Foute grap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnen
ik wist niet dat dat zoveel opleverde, 2500 voor zo'n kutstoelquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
quote:
Gewoon gaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Putdeksels het volgende:
Begin nu opeens te twijfelen of ik vanavond toch niet wil gaan.
werk jij? had ik niet gedacht...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Allemaal polen net op de weg, vanuit me werk
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buitenquote:80.000 en super mooie locatie heerlijk !
Nu bouwen zoals allianz arena, maar dan ring boven op![]()
80.000 nog wel!quote:
Zijn er al tekeningen dan???quote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Staanplaats het volgende:
Toch als dat nieuwe stadion op deze maquette gaat lijken vind ik h et weinig spectaculair. Locatie is mooi maar als je dat ding vergelijkt met de Kuip, heeft de Kuip toch vele maler meer uitstraling dan dat nieuwe ding?
De massa is nog altijd de levensader van je club. Daar komen dan bedrijven op af als bijen op de honing. In dat kader is het wel gewoon triest dat dat vak nauwelijks vol zit. Er is gewoon te weinig interesse in dat nieuwe bobo-vak. Feijenoord zal op dat gebied een mega cultuurslag moeten maken, anders zit je in 2016 ook alleen maar met lege units/stoelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!quote:Stroeve onderhandelingen Biseswar en Greene
De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.
Dat meldt Voetbal International. Het niet ondertekenen van de nieuwe contracten kan Feyenoord in een behoorlijk lastig parket brengen. De spelers zijn ondergebracht in de Talent Pools, met het doel om de investeerders mee te laten profiteren bij een verkoop. Mocht het tweetal niet verlengen, dan zal het voor een relatief klein bedrag of zelfs gratis uit De Kuip wandelen.
Datzelfde geldt voor Jonathan de Guzman, die vooralsnog ook geen handtekening onder een nieuw contract zet. De huidige verbintenis van de middenvelder loopt in de zomer van 2010 af. Zodoende is Feyenoord genoodzaakt komende zomer afscheid van hem te nemen.
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..quote:
Dat zijn voorbeelden. Dat zegt helemaal niks over de nieuwe Kuip.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..
Pffffffffff.... Biseswar moet echt blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!
Zegt wel weer genoeg over het feit dat als Bosz blijft zitten, Feyenoord kapot gaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ziet Feyenoord toch in die jongen?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat weten Greene en zijn zaakwaarnemer maar al te goed natuurlijk. Beetje zwak punt van de talentenpoel?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Mjah.. Greene lijkt me nu niet echt het talent wat veel geld op gaat leveren.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Tieft lekker op met die foto's.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
Dat moet je dan ook vooral posten met een VBasten avatarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
nurtjequote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
werk jij? had ik niet gedacht...
[..]
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buiten![]()
er moet gewoon een stadion komen dat op geen enkel ander stadion lijkt
eigenlijk moet er helemaal geen stadion komen, maar dat is een andere discussie
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?
Goede zaak dit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |