosz nog zelfs een keer verlengd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Juk het volgende:
[..]
Als er elke week in deze:
-----------------Timmer----------------------
Tiendalli---Vlaar----Hofland---De Cler-
-------El Ahmadi--vBronckhorst----------
Wijnaldum----Tomasson----De Guzman
-----------------Makaay---------------------
opstelling gespeeld zou worden en de resultaten zouden hetzelfde zijn dan zou de pleuris allang uitgebroken zijn.
Tiendalli zou nooit "doorgebroken" zijn als er niet zoveel blessures waren. Maar dat geldt ook voor Biseswar.quote:
Hij speelde een jaar best sterk, was aanvoerder, en in de zomer wilde hij terug naar België (als speler, maar ook met een toekomst in de technische staf in het vooruitzicht) en dat heeft hij redelijk hard gespeeld in de media. Dat wil je niet van je aanvoerder horen. Dat daar sprake was van loze beloftes, dat zal vast wel. Maar mij staat ook alleen maar bij dat hij op een vervelende manier onder zijn contract uit wilde komen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
Of op zijn schoot.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
wat doe jij ineens aardig tegen crane. Kerstmistijdquote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.
Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
Dat vraag ik mij af.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.
Geweldige zet inderdaad om clubman pur sang Henkie Fräser te ontslaan, waar iedereen mee wegliep.quote:Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef Crane het volgende:
Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.
Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.
Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.
De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen) en Twente heeft Ronnie Stam.
Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.
De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
Nou jij nogquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:10 schreef Crane het volgende:
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
Op het moment dat ik zag dat jij had gepost, wist ik dat je dat letterlijk ging zeggen.quote:
Daar is Loovens ook een mooi voorbeeld van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.
Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle nog actieve ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....
bron de VI site
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.
Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrektwant een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
Hij vindt dat Verbeek teveel de klappen op moet vangen nu. Die man draaft bij elke show op, terwijl Bosz, Gudde en Jansen zich verstoppen. Elke goed draaiende club heeft een boegbeeld dat opstaat als het even tegenzit en dat zou bij Feyenoord Jansen moeten zijn volgens hem.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?
Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
Het zou mooi zijn als Verbeek een ontzettend jong elftal opstelde dat vervolgens goed speelt en wint. Kun je daarna hetzelfde elftal in de competitie eens opstellen en een aantal oudjes gewoon op de bank zetten vanaf nu.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef sergio81 het volgende:
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
bronquote:Bij Feyenoord tracht men vooral niets negatiefs over elkaar te zeggen in de media, maar Theo Lucius trekt zich daar weinig van aan. De voormalig aanvoerder denkt, in tegenstelling tot Gertjan Verbeek, dat de krachttrainingen wel degelijk debet zijn aan het aantal blessuregevallen bij de club. Lucius zet tevens vraagtekens bij het nut van de trainingen: “Bij PSV hadden we nooit krachttrainingen, maar werden we wel kampioen.”
Lucius verschijnt met een groot interview in Voetbal International en neemt in het vraaggesprek geen blad voor de mond. De verdediger, die dit seizoen veelvuldig op de bank zit, denkt dat Feyenoord spoedig een andere koers moet gaan varen. De Rotterdammers worden dit seizoen geplaagd door diverse blessures en staan mede daardoor op een beschamende plek op de ranglijst.
Kevin Hofland is het laatste slachtoffer van de aanhoudende blessuregolf bij Feyenoord. De verdediger had al wat last van een hamstringblessure en voelde deze aan de eettafel weer opkomen, waardoor hij tot de winterstop niet meer in actie kan komen. John Dahl Tomasson, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar zijn slechts een paar andere voorbeelden van spelers die dit seizoen al geblesseerd raakten bij Feyenoord. Trainer Verbeek wil echter niet afstappen van de door hem ingevoerde krachttrainingen.
Idd. Ik vond het nog wel een sympatieke gast altijd. En prima dat hij die mening heeft, maar als je naar de VI stapt dan stuur je gewoon aan op een breuk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Lucius die grote waffel vandaan haalt. Voor iemand die voetballend al zo weinig laat zien zou een beetje nederigheid wel gepast zijn.
Als ik Verbeek was had Lucius al een tijdje, maar nu zeker, bij de beloften rondgelopen.
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?
Duidelijk geen FM ervaringquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?
GK -> Keepert
Neuh... Speel het volgens mij pas vanaf CM3 98/99quote:
quote:"We zullen voor Timothy geen hoofdprijs ontvangen", beseft Verbeek. "Maar er zal centraal in de verdediging wel iemand bij moeten komen. Onze scouts zijn al druk aan het speuren naar jonge talenten. Maar het is een moeilijke zoektocht, ook gezien de precaire financiële situatie van Feyenoord. Feitelijk is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar het is niet anders."
Norichio Nieveld (19) is de enige speler die Verbeek nog als reserve voor de laatste linie achter de hand heeft. "Verder ben ik door mijn echte verdedigers heen."
We are so fucked.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
Tja...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Kunnen ze niemand huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.
Minder dan een jaar, met nagenoeg dezelfde selectie. Al zitten we nu natuurlijk met al die geblesseerden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.
Excuses, je had het over het jaar 2008, niet het seizoen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
Had Buijs niet weg laten gaan danquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.Kunnen we die Bosz niet naar Ajax sturen, niemand kan een club zo goed slopen.
Zoveelste fout van Bosz idd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Had Buijs niet weg laten gaan dan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.
Ik zie in PSV wel een optie samen met Reker
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Lenen of huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord zal het waarschijnlijk de komende jaren moeten gaan hebben van huren.
Maar dan natuurlijk wel van Europese 'grootmachten'.
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang.
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Goede trainerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.
Dat is geen idee... Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?
Netwerk, netwerkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Denk je dat Petertje dat durft?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Netwerk, netwerk
Gewoon even een rondje maken langs Bayern, Borussia, Milan, Valencia, Barcelona, Liverpool, Chelsea etc.
Daar heb je toch geen netwerk voor nodig?
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is ook dat Bosz eruit moet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk je dat Petertje dat durft?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Nog een vriendje.quote:16-12-2008 JAN HERMANS TOEGEVOEGD AAN MEDISCHE STAF
Jan Hermans wordt toegevoegd aan de medische staf van Feyenoord. De fysiotherapeut en manueel therapeut, die een eigen praktijk heeft in Bergschenhoek, gaat vanaf woensdag aan de slag als coördinator van de medische staf. ‘Ik heb heel veel zin om bij Feyenoord te beginnen’, zegt Hermans in een eerste reactie. ‘Ik ben een geboren Schiedammer en van jongs af aan Feyenoorder. Als je dan door die club gevraagd wordt om er te komen werken, is dat prachtig. Ik hoop samen met mijn collega’s wat moois te kunnen betekenen voor de club.’
Hermans is al bekend met de huidige leden van de medische staf. Zo liep Mikael Kuijpers vroeger stage bij hem en heeft Dennis Lion cursussen gevolgd bij Hermans. De afgelopen week maakte de fysiotherapeut al kennis met de overige leden van de medische staf.
Het nieuwste lid van de medische staf is als kerndocent verbonden aan de Professional Master Opleiding Manuele therapie te Rotterdam en als docent aan de Master Opleiding Sportfysiotherapie te Utrecht. Hermans maakte bovendien tot een jaar geleden deel uit van het begeleidingsteam van honkbalvereniging Neptunus en neemt dinsdagavond afscheid als fysio- en manueel therapeut bij BVV Barendrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |