Ik denk dat dit die Pool is die de gracht is ingeflikkerd...quote:
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."quote:
Word een pittig strafje denk ik.. Als ze, overheid, een voorbeeld willen stellen is daar nu de tijd voor.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
"Een man uit Vlijmen is aangehouden omdat hij tijdens Feyenoord-Lech Poznan een Poolse voetbalsupporter in de stadiongracht zou hebben geduwd. De man wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De 29-jarige Pool raakte gewond bij de val. Rondom de UEFA Cupwedstrijd werden al 21 mensen aangehouden."
bron
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?quote:
3 meter dacht ik.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je flikkert iemand in een gracht... Hoe diep is zo'n ding? Praat je denk ik over een meter of 5?
zal idd ongeveer 3 meter zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:16 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
3 meter dacht ik.
Alsnog redelijk ziek.
Tja, als je iemand met opzet een drie meter diepe gracht van beton in duwt, kan ik me de eis voorstellen. Je breekt makkelijk je nek/rug op die manier...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Risico van het zitten in een thuisvak.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
goede straf pogin tot doodslag, laat maar lekker paar jaar zittenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Crane het volgende:
Wat een zwakzinnige idioot, diegene.Gelukkig is ie opgepakt.
Ja tuurlijk, zeker met goede gooiers erbij.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Risico van het zitten in een thuisvak.
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
poging tot doodslag nog wel
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar natuurlijk. Maar welke debiel gaat er in zo'n vak zitten. Ik ga ook niet vrijwillig naar het buitenverblijf in de Apenheul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is erg dom ja, maar nog geen reden om iemand bijna de dood in te duwen.
Jij probeert altijd om het goed te lullen hé?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wie zegt dat het opzettelijk is gebeurd?Heeft iemand het met eigen ogen gezien?
Was volgens mij best wel chaos op Z.Maar goed dat er niet zoveel invaliden waren.
Poging tot doodslag krijgen ze er toch nooit doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |