Sletjequote:
Inmiddels gevondenquote:Op donderdag 11 december 2008 19:20 schreef denthemen het volgende:
ff een domme vraag, maar welke poorten moet ik open gooien voor mijn ps3? Heb steeds meer problemen met online spelen
Ik las ergens dat die gewoon tussen de XMB kwam (vanzelf), daar waar ook Life With Playstation staat. (en dus niet in de store).quote:
Het lijkt me logisch dat je de Home software eerst moet downloaden. Hetzij via update 2.53 of via de Store,... anyway,.... heb beiden gedaan, maar nog geen Homequote:Op donderdag 11 december 2008 19:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die gewoon tussen de XMB kwam (vanzelf), daar waar ook Life With Playstation staat. (en dus niet in de store).
Sommige mensen moeten de PS3 eerst herstarten. Wat er van waar is....?
Ik kan het niet controleren, had al Home via de beta.
Mja, leek mij ook... maar ja, liever 1x extra kijken dan gefrustreerd in de store lopen zoeken terwijl daar al niet meer staat...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je de Home software eerst moet downloaden. Hetzij via update 2.53 of via de Store,... anyway,.... heb beiden gedaan, maar nog geen HomeIk probeer het later nog wel eens.
Nou,.... de store is weer up,... maar geen Homequote:Op donderdag 11 december 2008 19:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, leek mij ook... maar ja, liever 1x extra kijken dan gefrustreerd in de store lopen zoeken terwijl daar al niet meer staat...
geen End War DLC terwijl ie wel in de UK store staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |