Ik gok zelf dat ik gewoon midden Maart ga bevallen (misschien wel heel vlakbij jou datumquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ja, degene die hem dichtgooit moet een nieuwe openenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Carmella het volgende:
M'n laatste post, voor ik hem op slot gooide...
(Is er trouwens een regel betreft een nieuw deel openen? Ik heb er maar gewoon eentje geopend)
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnaturaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Nijna het volgende:
Wie was er nou op zoek naar die roosvisee (laxo)? Het staat hier in het schap bij de zonnatura producten. Ik denk eigenlijk dat je het gewoon mag drinken hoor, volgens mij is het enkel pruimensiroop. Als je teveel drinkt moet je er vast vaak van naar de wc... ;-).
Nee, dat zijn ze nu niet van plan en m'n strenge gyn maakte ook héél duidelijk dat ze dat niet willen gaan doen tenzij de nood heel hoog is. (beetje raar dat ze het zo half boos zei, alsof ik dat voor m'n lol vraag, maar ik heb geen idee hoe hun ervaring is, of vrouwen snel "zeuren" om eerder ingeleid te worden, dus misschien dat ze dat vervelend vond ofzo... ze is altijd gehaast en ongeinteresseerd, dus ik weet ook niet beterquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef texelonia het volgende:
Gaan ze je niet eerder inleiden of zoiets dan Carmella? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je de 40 weken wilt volmaken voor de baby, maar aan de andere kant moet het ook wel een beetje te doen zijn en blijven voor jouzelf he. Maar goed, we zullen zien
Ja, dat ga ik doen. Balen alleen dat ik de bon niet meer heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien even teruggaan naar de winkel? Zoiets hoort niet gelijk kapot te gaan.
Als de maat wel goed is, dus de broek niet te strak zat verder dan is er misschien wel iets te regelen?
Ja jeetje, ik stond bij de cola enzo te zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnatura
Volgens die reclame met dat irritante jongetje dat een treintje terugbrengt naar de winkel, is dat inderdaad zo. Gewoon doen dus!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef huuphuup het volgende:
Dat wou ik net zeggen, wat Nijna zegt, je rekening afschrift even opzoeken of uitprinten ja.ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat zo'n pin-rekeningafschrift zelfs rechtsgeldigheid heeft als aankoopbewijs
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Irritante jongetje? Kinderen zijn lief Rabsadani!Allemaal!
Dat eerste heb ik ook met een broek. Voor de rest heb ik ook in andere zwangerschapskledingsstukken dat ze vrij snel kapot gaan, niet heel erg maar bijvoorbeeld een klein gaatje of haaltje er in. Volgens mij maken ze het gewoon niet zo stevig?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb pas geleden twee zwangerschapsbroeken met een elastiek erin gekocht en bij de een zit het elastiek helemaal gedraait en gefrummeld na een paar maal dragen en bij de ander is de band losgesprongen en zit ie los in de broek. Bij prenatal gekocht beiden.
Nu past me niks meer!
Heb nu een broek van mijn vriend aan.
Meer mensen deze 'problemen' met zwangerschapsbroeken of doe ik nu iets verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het lief en bezorgd overkomen.... En ik kan het me ook wel voorstellen hoor, als ik die lijst troep ziequote:Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Floria het volgende:
DJMO, ik zal wel een bemoeial zijn maar zorg je wel goed voor jullie? Altijd als je schrijft over eten dan gaat het over veul junkfood.
altijd..douche, heb geen bad..maar dan nog blijft het rommelen. ik ga zometeen even een rondje lopen buiten misschien dat dat meewerkt want dit is reuze vervelendquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef texelonia het volgende:
Ga je weleens douchen of in bad als het rommelt Dakota? Ze zeggen dat als het voor het echie is het toeneemt onder de douche, en als het vals alarm is zou het afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |