abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64075123
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

1UP heeft een weekspecial over het spel.

http://www.1up.com/do/minisite?cId=3171810

Video:

http://gamevideos.1up.com/video/id/23023

WTF is dat

Dat 3d is maar kut, ik wil die 2d game met noby noby noby boooy liedje
pi_64075134
pi_64076137
Wie wil er wipeoput HD met me sharen? Ben bereid om de helft te betalen, dan hebben we er beide iets aan
pi_64076279
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef robbolo het volgende:
Wie wil er wipeoput HD met me sharen? Ben bereid om de helft te betalen, dan hebben we er beide iets aan
Yeah zat ik ook al aan te denken om te doen. Heb alleen nu geen geld meer over

Trouwens, kan ik mijn Playstation gewoon uitzetten als hij een demo aan het downloaden is?
pi_64076469
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Yeah zat ik ook al aan te denken om te doen. Heb alleen nu geen geld meer over

Trouwens, kan ik mijn Playstation gewoon uitzetten als hij een demo aan het downloaden is?
Als je wilt stoppen met downloaden wel ja
pi_64076544
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:30 schreef robbolo het volgende:

[..]

Als je wilt stoppen met downloaden wel ja
Wat denk je zelf?
pi_64078228
Nou die "next metal gear" is dus inderdaad MG:Touch voor de Ipod touch.

Er is een Famitsu scan dus geen reden meer om er aan te twijfelen.
pi_64078247
Vandaag Far Cry 2 gespeeld, wat een super chill spel. Little big planet is ook nog heerlijk. dus ik vermaak me voorlopig wel.
pi_64079665
quote:
Op woensdag 17 december 2008 04:11 schreef Schimpie het volgende:
Nou die "next metal gear" is dus inderdaad MG:Touch voor de Ipod touch.

Er is een Famitsu scan dus geen reden meer om er aan te twijfelen.
Games op kleine toestellen
pi_64079855
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Games op kleine toestellen
Iphone games by default

Gisteren even op dat ding van mn huisgenoot gespeeld, wat een fail. De games hebben allemaal een mega-gimmick gehalte.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:39:50 #137
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_64081226
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Iphone games by default

Gisteren even op dat ding van mn huisgenoot gespeeld, wat een fail. De games hebben allemaal een mega-gimmick gehalte.
Het werkt idd voor geen meter. Ik luister toch alleen muziek op me touch, hooguit een filmpje maar ik had van iemand super monkeyball gehad. Wel geinig maar werkt niet ideaal.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 17 december 2008 @ 10:43:34 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64081325
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:36 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Iphone games by default

Wiiiiii
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_64081476
AAAAAAARG, zijn jullie ook zo vaak je controller kwijt waarna hij na een uur zoeken ongeveer 30 cm van je af blijkt te liggen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 17 december 2008 @ 10:52:04 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64081552
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef delano.888 het volgende:
AAAAAAARG, zijn jullie ook zo vaak je controller kwijt waarna hij na een uur zoeken ongeveer 30 cm van je af blijkt te liggen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40129973
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_64081723
Ik leg mijn controller vaak om de meest idiote plekken neer waar je ze bijna niet meer weer vind. Op 1 of andere manier neem ik 'm bijvoorbeeld mee als de deurbel gaat en laat ik 'm daar ergens liggen. Of ik ben tijdens het gamen met het eten bezig en laat ik 'm onbewust in de keuken liggen (wie zoekt nou een controller in de keuken).

Ik heb 'm totdusver nog niet meegenomen naar de wc maar dit gaat zeker nog gebeuren.
pi_64081870
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik leg mijn controller vaak om de meest idiote plekken neer waar je ze bijna niet meer weer vind. Op 1 of andere manier neem ik 'm bijvoorbeeld mee als de deurbel gaat en laat ik 'm daar ergens liggen. Of ik ben tijdens het gamen met het eten bezig en laat ik 'm onbewust in de keuken liggen (wie zoekt nou een controller in de keuken).

Ik heb 'm totdusver nog niet meegenomen naar de wc maar dit gaat zeker nog gebeuren.
Heel herkenbaar, zo heb ik wel eens mn controller in de koelkast gehad toen ik drinken pakte, en daarna dus heeeeel lang zoeken, toen gaf ik het op. Later zette ik mijn drinken terug (drink altijd uit de fles) en zag ik daar tot mijn verbazing mijn controller
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_64083572
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, zo heb ik wel eens mn controller in de koelkast gehad toen ik drinken pakte, en daarna dus heeeeel lang zoeken, toen gaf ik het op. Later zette ik mijn drinken terug (drink altijd uit de fles) en zag ik daar tot mijn verbazing mijn controller
Dude
  woensdag 17 december 2008 @ 12:08:12 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64083854
quote:

Dat deed ik vroeger wel eens met mijn Xbox controller toen ik nog geen draadloze headset had.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:23:15 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64084344
quote:
The Telegraph is reporting that Sony's PS3 virtual world, Home, has already been hacked.

"Developers" have apparently found a "security loophole" that allows them to upload any file to, or even delete files from, the Home server. This makes it theoretically possible for hackers to spread viruses through the social software, or try to force it offline.

Other hacks are said to allow users to download files from the Home servers (such as another player's avatar), change the text and music, or use the in-game screens to watch their own video files. Apparently this is possible using the Apache web server and DNS redirection, which might mean something to some of you.

Home went into open beta, granting access to all PS3 users, last week. You can read our impressions and more at the Home personal space, sorry, gamepage.
pi_64085465
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  woensdag 17 december 2008 @ 13:07:15 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64085737
quote:

WOW ik ben niet de enige ?

Afstandsbediening van de TV gebeurd me dat ook bij

Maandenlang mijn paspoort kwijt. Daaaaaaaaagenlang denken en zoeken. Moest ik op een gegeven moment een handtekening inscannen en oops daar wastie (had ik gedaan omdat ik een electronische kopie van mijn paspoort moest hebben...).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_64085809
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef wdn het volgende:

[..]

WOW ik ben niet de enige ?

Afstandsbediening van de TV gebeurd me dat ook bij
Een maat van me was bijna een jaar lang z'n afstandsbediening van de tv kwijt. Na z'n kamer (eindelijk) op te hebben geruimd vond hij 'm terug in een schoenendoos ergens ver opgeborgen.

pi_64085828
quote:

Ik heb dit dus precies hetzelfde

Kleine variant waar ik vaak last van heb, als ik naar bed wil gaan en in de aanloop erna (tandepoetsen etc) nog een beetje wil gamen dan heb ik de neiging om mijn ps3 remote uit te zetten via mn controller en dan vervolgens die controller ergens tussen de verzorgingsspullen in te gooien. Ik heb dus 4 controllers die op deze manier door mn hele kamer verdeelt liggen. Het probleem is alleen dat ik eigenlijk nooit een controller bij de tv zelf heb liggen en dat ik dus altijd op zoek ben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2008 13:11:02 ]
  woensdag 17 december 2008 @ 13:14:46 #150
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64085968
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hier heb ik een mooie oplossing voor. Niet meteen gaan zoeken maar eerst die fles terugzetten in de koelkast

Oh man wat is dit herkenbaar
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')