abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63925665
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier... k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
pi_63925720
Nog een nieuwe zwangere
Gefeliciteerd Chan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 09:25:14 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63925722
Als je je naam nu in het lijstje ziet staan Chan, ga je het dan geloven?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63925760
nee k geloof het pas als k t kind in mn armen heb (of als vanavond een digitale niet-over-datum zwangerschapstest zeg dat ik het écht ben)
pi_63925802
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Chan het volgende:
Ik zet ook heel voorzichtig een stapje binnen hier... k kan het nog helemaal niet geloven eigenlijk... maar als het nou écht waar blijkt te zijn, dan is de uitgerekende datum 19 augustus zullen we gelijk maar voor een datumtweeling gaan Huup?
Jaaaa doen we

ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor, en ik vind het echt dóódeng. Maarja, weinig wat je er tegen kunt doen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63925810
En anders wel als je een mooie echo hebt waar je je kindje kunt bewonderen
  donderdag 11 december 2008 @ 09:28:57 #207
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63925819
Chan, van harte gefeliciteerd en ook welkom hier... er kan nog meer bij, er kan nog meer bij!!
Make love, not war ☮
pi_63925923
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
  donderdag 11 december 2008 @ 09:36:42 #209
114177 Diaan73
pi_63926009
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:32 schreef Chan het volgende:
ik ben nu de hele tijd bang dat k toch ineens ongesteld word.. maja, als dat gebeurt is er ook niks tegen te doen verder... dus k ga proberen daar niet meer aan te denken nu
ohw... over echo's gesproken... ik moet natuurlijk op een gegeven moment iemand inlichten over dat ik zwanger ben... huisarts of zo?? en wanneer moet k dat doen??
Huisarts is niet zozeer nodig volgens mij, die van mij deed er niets mee en verwees mij door naar een verloskundige. Je kunt dus gewoon contact opnemen met een verloskundige en daar een afspraak maken. Tegenwoordig heb je die afspraak al als je rond de 8-10 weken zwanger bent... dus maar gewoon bellen als je nieuwe test vanavond ook positief is.
Make love, not war ☮
  donderdag 11 december 2008 @ 09:38:06 #210
114177 Diaan73
pi_63926041
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Make love, not war ☮
pi_63926064
Chan gefeliciteerd

Leuk zoveel nieuwe zwangeren, precies als er net een paar het topic verlaten hebben 2009 lijst wordt ook al erg lang! Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevalt Carmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 december 2008 @ 09:48:41 #212
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63926276
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, wat wel grappig was hier... Peaceman had het erover dat ik mn ziekenhuistas maar eens klaar moest maken, terwijl ik zelf zoiets heb van: ach kan nog wel. De verwachting is toch niet dat ik eerder dan 11 januari zal gaan bevallen.... hij vond dat een beetje te makkelijk gedacht van mij
Ik pak de tas vandaag voor het grootste gedeelte in. Ben nu precies 36 weken, lijkt me een mooi moment dus...

Gefeliciteerd voor alle nieuwe mensen op het lijstje. Of ze het nu kunnen geloven of niet...
pi_63926326
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Januari en februari zijn nog erg druk maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevalt Carmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Maar dan sta je wel lekker lang bovenaan, dat schijnt erg belangrijk te zijn

Leuk, al die nieuwe zwangeren!
pi_63926394
Welkom Chan!!

Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?

Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63926490
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!

Blegh, voel me belabberd vandaag. En da's al een tijd geleden. Duik zo weer terug m'n bed in. Ben een beetje duizelig.
pi_63926507
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:53 schreef Vicky het volgende:
Welkom Chan!!

Hoe zal het met Ingrid en Tyler gaan?

Vanmorgen maar weer een langs de ha geweest. Heb nog steeds zo'n last van mijn darmen, echt onwijze buikpijn steeds. Heb nu vezels gekregen. Hopen dat het werkt.. en ja hoor.. ik heb ook een schimmelinfectie.. mag ik weer gezellig aan de eitjes...
Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 09:58:21 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926515
welkom Chan!!

goeiemorgen nee geen weeënstorm hier, seks ging ook niet door ik was te moe.. ben zo in slaap gevallen enne marlieske, het waren maar vier hambugers ik mag trouwens wel wat vet houden hoor, ik woog voor mijn zwangerschap maar een schamele 50 kilo.. nou ben ik een tenger poppetje, maar zo licht is niet gezond volgens mensen uit mijn omgeving

hoe lang duren wittebroodsweken trouwens?? ben al bijna vier weken getrouwd he
en over eieren gesproken, die ga ik nu opzetten, samen met een kop koffie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63926527
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ook erge last van mijn darmen en drink roosvicee laxo. Helpt bij mij wel, maar vraag me af of ik dat zomaar weken lang kan blijven drinken....En wat heeft een schimmelinfectie met eitjes te maken? Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad, en hoop dat eigenlijk ook tijdens de zwangerschap niet te krijgen!
de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:00:26 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926558
vervelend vicky beterschap
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 11 december 2008 @ 10:02:30 #220
114177 Diaan73
pi_63926599
Mijn moeder heeft die eitjes ook gehad... hielpen volgens mij wel goed. Wel vervelend zo'n schimmelinfectie zeg. Beterschap! Ook voor nummer_zoveel....

DJMO wittebroodsweken duren 6 weken....
Make love, not war ☮
pi_63926601
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?

Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
.... met gevoel voor drama....
pi_63926659
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

de miconazol die ik voorgeschreven krijg zitten in een soort van eitjes die je in moet brengen.
Aah, OK. Beterschap in ieder geval!
pi_63926706
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:02 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly en Vicky, vanaf welke week begonnen die klachten bij jullie ongeveer?

Chan, spannend hoor!
Nogmaals GEFELICITEERD
De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.

Ow nee, ik had ook al een week last van mijn darmen, veel pijn en moeilijker naar de wc.

Wat izjn jou wklachten, Kers, en wanneer is je NOD?
pi_63926724
bweuh ik kreeg vannacht ook achterlijk veel buikpijn en nog steeds is mijn baarmoeder hypergevoelig (onderin) de baby beweegt iig nog wel goed. Ik verlies wel weer meer slijm..maar de kans dat ik beval is nihil want het is hier verder heerlijk rustig
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:10:58 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926820
Diaan .. dan haal ik ze wel in na de bevalling
en zeg kotexje, reageer jij nooit op pms?? k hoop dat het voor jou nu ook niet meer zo lang duurt

pi_63926823
Mijn nod is morgen, maar heb al ruim een week (?) zo'n buikpijn steeds! Zeurderig, onderin en eigenlijk constant aanwezig. Ik mag pas zaterdag testen vind ik
pi_63926870
Ow, ja die buikpijn had ik ook, maar die vond ik dan weer niet verdacht, want ik dacht dat ik ongesteld ging worden
Mijn NOD was ook op vrijdag (achteraf) en ik heb ook zaterdagochtend getest. Succes, Kersjes!
pi_63926881
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:10 schreef DJMO het volgende:
Diaan .. dan haal ik ze wel in na de bevalling
en zeg kotexje, reageer jij nooit op pms?? k hoop dat het voor jou nu ook niet meer zo lang duurt
Op wat?
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:15:29 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63926930
dat gele envelopje boven in je scherm

pi_63926938
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De enige echte klacht die ik had/heb (behalve vermoeidheid) is dat ik iedere nacht naar de wc moet. Dat hoef ik namelijk echt nooit, en dat maakte me toch wel wantrouwig. En dat moet ik vanaf ongeveer een dag of 10 voor ik testte. Verder heb ik (nog) geen klachten.
Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
pi_63926960
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ja die buikpijn had ik ook, maar die vond ik dan weer niet verdacht, want ik dacht dat ik ongesteld ging worden
Mijn NOD was ook op vrijdag (achteraf) en ik heb ook zaterdagochtend getest. Succes, Kersjes!
Thanks!
Hopelijk kan ik meeliften met Huup en Chan. Heb het nou wel een beetje gezien in het wacht-topic....
pi_63926967
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef DJMO het volgende:
dat gele envelopje boven in je scherm
pm's bedoel je..ik dacht al..PMS maarre mijn inbox is leeg
wanna rub mah puppeh?!
pi_63927014
oh, hij zit er wel in maar het werd niet aangegeven *reageer*
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 10:20:00 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63927045
raar.. hij staat hier wel verzonden.. ik heb m nog een keer gestuurd.. heb je hem nu wel ???

pi_63927046
ziekenhuistasje? Nog niet aan gedacht, vind het een beetje eng om die in te pakken of ben ik dan raar? Gisteren bij de gym was er alweer iemand bevallen met 36 weken. Krijg er een beetje stress van.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63927047
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je baarmoeder begint te groeien en op je blaas te duwen, het is normaal dat je vaker moet plassen. Het wordt nog wel erger hoor.
Ow dat weet ik. Vannacht moest ik er al twee keer uit ipv van een. Ik vond het voor mij gewoon een heel opvallend iets, omdat ik werkelijk nooit (en dan overdrijf ik echt niet) 's nachts eruit moet om te plassen. Dus dat was voor mij een verdacht iets
  donderdag 11 december 2008 @ 10:21:51 #237
114177 Diaan73
pi_63927095
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dit geldt niet voor iedereen hoor Ik hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
Make love, not war ☮
pi_63927263
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dit geldt niet voor iedereen hoor Ik hoef er bijna nooit uit om te plassen ook niet nu ik bijna 36 weken zwanger ben. Ik kan gerust om half 11 's avonds gaan slapen en dan pas 's morgens rond half 8 naar de wc gaan. Dit had ik ook met de zwangerschap van Twan. Er is dus nog hoop.
Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.
pi_63927377
hmm als ze ooit een ghostbusters-remake willen maken dan weet ik iig een goede slimer kom net van de wc en het lijkt wel of ik i.p.v een slijmprop een slijmbal heb uitgeworpen. (bij mij zegt dat blijkbaar niets want ik verloor m ook al in week 34 )
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 11 december 2008 @ 10:40:36 #240
114177 Diaan73
pi_63927601
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, dat kan ik echt niet. Moet er 's nachts zeker minstens 1 keer uit, en overdag wel om de twee uur naar de wc. Maar ik ga het niet te lang ophouden ivm het risico op blaasontstekingen enzo.
Ik heb altijd al een sterke blaas gehad... ik heb ook gewoon geen aandrang om te plassen. Als ik die wel heb, ga ik meteen naar de wc.... en ik heb nooit blaasontstekingen. Volgens mij 10 jaar geleden ofzo voor het laatst gehad.

Hmm Dakota dat klinkt niet erg fris haha, ik zou het wel even doorgeven aan de VK/gyn.
Make love, not war ☮
pi_63927867
Vickey (en andere dames natuurlijk ook), als je vaak last hebt van schimmels heb ik nog wel wat tips die mij goed geholpen hebben. PM dan maar even...

*En weer terug in lurkstand*
  donderdag 11 december 2008 @ 10:53:52 #242
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63927926
Chan gefeliciteerd!!!
No more games, no more drama...
pi_63928109
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:51 schreef Rubey het volgende:
Vickey (en andere dames natuurlijk ook), als je vaak last hebt van schimmels heb ik nog wel wat tips die mij goed geholpen hebben. PM dan maar even...

*En weer terug in lurkstand*
yoghurt \O/

en daktarin
wanna rub mah puppeh?!
pi_63928345
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:00 schreef Dakota het volgende:

yoghurt \O/

en daktarin
Ik bedoel om ze te voorkomen, niet te genezen
pi_63928349
huuphuup!!! Gefeliciteerd, lekker vlot ben jij!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63928936
Chan, welkom hier en hopelijk mogen we kers ook gauw verwelkomen!

Schimmels kan ik gelukkig niet over meepraten.
Fake it till you make it...
  donderdag 11 december 2008 @ 11:38:33 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_63928972
Chan en Huuphuup proficiat met jullie prille zwangerschap

Ingrid en Djeez, Fuente en Buuf, reinhilde en Nixx van harte met jullie kindjes, eindelijk na lang wachten
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 11 december 2008 @ 12:19:42 #248
108648 cattie
lieve moeder
pi_63929974
Chan, welkom en gefeliciteerd!

Vicky, balen, beterschap.

Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweest. Alles prima, bloeddruk 105/65, hartje klopt goed, wel erg snel, ik heb een namelijk een "jogging fetus" . Baby was nogal actief toen we naar het hartje luisterden en het hartje ging dus wat snel. Baby is heel veel actief, dat gaat nog wat worden. We hebben ook de bevalling even kort doorgesproken. Alles is nu wel duidelijk, nu duimen dat het gewoon lekker gaat dit keer.
pi_63930004
Fuente en Buuf; gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje!

Welkom terug Reinhilde .. gelukkig gaat het goed met jullie!

Raissa, wat een mooie echo's... en dat voetje... mooi, he?
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nou... ik pies me een ongeluk! Ik moet er 's nachts soms wel 3 of 4 keer uit... maar ja, het hoort erbij.... tenminste, bij mij wel...

Gefeliciteerd, alle zwangeren!

Tjonge, het lijstje wordt steeds korter... Ik sta al in de top 5!

Oh en DJMO; jij ook altijd met je eieren .. ik moet ern altijd wel om lachen... zijn het geen hamburgers, dan heb je het over eieren... Is dat wel goed eigenlijk zoveel eieren eten (je mag er toch maar 2 in de week) of vergis ik me nou en eet je er niet zoveel?

Vanmorgen weer controle gehad... De kleine ligt een stukje ingedaald ... maar dat kon ik zelf ook al een beetje merken, doordat het steeds meer voelt alsof er een steen onderin m'n buik ligt (en ik steeds vaker moet plassen, om maar even op het voorgaande terug te komen )... Bloeddruk weer goed, eigenlijk geen bijzonderheden verder!

Wat trouwens wel erg leuk is, ik heb sinds een week of 2 steeds contact met de knie (jaja ) van de kleine . Ik voel dan zo'n punt in m'n buik, als ik er met m'n hand op druk, haalt hij/zij 'm snel weg. Soms blijf ik die knie volgen, zo leuk om dat beentje dan steeds te voelen bewegen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 12:30:13 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63930275
Cattie fijn dat alles weer goed was

Jose hier hetzelfde als bij jou en over die eieren .. ik eet er minimaal 2 per dag, maar vaker drie tot vier en:
quote:
Een eitje bij het ontbijt smaakt veel mensen. Naast dat het gewoon lekker is, heeft het eten van eieren ogenschijnlijk een positieve werking op lichaamsgewicht.
Aan een onderzoek werkten diverse volwassenen mee die aan de lijn deden. Ze volgden allen een dieet met weinig calorieën; één deel van de groep kreeg iedere dag een bagel, het andere deel van de groep dagelijks twee eitjes. Een bagel bevat evenveel calorieën als twee eieren. Echter, de groep die bij het ontbijt de eitjes at, viel gemiddeld 65 procent meer af dan de bagel-eters. Daarnaast had de groep die de eieren at, meer energie en een fitter gevoel. Bovendien hadden zij geen hoger cholesterolgehalte. Een verklaring voor deze uitslag konden de onderzoekers vooralsnog niet geven.
Bron

en dat beentje/knietje herken ik ook, dat heb ik met een voetje/enkeltje

-edit-- volgens mij is dakota na onze pm-wisseling nu spontaan aan het puffen geslagen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')