abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64106432
Is het nog steeds onrustig nu?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64106482
Lucius, Timmer en Makaay dispensatie-spelers bij de A1 vanavond?
BFF met GGMM
pi_64106497

Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64106591
Zuur dit, zeker nu Feyenoord in deze situatie zit.
That's all folks!
pi_64106887
Juist omdat Feyenoord in deze situatie zit.

En die Polen moeten gewoon niet bijdehand lopen doen, en al helemaal niet op vak Z.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64107013
Wehe die Polen
pi_64107031
quote:
Bosz: Begrip voor boosheid fans
ROTTERDAM - De vele kritische uitingen woensdagavond in de roerige Kuip aan zijn adres waren technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord uiteraard niet ontgaan.

De oud-speler toonde na afloop van de nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) begrip voor het afkeurende gezang en de laatdunkende spandoeken op de tribunes.

,,Ik ben blij dat onze fans hun woede en frustratie op mij afreageren en niet op de trainer. Dat zou ook niet terecht zijn. Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’

Bosz wordt door de fanatieke aanhang van Feyenoord wanbeleid verweten. Hij zou de afgelopen jaren de verkeerde spelers hebben aangetrokken voor te veel geld. Mede daardoor moet de nieuwe trainer Gertjan Verbeek nu met een onevenwichtige selectie werken, zo luidt onder meer de kritiek.

Bosz kan ondanks alle tegenwind een nieuw contract bij Feyenoord tekenen. De onderhandelingen zijn echter nog steeds niet afgerond, naar verluidt ook omdat de oud-speler iets te forse prestatiebonussen zou hebben geëist. ,,Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig. We moeten gaan winnen, dat is nu even het belangrijkste. Daarmee keren de rust en het vertrouwen bij Feyenoord vanzelf terug. Mijn nieuwe contract is op dit moment niet aan de orde.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 18 december 2008 @ 00:18:19 #233
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64107071
quote:
"Of ik nog wel zin heb om bij Feyenoord te blijven? Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig.
?

"Paprika of naturel?"
- "Daar ben ik momenteel helemaal niet mee bezig."
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64107101
quote:
Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64107109
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64107184
quote:
"Waarom ze zo boos zijn op mij zou ik niet weten. Dat zou je aan deze supporters zelf moeten vragen.’’
Jezus
Hij kan wel een lesje zelfreflectie gebruiken zeg.
30 miljoen uitgeven aan transfers waar we er alleen mee op achteruit zijn gegaan en je dan afvragen wat je fout doet. Domme paardelul dat het is.
pi_64107256
We tonen zelfs geen veerkracht meer
pi_64107270
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben blij dat die Derijck weggaat. Die jongen kan helemaal niets.
Inderdaad zeg. En ik maar denken dat het niet slechter dan Bahia kan.
Bahia is Maldini als je Derijck naast hem zet.
Feyenoord!
pi_64107291
Kop op, nu komt PSV. Eitje.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:39:08 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64107527
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord weer lekker in het nieuws. 2 keer op 101.
En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog .
2000 light years from home
  donderdag 18 december 2008 @ 01:06:58 #241
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108001
Valt me tegen dat het gelijke spel van Ajax er niet op staat (én op 102, 601, 602 en 801...).
pi_64108044
quote:
Verbeek begrijpt kritiek Makaay

ROTTERDAM - Trainer Gertjan Verbeek van Feyenoord had woensdagavond na de afsluitende nederlaag tegen Lech Poznan (0-1) weinig trek in een grondige analyse van de wedstrijd. ,,Als er geen vragen zijn, ga ik snel een biertje drinken,’’ sprak hij hoopvol in de perskamer.

Zo gemakkelijk kwam Verbeek er echter niet af. De geplaagde coach werd onder meer geconfronteerd met de opmerkingen van zijn aanvalsleider Roy Makaay. De aanvoerder, als plaatsvervanger van de geblesseerde Giovanni van Bronckhorst, zei kort na afloop dat hij zich de laatste weken nogal eenzaam voelt in de Rotterdamse aanval.

,,Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dat vindt,’’ sprak Verbeek begripvol. ,,Hij heeft ook gelijk. Roy is afhankelijk van het voetbal om hem heen. Dat hield in deze wedstrijd tegen Lech Poznan inderdaad weer niet over. Het begint al met de opbouw van achteruit die niet goed bij hem aankomt. Met een paar aanvallende wissels heb ik geprobeerd om Makaay na de rust wat beter te ondersteunen. Dat lukte aardig, maar helaas leverde een aantal kansen geen doelpunt op.’’

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 18 december 2008 @ 01:37:29 #243
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64108406
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.

Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
  donderdag 18 december 2008 @ 01:41:58 #244
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108450
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Echt zonde inderdaad. Ik vind hem de laatste weken gewoon goed spelen. Goed balvast, houdt goed het overzicht, heeft ook vaak gescoord, maar we creeren zo belachelijk weinig.

Maarja, wat moet je veranderen... We spelen nu al twee jaar 4-5-1, een formatieswitch zie ik dus niet echt zitten. We hebben gewoon een CV nodig die kan verdedigen en opbouwen, en dus niet een Bahia die geen van beide kan.... dan zal het voetbal al veel beter gaan, ben ik van overtuigd.
Wie zou je naast Makaay zetten dan?
pi_64108532
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef Grulez het volgende:

[..]

Wie zou je naast Makaay zetten dan?
Erasmus op dit moment.

Maar het is toch duidelijk dat het zoals het nu staat niet werkt. Ik snap ook wel dat dat komt omdat je spelers met blessures mist, maar dan kan je toch het systeem wel (tijdelijk) aanpassen?

Bruins kan gewoon niet linksbuiten spelen. Fer niet achter de spits.
Óf verander je tactiek óf verander je spelers, dit werkt niet zo.
The only thing I fear is my MoM
  donderdag 18 december 2008 @ 01:57:59 #246
53267 TC03
pi_64108587
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik ben het weer met je eens.
  donderdag 18 december 2008 @ 02:09:33 #247
176521 Grulez
rasgroninger
pi_64108658
Is een oerdegelijk 4-4-2 geen idee?
  donderdag 18 december 2008 @ 02:11:15 #248
53267 TC03
pi_64108668
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef Grulez het volgende:
Is een oerdegelijk 4-4-2 geen idee?
In principe wel, maar ik denk dat we er het spelersmateriaal niet voor hebben.
pi_64108763
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan ontbreekt "Nieuw stadion voor Feyenoord" o.i.d. nog .
Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_64109179
een verandering van het systeem zou niet zo gek zijn denk ik (al heb ik al een tijdje geen wedstrijd gezien), als je altijd 2 of 3 man voorin houdt, staan daar ook minimaal 4 verdedigers bij die dan niet mee kunnen doen met een aanval
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het stadion komt pas over 8 jaar toch?
Overigens, dat zou pas wereldnieuws zijn: "Grootste stadion van Nederland thuisbasis van een club uit de Eerste Divisie"
zo, jij bent grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')