Met z'n: Bij PSV deden we ook aan krachttraining maar toen werden we tenminste kampioen. Geloof dan ook niet met hem in de basisquote:
Valt mee, ze zeggen alleen dat ie net iets té populair is bij het Legioen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
Doe niet zo geheimzinnig..........quote:Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
Was Bosz maar het probleem.....
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.quote:
Doe ik niet. Je hebt dat artikel in de VI gelezen, dus je weet wel hoe en wat. Gezeik op Bosz is korte termijn politiek. Op lange termijn ziet het er minder rooskleurig uit, zal in ieder geval veel moeten veranderen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Doe niet zo geheimzinnig..........
Als je als goede TD zo'n club binnenkomt dan zorg je allereerst toch dat je dergelijke spelers loost? Desnoods laat je het contract aflopen, maar volgens mij is het onder Bosz nog zelfs een keer verlengd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Juk het volgende:
[..]
Als er elke week in deze:
-----------------Timmer----------------------
Tiendalli---Vlaar----Hofland---De Cler-
-------El Ahmadi--vBronckhorst----------
Wijnaldum----Tomasson----De Guzman
-----------------Makaay---------------------
opstelling gespeeld zou worden en de resultaten zouden hetzelfde zijn dan zou de pleuris allang uitgebroken zijn.
Tiendalli zou nooit "doorgebroken" zijn als er niet zoveel blessures waren. Maar dat geldt ook voor Biseswar.quote:
Hij speelde een jaar best sterk, was aanvoerder, en in de zomer wilde hij terug naar België (als speler, maar ook met een toekomst in de technische staf in het vooruitzicht) en dat heeft hij redelijk hard gespeeld in de media. Dat wil je niet van je aanvoerder horen. Dat daar sprake was van loze beloftes, dat zal vast wel. Maar mij staat ook alleen maar bij dat hij op een vervelende manier onder zijn contract uit wilde komen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
Of op zijn schoot.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |