Te lui om het nieuwe topic te openen zekerquote:
Dan doe jij dat toch t volgende topic, ik wou homequote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef wdn het volgende:
Game in de spotlight mag wel POP zijn hoor. Home is nu niet echt iets voor een spotlight
Alleen POP voor 25e (besteldquote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef Kremers het volgende:
Prince of Persia en Tomb Raider: Underworld nu bij play.com voor ¤25,49Jammer alleen dat ze een ongunstige wisselkoers hanteren, 18GBP is ¤20,16
Je hebt hem besteld voor 25, ze mogen het niet meer veranderenquote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alleen POP voor 25e (besteld) Maar TRU kost weer 33GB of 50 euros
(vanmorgen was het idd 25 euro maar dit hebben ze weer aangepast). Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen voor POP, dan cancel ik mn order uiteraard.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi.
GoW boeit me geen moerEn dat meen ik nog ook. Maar veel plezier d'r mee
Een pop besteld voor de 25ste waar een Trui van 33 gig al 50 euro kost?quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
(vanmorgen was het idd 25 euro maar dit hebben ze weer aangepast). Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen voor POP, dan cancel ik mn order uiteraard.
Volgens mij werkt dat zo niet in de grote mensen wereld wes. Er staat vast wel ergens dat de prijzen onder voorbehoud zijn en dat ze zich het recht verlenen om ten alle tijden een prijs aan te passen en deze door te rekenen (met toestemming uiteraard).quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt hem besteld voor 25, ze mogen het niet meer veranderen
Maar zo werken de meeste bedrijven niet, en zeker niet grotere bedrijven als Play.com.quote:Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat zo niet in de grote mensen wereld wes. Er staat vast wel ergens dat de prijzen onder voorbehoud zijn en dat ze zich het recht verlenen om ten alle tijden een prijs aan te passen en deze door te rekenen (met toestemming uiteraard).
En stop eens met spammen op msn please wes please
Wat zal ik lekker smakenquote:
Ik vond de trailer maar matig, maar ik moet zeggen dat het me aan m'n reet zal roesten wat ze laten zien en of de game nu GoW2.5 of 3 is. Ik weet hoe 1 en 2 waren en dat verwacht ik ook van 3. Een geweldige game dus!quote:
Waarom huillie doen?quote:Op maandag 15 december 2008 08:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/43635.html
?
TROPHIES?quote:
Zo te zien is TR:U uitverkocht. Hij staat nu te koop via play trade, dat is de tweedehands dienst van play.quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mafiaquote:Op maandag 15 december 2008 17:50 schreef Kingside het volgende:
GOD OF WAR, UNCHARTED, MAFFIA, BRUTAL LEGEND
quote:
Eens!quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de trailer maar matig, maar ik moet zeggen dat het me aan m'n reet zal roesten wat ze laten zien en of de game nu GoW2.5 of 3 is. Ik weet hoe 1 en 2 waren en dat verwacht ik ook van 3. Een geweldige game dus!![]()
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pure kost overigens nog maar 14 euro bij Play. Ik zit er over te denken om 'm te kopen...
ik zit nu op 9,5 uur en ben 3/4 van het spelquote:
Hoe vet!!!quote:
Geil je op gespierde mannen ofzo? What's you point?quote:
Je kent Pure niet? Echt een geniale sleeperhit dit, een beetje SSX maar dan op quads. Krijgt ook aardige reviews http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/pure?q=purequote:
Pure is idd wel tof!quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kent Pure niet? Echt een geniale sleeperhit dit, een beetje SSX maar dan op quads. Krijgt ook aardige reviews http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/pure?q=pure
Omdat ps3 gamers op de lange termijn zijn, 360 gamers zijn altijd OMG HYPE HYPE en dan 2x spelen en weggooien dat spel.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pure is idd wel tof!
Hoezo gaat het PS topic zo snel tegenwoordig en is het 360 topic niet vooruit te branden
quote:
quote:So my take on all of this, FWIW:
a- The footage aired on Spike looked meh. It was dark and grainy and I was watching on a SD television. But the SAME footage shown in screen grabs from this thread- which I guess was taken off an HDTV playing the footage in HD- was 100% ONE of the two GOD OF WAR 3 things I saw when I was in Santa Monica a few weeks ago. It is NOT the thing I was raving about- as I made clear in a video post a week ago- but I still think it looks darn good. To me, the stuff Spike showed when viewed in proper resolution looks like a AAA God Of War to me. It doesn’t rock my world but it doesn’t look: meh. It looks like I’d expect a next-gen GOW to look. Granted, the team still has a long way to go and I imagine the final game- in all areas- will look much better. But I still thought it looked good. Fair to disagree but at least you know where I am coming from/where my barometer is set for my expectations of AAA next gen graphics.
b- What I was raving about has not been shown outside of internal Sony meetings. I imagine it will be shown soon, but I have no idea. I also assume that the Spike stuff was turned in earlier than the stuff I saw (that I raved about) as the stuff I saw was for a meeting and didn’t need to be edited, reviewed by Spike,Sony marketing,etc. The stuff I saw that I raved about was probably finished 1-2 days before I got to the studios. The Spike stuff I saw had aleady been turned into Spike so it was 100% older. Not that I thought it was bad- again- just I can see how the new stuff I saw looked further along, for sure. And to give you an idea, the stuff I saw that I raved about looked about 25-30% better than what you see in this thread (the Spike footage played on HD). If that’s not exciting and cool enough for you, fair enough. It happened to blow me away and remains the best looking console game I’ve ever seen…beyond Gears 2 which so far is the best looking console game ever released.
c- Fuck you idiots with the painting thing. It’s not semantics, it’s not a trick phrase. If you know God of War then it doesn’t take much of a leap to assume I meant the footage looked like a painting of the concept art or a realistic, but bold and dramatic Renaissance era style painting. I am well aware a painting can be Andy Warhol style or can be Wind Waker style or can be- as one eloquent Gaffer wrote- simply them wiping their ass on paper and calling that a painting. But come on…is this really something you want to bust my balls on? We can argue and debate- when the footage comes out- if you agree with me that the footage DOES INDEED feel like a GOD OF WAR painting/GOD OF WAR concept art piece come to life…that seems a fair debate. But do you people really want to keep wasting your time and energy acting as if I was trying to sneak something by you because the term ‘painting’ can encompass all art styles? I think it was pretty clear what I meant. If I had seen something in GOD OF WAR 3 that indicated the art style had changed to a PAINTED Manga style or a WINDWAKER painted style or even something that tried to emulate the painted stylings of one particular neo gaffer’s fecal paste splattered onto a sheet of Charmin, then I would have hinted at something like that…but I didn’t so isn’t it kind of obvious what kind of painting I meant?
d- Some of the venom aimed at me is amazing. I'm not out to get anyone, I'm not out to screw anyone over. I was expressing my feelings on a game I had seen. It was not PR it was not spin it was not marketing. It was being jazzed about some ultra cool graphics and tech and I was sharing that info and excitement. I stand to gain NOTHING if GOD OF WAR 3 is a success. Hell, I stand to lose more if it is a big hit given that if the game fails- which it will not come close to failure, by the way- but if it DID fail, I look even better because then folks will go, "well, see what happens when Jaffe leaves...the game falls apart" and my stock goes up. Not that I want that to happen and not that that will happen given the talent on that team and what I have seen so far, but all I am saying is: to those who think this was/is some sort of attempt at starting a hype train, use your heads.
Take care- eager for the footage I saw to come out and then have that discussion/debate.
Later ya’ll…
David
Is ook niet amerikaans, helft daar is ook vanuit europa/zuid-amerika.quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Beach het volgende:
Volgens mij zijn al die amerikaanse dingen niet echt populair hier.
eens,quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef Beach het volgende:
Volgens mij zijn al die amerikaanse dingen niet echt populair hier.
QFTquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eens,
NHL 2009
Smackdown vs Raw 2009
en nu ook al die UFC game
matige kutspellen zijn het allemaal
quote:LittleBigPlanet, Valkyria Chronicles Sales Disappoint
Couple of sad stories for you today, PS3 owners. One involving a cute little title that should never have been thrust into the limelight as a system seller. The other, a gorgeous tactical RPG.
Let's start with LittleBigPlanet, then. Media Molecule's quirky, original platformer was always going to be a struggle to sell to the holiday masses, what with it being an original IP that involved neither rock music nor guns. But even Sony's most pessimistic sales teams wouldn't have been prepared for this.
The game sold an OK-ish 205,000 units in October, but wasn't out for that long. It'd do a lot better in November, when it was on sale for all four weeks, right? No. It sold a disappointing 141,000 units for the month, which saw it slip out of NPD top 20 charts altogether.
Lord only knows how few copies it would have sold had it not been marketed to hell and high water. Then again, maybe that was the game's problem. The game itself is fine, as its "failure" is a relative one. Selling 346,000 of a niche, debut IP with novel concepts would otherwise have been a huge success!
But selling 346,000 copies of your most high-profile holiday release? That is not a success.
The second game we're looking at today is an even sadder tale. Valkyria Chronciles is one of the best-looking games of this hardware generation, and although tactical RPGs of the Japanese variety aren't big sellers, it still would have been nice to see it move more than 33,000 copies in North America for the month of November.
33,000 means the game wasn't even in the top 100-selling titles for the month. Meaning it probably got beaten by some Imagine: and Nancy Drew games. So sad.
Quality PS3-exclusive titles are few and far between these days, so why were two of the best for the holiday season such poor performers?
http://kotaku.com/5110889(...)les-sales-disappoint
quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Omdat ps3 gamers op de lange termijn zijn, 360 gamers zijn altijd OMG HYPE HYPE en dan 2x spelen en weggooien dat spel.
Awesome.
Zo zie je maar weer hoe fucked up de gameswereld tegenwoordig is. Een game als Need for Speed Undercover (die schijnbaar in een middagje door 2 stagiaires in mekaar is gezet) verkoopt gewoon goed terwijl echt goeie games geen successen boekt. Op deze manier durven game-ontwikkelaars ook niet voor iets nieuws te gaan aangezien het toch niet verkoopt.quote:
Denk je dat de Europese verkoopcijfers beter zijn dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:55 schreef wdn het volgende:
De verkoop van Valkyria Chronicles toont gewoon aan dat Amerikanen geen smaak hebben
Indien dat niet het geval is heeft de gemiddelde gamer hier geen smaakquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Denk je dat de Europese verkoopcijfers beter zijn dan?
quote:Hoi,
Stel ik koop een 2e hands ps3, hoe zit dat met netwerk?
Bij ps2 had je 1 code per console, zodat je 1 account kon registreren met de Pleestation, dit was volgens mij gebasseerd op t serie nummer van de console.
Nu is er bij een 2e hands console een erg grote kans dat hij dus al geregistreerd is, dus mijn vraag is of het gewoon, net zoals bij xbox live, mogelijk is een nieuwe "online" account te registreren?
Vendris
Thanks, dus niet meer dat gezeik zoals de PS2 had, waar als je eenmaal een account had gekoppeld aan de console, je er geen meer kon makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef Vince22 het volgende:
Aansluiten, gebruiker erop knallen en een nieuw PSN account aanmaken. Klaar
PSN account kun je ook alvast hier aanmaken!
@Cyberia,... ik heb PoP binnenquote:
Foei, en dan vergeet je de briljante serie Jak en Daxter te noemen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Van Crash Bandicoot
Tot Drake's Uncharted
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De screens van GOW3 en DU2 zijn geweeeeeeeeeeeeeeldig zeg. OMG * wdn wants.
Het potentieel van de PS3 lijkt tot zijn recht lijkt te komen. Of zou er nog meer mee kunnen?
Nu FF13 er nog bij.![]()
2009 en 2010 wordt een mooi jaar voor de PS3 gamer
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef motherflocker het volgende:
http://www.play.com/Games(...)ioShock/Product.html
als je nieuwe ps3 wilt halen.. voor 70 euro meer heb je 2 games erbij.
quote:Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
Leer mij nederlandsch, ik schreef toch 'te noemen' dus dat heb ik dan maar even gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:42 schreef wdn het volgende:
ZoneKill: van/tot wil zeggen dat er nog wat middenin bevind
Crash Bandicoot was hun eerste game (of eerste hit)
Na Square Enix waarschijnlijk (voor mijn gameplezier) de beste games leverancier. En Ubisoft.
Nhl 2009quote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eens,
NHL 2009
Smackdown vs Raw 2009
en nu ook al die UFC game
matige kutspellen zijn het allemaal
Ik hou het niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
@Cyberia,... ik heb PoP binnen![]()
Prachtige box!!
Ook hier:quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
quote:Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
Ah okay, meestal is het gewoon het feit dat je in ponden wil afrekenenquote:
ik hoor graag van je hoe en of hij bevaltquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:35 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag het PS3 toetsenbordje van Play.com binnen gekregen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Mindstate het volgende:
Die Mediamarkt aanbieidng, is dat nu 333 voor een bundel (bijv. LBP-bundel) + nog een gratis game?
Kut he, is mij ook eens gebeurd, gelukkig had ik dat al verwacht en dus al op t begin 8 setjes gekocht waarvan er nu pas 5 setjes open zijn op 4 controllersquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Beach het volgende:
Bah ik ben één van mn realtriggers verloren![]()
Heel de vloer al afgezocht; niks.
De toetsen zijn vrij klein, maar typen wel goed. Het is in ieder geval veel beter dan met je controller te moeten typenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:56 schreef Tumble het volgende:
ik hoor graag van je hoe en of hij bevalt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vanmiddag ff Home gespeelt. Ik heb even een prachtige dame aangemaakt en ben op pad gegaan
Na nog geen 2 minuten stonden er al 5 gasten om me heen te dansen etc.Na 10 minuten spelen had ik 3 friend requests, 6 PM berichten en een stapeltje ingame berichtjes die niet zo netjes waren
Voorheen stond er niemand in mijn Blocked users list, na 10 minuten Home met een dame staan er al 2 in
Er is een oplossingquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef Mindstate het volgende:
Dat is fucking triest ja, loop je rond, zie je 5 gasten rond een vrouwtje lopen de hele tijd
Dat vatsige-neger-vis-wijf?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom houd er niemand van mijn HOME dame
Zie je er dan in het echt ook zo uit?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vanmiddag ff Home gespeelt. Ik heb even een prachtige dame aangemaakt en ben op pad gegaan
Na nog geen 2 minuten stonden er al 5 gasten om me heen te dansen etc.Na 10 minuten spelen had ik 3 friend requests, 6 PM berichten en een stapeltje ingame berichtjes die niet zo netjes waren
Voorheen stond er niemand in mijn Blocked users list, na 10 minuten Home met een dame staan er al 2 in
Om de 5 seconden op de kaart kijken, dan leer je t vanzelf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hmm ik ben Burnout Paradise aan het spelen, maar ik kan bijna niks winnen omdat ik de weg niet kan vinden of verkeerd rij... Iemand tips?
MY GAAAAAAAAAWDquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef Cyberia18 het volgende:
MYGAAWD
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef Agiath het volgende:
Eindelijk zone zeus trophy gehaald met wipeout HD
Day ONE!quote:
quote:
WTF is datquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
1UP heeft een weekspecial over het spel.
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3171810
Video:
http://gamevideos.1up.com/video/id/23023
Yeah zat ik ook al aan te denken om te doen. Heb alleen nu geen geld meer overquote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef robbolo het volgende:
Wie wil er wipeoput HD met me sharen? Ben bereid om de helft te betalen, dan hebben we er beide iets aan
Als je wilt stoppen met downloaden wel jaquote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Yeah zat ik ook al aan te denken om te doen. Heb alleen nu geen geld meer over![]()
Trouwens, kan ik mijn Playstation gewoon uitzetten als hij een demo aan het downloaden is?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je wilt stoppen met downloaden wel ja
Games op kleine toestellenquote:Op woensdag 17 december 2008 04:11 schreef Schimpie het volgende:
Nou die "next metal gear" is dus inderdaad MG:Touch voor de Ipod touch.
Er is een Famitsu scan dus geen reden meer om er aan te twijfelen.
Iphone games by defaultquote:
Het werkt idd voor geen meter. Ik luister toch alleen muziek op me touch, hooguit een filmpje maar ik had van iemand super monkeyball gehad. Wel geinig maar werkt niet ideaal.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iphone games by default
Gisteren even op dat ding van mn huisgenoot gespeeld, wat een fail. De games hebben allemaal een mega-gimmick gehalte.
Wiiiiiiquote:Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iphone games by default
Gisteren even op dat ding van mn huisgenoot gespeeld, wat een fail. De games hebben allemaal een mega-gimmick gehalte.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40129973quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef delano.888 het volgende:
AAAAAAARG, zijn jullie ook zo vaak je controller kwijt waarna hij na een uur zoeken ongeveer 30 cm van je af blijkt te liggen
Heel herkenbaar, zo heb ik wel eens mn controller in de koelkast gehad toen ik drinken pakte, en daarna dus heeeeel lang zoeken, toen gaf ik het op. Later zette ik mijn drinken terug (drink altijd uit de fles) en zag ik daar tot mijn verbazing mijn controllerquote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik leg mijn controller vaak om de meest idiote plekken neer waar je ze bijna niet meer weer vind. Op 1 of andere manier neem ik 'm bijvoorbeeld mee als de deurbel gaat en laat ik 'm daar ergens liggen. Of ik ben tijdens het gamen met het eten bezig en laat ik 'm onbewust in de keuken liggen (wie zoekt nou een controller in de keuken).
Ik heb 'm totdusver nog niet meegenomen naar de wc maar dit gaat zeker nog gebeuren.
Dudequote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, zo heb ik wel eens mn controller in de koelkast gehad toen ik drinken pakte, en daarna dus heeeeel lang zoeken, toen gaf ik het op. Later zette ik mijn drinken terug (drink altijd uit de fles) en zag ik daar tot mijn verbazing mijn controller
Dat deed ik vroeger wel eens met mijn Xbox controller toen ik nog geen draadloze headset had.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb 'm totdusver nog niet meegenomen naar de wc maar dit gaat zeker nog gebeuren.
quote:The Telegraph is reporting that Sony's PS3 virtual world, Home, has already been hacked.
"Developers" have apparently found a "security loophole" that allows them to upload any file to, or even delete files from, the Home server. This makes it theoretically possible for hackers to spread viruses through the social software, or try to force it offline.
Other hacks are said to allow users to download files from the Home servers (such as another player's avatar), change the text and music, or use the in-game screens to watch their own video files. Apparently this is possible using the Apache web server and DNS redirection, which might mean something to some of you.
Home went into open beta, granting access to all PS3 users, last week. You can read our impressions and more at the Home personal space, sorry, gamepage.
WOW ik ben niet de enige ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik leg mijn controller vaak om de meest idiote plekken neer waar je ze bijna niet meer weer vind. Op 1 of andere manier neem ik 'm bijvoorbeeld mee als de deurbel gaat en laat ik 'm daar ergens liggen. Of ik ben tijdens het gamen met het eten bezig en laat ik 'm onbewust in de keuken liggen (wie zoekt nou een controller in de keuken).
Een maat van me was bijna een jaar lang z'n afstandsbediening van de tv kwijt. Na z'n kamer (eindelijk) op te hebben geruimd vond hij 'm terug in een schoenendoos ergens ver opgeborgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef wdn het volgende:
[..]
WOW ik ben niet de enige ?![]()
Afstandsbediening van de TV gebeurd me dat ook bij
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Hier heb ik een mooie oplossing voor. Niet meteen gaan zoeken maar eerst die fles terugzetten in de koelkastquote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, zo heb ik wel eens mn controller in de koelkast gehad toen ik drinken pakte, en daarna dus heeeeel lang zoeken, toen gaf ik het op. Later zette ik mijn drinken terug (drink altijd uit de fles) en zag ik daar tot mijn verbazing mijn controller
* delano.888 schept even opquote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Poit het volgende:
Hehe.. Ik heb een witte DS3 controller besteld tijdje geleden... Da's m'n "main" controller en die valt ook redelijk op.. Waar m'n andere twee zijn is altijd weer een raadsel..
Nope, ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige netheidsneuroot hier. Ik raak dat soort dingen bijna nooit kwijt eigenlijk
Dude, je heb verzorgings spullenquote:
Vind het einde wel erg vetquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
POP uitgespeeld![]()
Ik vlak voor ik naar de laatste tempel nog even kijken bij mijn savegame.
Voor de 12uur game Trophy, jeweet, ik had nog dik 35 minuten
![]()
Ik zal het even illustreren
Mijn gezicht ging zo
Uitgespeeld![]()
Geen trophy ?![]()
Savegame opzoeken![]()
Tijd
12h.16m.54![]()
Waarom moeten ze altijd dat laatste stuk zo fokking lang en irritant maken
Waarom kan ik niet gewoon naar binnen , en even laten zien wie hier de baas is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
POP uitgespeeld![]()
Uitgespeeld![]()
Geen trophy ?![]()
Savegame opzoeken![]()
Tijd
12h.16m.54![]()
Andere USB poort proberen? Of een andere USB kabel?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef Vendris het volgende:
Little Big Planet gister besteld op CD-WOW.com, vandaag verzonden, dus met beetje mazzel vrijdag hier vanuit de uk, was 33 euro!!!!!
Zo van een vriend ff GT5 Prologue lenen, heb ik tenminste even wat te doen tot LBP binnen is
Edit: Heb system restore gedaan etc, omdat er nog data opstond van vorige eigenaar, echter als ik me console nu aanzet zegt ie
Connect the controller using a usb cable, and then press the PS button, hij is via usb aangesloten nu, en als ik op PS knop druk knipperen er slechts 4 lampjes voor 3 seconden en dan gaan ze uit en gebeurd er niets?![]()
De controller functioneerd wel prima want voor ik hem resette naar fabrieks standaard deed ie t perfect.
Weet iemand wat ik moet doen om het probleem op te lossen?
Ik wacht al 2 weken op uncharted... na twee dagen veranderde de status naar "verzonden", 5 dagen later krijgt ik een mailtje dat het item dispatched is. Volgende keer weer vgp.ca, een stuk sneller en het scheelt 2 euro ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:21 schreef Vendris het volgende:
Little Big Planet gister besteld op CD-WOW.com, vandaag verzonden, dus met beetje mazzel vrijdag hier vanuit de uk, was 33 euro!!!!!
Probleem reeds opgelost, zie editquote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Andere USB poort proberen? Of een andere USB kabel?
Zal eens kijken op vgp.ca, thanksquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 weken op uncharted... na twee dagen veranderde de status naar "verzonden", 5 dagen later krijgt ik een mailtje dat het item dispatched is. Volgende keer weer vgp.ca, een stuk sneller en het scheelt 2 euro ofzo.
Noes, woon samen met vriendin weetje, en die heeft die shit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dude, je heb verzorgings spullen![]()
Metromannen
ik zoiets, maar dan wacht ik nog maar 1,5 week ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 weken op uncharted... na twee dagen veranderde de status naar "verzonden", 5 dagen later krijgt ik een mailtje dat het item dispatched is. Volgende keer weer vgp.ca, een stuk sneller en het scheelt 2 euro ofzo.
Ik hoop niet dat alle reviews zo negatief zijnquote:The reviewers didn't care for a number of elements in the game, such as the in-game menus, battle controls, chatting (apparently it was difficult to chat while moving around) and overly simplistic battle system. However, they did praise the game's customizable combos, epic battles and gorgeous looking world. Finally, the game length is said to clock in at about 30 hours.
Famitsu die een JRPG maar 29/40 geeft?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef Griebus het volgende:
Lol, Famitsu heeft WKC gereviewed: krijgt een magere 29/40. (7 / 8 / 7 / 7)
[..]
Ik hoop niet dat alle reviews zo negatief zijn
Je moet eerst dat haakje over je oor doen, en dan t binnenste stukje met flink wat aandoen en heen en weer draaien er in wurmen, als je t eenmaal door hebt zit t goedquote:Op woensdag 17 december 2008 20:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
sjit. Heb ik eindelijk mn Playstation Bluetooth headset binnen, heb ik em met mn gsm gesynced, kan ik geen gesprekken voeren
Het ding is trouwens geredelijk oncomfortabel. Maar ik heb dan ook flinke oren dus misschien is dat het probleem
Dat snap ik. Dat van HQ mode wist ik trouwens nog niet, dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet eerst dat haakje over je oor doen, en dan t binnenste stukje met flink wat aandoen en heen en weer draaien er in wurmen, als je t eenmaal door hebt zit t goed![]()
PS als je m aan je PS3 synct moet je dat wel via de kabel doen in de headset zelf, niet in de dock, als je dat niet doet heb je geen HQ mode.
Staat daar ook niet, staat bij Playstation network tabquote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Vendris het volgende:
Ik kan home nergens vinden in de playstation store, en demos met moeiteFAIL.
Ook niet, heb alleen Accountbeheer en PlayStation Store.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:20 schreef robbolo het volgende:
[..]
Staat daar ook niet, staat bij Playstation network tab
Dan moet ie verschijnen als je ff je ps3 opnieuw opstart. Je heb wel internet op je ps3?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:22 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ook niet, heb alleen Accountbeheer en PlayStation Store.
Systeem update = latest version![]()
En bij de netwerk tab (1 tab naar link) staat alleen iets met Life with PlayStation
Ja, heb net de burnout paradise demo gedownload, bij wijze van netwerk test, want ik heb me ps3 een uur of 3 geleden naar standaard settings laten resetten. zal zo als me game installed is eens kijken of ie komt na reset.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan moet ie verschijnen als je ff je ps3 opnieuw opstart. Je heb wel internet op je ps3?
No shit, dat is me inmiddels duidelijk, heb net 4 uur een ps3, sorry dat ik niet zo alwetend ben als julliequote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij staat ook helemaal niet de store knurft...
Ik ben je toch aan t helpenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Vendris het volgende:
[..]
No shit, dat is me inmiddels duidelijk, heb net 4 uur een ps3, sorry dat ik niet zo alwetend ben als jullie![]()
Gezien ie niet bij een van de tabs stond, en ik em 2x aan uit gehad heb sinds die fabrieks standaard reset, nam ik aan dat ie daar stond..
Maar goed ik zoek t wel uit.
Brutale Legende wordt het!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zijn jullie niet gehyped voor Brutal Legend?Houden jullie niet van goede games?
We zijn niet hyped omdat we van goede games houdenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zijn jullie niet gehyped voor Brutal Legend?Houden jullie niet van goede games?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
We zijn niet hyped omdat we van goede games houden
nobinobiboyquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WTF is dat
Dat 3d is maar kut, ik wil die 2d game met noby noby noby boooy liedje
Brütal Legend wordt de GOTY 2009, iig in zijn soortquote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
We zijn niet hyped omdat we van goede games houden
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef marcek het volgende:
[..]
nobinobiboy
speakers op 11 en zing maar mee nobinobinobinobi boynobinobinobinobi boy
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef marcek het volgende:
[..]
nobinobiboy
speakers op 11 en zing maar mee nobinobinobinobi boynobinobinobinobi boy
http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/ps3quote:Op woensdag 17 december 2008 23:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeft iemand toevallig een manual voor de Sony Playstation Bluetooth Headset? Ik heb een bulk versie ontvangen dus ik kreeg er geen bij en ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Must Buy!!quote:
eeeey, kijk nou eensquote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/ps3
onder:
Compatible Peripherals
Bluetooth® Headset
Wireless Bluetooth® Headset (model CECHYA-0075) English
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
eeeey, kijk nou eens![]()
Dank je
Edit: HELD, JE BENT EEN HELD![]()
Ik kan em nu eindelijk voor bellen gebruiken
Als ik dezelfde vraag had gesteld had je mij verweten dat ik beter op de site had moeten kijken hè.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Graag gedaan, blij dat het werkt...
Cybje....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik dezelfde vraag had gesteld had je mij verweten dat ik beter op de site had moeten kijken hè.
is ook de enige game in zijn soort.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Brütal Legend wordt de GOTY 2009, iig in zijn soort
Ik wacht er ook al weer ruim 3 weken opquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
POP van Play.com gisteren verstuurdHopelijk volgende week ergens binnen
Die ga je bijna niet verkocht krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef Tumble het volgende:
mochten er nog liefhebbers zijn voor Casino royale op blu ray heb hem 1 keer met engelse subs 10,50 incl verzenden
de nederlandse sub versie was anders zo wegquote:Op donderdag 18 december 2008 13:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Die ga je bijna niet verkocht krijgen
De eerste 50000 aanmelders op het PSN netwerk hebben die namelijk ook thuis liggen omdat ze die gratis erbij kregen
Weer 3 euro zekerquote:Op donderdag 18 december 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
That's it! Ik wil LBP!![]()
[ afbeelding ]
Black 3quote:Criterion recruiting devs to work on Black Sequel
Criterion Games (Burnout Paradise, Black) posted and later removed a new job listing on its official website earlier today, advertising openings for an upcoming project entitled Black: Second Mission.
Interestingly, the company said earlier this year that it had no plans to work on a sequel to the PS2/Xbox shooter, telling D-pad magazine, "Sorry to disappoint you, but as we've mentioned many times on our podcast we're not looking at making another Black game any time soon.”
According to the listing, Black: Second Mission is set to release sometime in 2009 for PC, Xbox 360, and PlayStation 3. Stay tuned for more details
Ja thanks voor dat, heb em gister 3x restarted, niks.quote:
Een nieuwe Black?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:00 schreef Slappy het volgende:
[..]
Black 3hopelijk met multiplayer
Daarom, awesomequote:Op donderdag 18 december 2008 08:24 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
is ook de enige game in zijn soort.
Mooi, duidelijk thuis even bioshock kopen, dit is echt een koopje.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Weer wat grootse aanbiedingen bij Play:
http://www.play.com/Games(...)romo.html?dpr=245082
Met o.a.
LBP voor 35 euro.
Bioshock voor 25,50.
GTA IV voor 25,50.
Saint's Row 2 voor 25,50.
Kan alleen niet achterhalen of de aanbiedingen alleen vandaag geldig zijn of de gehele maand.... Iemand enig idee?
quote:Free Radical Design closes doors
Beide onderweg van online storequote:Op donderdag 18 december 2008 15:46 schreef wdn het volgende:
Vendris: Little Big Planet![]()
En Metal Gear Solid is ook PS3 exclusief toch(??)(kan hier niet zoeken op games)
Heb SR2 op x360 uitgespeeld, beviel me beter dan gta4.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:34 schreef motherflocker het volgende:
Is dat saints row 2 iets? Lijkt me meer een soort van GTA maar dan meer opties mindere graphics?
Resistance: Rise of Manquote:Op donderdag 18 december 2008 16:32 schreef Vendris het volgende:
[..]
Beide onderweg van online storeVerder nog iets?
En bestelt. Demo was gaaf en voor 25 euro kan ik dit niet laten liggenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mooi, duidelijk thuis even bioshock kopen, dit is echt een koopje.
daar kan ik wel ff mee vooruit, thanksquote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Resistance: Rise of Man
Ninja Gaiden Sigma (?)
Uncharted: Drake's Fortune
Untold Legends: Dark Kingdom
Shin Megami Tensei
Folklore(??)
Heavenly Sword![]()
Jak and Daxter
Heavy Rain
check gamefaqs.com little big planet, staat een tab met saves, of er iets bijstaat weet ik niet, maar dat heb je zelf in 2 min gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef Yuin het volgende:
Heeft niemand een savegame van little big planet van 100 procent? Ik wil voornamelijk zelf levels maken, maar als je alle spullenwilt hebben moet je eerst de levels doen grmbl. Dus kan iemand mij aan een savegame helpen?
Die werken dus niet, of ik doe iets fout...?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:43 schreef Vendris het volgende:
[..]
check gamefaqs.com little big planet, staat een tab met saves, of er iets bijstaat weet ik niet, maar dat heb je zelf in 2 min gezien
Heb je waarschijnlijk de US versie, ik heb little big planet nog niet binnen maar me savegame voor gt5 prologue werkte perfectquote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Yuin het volgende:
[..]
Die werken dus niet, of ik doe iets fout...?
Ik pleur de bestanden op een usb stick en ga naar hulpmiddelen voor opgeslagen data, dan zoek ik me usb stick en staat er geen data op.
quote:FEEL THE WIND IN YOUR HAIR AS YOU POWER YOUR WAY ALONG THE HIGHWAYS IN OUTRUNTM ONLINE ARCADE
SEGA’s classic arcade racer returns, but this time it’s in stunning HiDef and available via PlayStation® Network and Xbox LIVE® Arcade for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®. Developed by acclaimed Sheffield studio Sumo Digital, OutRun Online Arcade, will be available early 2009.
Test your time, speed and handling ability as you race through vibrant, colourful stages and rediscover the 15 glorious OutRun courses. From the steep streets of San Francisco to the beautiful beaches of California, it’s mile after mile of unrelenting acceleration, thrills and action. Feel the kick as you put your foot to the floor in one of the 10 high-performance, fully licensed Ferrari cars as you race your way across the U.S. to a killer soundtrack.
For the first time on PlayStation® Network and Xbox LIVE®, OutRun Online Arcade delivers online multiplayer racing for up to 6 players, with fast paced OutRun, Heart Attack and Time Attack modes, the draw to the open road has never been so appealing. OutRun Online Arcade on Xbox LIVE® will feature achievements and voice; and on PlayStation® Network will include trophies, voice over IP and leaderboards.
Which route will you choose on your drive for the highest possible score?
OutRun Online Arcade will be released on Xbox LIVE® Arcade and PlayStation® Network early 2009. For assets please visit www.sega-press.com.
Ik heb de EU versie gedownload, aangezien het een nederlandstalige versie van het spel heb die ik heb. Dus was er vanuit gegaan dat US sowieso niet ging werken. Ja me usb stick wordt herkend, maar blijkt dus leeg. Hoe heb jij het op je usb gezet? alleen de bestanden? Of ook de mappen?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk de US versie, ik heb little big planet nog niet binnen maar me savegame voor gt5 prologue werkte perfect
EDIT: ik heb net een :US save getest, hulpmiddel voor opgeslagen data >> cruzer micro U3 >> stond ie gewoon bij. word je usb stick wel herkend?
EDIT2: Je moet de mapstructuur in tact houden als je unzipped, naar de main folder van je usb stick.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Lexie het volgende:
Waarrrrr is de demo van Resident EVil 5. Hij zou toch vandaag in Japan verschijnen.
Ik heb 250 erin zitten. Alleen ik ben nog lang niet toe aan de limiet van de oude die erin zat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
daar kan ik wel ff mee vooruit, thanks
Edit: woot, 500 gb disk in ps3, had er nog 1 over van laptop, werkt perfectos![]()
![]()
Loller kan jij mij misschien het Japans adres geven wat jij ook gebruikt, kan ik ook ff een accountje aanmakenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD.
JAPPEN hebben lumines supernova al
Ik was nog van het tijdperk dat je gewoon iets in kon vullenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Loller kan jij mij misschien het Japans adres geven wat jij ook gebruikt, kan ik ook ff een accountje aanmaken
Alvast bedankt
Ah oke, dan zoek ik zo wel wat op..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nog van het tijdperk dat je gewoon iets in kon vullendus ik zou het zo niet weten.
Heb jij dan een JAP CC![]()
IK WIL LUMINES ZO BAD!
Ja inclusief mappen, zie edit van dat bericht trouwens, volledig mapstructuur behouden en in de root van je stick zetten dusquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik heb de EU versie gedownload, aangezien het een nederlandstalige versie van het spel heb die ik heb. Dus was er vanuit gegaan dat US sowieso niet ging werken. Ja me usb stick wordt herkend, maar blijkt dus leeg. Hoe heb jij het op je usb gezet? alleen de bestanden? Of ook de mappen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ah oke, dan zoek ik zo wel wat op..
Ik heb geen japanse CC. Kging meer om wat demo's enzo.
Tenminste ik denk niet dat mijn Postbank studenten CC () in Japan werkt
Damn, ik wil m ookquote:Op donderdag 18 december 2008 20:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een Lumines SN demo in jap storeBen nu installin
Gay, geen demo dus maar een add-on
IK WIL GODVERDOMME DIE GAME, Wedden dat de US m dalijk wel krijgt en dat hij in EU pas over 3 maanden is
SCEE gore teringhonden
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Zijn jullie nog in de ontkenningsfase?
FREE RADICAL DESIGN IS DOOD.
Timesplitters 4
JUISTquote:
nee dank je, heb de disc versie al gehad, maar ben blij dat er eindelijk vanaf benquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef George_Kloonie het volgende:
Heb dus net Socom gekocht,
iemand voor een tientje hem via mijn account downloaden?
owwwkeey...quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee dank je, heb de disc versie al gehad, maar ben blij dat er eindelijk vanaf ben![]()
- de headset uiteraard
Playstation Blogquote:Tune in tonight for an exclusive look at inFamous on G4TV’s X-Play at 8 pm EST, 5 pm PT.
Then, on Friday afternoon, look out for IGN’s first hands-on reveal. Sucker Punch’s Nate Fox, game director, also will be making his blog debut on Friday to give you the lowdown on where the team is with development and what’s to come.
Stay tuned …
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef DaggerNL het volgende:
Het komt in januari.
http://www.psonly.nl/nieu(...)t_Evil_5_in_januari/
quote:Costume pack - 600 yen or 200 for individual characters
MGS Pack - 5 levels, 3 BGM, 60 stickers, 10 objects, 10 decorations, 10 create materials, and paint gun will cost 800 yen.
quote:
Ik wil dit geen simpel "level" noemen. Bovendien vind ik de prijs nog best meevallen als je kijkt wat je er voor terugkrijgt.quote:Update 10.12
Er is nu iets meer bekend over het levelpack. Deze zal nog een vijfde kostuum bevatten waarmee je je Sackboy kan omtoveren in een Gurlokovich soldaat. Daarnaast waren de aantallen een beetje verloren gegaan in de vertaling vanuit het Japans. Er zitten 72 stickers, twaalf nieuwe materialen, achttien nieuwe objecten en tien nieuwe decoraties in het pack. Op muzikaal gebied zit er één achtergronddeuntje in, drie interactieve geluiden en een nieuw geluidsobject in Metal Gear-thema.
Er zullen ook nieuwe gevaren opduiken voor de Sackboys. Zo zal er een gevaarobject genaamd 'Plasmaball' in het pack zitten en een gadget met de titel 'Lasersight'. Daarnaast zal er ook een zoeklicht in het pack geleverd worden.
Grootste toevoeging is wel de paintgun (in de game Paintinator genoemd) en de paintswitch. Met de paintgun kun je vijanden vanaf een veilige afstand afschieten en met de paintswitch kun je voorwerpen op laten blazen als er voldoende verf op geschoten is.
quote:Non-MGS Level Pack owners can PLAY the MGS Story Levels by joining a “host” who owns the pack and play the levels online together.
Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt PFIEEEEEW! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt UUHN UUHN UUHN UUNH !!! UUHN Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Ptquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/217/1.401
Best trailer of 2008.
Ik wil, maar kan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/217/1.401
Best trailer of 2008.
Geen CC? Zwaar balen dan ja, die pre-paid ards is nog steeds niets over bekend... En deze content is toch wel erg tofquote:
Daar gaat het niet om maar goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:59 schreef George_Kloonie het volgende:
In je profiel staat, dat je van 1986 bent, haal er gewoon 1
Of koop op ebay een USA prepiad kaart en koop de content in de usa store.
Heb ik ook met socom gedaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar goed.
En ik ga niet speciaal een CC aanschaffen zodat ik 1x in de zoveel tijd iets via psn kan kopen.
sony moet zich maar aan de tig miljoen mensen aanpassen ipv andersom.
SCEEquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
jij draait duidelijk nog niet lang mee in de wereld van Sony
TD GEPWNZ met SWSquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Slechte port? De pc versie is nog steeds tof.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef Platina het volgende:
kut, koop ik een vlaag van verstandsverbijstering Theme Hospital voor 4,99 op het PSN. 2 minuten later heb ik het er alweer afgegooid en mijn herinneringen voor altijd verpest
In het begin dacht ik ook zo, maar met een CC kun je ook games importeren. En dat kan je momenteel tientallen euro's schelen per game.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar goed.
En ik ga niet speciaal een CC aanschaffen zodat ik 1x in de zoveel tijd iets via psn kan kopen.
sony moet zich maar aan de tig miljoen mensen aanpassen ipv andersom.
Kan meestal ook met een PayPal die je kunt koppelen aan je bankrekening.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In het begin dacht ik ook zo, maar met een CC kun je ook games importeren. En dat kan je momenteel tientallen euro's schelen per game.
Dat doe ik dus meestal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Kan meestal ook met een PayPal die je kunt koppelen aan je bankrekening.
Helaas wel, alleen tot nogtoe niet overgestapt naar PS3.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je voor de USA store een US PSN account nodig hebt.quote:Of koop op ebay een USA prepiad kaart en koop de content in de usa store.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |