quote:Bosz: Begrip voor boosheid fans
ROTTERDAM - De vele kritische uitingen woensdagavond in de roerige Kuip aan zijn adres waren technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord uiteraard niet ontgaan.
De oud-speler toonde na afloop van de nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) begrip voor het afkeurende gezang en de laatdunkende spandoeken op de tribunes.
,,Ik ben blij dat onze fans hun woede en frustratie op mij afreageren en niet op de trainer. Dat zou ook niet terecht zijn. Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Bosz wordt door de fanatieke aanhang van Feyenoord wanbeleid verweten. Hij zou de afgelopen jaren de verkeerde spelers hebben aangetrokken voor te veel geld. Mede daardoor moet de nieuwe trainer Gertjan Verbeek nu met een onevenwichtige selectie werken, zo luidt onder meer de kritiek.
Bosz kan ondanks alle tegenwind een nieuw contract bij Feyenoord tekenen. De onderhandelingen zijn echter nog steeds niet afgerond, naar verluidt ook omdat de oud-speler iets te forse prestatiebonussen zou hebben geëist. ,,Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig. We moeten gaan winnen, dat is nu even het belangrijkste. Daarmee keren de rust en het vertrouwen bij Feyenoord vanzelf terug. Mijn nieuwe contract is op dit moment niet aan de orde.
quote:"Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig.
quote:Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten.
Jezusquote:"Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Inderdaad zeg. En ik maar denken dat het niet slechter dan Bahia kan.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nogquote:Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
quote:Verbeek begrijpt kritiek Makaay
ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord had woensdagavond na de afsluitende nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) weinig trek in een grondige analyse van de wedstrijd. ,,Als er geen vragen zijn, ga ik snel een biertje drinken,’’ sprak hij hoopvol in de perskamer.
Zo gemakkelijk kwam Verbeek er echter niet af. De geplaagde coach werd onder meer geconfronteerd met de opmerkingen van zijn aanvalsleider Roy Makaay. De aanvoerder, als plaatsvervanger van de geblesseerde Giovanni van Bronckhorst, zei kort na afloop dat hij zich de laatste weken nogal eenzaam voelt in de Rotterdamse aanval.
,,Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat vindt,’’ sprak Verbeek begripvol. ,,Hij heeft ook gelijk. Roy is afhankelijk van het voetbal om hem heen. Dat hield in deze wedstrijd tegen Lech Poznan inderdaad weer niet over. Het begint al met de opbouw van achteruit die niet goed bij hem aankomt. Met een paar aanvallende wissels heb ik geprobeerd om Makaay na de rust wat beter te ondersteunen. Dat lukte aardig, maar helaas leverde een aantal kansen geen doelpunt op.’’
AD
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.quote:
Wie zou je naast Makaay zetten dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.
Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
Erasmus op dit moment.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wie zou je naast Makaay zetten dan?
Ik ben het weer met je eens.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.
Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
In principe wel, maar ik denk dat we er het spelersmateriaal niet voor hebben.quote:
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog.
zo, jij bent grappigquote:Op donderdag 18 december 2008 02:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |