abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 21:39:39 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64041988
En Lucius!
pi_64042055
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64042085
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En Lucius!
Met z'n: Bij PSV deden we ook aan krachttraining maar toen werden we tenminste kampioen. Geloof dan ook niet met hem in de basis
pi_64042104
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakken Verbeek flink aan bij VI.
Valt mee, ze zeggen alleen dat ie net iets té populair is bij het Legioen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64042195
Van mij mag Bosz gewoon blijven, die doet niet zoveel fout in mijn ogen. Misschien moet er in de winterstop gewoon wat ervaring aangetrokken worden om het middenveld wat te stabiliseren. Van Hooijdonk lijkt me wel wat.
pi_64042553
Haha Bosz wordt volledig afgezeken.
pi_64042788
Was Bosz maar het probleem.....
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 15 december 2008 @ 22:09:08 #10
123545 DatMeenJeNiet
pi_64043094
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:01 schreef Happel het volgende:
Was Bosz maar het probleem.....
Doe niet zo geheimzinnig..........

pi_64043934
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef Crane het volgende:
Bart Goor
pi_64043991
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Crane het volgende:
Haha Bosz wordt volledig afgezeken.
Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
The only thing I fear is my MoM
pi_64044285
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Doe niet zo geheimzinnig..........

Doe ik niet. Je hebt dat artikel in de VI gelezen, dus je weet wel hoe en wat. Gezeik op Bosz is korte termijn politiek. Op lange termijn ziet het er minder rooskleurig uit, zal in ieder geval veel moeten veranderen.
Elite
Tegen TTIP
pi_64044427
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
pi_64044463
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik blijf er echt bij dat elke TD toen de spelers had gehaald die er gehaald zijn.
Dat spelers als Greene nog bij Feyenoord spelen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er heeel weinig interesse is in dramatisch slechte voetballers.
Als je als goede TD zo'n club binnenkomt dan zorg je allereerst toch dat je dergelijke spelers loost? Desnoods laat je het contract aflopen, maar volgens mij is het onder Bosz nog zelfs een keer verlengd.

Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
pi_64045261
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.

Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.

Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 december 2008 @ 23:24:26 #17
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_64045402
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef Juk het volgende:

[..]

Als er elke week in deze:

-----------------Timmer----------------------
Tiendalli---Vlaar----Hofland---De Cler-
-------El Ahmadi--vBronckhorst----------
Wijnaldum----Tomasson----De Guzman
-----------------Makaay---------------------

opstelling gespeeld zou worden en de resultaten zouden hetzelfde zijn dan zou de pleuris allang uitgebroken zijn.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_64045889
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tiendalli zou nooit "doorgebroken" zijn als er niet zoveel blessures waren. Maar dat geldt ook voor Biseswar.

Ik zou ook liever met een ruit spelen op het middenveld:

----------El Ahmadi---------------
Wijnaldum----------Bronckhorst
-----------de Guzman------------
------Makaay-----Tomasson----

Maar het ging mij om het feit dat er niet met dezelfde opstelling gespeeld kan worden. Dat scheelt zo enorm in hoe goed je kan combineren en dus aanvallend gevaarlijk kan worden.
pi_64045943
Originele TT.
pi_64046804
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:53:59 #21
136283 knars
Teethgrinder
pi_64047375
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit echt begrepen. Waarom werd Goor opeens zo uitgekotst destijds?
Hij speelde een jaar best sterk, was aanvoerder, en in de zomer wilde hij terug naar België (als speler, maar ook met een toekomst in de technische staf in het vooruitzicht) en dat heeft hij redelijk hard gespeeld in de media. Dat wil je niet van je aanvoerder horen. Dat daar sprake was van loze beloftes, dat zal vast wel. Maar mij staat ook alleen maar bij dat hij op een vervelende manier onder zijn contract uit wilde komen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:16:08 #22
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64048140
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zegt Derksen altijd dingen die ik al 3 weken lang roep? Ik kan beter op zijn stoel gaan zitten.
Of op zijn schoot.
  dinsdag 16 december 2008 @ 06:45:54 #23
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64048912
Hmm... Had ik misschien toch eens VI moeten kijken
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:29:15 #24
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64049035
Hoe lang mag Verbeek nog doormodderen zo?
Hoe goed zijn staat van dienst in het verleden ook is: als je een groep voetballers met zo'n begroting niet aan het voetballen krijgt, ben je niet de juiste man op de juiste plek.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64050081
Is Feyenoord dus failliet?
Ik support gevallen topclubs!
pi_64050585
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Bosz had een duidelijk toekomstplan, Crane. Het is alleen niet erg realistisch gebleken. De spelers die zijn gehaald waren op papier goed, maar blijken zeker nu, in werkelijkheid over hun top te zijn.

Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding en het halen van Verbeek. Verbeek is puur gehaald om verandering te brengen in de manier van trainen binnen de club. Die cultuuromslag is blijkbaar teveel voor sommige van de gearriveerde spelers. Daar ligt, mijns inziens, nu ook het grootste probleem.

Onder Bosz zijn overigens alleen de contracten van Bahia en Greene verlengd (al geloof ik dat de laatste nog steeds onderhandeld.
wat doe jij ineens aardig tegen crane. Kerstmistijd

Overigens sla je de spijker op de kop, maar dat snappen al die kortzichtige figuren echt niet. Het is gewoon ff slikken dat er op dit moment niet 1 grote teringlijert bijloopt die alles verziekt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:18:10 #27
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64051059
quote:
Dat vraag ik mij af.
pi_64051999
quote:
Bosz verricht volgens mij wel goed werk met de jeugdopleiding
Geweldige zet inderdaad om clubman pur sang Henkie Fräser te ontslaan, waar iedereen mee wegliep.
Alleen daarom moet ik hem al niet.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64052176
Die vriendjeskliek moet eruit. Derksen melde het gister ook nog eens.
pi_64053072
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:53 schreef Crane het volgende:

Bosz heeft het die zomer goed gedaan, maar hij had geen toekomstplan. Volgens mij wist ie destijds echt nog niet wat ie daarna wilde.
Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.

Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.

Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.

De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
pi_64053207
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel een toekomstvisie had, maar dat die na het falen van zijn prima aankopen gewoon de prullenbak in kon. Het aantrekken van deze ervaren spelers had natuurlijk de ommekeer moeten betekenen, wat de club weer aantrekkelijk had gemaakt voor jonge talenten. Een goed presterend Feyenoord, dat daarnaast ook nog enkele grote namen in de selectie heeft, daar wil iedere voetballer voor uitkomen.

Helaas is Feyenoord nu niet veel meer dan een meelijwekkende slangenkuil. Geen talent in Nederland die daar nu zijn toekomst gaat vergallen. Dan kan je echt beter naar de zogenaamde subtop: een Groningen, Heerenveen, NEC, of Twente. Daar ontplooi je je pas echt als jeugdig talent.

Ik vind alleen niet dat Bosz dit van te voren had moeten bedenken. Iedereen had, waneer de mogelijkheid zich aandeed, spelers als De Cler, Makaay, Tomasson en Hofland gehaald. Ik kan me de terechte jubelstemming destijds ook nog goed herinneren.

De vraag is alleen of Bosz ook een plan B heeft gemaakt. Ben zeer benieuwd wat er na dit routiniers-tijdperk moet gaan komen.
Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
pi_64053338
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Die 4 aankopen (die op het conto van van Marwijk en van Bronckhorst moet schrijven) waren idd niet slecht. Maar met 4 spelers ga je het niet redden. Makaay staat wekelijks op een eiland. Makaay is een scorende spits maar geen voetballende spits. Er moet dus iemand zijn die hem die ballen aan gaat geven. En die hebben we dus niet.
Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
pi_64053466
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:49 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Volgens mij heb je die wel, maar komt er niks van terecht. Er lopen toch meerdere jongens in de selectie rond die een geniale steekpass in de voeten hebben. Ik denk dat de terugkeer van Tomasson Makaay ook wel beter laat presteren, wanneer dat ook moge zijn. Op de flanken heb je inderdaad weinig tot niets rondlopen.
En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:07:43 #34
123545 DatMeenJeNiet
pi_64053786
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dan nog de rechtsback positie. Daarvan is toch al jaren bekent dat die onderbezet is? Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen ) en Twente heeft Ronnie Stam.

Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.

De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
pi_64054195
Ze hadden De Roover moeten halen.
pi_64054893
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Die zijn niet echt voor de hand. Ajax is gedwongen een Silva te halen, PSV heeft fucking Kromkamp, AZ heeft Swerts (heb ik overigens meerdere keren van aangegeven dat we hem moesten halen ) en Twente heeft Ronnie Stam.

Met Tiendalli (de prestaties van de afgelopen maanden) doen we weinig onder.

De rechtsbackpositie onderbezet noemen is overigens BS. Greene, Lucius & Buijs hebben er regelmatig gespeeld. Niet dat ze goed zijn natuurlijk.
Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
pi_64055178
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
pi_64055223
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:10 schreef Crane het volgende:
Zie je kunt het wel, Pizzakoppo: normaal reageren.
Nou jij nog
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:14:36 #39
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64055274
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een Zuiverloon (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd van hem ben) zou dus goed uitkomen, weer een gevalletje jeugdtalent dat de deur uitloopt bij Feyenoord.
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
pi_64055406
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou jij nog
Op het moment dat ik zag dat jij had gepost, wist ik dat je dat letterlijk ging zeggen.

Ik reageer altijd normaal.
pi_64055469
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.

Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle gewezen/mislukte ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
pi_64055550
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik denk dat het genoeg zegt dat zo'n jongen met een smoesje probeert weg te komen bij Feyenoord, in ruil voor een subtopper. En dat heeft hij goed gezien. Niet dat het nu zo'n geweldige speler is, maar Feyenoord had hem nu best kunnen gebruiken.

Maarja, het is algemeen bekend dat je met alle nog actieve ex-Feyenoorders een prima team kan formeren, ware het niet dat ze pas elders tot ontwikkeling kwamen.
Daar is Loovens ook een mooi voorbeeld van.

Ik vond/vind ook dat je spelers als Loovens/Zuiverloon/Snoyl/L. Davids enzovoorts niet zo snel moet verkopen. Verhuur ze liever een seizoen of 2 aan een eredivisieclub. Dan kan je pas echt zien of ze zich ontwikkelen en het niveau aankunnen.
pi_64055554
Kan Jorien niet uit de OP gehaald worden, hij zit er toch nooit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64055660
De jeugdspelers waren in elk geval niet slechter dan de gemiddelde aankopen die gedaan zijn in de afgelopen 10 jaar. Verschil is dat die kneuzen alleen maar miljoenen kosten terwijl je aan jeugdspelers altijd wel winst maakt.
pi_64055684
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....

bron de VI site
pi_64055774
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Morgen een groot interview met Lucius in de VI over het feit dat hij tegen de krachttrainingen is en dat bij PSV ook nooit hoefde te doen en ze toen gewoon kampioen werden.....

bron de VI site

Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.

Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrekt want een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:47:35 #47
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64056134
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Is die gast zwakzinnig ofzo? Zullen we de Kuip maar omdopen tot het Philips stadion, want bij PSV speelde hij ook nooit in de Kuip en toen werden ze gewoon kampioen.

Dat zal dan wel de eerste speler zijn die straks vertrekt want een kritisch interview in de VI loopt zelden goed af.

http://www.vi.nl/WebTV/We(...)isVanAlleEllende.htm
Volgens Derksen etc. is Wim Jansen voor een groot deel schuldig aan de crisis.
Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?

Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
pi_64056330
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
mijn hobbys: toto spelen en voetballen -spamlink verwijderd door FA-
pi_64056443
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat Derksen Jansen niet moet is niets nieuws... Kan het hier niet kijken, werk, maar in hoeverre het gefundeerd is wat Derksen roept weet ik niet?

Niet dat ik denk dat Jansen een nuttige toevoeging is, maargoed...
Hij vindt dat Verbeek teveel de klappen op moet vangen nu. Die man draaft bij elke show op, terwijl Bosz, Gudde en Jansen zich verstoppen. Elke goed draaiende club heeft een boegbeeld dat opstaat als het even tegenzit en dat zou bij Feyenoord Jansen moeten zijn volgens hem.

Ondanks dat natuurlijk niet alle problemen opgelost zijn als Jansen weg is hebben ze wel een punt. Al is Jansen een autist die al 30 jaar niet in de publiciteit wil, dat weet Derksen ook wel.
pi_64056479
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef sergio81 het volgende:
ik denk ook dat bos gewoon wegmoet, hij bakt er niets van, ik hoop dat feyenoord donderdag gaat winnen van poznan danhebben ze weer wat uefa punten gewonnen, maar ja kijken of het wat word.
Het zou mooi zijn als Verbeek een ontzettend jong elftal opstelde dat vervolgens goed speelt en wint. Kun je daarna hetzelfde elftal in de competitie eens opstellen en een aantal oudjes gewoon op de bank zetten vanaf nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')