quote:Hoi,
Stel ik koop een 2e hands ps3, hoe zit dat met netwerk?
Bij ps2 had je 1 code per console, zodat je 1 account kon registreren met de Pleestation, dit was volgens mij gebasseerd op t serie nummer van de console.
Nu is er bij een 2e hands console een erg grote kans dat hij dus al geregistreerd is, dus mijn vraag is of het gewoon, net zoals bij xbox live, mogelijk is een nieuwe "online" account te registreren?
Vendris
Thanks, dus niet meer dat gezeik zoals de PS2 had, waar als je eenmaal een account had gekoppeld aan de console, je er geen meer kon makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef Vince22 het volgende:
Aansluiten, gebruiker erop knallen en een nieuw PSN account aanmaken. Klaar
PSN account kun je ook alvast hier aanmaken!
@Cyberia,... ik heb PoP binnenquote:
Foei, en dan vergeet je de briljante serie Jak en Daxter te noemen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Van Crash Bandicoot
Tot Drake's Uncharted
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De screens van GOW3 en DU2 zijn geweeeeeeeeeeeeeeldig zeg. OMG * wdn wants.
Het potentieel van de PS3 lijkt tot zijn recht lijkt te komen. Of zou er nog meer mee kunnen?
Nu FF13 er nog bij.![]()
2009 en 2010 wordt een mooi jaar voor de PS3 gamer
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef motherflocker het volgende:
http://www.play.com/Games(...)ioShock/Product.html
als je nieuwe ps3 wilt halen.. voor 70 euro meer heb je 2 games erbij.
quote:Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
Leer mij nederlandsch, ik schreef toch 'te noemen' dus dat heb ik dan maar even gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:42 schreef wdn het volgende:
ZoneKill: van/tot wil zeggen dat er nog wat middenin bevind
Crash Bandicoot was hun eerste game (of eerste hit)
Na Square Enix waarschijnlijk (voor mijn gameplezier) de beste games leverancier. En Ubisoft.
Nhl 2009quote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eens,
NHL 2009
Smackdown vs Raw 2009
en nu ook al die UFC game
matige kutspellen zijn het allemaal
Ik hou het niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
@Cyberia,... ik heb PoP binnen![]()
Prachtige box!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |