Dat kan het bestuur niet maken. Dan krijgen ze de volle lading over zich heen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.
Gezellige lui, als ze morgen ook zoveel sfeer brengen dan lijkt het misschien nog alsof het stadion vol isquote:
quote:
Mijn oude fysio, goede gozer, zal over een jaar of 3 ook er weer uitgeschopt worden om een of andere vage reden. Kuyt zat toen trouwens ook eens daar in de wachtkamerquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja en dan een stadion bouwen voor 80.000 man waar er uiteindelijk 5000 zitten
Mij een faler noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Juk het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.
van Lech Poznan komen er wel 5000 hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Zat Poolse arbeiders hier die gaan hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij een faler noemen![]()
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.
quote:Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas
Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59
Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.
Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
quote:Bij Feyenoord valt niets meer te juichen
Zaterdag, in de rust van Feyenoord - AZ, vraagt een medesupporter me bij een tussenstand van 0-0 of we de tweede helft eindelijk weer eens écht kunnen juichen in De Kuip. Het was een vraag die me aan het denken zette.
Tien jaar geleden, het seizoen van Feyenoords laatste gewonnen landstitel, besliste de ploeg wedstrijden vaak pas diep in de tweede helft in haar voordeel. Het waren trekjes van een ware kampioen. Het was op de tribunes vaak om gek van te worden. Steeds maar weer afwachten of ie nog ging vallen. En die spanning zorgde voor een geweldige ontlading bij weer een winnende goal.
Of neem nou een aantal historische Europa Cup-avonden. In een nog écht sfeervolle, uitverkochte Kuip beleefde Feyenoord razendspannende duels met topploegen uit heel de wereld. Wedstrijden op het scherpst van de snede, waarin je als supporter hartstochtelijk meeleeft en heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees.
Larsson die Feyenoord thuis langs Bremen schoot, de late goals van Cruz tegen Juventus en de beslissende 1-0 van Somalia tegen Rosenborg. Natuurlijk mag de gelijkmaker van Van Hooijdonk, in de allerlaatste seconden van de UEFA Cup-wedstrijd tegen PSV niet ontbreken in dit rijtje.
Stuk voor stuk doelpunten die zorgden voor totale gekte. Wildvreemde mannen die elkaar in de armen vallen, kluwen supporters die rijen naar beneden donderen en een herrie die tot ver buiten De Kuip te horen is.
Na al die mooie gedachten in de rust hoopte ik zaterdag eventjes zulke dingen weer eens mee te maken. De 0-0 ruststand was al boven verwachting en ondanks de diepe crisis bij Feyenoord ontstond er dan toch iets van hoop in mijn rood-witte hart.
Maar ditmaal geen late ontlading, zelfs de échte hoop op iets moois was nauwelijks aanwezig. AZ zorgde voor een nieuwe nederlaag en de enige herrie die buiten De Kuip te horen was, waren spreekkoren tegen het bestuur.
Tijden veranderen. Bij Feyenoord valt helemaal niets meer te juichen.
Ja wat nou smilies plaatsen.quote:
Die smilie vat heel jou post samen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:43 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja wat nou smilies plaatsen.
Je reageert net zo kinderachtig als de meeste weglopers, gek he dat ik dan denk dat jij ook zo'n ventje bent.
Het zijn andere lui dan de supporters van 410 iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:33 schreef BB-boy het volgende:
Oei, die wil je niet voor je hebben staan.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij een faler noemen![]()
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
Daarom zeg ik het meerendeel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:44 schreef Luni het volgende:
[..]
3 jaar, je mag m'n schoenen nog niet poetsen man!
En die van jullie ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het zijn andere lui dan de supporters van 410 idd
Zelfs met terrorobbie maak je geen schijn van kans...quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:
http://img123.imageshack.us/img123/5274/yflechof8.jpg
willekeurige supporters bus van lech poznan
Zien eruit als ze pro-homo huwelijk zijn en totaal niks tegen buitenlanders hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:28 schreef Abbysak het volgende:
http://img123.imageshack.us/img123/5274/yflechof8.jpg
willekeurige supporters bus van lech poznan
gewoon gaan johquote:Op woensdag 17 december 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zit nog te twijfelen over vanavond.
Wedstrijd gaat nergens over.
Sfeer zal wel tot op het 0 punt liggen.
Mjah, nog steeds twijfel .. Aangezien het voor mij ook zelf trainen is .. Ik sta liever zelf aan te modderen op een voetbalveldquote:
quote:Theo Lucius sluit een vertrek bij Feyenoord niet uit. Hij koestert de wens om zijn carrière voort te zetten in het buitenland. "Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen." Feyenoord heeft een eenzijdige optie om zijn aflopende verbintenis te verlengen. (Voetbal International)
quote:Iedereen tevreden met 'Nieuwe Kuip'
ROTTERDAM - Mét de bouw van de nieuwe Kuip direct aan de Nieuwe Maas, de overkapping van het spoor tussen het huidige stadion en Hillesluis en de enorme ‘sportcampus’ op Varkenoord lijkt iedereen die betrokken is bij het project ’Stadionpark’ tevreden te zijn.
Vooral voor de ‘Feyenoord-familie’ is dit een fikse opsteker: haar wens om te kunnen blijven trainen bij het stadion én de jeugdopleiding in de buurt te houden, wordt vervuld. De deelgemeenten Feijenoord en IJsselmonde worden door de ‘brede brug’ ten zuiden van het Varkenoordse Viaduct eindelijk één, waarmee eveneens een droom werkelijkheid wordt.
Ook de kersverse verbinding tussen de Groene Zoom in Vreewijk en de Olympiaweg in IJsselmonde zorgt voor de zo gewenste doorstroming op de zuidoever. ,,We hadden drie varianten voor de invulling van dit gebied, en hebben de beste elementen van elke optie in de uiteindelijke versie laten terugkomen. We gaan nu door, want er is geen dag te verliezen om op tijd klaar te zijn,’’ sprak wethouder Bolsius (financiën) vanochtend bij de officiële presentatie van de plannen.
Met de sportcampus op Varkenoord - zeg maar het gebied tussen de oude Kuip en park De Twee Heuvels - hoopt Rotterdam ook alle vormen van sport, sportopleidingen en sportbedrijvigheid naar dit stuk stad te kunnen halen. ,,Hier worden topsport en recreatieve sport direct met elkaar verbonden,’’ stelde burgemeester Opstelten.
Groen wordt de hoofdkleur van het gebied. Het Eiland van Brienenoord blijft vrijwel onaangeroerd; alleen het oude bouwdok aan de westkant sneuvelt. Naar verwachting wordt het natuurgebied in de toekomst ontsloten door vier nieuwe bruggetjes, vooral voor voetgangers en fietsers.
Aan de andere kant van het Zuiddiepje zullen de bedrijven aan de Stadionweg plaats maken voor woningbouw en nieuwe ondernemingen. Park de Twee Heuvels en het Eiland van Brienenoord krijgen een ‘groene verbinding’. De bedoeling is dat bezoekers vooral met het openbaar vervoer naar dit gebied komen.
De nieuwe Kuip (80.000 plaatsen, geschatte kosten bijna een half miljard euro) moet er in 2016 staan. De oude Kuip blijft in ieder geval tot 2018 in functie en wordt niet afgebroken. Naar een nieuwe bestemming wordt nog gezocht. Om alle bezoekers te kunnen aan- en afvoeren zijn extra openbaar vervoerverbindingen nodig: er komt een gloednieuwe metrolijn die de haltes Zuidplein, Stadionpark en Kralingse Zoom met elkaar verbindt.
Er komen verder een uitbreiding van het Topsportcentrum – het werk daarvoor is al gestart - en een ijsbaan aan de andere kant van de Marathonweg. Het gehele project moet zorgen voor vijftienhonderd ‘nieuwe’ banen, waarvan een kwart op de zuidelijke Maasoever wordt gevonden.
De totale investering in het Stadionpark bedraagt tussen de twee en drie miljard euro. Dat bedrag moet worden opgebracht door onder meer particuliere investeerders, de gemeente Rotterdam en het Rijk. De inzet is ook om met het project heel Rotterdam-Zuid aan het sporten te krijgen.
echt? waar staat dat?quote:
ik had 'm liever op Varkenoord, maar dit is ook niet onaardig (zoals het er nu uit ziet)quote:
Dit staat erquote:
Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.quote:dat ik graag nog een keer zou willen spelen in Engeland of Duitsland. Dat vind ik mooie competities. En ik denk dat ik er als voetballer zou passen."
ik kan ook in Engeland gaan voetballenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit staat er
[..]
Zelfs voor het niveau bij een degradatie kandidaat komt hij tekort.
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
Als het maar niet zo'n lelijk gedrocht word!
quote:Als seizoenkaart houder sinds 1992 (bijna alle vakken wel gehad nu nog steeds vak Z), ben ik sinds dit seizoen als directeur van de SNS bank Rotterdam in het bezit van 4 kaarten KK. Ik ben blij dat ik feyenoord op deze manier wat meer kan steunen dan alleen via mijn 180 euro kostende seizoenkaart Z. Namens SNS bank ga ik of mijn collega's met drie klanten naar de wedstrijden toe. Ik stoor mij vreselijk aan de steeds terugkeerende hetze tegen het zogenaamde lege BOBO vak KK!
Hans Stelten (namens feyenoord bezig om de stoelen te verkopen) heeft slechts 3 maanden gehad om de stoelen te verkopen. Van de 1000 stoelen zijn er nu 300 verkocht. Gezien de slechte economische situatie (wie had dat kunnen voorspellen van de zomer????) en de slechte seizoenstart van onze trots is dat een hele prestatie.
Opbrengst voor feyenoord: 300 maal 2500 euro maakt 750.000 euro. Was KK nog gewoon een "normaal" vak geweest dan was de opbrengst bij een bezetting van 100% 1000 maal zeg 300 geweest maakt 300.000 euro. Meer opbrengst met een nog slechts voor een deel gevuld vak is dus al 500.000 euro.
Eeerlijkheidhalve moet ik erbij zetten dat wij daar wel 3 biertjes per persoon een een bitterbal voor niet bij krijgen. Mijn medevakgenoten zijn allemaal ondernemers die al jaren supporter zijn van Feyenoord en het fijn vinden om op een goede stoel te zitten en daar een forse prijs voor willen betalen.
Ik zou het dan ook op prijs stellen als jullie stoppen met het plaatsen van een halfvol vak KK. En zeker de benaming BOBO vak willen heroverwegen. Feyenoord is niet alleen voor de mensen op vak R, S en T maar ook van ONS!
Met rood witte groet,
Henk Lagerweij SNS bank
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supportersquote:Ik heb met verbazing het bericht gelezen over vak KK van de heer Lagerweij. De reactie van deze man geeft precies aan waarom er zo over gedacht wordt: Het is een vak voor niet-supporters geworden, maar voor genodigden die af en toe eens een wedstrijd van onze trots willen bekijken en daar vanuit een zakelijke belang geld voor neer kan tellen. Dat daar af en toe een supporter tussenzit heeft deze supporter aan zichzelf te wijten, hij kan voor veel minder geld op vak Z plaats nemen of willekeurig welk ander vak.
Persoonlijk erger ik me altijd dood aan die zgn. supporters die bij elke thuiswedstrijd menen de dienst te kunnen uit maken voor het Maasgebouw, wanneer ze met hun net verkregen sjaaltje en petje de bus uitstappen, de roltrap naar de kantine van die bobo's kunnen gaan en zich daar te goed aan gratis drank en bitterballen.
Afgelopen zaterdag vertelde zo'n 'supporter' bij het verlaten van de bus en tegen een Feyenoord-supporter aanliep dat de bewuste Feyenoordsupporter een kut-Feyenoorder was. Dat deze bobo direct een knal voor zijn kop kreeg was een reactie.
Ik denk dat het goed is dat de heer Lagerweij met zijn genodigden goed moet nadenken of zij het dit allemaal wel waard vinden. Persoonlijk zie ik liever een stadion gevuld met echte supporters op vak Z of welk ander vak en die onze club met hartstocht aanmoedigen. Dit levert de club uiteindelijk meer op aan merchandising dan de bobo die nu de tribune bezet en zich waarschijnlijk een kwartier voor tijd zich gaat volvreten aan bitterballen, omdat onze trots hem of haar toch geen ene moer interesseert.
Ron S.
Het is slechts een place-holder en wordt dus later vervangen met een volwaardig en nieuw ontwerp, en alsof je vanaf zo'n klein plaatje ook maar enigszins kan inschatten hoe het eruit komt te zien...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef Keltie het volgende:
Als het maar niet zo'n lelijk gedrocht word!
Foute grap.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zodra het daarop begint te lijken gooien we er een bom op, kunnen ze opnieuw beginnen
ik wist niet dat dat zoveel opleverde, 2500 voor zo'n kutstoelquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
quote:
Gewoon gaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef Putdeksels het volgende:
Begin nu opeens te twijfelen of ik vanavond toch niet wil gaan.
werk jij? had ik niet gedacht...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Allemaal polen net op de weg, vanuit me werk
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buitenquote:80.000 en super mooie locatie heerlijk !
Nu bouwen zoals allianz arena, maar dan ring boven op![]()
80.000 nog wel!quote:
Zijn er al tekeningen dan???quote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Staanplaats het volgende:
Toch als dat nieuwe stadion op deze maquette gaat lijken vind ik h et weinig spectaculair. Locatie is mooi maar als je dat ding vergelijkt met de Kuip, heeft de Kuip toch vele maler meer uitstraling dan dat nieuwe ding?
De massa is nog altijd de levensader van je club. Daar komen dan bedrijven op af als bijen op de honing. In dat kader is het wel gewoon triest dat dat vak nauwelijks vol zit. Er is gewoon te weinig interesse in dat nieuwe bobo-vak. Feijenoord zal op dat gebied een mega cultuurslag moeten maken, anders zit je in 2016 ook alleen maar met lege units/stoelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. We leven in 2008 de club verdiend geen cent aan de normale supporters
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!quote:Stroeve onderhandelingen Biseswar en Greene
De contractonderhandelingen die Feyenoord voert met Diego Biseswar en Serginho Greene verlopen vooralsnog stroef. Beide spelers lijken niet happig om een nieuwe verbintenis te tekenen.
Dat meldt Voetbal International. Het niet ondertekenen van de nieuwe contracten kan Feyenoord in een behoorlijk lastig parket brengen. De spelers zijn ondergebracht in de Talent Pools, met het doel om de investeerders mee te laten profiteren bij een verkoop. Mocht het tweetal niet verlengen, dan zal het voor een relatief klein bedrag of zelfs gratis uit De Kuip wandelen.
Datzelfde geldt voor Jonathan de Guzman, die vooralsnog ook geen handtekening onder een nieuw contract zet. De huidige verbintenis van de middenvelder loopt in de zomer van 2010 af. Zodoende is Feyenoord genoodzaakt komende zomer afscheid van hem te nemen.
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..quote:
Dat zijn voorbeelden. Dat zegt helemaal niks over de nieuwe Kuip.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Bedoel jusit die huidge tekeningen/plaatsjes/voorbeelden..
Pffffffffff.... Biseswar moet echt blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat nou stroeve onderhandelingen met Greene. Opdonderen met die debiel!
Zegt wel weer genoeg over het feit dat als Bosz blijft zitten, Feyenoord kapot gaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ziet Feyenoord toch in die jongen?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat weten Greene en zijn zaakwaarnemer maar al te goed natuurlijk. Beetje zwak punt van de talentenpoel?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Mjah.. Greene lijkt me nu niet echt het talent wat veel geld op gaat leveren.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Men wilt met Greene verlengen zodat ze ooit nog een ton ontvangen voor die investeerders. Triest, maar waar.
Tieft lekker op met die foto's.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
Dat moet je dan ook vooral posten met een VBasten avatarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herken je jezelf hierin? meldt je dan even vrijwilling binnen 5 dagen bij Feyenoord.
nurtjequote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
werk jij? had ik niet gedacht...
[..]
de binnenkant van dat stadion is wel mooi, maar van buiten![]()
er moet gewoon een stadion komen dat op geen enkel ander stadion lijkt
eigenlijk moet er helemaal geen stadion komen, maar dat is een andere discussie
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon op amateurveldje gaan spelen dan maar?
Goede zaak dit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nt-relschoppers.html
edit: een link is misschien beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |