abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63939125
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb pas geleden twee zwangerschapsbroeken met een elastiek erin gekocht en bij de een zit het elastiek helemaal gedraait en gefrummeld na een paar maal dragen en bij de ander is de band losgesprongen en zit ie los in de broek. Bij prenatal gekocht beiden.
Nu past me niks meer!
Heb nu een broek van mijn vriend aan.

Meer mensen deze 'problemen' met zwangerschapsbroeken of doe ik nu iets verkeerd?
Dat eerste heb ik ook met een broek. Voor de rest heb ik ook in andere zwangerschapskledingsstukken dat ze vrij snel kapot gaan, niet heel erg maar bijvoorbeeld een klein gaatje of haaltje er in. Volgens mij maken ze het gewoon niet zo stevig?

Ik ben net weer bij de gyn geweest. Gaat allemaal goed, nog steeds iets te groot maar niet extreem. Maar de baby ligt wel nog steeds in stuit. Kom op, kleintje, draaien!!
pi_63939486
Chan gefelciiteerd!!

En huup, leuk he die kleine sokjes! Ik kreeg gisteren bij een folder van babydump of babypark ofzo ook een paar, zo schattig klein!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 11 december 2008 @ 18:30:24 #28
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63939487
Ik heb dus ook hetzelfde met mijn zwangerschapsleggings. Volgende keer trek ik gewoon lekker meteen een fatsoenlijke trainingsbroek aan. Die blijven tenminste wél heel.
pi_63939961
Hoi allemaal!

Even snel. Wij zijn thuis! Morgen zal ik even uitgebreider updaten, maar hier dan een foto van onze meiskes samen

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63940008

Wat kijkt ze verliefd naar haar zusje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63940041
Wat een geweldige foto!!!
En wat zitten de haartjes leuk van Sara
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63940641
Sara als grote zus

Nogmaals van harte!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 19:37:47 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63941156
wat een leuke foto fuente!! fijn dat jullie weer thuis zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63941263
ohh wauw wat een prachtige foto!!
  donderdag 11 december 2008 @ 19:43:31 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63941298
Ow Saartje, wat kijk je trots!
pi_63941312
Ach Fuente wat lief
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 19:55:54 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63941585
wat is dakota ineens verdacht stil....
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63941666
die ligt vast weer een doos merci leeg te eten
pi_63941707
Wat een geweldig lieve foto Fuente En wat fijn dat jullie weer thuis zijn!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 20:01:00 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63941721
das niet zo gezond hoor Chan maar dat zijn drie frikandellen, een hamburger, en een kom schepijs met zelfgeklopte slagroom ook niet

pi_63941787
En gaan we nu elke keer als iemand 5 minuten stil is suggereren dat iemand bezig is...

je zult net zien dat het nu echt zo is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:23:44 #42
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63942238
Wat een cutie Fuente!

Dakota die gaat gewoon heel gemiddeld 40+6 halen vermoed ik.

DJMO, ik zal wel een bemoeial zijn maar zorg je wel goed voor jullie? Altijd als je schrijft over eten dan gaat het over veul junkfood.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63942299
En ook de nieuwe niet-over-datum-test is er behoorlijk duidelijk over...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 20:40:16 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63942632
misschien dat het niet vult ofzo Floria of ik kan gewoon veel van die zooi hebben, eieren eet ik ook veel, pannenkoeken kan ik niet echt junkfood noemen, en ook een bord met prakkie eet ik tegenwoordig dubbele porties van ... iig eet ik wel gevarieerd genoeg hoor die frituurtic is trouwens iets van de laatste weken.. en dan vooral op de dagen dat manlief naar de voetbaltraining is.. daarvoor had ik niet echt een tic geloof ik...

dat is een heel mooi plusje Chan!!!

pi_63942672
Kan iemand de OP veranderen? Mijn datum is bijgesteld naar 28 juli.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_63942715
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Floria het volgende:
DJMO, ik zal wel een bemoeial zijn maar zorg je wel goed voor jullie? Altijd als je schrijft over eten dan gaat het over veul junkfood.
Ik vind het lief en bezorgd overkomen.... En ik kan het me ook wel voorstellen hoor, als ik die lijst troep zie
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_63942867
hier nog steeds erg veel gerommel.. heb een uur kunnen slapen maar daarna ging het wel verder. Of het doorzet weet ik niet ik heb dit vorige week woensdag ook gehad (de hele dag) en toen stopte het om een uur of 1. heb t idee dat ik mijn benen niet meer voel, zo lam.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63943329
Saartje! Je bent een echte grote zus

Ik heb nog wat echo's:
Bij 31, 6 weken:

Lenig ventje met een voet en hand naast zijn hoofd...

snoetje

Snoetje met handje bij 33,5

En over menstruatieachtige pijn, dat vroegen ze mij ook toen ik van de week aan de ctg lag. uuhm tja, ik heb nooit pijn bij mijn menstruatie dussuh ik weet niet, het voelt iig niet als weeën

Ik heb nog steeds veel harde buiken, zodra ik ga staan of lopen komen ze weer. 't mot maar zo dan. Wel irritant want ik heb nog een heel lijstje aan dingen die ik wil kopen. Ik ga morgen maar even proberen of ik met de fiets de stad in kan, dan hoef ik alleen in de winkels te lopen.

Dakoot ik hoop dat het doorzet nu! (volgens mij heb ik dat al eens tegen je gezegd...)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63943354
Ga je weleens douchen of in bad als het rommelt Dakota? Ze zeggen dat als het voor het echie is het toeneemt onder de douche, en als het vals alarm is zou het afnemen.
©Dumbo
pi_63944640
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef texelonia het volgende:
Ga je weleens douchen of in bad als het rommelt Dakota? Ze zeggen dat als het voor het echie is het toeneemt onder de douche, en als het vals alarm is zou het afnemen.
altijd..douche, heb geen bad..maar dan nog blijft het rommelen. ik ga zometeen even een rondje lopen buiten misschien dat dat meewerkt want dit is reuze vervelend
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')