quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Lenen of huren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord die moet lenen bij een provincie club, te triest voor woorden.
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Putdeksels het volgende:
Feyenoord zal het waarschijnlijk de komende jaren moeten gaan hebben van huren.
Maar dan natuurlijk wel van Europese 'grootmachten'.
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang.
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Goede trainerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat ze daar al niet mee bezig zijn. Feyenoord moet voor dat soort clubs toch wel de meest interessante optie zijn om aan te verhuren in Nederland.
Gegarandeerd veel speeltijd, altijd de druk om te winnen, groot stadion, goede trainingsfaciliteiten etc.
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moesten ze al jaren doen, maar we hebben geen enkele connecties met dat soort clubs ben ik bang. Als je ziet dat FC Twente gewoon even Rajkovic en Mihaylov huurt. Twee goede spelers voor +- 0. Zo'n Mihaylov zou je sowieso besparen Van Dijk te halen en Rajkovic zou bij ons basisspeler zijn.
Dat is geen idee... Dat is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat bij Twente alles klopt en bij ons maar wat aangekloot wordt?
Netwerk, netwerkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Denk je dat Petertje dat durft?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Netwerk, netwerk
Gewoon even een rondje maken langs Bayern, Borussia, Milan, Valencia, Barcelona, Liverpool, Chelsea etc.
Daar heb je toch geen netwerk voor nodig?
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een feit is ook dat Bosz eruit moet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk je dat Petertje dat durft?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ken jij Peter Bosz? Die man heeft alleen een netwerk met Heracles.
Grote clubs zien onze Petertje al aan komen.
Nog een vriendje.quote:16-12-2008 JAN HERMANS TOEGEVOEGD AAN MEDISCHE STAF
Jan Hermans wordt toegevoegd aan de medische staf van Feyenoord. De fysiotherapeut en manueel therapeut, die een eigen praktijk heeft in Bergschenhoek, gaat vanaf woensdag aan de slag als coördinator van de medische staf. ‘Ik heb heel veel zin om bij Feyenoord te beginnen’, zegt Hermans in een eerste reactie. ‘Ik ben een geboren Schiedammer en van jongs af aan Feyenoorder. Als je dan door die club gevraagd wordt om er te komen werken, is dat prachtig. Ik hoop samen met mijn collega’s wat moois te kunnen betekenen voor de club.’
Hermans is al bekend met de huidige leden van de medische staf. Zo liep Mikael Kuijpers vroeger stage bij hem en heeft Dennis Lion cursussen gevolgd bij Hermans. De afgelopen week maakte de fysiotherapeut al kennis met de overige leden van de medische staf.
Het nieuwste lid van de medische staf is als kerndocent verbonden aan de Professional Master Opleiding Manuele therapie te Rotterdam en als docent aan de Master Opleiding Sportfysiotherapie te Utrecht. Hermans maakte bovendien tot een jaar geleden deel uit van het begeleidingsteam van honkbalvereniging Neptunus en neemt dinsdagavond afscheid als fysio- en manueel therapeut bij BVV Barendrecht.
Dat kan het bestuur niet maken. Dan krijgen ze de volle lading over zich heen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Een feit is helaas ook dat ie waarschijnlijk al een nieuw contract heeft en dus de komende jaren onmogelijk weg te krijgen is.
Gezellige lui, als ze morgen ook zoveel sfeer brengen dan lijkt het misschien nog alsof het stadion vol isquote:
quote:
Mijn oude fysio, goede gozer, zal over een jaar of 3 ook er weer uitgeschopt worden om een of andere vage reden. Kuyt zat toen trouwens ook eens daar in de wachtkamerquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We are so fucked.
Zo'n zwaar programma nog, en dat met verdedigers van niets.
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja en dan een stadion bouwen voor 80.000 man waar er uiteindelijk 5000 zitten
Mij een faler noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:10 schreef Juk het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zo'n faler als jij of Joriennepien.
van Lech Poznan komen er wel 5000 hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Zat Poolse arbeiders hier die gaan hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Ben benieuwd of de 5000 morgen gehaald wordt.
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij een faler noemen![]()
Denk niet dat er hier veel mensen zitten die meer uit en thuiswedstrijden dan ik hebben bezocht de afgelopen 3 jaar.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Juk het volgende:
[..]
Is dat zo...? Ik dacht dat jij ook zo'n type was dat zijn kaarten online weggaf als er de week ervoor verloren was.
quote:Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas
Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59
Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.
Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
quote:Bij Feyenoord valt niets meer te juichen
Zaterdag, in de rust van Feyenoord - AZ, vraagt een medesupporter me bij een tussenstand van 0-0 of we de tweede helft eindelijk weer eens écht kunnen juichen in De Kuip. Het was een vraag die me aan het denken zette.
Tien jaar geleden, het seizoen van Feyenoords laatste gewonnen landstitel, besliste de ploeg wedstrijden vaak pas diep in de tweede helft in haar voordeel. Het waren trekjes van een ware kampioen. Het was op de tribunes vaak om gek van te worden. Steeds maar weer afwachten of ie nog ging vallen. En die spanning zorgde voor een geweldige ontlading bij weer een winnende goal.
Of neem nou een aantal historische Europa Cup-avonden. In een nog écht sfeervolle, uitverkochte Kuip beleefde Feyenoord razendspannende duels met topploegen uit heel de wereld. Wedstrijden op het scherpst van de snede, waarin je als supporter hartstochtelijk meeleeft en heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees.
Larsson die Feyenoord thuis langs Bremen schoot, de late goals van Cruz tegen Juventus en de beslissende 1-0 van Somalia tegen Rosenborg. Natuurlijk mag de gelijkmaker van Van Hooijdonk, in de allerlaatste seconden van de UEFA Cup-wedstrijd tegen PSV niet ontbreken in dit rijtje.
Stuk voor stuk doelpunten die zorgden voor totale gekte. Wildvreemde mannen die elkaar in de armen vallen, kluwen supporters die rijen naar beneden donderen en een herrie die tot ver buiten De Kuip te horen is.
Na al die mooie gedachten in de rust hoopte ik zaterdag eventjes zulke dingen weer eens mee te maken. De 0-0 ruststand was al boven verwachting en ondanks de diepe crisis bij Feyenoord ontstond er dan toch iets van hoop in mijn rood-witte hart.
Maar ditmaal geen late ontlading, zelfs de échte hoop op iets moois was nauwelijks aanwezig. AZ zorgde voor een nieuwe nederlaag en de enige herrie die buiten De Kuip te horen was, waren spreekkoren tegen het bestuur.
Tijden veranderen. Bij Feyenoord valt helemaal niets meer te juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |