Dan moet ie verschijnen als je ff je ps3 opnieuw opstart. Je heb wel internet op je ps3?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:22 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ook niet, heb alleen Accountbeheer en PlayStation Store.
Systeem update = latest version![]()
En bij de netwerk tab (1 tab naar link) staat alleen iets met Life with PlayStation
Ja, heb net de burnout paradise demo gedownload, bij wijze van netwerk test, want ik heb me ps3 een uur of 3 geleden naar standaard settings laten resetten. zal zo als me game installed is eens kijken of ie komt na reset.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan moet ie verschijnen als je ff je ps3 opnieuw opstart. Je heb wel internet op je ps3?
No shit, dat is me inmiddels duidelijk, heb net 4 uur een ps3, sorry dat ik niet zo alwetend ben als julliequote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hij staat ook helemaal niet de store knurft...
Ik ben je toch aan t helpenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Vendris het volgende:
[..]
No shit, dat is me inmiddels duidelijk, heb net 4 uur een ps3, sorry dat ik niet zo alwetend ben als jullie![]()
Gezien ie niet bij een van de tabs stond, en ik em 2x aan uit gehad heb sinds die fabrieks standaard reset, nam ik aan dat ie daar stond..
Maar goed ik zoek t wel uit.
Brutale Legende wordt het!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zijn jullie niet gehyped voor Brutal Legend?Houden jullie niet van goede games?
We zijn niet hyped omdat we van goede games houdenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zijn jullie niet gehyped voor Brutal Legend?Houden jullie niet van goede games?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
We zijn niet hyped omdat we van goede games houden
nobinobiboyquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WTF is dat
Dat 3d is maar kut, ik wil die 2d game met noby noby noby boooy liedje
Brütal Legend wordt de GOTY 2009, iig in zijn soortquote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
We zijn niet hyped omdat we van goede games houden
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef marcek het volgende:
[..]
nobinobiboy
speakers op 11 en zing maar mee nobinobinobinobi boynobinobinobinobi boy
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef marcek het volgende:
[..]
nobinobiboy
speakers op 11 en zing maar mee nobinobinobinobi boynobinobinobinobi boy
http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/ps3quote:Op woensdag 17 december 2008 23:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heeft iemand toevallig een manual voor de Sony Playstation Bluetooth Headset? Ik heb een bulk versie ontvangen dus ik kreeg er geen bij en ik heb het gevoel dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Must Buy!!quote:
eeeey, kijk nou eensquote:Op woensdag 17 december 2008 23:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.us.playstation.com/Support/Manuals/ps3
onder:
Compatible Peripherals
Bluetooth® Headset
Wireless Bluetooth® Headset (model CECHYA-0075) English
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
eeeey, kijk nou eens![]()
Dank je
Edit: HELD, JE BENT EEN HELD![]()
Ik kan em nu eindelijk voor bellen gebruiken
Als ik dezelfde vraag had gesteld had je mij verweten dat ik beter op de site had moeten kijken hè.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Graag gedaan, blij dat het werkt...
Cybje....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ik dezelfde vraag had gesteld had je mij verweten dat ik beter op de site had moeten kijken hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |