Loller kan jij mij misschien het Japans adres geven wat jij ook gebruikt, kan ik ook ff een accountje aanmakenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD.
JAPPEN hebben lumines supernova al
Ik was nog van het tijdperk dat je gewoon iets in kon vullenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Loller kan jij mij misschien het Japans adres geven wat jij ook gebruikt, kan ik ook ff een accountje aanmaken
Alvast bedankt
Ah oke, dan zoek ik zo wel wat op..quote:Op donderdag 18 december 2008 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nog van het tijdperk dat je gewoon iets in kon vullendus ik zou het zo niet weten.
Heb jij dan een JAP CC![]()
IK WIL LUMINES ZO BAD!
Ja inclusief mappen, zie edit van dat bericht trouwens, volledig mapstructuur behouden en in de root van je stick zetten dusquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ik heb de EU versie gedownload, aangezien het een nederlandstalige versie van het spel heb die ik heb. Dus was er vanuit gegaan dat US sowieso niet ging werken. Ja me usb stick wordt herkend, maar blijkt dus leeg. Hoe heb jij het op je usb gezet? alleen de bestanden? Of ook de mappen?
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ah oke, dan zoek ik zo wel wat op..
Ik heb geen japanse CC. Kging meer om wat demo's enzo.
Tenminste ik denk niet dat mijn Postbank studenten CC () in Japan werkt
Damn, ik wil m ookquote:Op donderdag 18 december 2008 20:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er is een Lumines SN demo in jap storeBen nu installin
Gay, geen demo dus maar een add-on
IK WIL GODVERDOMME DIE GAME, Wedden dat de US m dalijk wel krijgt en dat hij in EU pas over 3 maanden is
SCEE gore teringhonden
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:55 schreef Gamer_V het volgende:
Zijn jullie nog in de ontkenningsfase?
FREE RADICAL DESIGN IS DOOD.
Timesplitters 4
JUISTquote:
nee dank je, heb de disc versie al gehad, maar ben blij dat er eindelijk vanaf benquote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef George_Kloonie het volgende:
Heb dus net Socom gekocht,
iemand voor een tientje hem via mijn account downloaden?
owwwkeey...quote:Op donderdag 18 december 2008 21:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nee dank je, heb de disc versie al gehad, maar ben blij dat er eindelijk vanaf ben![]()
- de headset uiteraard
Playstation Blogquote:Tune in tonight for an exclusive look at inFamous on G4TV’s X-Play at 8 pm EST, 5 pm PT.
Then, on Friday afternoon, look out for IGN’s first hands-on reveal. Sucker Punch’s Nate Fox, game director, also will be making his blog debut on Friday to give you the lowdown on where the team is with development and what’s to come.
Stay tuned …
quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:41 schreef DaggerNL het volgende:
Het komt in januari.
http://www.psonly.nl/nieu(...)t_Evil_5_in_januari/
quote:Costume pack - 600 yen or 200 for individual characters
MGS Pack - 5 levels, 3 BGM, 60 stickers, 10 objects, 10 decorations, 10 create materials, and paint gun will cost 800 yen.
quote:
Ik wil dit geen simpel "level" noemen. Bovendien vind ik de prijs nog best meevallen als je kijkt wat je er voor terugkrijgt.quote:Update 10.12
Er is nu iets meer bekend over het levelpack. Deze zal nog een vijfde kostuum bevatten waarmee je je Sackboy kan omtoveren in een Gurlokovich soldaat. Daarnaast waren de aantallen een beetje verloren gegaan in de vertaling vanuit het Japans. Er zitten 72 stickers, twaalf nieuwe materialen, achttien nieuwe objecten en tien nieuwe decoraties in het pack. Op muzikaal gebied zit er één achtergronddeuntje in, drie interactieve geluiden en een nieuw geluidsobject in Metal Gear-thema.
Er zullen ook nieuwe gevaren opduiken voor de Sackboys. Zo zal er een gevaarobject genaamd 'Plasmaball' in het pack zitten en een gadget met de titel 'Lasersight'. Daarnaast zal er ook een zoeklicht in het pack geleverd worden.
Grootste toevoeging is wel de paintgun (in de game Paintinator genoemd) en de paintswitch. Met de paintgun kun je vijanden vanaf een veilige afstand afschieten en met de paintswitch kun je voorwerpen op laten blazen als er voldoende verf op geschoten is.
quote:Non-MGS Level Pack owners can PLAY the MGS Story Levels by joining a “host” who owns the pack and play the levels online together.
Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt PFIEEEEEW! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt UUHN UUHN UUHN UUNH !!! UUHN Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Pt Ptquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/217/1.401
Best trailer of 2008.
Ik wil, maar kan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/217/1.401
Best trailer of 2008.
Geen CC? Zwaar balen dan ja, die pre-paid ards is nog steeds niets over bekend... En deze content is toch wel erg tofquote:
Daar gaat het niet om maar goed.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:59 schreef George_Kloonie het volgende:
In je profiel staat, dat je van 1986 bent, haal er gewoon 1
Of koop op ebay een USA prepiad kaart en koop de content in de usa store.
Heb ik ook met socom gedaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar goed.
En ik ga niet speciaal een CC aanschaffen zodat ik 1x in de zoveel tijd iets via psn kan kopen.
sony moet zich maar aan de tig miljoen mensen aanpassen ipv andersom.
SCEEquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
jij draait duidelijk nog niet lang mee in de wereld van Sony
TD GEPWNZ met SWSquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Slechte port? De pc versie is nog steeds tof.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef Platina het volgende:
kut, koop ik een vlaag van verstandsverbijstering Theme Hospital voor 4,99 op het PSN. 2 minuten later heb ik het er alweer afgegooid en mijn herinneringen voor altijd verpest
In het begin dacht ik ook zo, maar met een CC kun je ook games importeren. En dat kan je momenteel tientallen euro's schelen per game.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar goed.
En ik ga niet speciaal een CC aanschaffen zodat ik 1x in de zoveel tijd iets via psn kan kopen.
sony moet zich maar aan de tig miljoen mensen aanpassen ipv andersom.
Kan meestal ook met een PayPal die je kunt koppelen aan je bankrekening.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In het begin dacht ik ook zo, maar met een CC kun je ook games importeren. En dat kan je momenteel tientallen euro's schelen per game.
Dat doe ik dus meestal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Kan meestal ook met een PayPal die je kunt koppelen aan je bankrekening.
Helaas wel, alleen tot nogtoe niet overgestapt naar PS3.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je voor de USA store een US PSN account nodig hebt.quote:Of koop op ebay een USA prepiad kaart en koop de content in de usa store.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |