Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, wat moet je anders met een RB die naar Heerenveen gaat om zich daar op de DM positie te richten?
En vrolijk RB blijft spelen, maar dat terzijde?
bronquote:Bij Feyenoord tracht men vooral niets negatiefs over elkaar te zeggen in de media, maar Theo Lucius trekt zich daar weinig van aan. De voormalig aanvoerder denkt, in tegenstelling tot Gertjan Verbeek, dat de krachttrainingen wel degelijk debet zijn aan het aantal blessuregevallen bij de club. Lucius zet tevens vraagtekens bij het nut van de trainingen: “Bij PSV hadden we nooit krachttrainingen, maar werden we wel kampioen.”
Lucius verschijnt met een groot interview in Voetbal International en neemt in het vraaggesprek geen blad voor de mond. De verdediger, die dit seizoen veelvuldig op de bank zit, denkt dat Feyenoord spoedig een andere koers moet gaan varen. De Rotterdammers worden dit seizoen geplaagd door diverse blessures en staan mede daardoor op een beschamende plek op de ranglijst.
Kevin Hofland is het laatste slachtoffer van de aanhoudende blessuregolf bij Feyenoord. De verdediger had al wat last van een hamstringblessure en voelde deze aan de eettafel weer opkomen, waardoor hij tot de winterstop niet meer in actie kan komen. John Dahl Tomasson, Jonathan de Guzman en Diego Biseswar zijn slechts een paar andere voorbeelden van spelers die dit seizoen al geblesseerd raakten bij Feyenoord. Trainer Verbeek wil echter niet afstappen van de door hem ingevoerde krachttrainingen.
Idd. Ik vond het nog wel een sympatieke gast altijd. En prima dat hij die mening heeft, maar als je naar de VI stapt dan stuur je gewoon aan op een breuk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar Lucius die grote waffel vandaan haalt. Voor iemand die voetballend al zo weinig laat zien zou een beetje nederigheid wel gepast zijn.
Als ik Verbeek was had Lucius al een tijdje, maar nu zeker, bij de beloften rondgelopen.
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Wist niet dat Zuiverloon keepert wou worden?
Duidelijk geen FM ervaringquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zullen we het op Defensieve Middenvelder houden?
GK -> Keepert
Neuh... Speel het volgens mij pas vanaf CM3 98/99quote:
quote:"We zullen voor Timothy geen hoofdprijs ontvangen", beseft Verbeek. "Maar er zal centraal in de verdediging wel iemand bij moeten komen. Onze scouts zijn al druk aan het speuren naar jonge talenten. Maar het is een moeilijke zoektocht, ook gezien de precaire financiële situatie van Feyenoord. Feitelijk is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar het is niet anders."
Norichio Nieveld (19) is de enige speler die Verbeek nog als reserve voor de laatste linie achter de hand heeft. "Verder ben ik door mijn echte verdedigers heen."
We are so fucked.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
Tja...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Verbeek baalt van naderend vertrek Derijck
Klein stukje eruit
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Kunnen ze niemand huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Destijds stonden we geloof ik 2e met nog geen 4 punten achterstand op de nummer 1.
Minder dan een jaar, met nagenoeg dezelfde selectie. Al zitten we nu natuurlijk met al die geblesseerden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We werden net geen herfstkampioen omdat we 1-1 speelden in Heerenveen. (ook een uitstekend resultaat). Maarja, zo lang geleden alweer.
Excuses, je had het over het jaar 2008, niet het seizoen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Feyenoord is 2008 niet bepaald in gegaan als titelkandidaat. Niet bij mij in ieder geval. Geloof ook dat er maar een enkele voetbaljournalist was die Feyenoord als kampioen tipte. Maar een een plek bij de eerste vijf had ik toch wel verwacht ja.
Had Buijs niet weg laten gaan danquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is duidelijk dat er een CV moet komen. Maar laat Bosz hem aub niet aantrekken.
Liever niet, we zijn nog net aan het bijkomen van Martin van Geel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
[..]
2008 ingaan als titelkandidaat en 2009 in als degradatiekandidaat.Kunnen we die Bosz niet naar Ajax sturen, niemand kan een club zo goed slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |