Jaaaa doen wequote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier...k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus
zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Huisarts is niet zozeer nodig volgens mij, die van mij deed er niets mee en verwees mij door naar een verloskundige. Je kunt dus gewoon contact opnemen met een verloskundige en daar een afspraak maken. Tegenwoordig heb je die afspraak al als je rond de 8-10 weken zwanger bent... dus maar gewoon bellen als je nieuwe test vanavond ook positief is.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Chan het volgende:
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
Ik pak de tas vandaag voor het grootste gedeelte in. Ben nu precies 36 weken, lijkt me een mooi moment dus...quote:Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Maar dan sta je wel lekker lang bovenaan, dat schijnt erg belangrijk te zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Vicky het volgende:
Welkom Chan!!
Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?
Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
Aah, OK. Beterschap in ieder geval!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?
Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
Op wat?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef DJMO het volgende:
Diaan .. dan haal ik ze wel in na de bevalling
en zeg kotexje, reageer jij nooit op pms??k hoop dat het voor jou nu ook niet meer zo lang duurt
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.
Thanks!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ja die buikpijn had ik ook, maar die vond ik dan weer niet verdacht, want ik dacht dat ik ongesteld ging worden
Mijn NOD was ook op vrijdag (achteraf) en ik heb ook zaterdagochtend getest. Succes, Kersjes!
pm's bedoel je..ik dacht al..PMSquote:
Ow dat weet ik. Vannacht moest ik er al twee keer uit ipv van een. Ik vond het voor mij gewoon een heel opvallend iets, omdat ik werkelijk nooit (en dan overdrijf ik echt niet) 's nachts eruit moet om te plassen. Dus dat was voor mij een verdacht ietsquote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
Dit geldt niet voor iedereen hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor iedereen hoorIk hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
Ik heb altijd al een sterke blaas gehad... ik heb ook gewoon geen aandrang om te plassen. Als ik die wel heb, ga ik meteen naar de wc.... en ik heb nooit blaasontstekingen. Volgens mij 10 jaar geleden ofzo voor het laatst gehad.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.
yoghurt \O/quote:Op donderdag 11 december 2008 10:51 schreef Rubey het volgende:
Vickey (en andere dames natuurlijk ook), als je vaak last hebt van schimmels heb ik nog wel wat tips die mij goed geholpen hebben. PM dan maar even...
*En weer terug in lurkstand*
Nou... ik pies me een ongeluk! Ik moet er 's nachts soms wel 3 of 4 keer uit... maar ja, het hoort erbij.... tenminste, bij mij wel...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Dit geldt niet voor iedereen hoorIk hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
![]()
Bronquote:Een eitje bij het ontbijt smaakt veel mensen. Naast dat het gewoon lekker is, heeft het eten van eieren ogenschijnlijk een positieve werking op lichaamsgewicht.
Aan een onderzoek werkten diverse volwassenen mee die aan de lijn deden. Ze volgden allen een dieet met weinig calorieën; één deel van de groep kreeg iedere dag een bagel, het andere deel van de groep dagelijks twee eitjes. Een bagel bevat evenveel calorieën als twee eieren. Echter, de groep die bij het ontbijt de eitjes at, viel gemiddeld 65 procent meer af dan de bagel-eters. Daarnaast had de groep die de eieren at, meer energie en een fitter gevoel. Bovendien hadden zij geen hoger cholesterolgehalte. Een verklaring voor deze uitslag konden de onderzoekers vooralsnog niet geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |