nee he niet weer een voordringer!quote:Op maandag 15 december 2008 12:41 schreef DJMO het volgende:
ik ben ook benieuwd Ynske!!
ik heb je erbij gezet worteltjestaart! gezellig, twee papa's op 21 januari
dan moet ie wel het vorige topic hebbenquote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
nee he niet weer een voordringer!
Worteltjestaart welkom, ik neem aandat die van mij voor de 21 komt dus wat mij betreft mag je nog wel ff boven mij staan.
en als je hier niks van snapt, lees dan maar ff terug in dit topic![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 15 december 2008 13:05 schreef Lensdopje het volgende:
19 augustus 2009
Zou ik misschien ook in het lijstje mogen?
handje schudden?? hier idem-ditoquote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Dakota het volgende:
qua honger ik ook niet trouwens, dat is sinds 2 dagen...en slaaaaaaaaaaap veel slaaaap
Ik las net op een forum dat er zelfs meiden zijn die proberen zichzelf te strippenquote:
die zijn geschiftquote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik las net op een forum dat er zelfs meiden zijn die proberen zichzelf te strippenEn dan nog denken dat het werkt ook
' ja dan ga ik op de wc zitten en dan woel ik een beetje rond daarbinnen'
' het doet helemaal geen pijn hoor'
quote:Op maandag 15 december 2008 13:13 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik las net op een forum dat er zelfs meiden zijn die proberen zichzelf te strippenEn dan nog denken dat het werkt ook
' ja dan ga ik op de wc zitten en dan woel ik een beetje rond daarbinnen'
' het doet helemaal geen pijn hoor'
Pfoeh, om even 426 topics van 13 pagina's terug te lezenquote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
en als je hier niks van snapt, lees dan maar ff terug in dit topic![]()
![]()
ohoh...dat is echt erg! (en dan die persoon de vraagt of bosvruchtenthee de boel ook op gang kan brengenquote:
Hey, daar ben ik in een ver verleden nog mod geweest hoor!quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
op welk forum lees jij joh? scholieren.com?
kinderbescherming op IP laten zoekenquote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
oh eerst verversen en dan reageren helpt
Wat een domme mutsen! En dat moet moeder worden
ik ben daar ook m`n forumcarrière begonnenquote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik in een ver verleden nog mod geweest hoor!(toen ik nog scholier was, dus ik had een excuus)
Ik hoop iets van "wat was ook alweer het nummer van de kinderbescherming en van de psychiater"quote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef huuphuup het volgende:
olijfolie?
Brrr... daar zul je goed van aan de schijt gaan ja... maar waarom zou je zoiets doen?en waarom vanaf 35 weken al? Dan spoor je echt niet hoor. Het lijken me dan ook wel weer figuren die zoiets doodleuk en zonder schaamte aan hun VK gaan vertellen. Wat moet zo'n mens wel niet denken dan
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmmz, ik heb op mn werk ook vaak boven het toilet gehangen. Ik vind/vond het geen reden om thuis te blijven.
*grinnik* daar zit wat in, leg es uit Kootquote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Zitten mekkeren op een topic van 3 jaar oud![]()
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .![]()
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
Ja, dat is een ander verhaal. Maar ik kotste gewoon vaak mn ontbijt eruit, of de fristi (dat was het enige wat mijn maag enigzins verdroeg). 'S morgens was ik gewoon kotsmisselijk, tegen de middag ging het vaak wel wat beter. Natuurlijk voelde ik me zwaar kut. Maar he, het hoort er voor sommige gewoon bij.quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
het gaat niet om hoe oud het topic is maar meer een voorbeeld van wat sommige vrouwen doen om de bevalling ' op te wekken'quote:Op maandag 15 december 2008 14:22 schreef Iksje het volgende:
Zitten mekkeren op een topic van 3 jaar oud![]()
Kom je ook alleen maar als je zit te googlen op "bevalling opwekken" volgens mij.
En er is er hier maar net eentje weg die ook met 34w al genoeg had van het wachten (al deed die gelukkig geen rare dingen om het zelf op te wekken) en ze was ook de eerste niet in dit topic/in fok oud die er al zo vroeg genoeg van had .![]()
Maar ontopic: ik snap ook niet wat er zo lastig is aan een zwangerschap uitdoen...waarom al die trukken bovenhalen in de hoop dat één van die bakerpraatjes de boel op gang zal helpen?
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ik gewoon werk zou hebben waarbij ik rustig aan zou kunnen doen had ik ook wel gewoon gewerkt. Maar dat heb ik helaas niet. Moet veel en zwaar tillen en veel bukken enzo. En als je echt misselijk bent gaat dat gewoon niet. En dat ik met openbaarvervoer moet helpt er ook niet echt aan mee. En dan mijn werktijden ook niet (van 05:00 tot 09:00 of 06:00 tot 10:00).
En daarbij wil het het gewoon niet zovel laten komen als met Mikael toen. Toen ben ik ook steeds maar door gegaan.
Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
quote:Op maandag 15 december 2008 14:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig op kantoor boven het toilet gehangen, maar ben pas thuis gebleven toen de gyn dat aanraadde.
MeNicole, kan je niet een buurvrouw vragen om je te brengen naar de arbo-arts? Daarnaast is het misschien verstandig om andere werkzaamheden te vragen als je dit niet kunt.
the dramaquote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'
Echt hoor... Neem een taxi en zeik niet zo verschrikkelijk.
Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.
Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
Waarom zou je na een goede echo in vredesnaam meteen ander werk moeten hebben dan? Ik moet weer even wennen aan het MeNicole's lezen...quote:Op maandag 15 december 2008 14:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar ze hebben nog niet gebeld en ze moeten zowiezo als ik woensdag een goede echo heb gehad met directe ingang ander werk zoeken omdat ik mijn eigen werk niet meer mag doen dan!!
En daar is nou een arbo arts voor.quote:Op maandag 15 december 2008 14:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagt of ze niet iets anders voor me hebben. Maar ze vinden dat niet nodig omdat ik nog maar zo kort zwanger ben. Terwijl de vorige keer (andere ledinggevende) me bijna niet binnen liet om te werken omdat ie het veel te gevaarlijk vond.
Verder wacht ik wel tot ze bellen. Misschien komen ze met een andere oplossing. Waar ik niet van uit ga want ik weet hoe ze daar zijn
goeiemorrege...quote:Op maandag 15 december 2008 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik kom niet verder dan 'Het is wat...'
Echt hoor... Neem een taxi en zeik niet zo verschrikkelijk.
Juist als je het niet zo ver wil laten komen als de vorige keer moet je nu naar die bedrijfsarts gaan en kijken of je samen met hem/haar tot een werkbare oplossing kan komen.
Sorry, ik heb hier echt geen medelijden mee. Denk je nou echt dat je de enige bent die met het ov moet en dat soort dingen?
Je bedoelt het type mens dat er alles voor over heeft om afgekeurd te worden en betaald thuis te zitten?quote:Op maandag 15 december 2008 14:43 schreef Mibos2 het volgende:
Maar niet iedere leidinggevende werkt hetzelfde toch en verder sluit ik me helemaal aan bij de rest hoor!!! Je hebt al eisen voordat je uberhaupt jezelf om in jouw termen te blijven naar de Arbo toegesleept hebt want zo ziek ben je... Het is toch niet raar dat je op controle moet komen omdat je ziek gemeld bent? Heb zo'n hekel aan deze instelling...
Ik ben zielig, misselijk en zwanger dus ik eis ander werk na mijn goede echo want mijn oude leidinggevende deed dat ook en oja ik vertik het om met het OV te gaan. Blgghhh...
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeiemorrege...![]()
kusje dr op![]()
@Koot![]()
wacht maar! Jij gaat poepen tijdens je bevalling! en niet zomaar nee... spuitpoep!!![]()
grapje. echt!
35 weken en een beetje ja!quote:Op maandag 15 december 2008 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lach maar Huup, maar jij bent over 39 weken ook aan de beurt! Mwhoehahha, spuitpoep, kotst, gal, bloed... Uit alle gaten komt misschien wel iets.
Veel plezier met 39 weken uitkijken naar dit wonderlijke gebeuren.
Ja... sorryquote:Op maandag 15 december 2008 09:02 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Jose81 is? Heeft al een paar dagen niet gepost. Nou post ze geloof ik niet heel veel, maar in een paar dagen kan veel gebeuren natuurlijk!
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Hey je bent er! Fijn dat het goed gaat nog met je![]()
You go girl!quote:Op maandag 15 december 2008 14:41 schreef Dakota het volgende:
HAHHA IK BEN BIJNA 39 WEKEN EN VOEL ME KEIGOEEEEEEED
Nou ja, ik geef heel eerlijk toe, als ik zo'n eind zou kunnen reizen, zou ik ook kunnen werken. Mijn schoonvader kreeg ook ooit bij een controle te horen: als je dan zo ziek bent, waarom kun je dan wel een uur reizen? Maar ik zou wel direct informeren naar ander werk, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 december 2008 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en even duidelijk maken... Ziek is ziek, ben ik helemaal voor, en als je dan thuis wil blijven prima, maar ga dan niet de primadonna uit hangen en niet mee werken aan controles die gewoon standaard zijn.
Als je echt niet kan werken vindt zo'n bedrijfsarts dat ook heus wel hoor.
Voordat je opstaat een crackertje...quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
Met een beetje melk.quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
vanille vla hielp/helpt bij mij enorm mja k ben ook n raar geval want ik wil alleen maar warme vanille vla *bloos*
Bij mij hielp/helpt nietsquote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef _Bar_ het volgende:
Proest jullie hebben het even na aanleiding van Menicole over misselijkheid en naar aanleiding daarvan even een vraagje,
Wat is de tip om die misselijkheid beetje tegen te gaan?
Bij Thijs was ik niet misselijk en hier ben ik het nog net niet de hele dag, beschuit en thee drinken helpt niet echt.
ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundigequote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, heb je al iets van een datum inmiddels? Of je heb e nog geen echo gehad?
Je bent een mooie tuttebel!quote:Op maandag 15 december 2008 16:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen afspraak gemaakt met de verloskundige![]()
zal dat morgen maar eens gelijk doen, maar vind het nog zo spannend en eng, wat nu als er iets niet goed is ofzo, hoezo rare reden![]()
maar volgens de onlne gebeuren zou ik 8 augustus uitgerekend zijn Be
ook niet. Heb vandaag bijna 2 liter gedronken, maar die smaak is er nog steedsquote:Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, ik let wel op, hoor. Een van de redenen waarom ik momenteel niet heel veel post, want ik lig voornamelijk op bed bij te komen van het hoesten en uit te rusten
Kersjes, wat lijkt me dat naar, zo'n jeuksterkte ermee!
En veel drinken, Vicky, helpt dat nog?
Jaaa maar ik ben niet zoals de meestequote:Op maandag 15 december 2008 18:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent een mooie tuttebel!Nee hoor, ik snap je wel.
Maar het is wel grappig, want de meeste mensen hier kunnen niet wachten tot ze naar de vk kunnen!
spannendquote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef DJMO het volgende:
hier blijven de steken en harde buiken steeds regelmatiger terugkomen; zo frequent dat het me doet denken aan mijn eerste bevalling het enige verschil is dat ik er toen om vier uur smorgens wakker van werd... douchen helpt ook niet meer en pijnstillers wil ik nu niet innemen dat snap je wel... ik ga zo op bed liggen en kijken of het minder wordt, zo niet, ga ik er toch een klokje bij pakken en voorzichtig kijken naar de koffer die klaar staat ...
Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef Lensdopje het volgende:
Hoe zit het nou met dat Ovulatietest als zwangerschapstest-gebruik gebeuren?
Afgelopen vrijdag heb ik getest met zo'n ovulatietest en die was positief, vandaag nog een keer, negatief, maar toch een overduidelijke zwanger op de CB digitaal.
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef Uhmmie het volgende:
maar ovulatietesten doe je toch VOOR je zwanger bent?
om te testen wanneer je vruchtbaar bent enzo
hmm apart.. didn't know thatquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hCG imiteert de werking van LH en kan daarom waar genomen worden door een ovulatie test.
Andersom werkt het niet.
Daarom
Ik zou denk ik ook gewoon lekker uit gaan van je clear blue test hoor.
heel veel succes, bak maar een mooi mannekequote:
ohhh! sterkte!quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef marlieske het volgende:
Succes DJMO![]()
![]()
hopen dat het het echte werk is en je niet al te lang hoeft te wachten !!
Nou Dakota nu kan je wachten op een "vers" ervaringsverhaal met het persen en ehhm... want DJMO heeft nog niet zolang geleden uitgebreid zitten eten![]()
Ik hoop dat het snel doorzet DJMOquote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren.
Oeh ..ben benieuwd of het vandaag of morgen doorzetquote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef DJMO het volgende:
helaas lieverds.. ik had eigenlijk johan willen laten posten dat ik bevallen was, maar het is nog niet zo... ik heb een half uur aan een hartfilmpje gelegen, dat was prima in orde verder, bloeddruk was 120 over 80 ook niets op aan te merken.. het zijn "gewoon" hele pijnlijke voorweeën geweest, en die zijn nog steeds bezig (in het ziekenhuis minder dan thuis). alles bij elkaar had het er wel voor gezorgd dat de hele boel goed verweekt is, het kan dus ook met een uurtje gebeuren nu, maar kan ook nog makkelijk twee dagen duren. ik heb voor de nacht een onschuldig slaapmiddel meegekregen dat ik samen met twee paracetamol moet innemen om een beetje slaap te kunnen pakken. ( de harde buiken, het vele plassen en de rugklachten (dat die harde buiken doortrokken naar mijn rug was één van de redenen om me meteen te laten komen, ook dat ik zo'n snelle eerste bevalling had was er eentje, en voorzorg voor alles de laatste geloof ik) zodra het weer zo terug komt, moet ik meteen weer bellen, en gelijk terugkomen. ze konden me nu iig niet houden... (dat inwendig onderzoek naar de baarmoedermond, is dat nou strippen?? vond het niet echt pijn doen, of komt dat doordat hij nog naar achteren lag, maar wel goed verweekt is???)
ik ga nog een douche nemen (ook een tip van de gyn) en dan die zooi innemen, hopen dat ik een beetje slaap..
dank jullie wel allemaal
"Bedankt voor uw bijdrage" zullen we maar zeggen?quote:
Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!quote:Op maandag 15 december 2008 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Vicky en Lois
Leuk issie he? Vond het ook wel tijd voor een ticker bij mijn naam, ik ben immers al 7w4d
Ik ben vrijdag acht weken, volgens eigen telling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig, wij zijn in juli de op het laatst lopenden. Ik ben benieuwd hoe we ons dan voelen!
We schelen ook maar 3 dagen ofzo, ik ben vandaag 8 weken.
Best leuk, een datumtweeling, maar het leukst zal het zijn als we eindelijk mama zijn! En ik geniet me suf nu, ben niet misselijk. Wel moe, maar goed, het is voor een mooi doel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag acht weken, volgens eigen telling.
Ben ook benieuwd hoe het straks gaat, hoe lang we lopen, misschien dat we wel een datumtweeling kunnen maken
Maar voorlopig kijk ik nog niet zo ver vooruit, ik wil nu geneten van het nu
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:22 schreef Dakota het volgende:
nee niet pufpuf..ik lig halfdood op de bank en ga zo maar eens proberen wat te slapen
Hee, wat grappig, dat is bij ons precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:24 schreef Carmella het volgende:
Ik heb vandaag een groei-echo gehad en alles zag er goed uit. (Ik ben verder echt de nuchterheid zelve maar door alle dingen met m'n nieren en operaties was ik toch wel even blij dat er nu ook dingen gemeten werden). Alleen de buikomvang was iets kleiner dan "gemiddeld", maar alsnog binnen de curve, dus prima.
Nee, nou, dat zei ik dus ook al.. maar nee, hoor... volgens sommigen is alles wat je doet in je huishouden 'nesteldrang'... dat wóórd alleen al!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Jose, volgens mij is nestelen ook idd echt als je dat soort grappen om 3 uur 's nachts uit gaat halen, maar zo een keertje stofzuigen lijkt me niet overdreven toch?![]()
Lol, nee, die had je nog niet. Dat had ik ook toen ik zwanger was van Ruben. Belde mijn ouders op "ik heb twee streepjes gepiest"quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef Kersjes het volgende:
Goed, mijn familie weet dus sinds zondag dat ik zwanger ben.
Heeft nog wat voeten in de aarde gehad, mijn moeder pakte de posi test uit en had geen flauw idee waar ze naar zat te kijken! Mijn vader ook niet, maar mijn zusje vloog me om de nek en riep "Ik word weer tante!!"
Toen viel het kwartje pas, in "de tijd van mijn ouders" had je die testen nog niet (toch?)
dan moet je vragen of zij haar hele leven zwanger is, als ze normaal schoonmaken nesteldrang vind...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:57 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Nee, nou, dat zei ik dus ook al.. maar nee, hoor... volgens sommigen is alles wat je doet in je huishouden 'nesteldrang'... dat wóórd alleen al!!
Ja, nou, inderdaad... dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:03 schreef DJMO het volgende:
dan moet je vragen of zij haar hele leven zwanger is, als ze normaal schoonmaken nesteldrang vind...
Ik weet wat beters: ik stuur mijn moeder met haar schoonmaakdrang jouw kant op. Ze is wel heel precies, maar doet veel voor weinigquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Kersjes het volgende:
En over nesteldrang gesproken: daar kan ik wel wat van gebruiken, het huis is een bende en ik heb geen zin. Dus stuur de schoonmaakrkiebels mijn kant maar op!
Gefeliciteerd hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Mag ik misschien ook in het lijstje? Datum is tot nu toe 11 juli, maar vrijdag de eerste afspraak bij VK (want ik denk dat die datum niet klopt)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ga dan gewoon bevallen in plaats van eten!
ga dan lekker slapenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
_! ik heb alleen een broodje ei op nog vandaag.. heb totaal geen honger (nog) alleen maar dorst en slaap...
ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ga dan lekker slapen
hoe meer je nu uitrust hoe beter het zal gaan, echt waar!
*knufs*
Doe ik ook lekker, want de andere twee tests zeggen ook gewoon twee streepjesquote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zou ik die gewoon vergeten. Je kan positief testen met een ovu-test, maar ik kan me ook voorstellen dat het wel eens niet goed gaat.
Als de CB digitaal zwanger zegt dan zou ik me daar aan houden en die andere dingen weg mieteren!
quote:
ik kijk er nog regelmatig naarquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor![]()
Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb die van mij vandeweek ook nog even in de handen gehad, blijft toch ontroerend hoor![]()
die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de mijne van het weekend pas weggegooid...
ik heb ze zelfs van Amber nog..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Lensdopje het volgende:
[..]
Dus ik kan ze maar beter bewaren in plaats van weggooien?
*duikt de vuilnisbak in*
Het grappige vind ik nog wel dat op de foto de streepjes minder duidelijk zijn dan in het echt en op de foto zijn ze toch duidelijkGebruik je ook eens de Macrostand van je camera
Ik heb er nog een, die zit inderdaad in mijn zwangerdagboek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
die van mijn dochter zit in haar baby-album, die van junior komt er ook in ..
hij is mooi duidelijk lensdopje!!
Dat deed ik in het begin ook, toen lagen ze ook beneden in de la. Ze liggen nu een paar weken al boven en kijk ik er toch minder vaak naar.quote:
Ook op die van MvM?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Je moet er even een laagje nagellak overheen doen, dan blijf je het langer zien ja.
Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb net een warme (hete) douche genomen.. slapen lukt me echt niet .. beetje hangen op de bank is al waar ik toe kom.. en rondjes lopen, ik ben te onrustig en ongeduldig denk ik
knuff terug
maffe
Heb ik wel gedaan ja.quote:
van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik heb net een uur kunnen slapen (afgelopen nacht dus geen minuut kunnen slapen!) Net ook een hete douche genomen en drink nu een kopje warme melk met anijs om mijn buikje te kalmeren
mocht er nog wat losbarsten bij je DJMO, succes.
Floria..slapen, veeeeeeeeeeeel slapen en lezen. Verder geen idee want bedrust is kut.
De pijn is gelukkig vertrokken nu, wel veel harde buiken maar dat wordt geen bevalling hoor
als je zin hebt om te wachten..ik ben van plan de 40 vol te maken en een kerstkindje te werpenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
van hetzelfde gewenst he meis.. we kunnen nog steeds voor een datumtweeling gaan
Die van Mikael is nu nog steeds net zo mooi en duidelijk als toen ze de test deed. Ze raadde me aan om geen nagellak erop te doen omdat de kans is dat je hem dan verpest.quote:
zoek het lekker uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef Dakota het volgende:
nee, jij gaat pas bevallen in week 42 zodat ik meer kans heb om te bevallen in/voor/op week 40
dat zeg je dan
Ik sprak ook tegen Juniorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoek het lekker uitik beval wanneer jr. dat wil, niet wanneer jij dat wil!!
Mutsquote:
Nou, dat is helaas toch echt niet mijn ervaring Dakota, De meeste eerste kinderen worden toch echt wel tussen de 40 en 41 weken geboren, 70 % bij het ingaan van week 41 vind ik eerder reëel. De piek bij eerste kindjes ligt in ieder geval bij 40+5wkn en bij 2e kindjes bij 40+2wkn. Uiteindelijk is maar 4% van de vrouwen 42 weken of langer zwanger...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef Dakota het volgende:
Ik las nog dit: 7 van de 10 vrouwen is bevallen als week 40 begint.
dat is best veel .ik hoor alleen maar inleidingsverhalen
Dat zeg ik, ik lees veel te veel inleidingsverhalenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Nou, dat is helaas toch echt niet mijn ervaring Dakota, De meeste eerste kinderen worden toch echt wel tussen de 40 en 41 weken geboren, 70 % bij het ingaan van week 41 vind ik eerder reëel. De piek bij eerste kindjes ligt in ieder geval bij 40+5wkn en bij 2e kindjes bij 40+2wkn. Uiteindelijk is maar 4% van de vrouwen 42 weken of langer zwanger...
spannend!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:26 schreef Jose81 het volgende:
Dakota en DJMO, jullie mogen voor hoor... ik volg jullie voorbeeld wel...![]()
Overigens had ik zelf het idee dat ik de 14e of de 15e zou bevallen, nou da's dus niet gelukt. Maar mijn beste vriendin en mijnzeggen de 21e... ik ben benieuwd of ze gelijk hebben!
Vrijdag moeten we voor een nieuwe echo en gewone controle weer naar de vk. Als de kleine nou nog flink is gegroeid, moeten we naar het ziekenhuis... De echo is expres a.s vrijdag gepland en niet een week later i.v.m de komende feestdagen. Ben dus benieuwd hoe dat gaat lopen...
vind ik ook tex, dan ben ik nl een maand getrouwdquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef texelonia het volgende:
17 december is een hele mooie dag om een kind te krijgen![]()
Ik heb vannacht na zitten denken of ik niet beter kan switchen en ik ga morgen bellen om te kijken of ik een andere gyn kan krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef DJMO het volgende:
carmella wat een domme domme doos is die gyn van jou zeg.. kan je echt geen ander vragen/krijgen??
Nee Noah is morgen jarigquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
vind ik ook tex, dan ben ik nl een maand getrouwd![]()
en jij zal wel jarig zijn???![]()
Ik denk vaak dat ze misschien bij mij zo gehaast is, omdat ik bij de gyn loop door m'n eigen gezondheid (toestanden met m'n nieren en nu dus ook de reuma) waar zij dus weinig mee kan doen en dus is ze gehaast tijdens de controle, want "alles zal wel goed zijn met de zwangerschap/baby".quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef cattie het volgende:
Ik had vorige week een invalgyn en die kende mijn dossier al uit haar hoofd, terwijl ik haar nog nooit had gezien.
Watteh.... jij een zeikerd??quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:33 schreef Carmella het volgende:
Ik voel me nu een zeikerd, maar uit jullie verhalen hier weet ik dat dit gewoon anders hoort te zijn.
Dat ze nooit de tijd neemt en binnen 30 seconden de kamer verlaat boeide me tot nu toe niet zo, omdat ik ook begrijp dat ze het allemaal druk hebben daar. Zolang ze maar wel in die halve minuut vragen beantwoordde en wist wat ze deed.
Maar hoe kan ze nou niet inlezen waar ik voor kom? En wat ik eerder gevraagd heb? Het is toch normaal dat een gyn zich inleest als je langskomt of dat ter plekke even doet?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie nou vinden, het is toch logisch dat ik van gyn wil veranderen als ik er niks aan heb? (En m'n huisarts zegt ook weer dat ik toch écht met die vragen bij haar moet zijn, dus zo kom ik geen stap verder... )
neeeeeeeee ik beval met kerst.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is het hier rustig....
Zouden DJMO en Dakota aan het bevallen zijn?
neuh.. er zijn een paar mensen die mij op msn hebben, als die een afwijkende automessage zien (ja ik word gecontroleerdquote:Op woensdag 17 december 2008 08:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is het hier rustig....
Zouden DJMO en Dakota aan het bevallen zijn?
Elke 2 uur...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:53 schreef Dakota het volgende:
doel je op t ritme? want ik hoop niet dat ik elk uur bv moet gaan geven![]()
Dat denk ik niet. Ik was ook zoveel wakker op het eind. Je bed ligt niet lekker meer, die buik zit in de weg. Je moet zo vreselijk vaak plassen... ga maar door.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:56 schreef DJMO het volgende:
ik gemiddeld elke 2 tot 2,5 uur ticootje, en nu je het zegt, Yolanda kwam wel elke zoveel tijd.. zou mijn lichaam zich dat herinneren en zich daar nu al op instellen??
nog maar 4x per nachtquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik was ook zoveel wakker op het eind. Je bed ligt niet lekker meer, die buik zit in de weg. Je moet zo vreselijk vaak plassen... ga maar door.
Jennifer maakt mij nog maar 4x per nacht wakker voor een slok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |