Te lui om het nieuwe topic te openen zekerquote:
Dan doe jij dat toch t volgende topic, ik wou homequote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef wdn het volgende:
Game in de spotlight mag wel POP zijn hoor. Home is nu niet echt iets voor een spotlight
Alleen POP voor 25e (besteldquote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef Kremers het volgende:
Prince of Persia en Tomb Raider: Underworld nu bij play.com voor ¤25,49Jammer alleen dat ze een ongunstige wisselkoers hanteren, 18GBP is ¤20,16
Je hebt hem besteld voor 25, ze mogen het niet meer veranderenquote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alleen POP voor 25e (besteld) Maar TRU kost weer 33GB of 50 euros
(vanmorgen was het idd 25 euro maar dit hebben ze weer aangepast). Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen voor POP, dan cancel ik mn order uiteraard.
quote:Op maandag 15 december 2008 14:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi.
GoW boeit me geen moerEn dat meen ik nog ook. Maar veel plezier d'r mee
Een pop besteld voor de 25ste waar een Trui van 33 gig al 50 euro kost?quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
(vanmorgen was het idd 25 euro maar dit hebben ze weer aangepast). Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen voor POP, dan cancel ik mn order uiteraard.
Volgens mij werkt dat zo niet in de grote mensen wereld wes. Er staat vast wel ergens dat de prijzen onder voorbehoud zijn en dat ze zich het recht verlenen om ten alle tijden een prijs aan te passen en deze door te rekenen (met toestemming uiteraard).quote:Op maandag 15 december 2008 15:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt hem besteld voor 25, ze mogen het niet meer veranderen
Maar zo werken de meeste bedrijven niet, en zeker niet grotere bedrijven als Play.com.quote:Op maandag 15 december 2008 15:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat zo niet in de grote mensen wereld wes. Er staat vast wel ergens dat de prijzen onder voorbehoud zijn en dat ze zich het recht verlenen om ten alle tijden een prijs aan te passen en deze door te rekenen (met toestemming uiteraard).
En stop eens met spammen op msn please wes please
Wat zal ik lekker smakenquote:
Ik vond de trailer maar matig, maar ik moet zeggen dat het me aan m'n reet zal roesten wat ze laten zien en of de game nu GoW2.5 of 3 is. Ik weet hoe 1 en 2 waren en dat verwacht ik ook van 3. Een geweldige game dus!quote:
Waarom huillie doen?quote:Op maandag 15 december 2008 08:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/43635.html
?
TROPHIES?quote:
Zo te zien is TR:U uitverkocht. Hij staat nu te koop via play trade, dat is de tweedehands dienst van play.quote:Op maandag 15 december 2008 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mafiaquote:Op maandag 15 december 2008 17:50 schreef Kingside het volgende:
GOD OF WAR, UNCHARTED, MAFFIA, BRUTAL LEGEND
quote:
Eens!quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de trailer maar matig, maar ik moet zeggen dat het me aan m'n reet zal roesten wat ze laten zien en of de game nu GoW2.5 of 3 is. Ik weet hoe 1 en 2 waren en dat verwacht ik ook van 3. Een geweldige game dus!![]()
Wie?quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pure kost overigens nog maar 14 euro bij Play. Ik zit er over te denken om 'm te kopen...
ik zit nu op 9,5 uur en ben 3/4 van het spelquote:
Hoe vet!!!quote:
Geil je op gespierde mannen ofzo? What's you point?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |